een vriendinnetje van mij was helemaal wèwie (dat is KK's voor verliefd) van hem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij kan nog goed opdrogen..of niet.. ahah
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je het kort nu?
ik had het gemilimeterd en wil het nu lang hebben, maar schiet geen reet op.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.
[ afbeelding ]
Aan mijn gezicht is af te lezen dat ik nog even moet wennen.
ziet er goed uit! je had het dus nog langer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het juist een hele tijd laten groeien, maar er zat echt nul model meer in dus even weer in vorm laten knippen.
[ afbeelding ]
Nou ja, aan de zijkanten en achterkant wel, bovenop zijn alleen puntjes eraf. Dat had ik de kapster wel duidelijk gemaakt, dat ik het het liefst zo lang mogelijk hield bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ziet er goed uit! je had het dus nog langer?
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wilquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef wonderer het volgende:
Komt die slag door het spul dat ze erin hebben gedaan, of heb je dat van nature?
nice cut iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wil.
+10 herkenbaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van nature een slag in mijn haar, en ik heb er zelf spul in gedaan en dan wordt het zo. Kan er niet goed tegen als kappers het ook in model willen doen, want dan ziet het er altijd anders uit dan dat ik wil.
Je lijkt op Luc!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik je hyves gevondenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je lijkt op Luc!
http://lucaflex.hyves.nl/
En de rest van de [HOMO]-hyves ookquote:
Wonderful idea!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hee... Zullen we een [HOMO]-groepshyves oprichten?
Oeh! Spannend!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hee... Zullen we een [HOMO]-groepshyves oprichten?
Welke?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
.
Ook al heb ik vandaag gehoord dat een paar vna mijn lievelingsbands naar Lowlands komen
Hey cool!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Goede vriendin van mij doet mee aan de finale van de Kunstbende![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |