Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.
En Pieter vd H al helemaal niet. Maar mijn visjes winnen ook geen schoonheidsprijs
Ik vind mannelijke zwemmers sowieso niet het toppunt van mannelijkheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de laagheid van zijn broekje een beetje nichterig
Vreselijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
In het kader van ay caramba en no me digas enzo, hier een leuk Zuid-Amerikaans songfestival (Greys!) liedje![]()
In het Quechua![]()
Tuurlijk mag je dat zeggen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk!
Mag ik wel zeggen he?Kan ook zijn dat het geluid van mijn netbookje gewoon lelijk is, maar ik vind het echt niet klinken. Het is geen dijenkletser en meezingen zeg maar
Ik wil ook patatjeeeees, ik heb al de hele week zin in patatjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
(Mochten jullie denken 'Gut, heeft Greys d'r compu meegenomen tijdens het hond uitlaten?'. Nee, ik heb alleen de volgorde omgedraaid van het patat bakken en hond uitlaten).
Nee da's dat kleine kutgitaartjequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
Maria, is charango slang voor zijn jongeheer?
Wihihih okeequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee da's dat kleine kutgitaartje
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wihihih okee![]()
Is kutgitaartje slang voor zijn jongeheer?
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
PF, hoe werkte dat dan vannacht? Jij draaide dus muziek en diegene op straat hoorde dat ofzo? (En hebben je buren daar dan geen last van? ). En toen nodigde je hem/haar uit om bij jou boven wijn te komen drinken?
@ Greys: Ik woon op de eerste. Ik hing even uit het raam. Onder mijn raam deed een jongen zijn fiets op slot. Hij zag mij, zei iets over de muziek. Even een babbeltje gemaakt. En hij woonde op de vierde zei hij. Daarna bleken mensen last van ons te hebben dus hij zei: anders een wijntje doen? Dus ik ja is goed bij jou dan! En hij ja is goed maar geef mij 5 minuten dan ruim ik mn kamer opEn toen hebben we over films (hij deed filmacademie) en muziek gepraat en na een uurtje ging ik weer slapen. C'est tout. Vond het wel leuk om even een andere afdeling/keuken/indeling te zien.
@ DML: Jij gaat zeker nooit in de kroeg met onbekenden wat drinkenDat zijn ook vreemden!
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!quote:
Ik zit het nu de hele tijd te zingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zou hij aan mijn geestelijk welzijn twijfelen denk je?
Een kiloquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.
En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).
Had jij ook zoiets in je hoofd?
1000 gram ongeveer.quote:
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanlooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Njet maar hij schijnt vrij slecht te zijn geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanloopt![]()
Aan de andere kant zou ik wel weer wensen dat Heer G het van mij dan weer geen probleem zou vinden. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
Iemand Elizabethtown al eens gezien? Die film komt zo op tievie.
voor 8 personen? wat veel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.
En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).
Mijn vriend eet per bbq rond de 12 stukken vleesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
voor 8 personen? wat veel!![]()
Ik vind 1 kilo kip, 8 hamburgers en 6 karbonades al veel, wat jij voorstelt is pp 3 hamburgers, 3 karbonades, kipfilet en dan ook nog worsten, ik begrijp dat de meeste mensen meer vlees eten dan ik (ik ben niet zo'n grote vlees-fan) maar zijn er echt mensen die zo veel vlees eten? of zeg ik nu iets heel doms
Ik was er al bang voor jaquote:
Ja, snappik, kutje!quote:
Wat veelquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Er zijn 6 mannen bij!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
voor 8 personen? wat veel!![]()
Ik vind 1 kilo kip, 8 hamburgers en 6 karbonades al veel, wat jij voorstelt is pp 3 hamburgers, 3 karbonades, kipfilet en dan ook nog worsten, ik begrijp dat de meeste mensen meer vlees eten dan ik (ik ben niet zo'n grote vlees-fan) maar zijn er echt mensen die zo veel vlees eten? of zeg ik nu iets heel doms
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
Que si, que no, que nunca te decides
tu sabes lo que quieres y aun no se lo dices
Maria, spel ik het zo goed?
Het klinkt ook niet. Kwaliteit van dat filmpje is bagger. Klinkt als kattengejank.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Vreselijk!
Mag ik wel zeggen he?Kan ook zijn dat het geluid van mijn netbookje gewoon lelijk is, maar ik vind het echt niet klinken. Het is geen dijenkletser en meezingen zeg maar
Die kan ik ook zingen! Maar niet zo goed spellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Los Del Rio![]()
Dale a tu cuerpo alegria, Macarena -
HEEEEEY Macarena!
A-HAY![]()
I rest my casequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh? Ik eet op een bbq:
2 karbo's, 1 hamburger 3 sjasliks, 3 sateetjes, 1 garnalen iets en een speklapje
Ik ben een man?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
I rest my case![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet dat Uniekje een neanderthaler is![]()
![]()
Ik zou er niet mee zitten en het wel grappig vinden. Ben ik nu een ontaarde echtgenotequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Je bent absoluut geen man, maar wel een voorbeeld dat er genoeg moet zijn op een BBQ!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben een man?![]()
Ti's dat het zo'n gedoe is maar wilde best een vent zijn
Nee hoor, ik weet dat ik raar ben in een relatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten en het wel grappig vinden. Ben ik nu een ontaarde echtgenote
Ik ga ff aan beeb vragen wat ze ervan zou vinden. Moment!
Waarom verrast me dat nou nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een verschillen dan... Ik eet echt hooguit 2 stukjes vlees op een BBQ.
Niet lullig bedoelt maar jij bent ook niet het juiste referentiekader....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet alleen wat ik lekker vind, en ik ben niet zo'n vleeseter. Ik denk twee of drie stokjes (met bijv. kip ofzo) en nog één stukje vlees.
Ik eet wel standaard veel te veel stokbrood![]()
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar jij bent ook niet het juiste referentiekader....
Dat was een inkoppertje inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbroodquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Het duurt zo lang voor het vlees gaar is en tegen de tijd dat het vlees gaar is zit ik vol met stokbrood
. Ik ben een slechte bbq'er
.
Hihihi mij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Waarom verrast me dat nou niet![]()
Ik eet op een BBQ in elk geval veel stokbrood met kruidenboter en pindasaus en een vleesje of 3-4 denk ik.
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbqquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbrood
Sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Moet je niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry![]()
Word er alleen altijd zo triest van je lijstjes, juist omdat ik er nu achter ben dat het anders kan
Kroket! Nom!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Zo, frietjes en een kroket op. Met appelmoes![]()
En nu heb ik nog een halve beker Australian, crispy macademia
Ik denk dat veel mensen in dit topic dat hebben en het is moeilijk om niet te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je niet doen![]()
Triest worden bedoel ik dan
.
Ik weeg me nooit na een bbq, voel me dan toch al plofferigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbq. Srsly.
Ja? Als ik wil batsen met een random stranger kan dat sowieso wel. En hij ook. Maar ik doe het niet. En hij ook niet. Ik zou het wel een beetje een vaag verhaal vinden, maarrr hij gaat ook random op visite bij meisjes hogere verdieping/verderop. Die dan weer bij mijn beste vriendin in de klas blijkt te zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel hieraan:quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Kroket! Nom!.
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten![]()
. Ik zie er ook wel een beetje tegenop om naar hun toe te gaan, want ik kom altijd aan als ik daar ben en dat wil ik niehieieiet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten
Fruit, goeie! Dat was ik nog helemaal vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik BBQ gewoon nooit![]()
.
Goodbye: net lijstje, maar wel veel brood-achtige-koolhydraatjes. Misschien nog een stukje fruit ofzo?
Wtf!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Blurred86 het volgende:
ohja mijn lijstje van vandaag![]()
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkoren (1x vegapate/komk, 1x light huttenkase/lenteui)
T: nepcornettoijsje
D: broccoli, aardappeltjes uit de oven, toscaanse schijf oid (vega)
T: nepcornettoijsje
T: 2 bastognes
T: bakje paprikachips
het begon zo netjes
Mijn vriendje eet rond de 0 stukken vlees per bbq. Gemiddeld gezien. Ik denk dat dat ondergemiddeld is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend eet per bbq rond de 12 stukken vleesmaar ik weet niet of dat bovengemiddeld is.
Zie! Ik weet het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fruit, goeie! Dat was ik nog helemaal vergetenIdd veel brood, maar ik heb de boterham als ontbijt al vervangen
En de boterhammen die ik meehad waren formaatje klein (samen 1,5 normale boterham denk ik).
Ik zit zo te twijfelen aan mezelf de laatste tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Goodbye, daar kan nog best een T bij hoor!
Muis, stop looking at my vajayjay komt zo!Of is dat in deel 2?
Oeh, Elizabethtown is met Orlando Bloom en Kirsten Dunst zie ik! Kga toch maar even kijken zo!
Zou het?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel hieraan:
[..]
Presteert ie op meer gebieden ondergemiddeld?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje eet rond de 0 stukken vlees per bbq. Gemiddeld gezien. Ik denk dat dat ondergemiddeld is.
Ja, ik zou me ook geen zorgen maken als mijn beeb bij een vent wat gaat drinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Ff gecheckt en beeb zou er niet mee zitten als ik 's nachts bij een buurman een wijntje zou drinken. En dat het een leeftijddingetje is. En dat wijn drinken niet meteen betekent dat je gaat liggen [piep]. Dus dat ze zich ook afvroeg waarom mensen daar meteen van alles bij denken.
Nou ja, weten we dat ook weer! Ik zal eens kijken bij welke buurman ik vanavond een wijntje kan gaan drinken
Ja maar jij valt toch op vrouwen? Dan maakt t toch niet uit of je bij een man wijn gaat drinken of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Ff gecheckt en beeb zou er niet mee zitten als ik 's nachts bij een buurman een wijntje zou drinken. En dat het een leeftijddingetje is. En dat wijn drinken niet meteen betekent dat je gaat liggen [piep]. Dus dat ze zich ook afvroeg waarom mensen daar meteen van alles bij denken.
Nou ja, weten we dat ook weer! Ik zal eens kijken bij welke buurman ik vanavond een wijntje kan gaan drinken
Met mijn directe buurman drink ik heel vaak wijntjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zou me ook geen zorgen maken als mijn beeb bij een vent wat gaat drinken.
Tenzij ze bi is natuurlijk.
Ik zou vlees eten niet een prestatie noemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Presteert ie op meer gebieden ondergemiddeld?
ElisaB is niet vies van een lekkere vent, maar ze is erg kieskeurigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is ElisaB op zich niet vies van een lekkere vent. Zoiets meen ik me iig te herinneren...
En die buurvrouw is toevallig wel een lekker ding?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinken
Snazzy?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Lein, wat ben je snazzy deze avond!
Kijk aan die antwoorden hebben we meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinken
uhuh, dat ijsje was namelijk mijn toetjequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf!. Heb je sinds het avondeten (tot dat moment was het best gezond idd, op dat ijsje na en hee 2 ijsjes!
) al 3 tussendoortjes op!
. Het is nog maar 20:30. Tussendoortjestijd begint hier nu pas
.
Het lijkt alsof ze behaarde bovenbenen heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je gaat googlen op 'buurvrouw'.
Vind je beeb het dan nog niet erg Elisa?
Flashyquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet! Wat betekent het?
http://www.lmgtfy.com/?q=meaning+snazzyquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet! Wat betekent het?
Het is heus niet mijn BFF opeens! Ik ben blij als ik hem nog ga herkennen als ik hem tegenkomquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan zou vinden. Hangt er ook vanaf hoe goed het zou klikken tussen mijn vrouw en die andere vrouw. Als ze net iets te enthousiast bij elkaar op de koffie gaan....
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
En die buurvrouw is toevallig wel een lekker ding?.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=meaning+snazzy
quote:having elegance or taste or refinement in manners or dress; "a little less posh but every bit as stylish as Lord Peter Wimsey"; "the stylish resort of Gstadd"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?
Beeb: Quite frankly I don't give a flying fuck; al binden ze je op Bette
ElisaB:
Beeb: Maar dan wil ik wel de foto's zien
Ik denk dat ze zegt: "... en dan voorstellen dat jij de plintjes wel zult vervenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wat generaliserend !quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh. De meeste potten zijn iets jaloersiger aangelegd.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zegt: "... en dan voorstellen dat jij de plintjes wel zult verven"
Volgens mij is het wel waar hoor. Ze gaan over het algemeen ook veel sneller samenwonen dan hetero's en ze claimen elkaar ook veel meerquote:
Iekquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Heer G knijpt hem een beetje!Die heeft een vlucht nu van Newcastle naar Aberdeen (ehm, als ik het wel heb...) en hij vliegt met het kleinste vliegtuigje waar hij ooit mee gevlogen heeft, met 1 stoel aan de ene kant en 2 aan de andere kant
Eergister hing hij in een life suit ondersteboven in riemen vastgesnoerd in een helicopter onder water, maar dit vindt hij enger
Bette? Midler?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?
Beeb: Quite frankly I don't give a flying fuck; al binden ze je op Bette
ElisaB:
Beeb: Maar dan wil ik wel de foto's zien
De beeb had een heel verhaal (te lang om hier te typen) na mijn vraag: "Wat zou je zeggen?"quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het ook in mijn broek doen. Het idee alleen alquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Heer G knijpt hem een beetje!Die heeft een vlucht nu van Newcastle naar Aberdeen (ehm, als ik het wel heb...) en hij vliegt met het kleinste vliegtuigje waar hij ooit mee gevlogen heeft, met 1 stoel aan de ene kant en 2 aan de andere kant
Eergister hing hij in een life suit ondersteboven in riemen vastgesnoerd in een helicopter onder water, maar dit vindt hij enger
Mijn vriend heeft ooit in zo'n minivliegtuigje gevlogen in mexico en dat vond ie maar niks!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik ken alleen maar lesbo's die buiten de doelgroep van dit onderzoek vallen denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is het wel waar hoor. Ze gaan over het algemeen ook veel sneller samenwonen dan hetero's en ze claimen elkaar ook veel meer. Die verhalen hoor ik iig
.
Fijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar lesbo's die buiten de doelgroep van dit onderzoek vallen denk ik
Jodi en Bette waren ook erg leuk in de aflevering met de witte tanktopsquote:
Vind ze zelf ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de beeb van Elies sowieso al een tof wijf, na de callcenter conversaties die gepost zijn
Hihihihihihihihihiquote:
quote:As will be further discussed in Chapter 2,
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Jongensss.. Ik zit in de UBVunzige plaatjes
!
Denk je niet dat je dit maar beter aan iemand anders over kunt laten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraagje!
In het Duits moeten zelfstandig naamworden met een hoofdletter, toch? Moet dat in het Engels ook? Dus is het zeg maar chapter of Chapter? Ik dacht dat alles met een kleine letter is behalve I en God.
[..]
En dat de auto stuk ging, ik de ANWB belde en zei: "Ik sta met pech langs de weg, maar ik moet over een kwartier trouwen." Komt die man, sta ik daar dus naast mijn kapotte auto in mijn broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant en mijn pet op. Zegt ie: "U moest toch zo trouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Wat mij het meest bij staat van ElisaB en beeb is de bruiloft. En dat ze toen in t-shirts en baseballpetje kwamen opdraven en dat toen gevraagd werd: "Weten jullie wanneer het bruidspaar komt?" oid en dat zij toen zeiden: "Wij zijn het bruidspaar"
.
Nou ja, ik ken er ook eigenlijk maar 4 (mezelf en de beeb inbegrepenquote:
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dit maar beter aan iemand anders over kunt laten?.
I is een letter. Een hóófdletterquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
I is geen zelfstandig naamwoord maar een persoonlijk voornaamwoord.
Ja weet ik. Dat waren de enige voorbeelden die ik kon bedenken van woorden met een hoofdletter, niet aan het begin van een zin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
I is geen zelfstandig naamwoord maar een persoonlijk voornaamwoord.
Haha. Ik ken er 3 irl, mezelf inbegrepenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er ook eigenlijk maar 4 (mezelf en de beeb inbegrepen)
Awww!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik even inbreken om te zeggen dat ik het liefste vriendje ter wereld heb? Omdat hij het zielig vond dat mijn sollicitatie is misgelopen, stond hij me op te wachten op het station en toen gingen we picknicken! Hij had allemaal lekkere sandwiches gemaakt, en fruit gesneden en we hebben samen een fles wijn opgedronken![]()
! Zo lief!
Wat liefffquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik even inbreken om te zeggen dat ik het liefste vriendje ter wereld heb? Omdat hij het zielig vond dat mijn sollicitatie is misgelopen, stond hij me op te wachten op het station en toen gingen we picknicken! Hij had allemaal lekkere sandwiches gemaakt, en fruit gesneden en we hebben samen een fles wijn opgedronken![]()
! Zo lief!
Het is denk ik meer de vraag of je dat voor een volledige scriptie wil doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee.
Het is toch fijn als ik er ook wat beter door word. Lijkt mij.. Ik lees het nu door maar ik zie bijvoorbeeld dingen die steeds anders worden geschreven, dan ga ik mij afvragen wat nu de goede manier is. En als jullie het niet weten dan bel ik m'n broertje of m'n vriendje..
Grappig. Dat zei mijn beeb ook. Of in elk geval: iets dergelijks. Natuurlijk. Want mijn beeb weet helemaal niet of ze jou leuk vindt natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:Met een partner die er moeite mee zou hebben als ik met een vreemde een wijntje ging drinken zou ik nooit een relatie kunnen hebben. Mijn man vindt het juist leuk als ik zoiets doe en andersom vind ik het ook prima. Maar ik ben dan ook het type dat wildvreemden uitnodigt om hier een paar dagen te logeren
Of uit eten gaat met iemand die ik net 5 minuten geleden heb leren kennen in het Vondelpark oid. En dat weet mijn man. Daarom vindt hij mij ook zo leuk
![]()
Wat kjoooeeet!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
! Zo lief!
Wat lief! Knap je van op hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
! Zo lief!
Wat leuuuukquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
! Zo lief!
die zijn op één na allemaal dood geloof ik: vliegtuigcrash met een klein vliegtuigje!quote:
Vast wel. Ik ben namelijk heel leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Grappig. Dat zei mijn beeb ook. Of in elk geval: iets dergelijks. Natuurlijk. Want mijn beeb weet helemaal niet of ze jou leuk vindt natuurlijk
Ontzettend lief van je vriendje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
! Zo lief!
Ooo nee ik zou gewoon een paar blz lezen om de ergste spelfouten er uit te halen. Het zijn 28 pagina's oid. En als ik naar een paar blz zou kijken was ze al blij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is denk ik meer de vraag of je dat voor een volledige scriptie wil doen![]()
Ik bedoel, mijn geschreven Engels is best goed, maar ik ben ook heel lang bezig met het nakijken van een scriptie van een klasgenootje. Als je zinsconstructies moet veranderen e.d. wordt het al een tijdrovend klusje, laat staan als je ook mensen moet bellen voor dingen
Maar als je de tijd hébt, prima ja
QFT. Elisa, je beeb zou het vást niet goed vinden als je met Tink een glaasje wijn ging drinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben namelijk heel leuk![]()
![]()
correct engels, maar wat mij betreft absoluut spreektaal en te informeel voor een paper/scriptie... het is bovendien hedging: de boodschap wordt ingepakt in plaats van dat er gezegd wordt waar eh top staat - dat verzwakt je argument/haar argument.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Is dit goed Engels?
The world is not the same as, let us say, 50 years ago
Misschien omdat het HBO is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
correct engels, maar wat mij betreft absoluut spreektaal en te informeel voor een paper/scriptie... het is bovendien hedging: de boodschap wordt ingepakt in plaats van dat er gezegd wordt waar eh top staat - dat verzwakt je argument/haar argument.
ik vind ruiken naar een "dutchism"quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
Zijn er veel Nederlandse uitdrukkingen die op Engelse lijken?!
Er staat bijv. all we have to do is jump on a plane
Isn't that totally likee............. Grab a cow at his horns. And the apple doesn't fall far from the tree.
Of het komt door jullie Engels/Nederlands gebrabbel dat ik bij elke Engelse uitdrukking die je in het Nederlands ook hebt het idee heb dat hij fake is
Check; ik zal je promotenquote:
Ach, als ze zelfs met Betty wat mag drinken mag het met mij zeker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
QFT. Elisa, je beeb zou het vást niet goed vinden als je met Tink een glaasje wijn ging drinken![]()
.
"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien omdat het HBO is?
Ik zal er wel een opmerking bijzetten dat het best informeel is. Dat idee had ik wel bij meer zinnen. Ze gebruikt dan wel vaak "thus". maarrrrr dat staat een beetje stom als alles zo informeel is geschreven.
Ik wou echt dat ik beter was in Engels
Bettequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, als ze zelfs met Betty wat mag drinken mag het met mij zeker.
Hmmmmmm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind ruiken naar een "dutchism"
het engelse idioom is doorgaans "catch a plane" volgens mij.
Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!
ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)
de vraag is of de docenten het doorhebben
Ik had expres iets heel slechts verzonnen. maar thx, ik wist niet dat hij echt bestond!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Het is overigens ook grab the bull by its horns
Eensch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
Daar moet je geen sorry voor zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik ben nu weer helemaal vrolijk. Dit soort dingen zijn veeeeeel belangrijker dan werk! Nu ga ik weer met vriendje knuffelen, sorry!
Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
BettYquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, als ze zelfs met Betty wat mag drinken mag het met mij zeker.
Nee inderdaad. Want je faalt niet in andere dingen. Je kunt niet overal goed in zijn lieve PF!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..
Ze kan beter mijn broertje vragen. Die is near native speaker.
En ik faal.maar das niet erg hoor ik net
ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.
Bedankt voor de uitleg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!
ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)
de vraag is of de docenten het doorhebben
Heb je je fiets van een sjunk teruggekocht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef kwakveense het volgende:
ik heb mn fiets terug, eindelijk. voor 26 pleuries. grom. en ik moest in de rij enzo. grom.
en ik heb gehuild bij zangles vanwege frustraties over mn stemhet is zó naar als ie ineens niet meer doet wat je wilt... en dat duurt al een paar weken en ineens kwam t er uit...
dus ik heb vanavond (was pas om 8 uur thuis na die fietsexpeditie) een niks-avondje. lekker op de bank. en mn pyama al aan zodat ik niet meer naar de appie kan om ongezonde zooi te kopen....ben de hele dag al an het grazen en vreten...
Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.
Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijnquote:Now that every place in the world has become within reach, both communication-wise as travel-wise, 'far away' is no longer a restriction and thus makes the world 'smaller'.
Bette, Betty.... Ik geloof niet dat de naam zo relevant is, toch?quote:
Gemeente!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je je fiets van een sjunk teruggekocht?
jup, klopt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..
[..]
Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijn!
de gemeente leiden. die zijn duurder dan junks. (en op de foto die ze genomen hebben kan ik zien dat idd een fo andere oetlul mijn fiets uit het rek getild heeft en tegen de muur heeft gekwaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je je fiets van een sjunk teruggekocht?
Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat Elisa gewoon algeheel tof is.
Ga zo maar naar bed. Early night. Morgen weer een drukke dag.
Eindlijst:
O: 2 crackers 30+ kaas
T: eierkoek
L: broodje kroket
T: 2 boterhammen met halvajam / 30+ kaas
S: 30 minuutjes op de hometrainer. Een compromis.
D: klein bordje rijstprut met groentes.
T: handje rozijnen
Morgen lang overleg en 's avonds een etentje. De eerste van 3.
Slaap lekker iedereen voor straks
Ik las een compromis voor de broodjes kroket. Maar het compromis is ipv een heel uur fietsen neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.
Zou jij compensatiedrang krijgen na zo'n lijstje? Ik wel. Compenseren met méér eten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ik las een compromis voor de broodjes kroket. Maar het compromis is ipv een heel uur fietsen neem ik aan?
nouja het voelt iig of je goed bezig bent en sporten geeft mij weer reden tot "gezond" eten omdat het anders toch nutteloos is ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
Sowieso zie ik geen link tussen cardio op korte termijn en eten op korte termijn.
Eten valt niet te compenseren met cardioJa in principe wel, maar het is zo suf. Want uiteindelijk bouw je (soms) spier op met sporten zodat je meer kan eten.
Dus ik zou veel eten compenseren met minder eten/betere keuzes. En niet met sporten. maar dat ben ik! En _misschien_ legt XM die link ook niet.
Jawel. XM legt die link wel. XM eet al de hele week minder omdat ze deze week drie etentjes heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
Dus ik zou veel eten compenseren met minder eten/betere keuzes. En niet met sporten. maar dat ben ik! En _misschien_ legt XM die link ook niet.
Hm.. Nou ik zie het gewoon als twee dingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. XM legt die link wel. XM eet al de hele week minder omdat ze deze week drie etentjes heeft.
Maar waarom compenseer jij veel eten niet met sport? Ik doe dat juist wel. Eten is kcal inname, sporten is kcal verbranden. Hoe meer ik eet, hoe meer ik moet verbranden om niet aan te komen. Lijkt mij de enige logische weg.
Plus als je snel de neiging hebt om "foute" dingen te eten. Dat het dan toch allemaal geen zin meer heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Die denktrant is inderdaad net zo logisch
ik dacht meer aan 2 pakken hambo's, 3 pakken karbo's en een kilo kipfilet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
we gaan erna nog wel in de bar daar zitten én moeten de dag erna rijden hè?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef P.F het volgende:
24 blikjes bier?
Ik zou zeggen 8 biertjes p.p.
nou ja als ze lang blijven..
maar anders denk ik toch wel 5-6 p.p. over een hele avond?
dank je welquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Hé moblo! Gefeliciteerd met het halen van de tests!
En dat is een hele goede motivatie! Lekker houden zo!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Plus als je snel de neiging hebt om "foute" dingen te eten. Dat het dan toch allemaal geen zin meer heeftEn dat je dan ook niet gaat sporten of juist te veel. En dat je je dan daar weer ongelukkig over gaat voelen als _zelfs_ dat niet is gelukt.
En ik ga ook niet als een gek sporten en negatief denken als ik teveel heb gegeten. Van stress word je dikEn van negatief denken krijg ik buikpijn en ik geniet liever van mijn eten dan alles maar te moeten compenseren
Dan blijf ik bezig!
En gezond eten doe ik voor mijn lichaam/ingewanden en sporten doe ik vooral voor de prestatie/ergens beter in worden. Op die manier vind ik het leuk.
Oja! Ja ik dacht aan een feestje waar iedereen op de fiets naar huis gingquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we gaan erna nog wel in de bar daar zitten én moeten de dag erna rijden hè?Dus zullen er niet ál te veel drinken
Aww, dat is wel heel liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
! Zo lief!
Doen ze niet meer moeilijk over buitenlandse klanten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
En canaldigitaal doet het niet meer omdat ze me geen nieuwe kaart hebben toegezonden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:19 schreef loveli het volgende:
Als ik ben bijgelezen cheer ik wel even voor Mo, nu weet ik nog niet waarom
Niet als je een postadres heb in NLquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Doen ze niet meer moeilijk over buitenlandse klanten?
Succes! Het komt vast goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn zenuwachtige lijf richting school slepen![]()
Huh? Ik schreef alleen dat ik er niet van uitging dat je op mijn toestemming ging zitten wachten!?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsiemikkie, krijg ik net een sms van Duvel dat 'ie een grapje maakte over het spinnen![]()
.
Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!
Na de bbq van gisteren ben ik ook weer een kilo zwaarder![]()
dat zal idd zo zijn, maar niet leuk om te zien, was zo blij dat ik eindelijk weer richting de 66 ging, achja hopelijk is het er morgen weer af!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes! Het komt vast goed![]()
Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat veel. Ik vind 3 stuks vlees pp al veel, zeker als er ook nog salade en stokbrood bij zit ...
ja, maar da's dan weer echt weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
dat gaan we dus doen. Op 2 stuksquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
En dan moet je ook niet zoals wij laatst op zo'n wegwerp bbqtje gaan zitten pielen.
Dat duurde wel zó godsgruwelijk lang voordat er ook maar iets gaar was dat we tegen die tijd inderdaad al zo goed al vol zaten met de andere dingen
Dat geldt dus ook voor jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes! Het komt vast goed![]()
Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
You go girl!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:29 schreef cyclechick het volgende:
Succes Tink!
ik ga zo naar de uva, mijn eerste en laatste tentamen aldaar en mijn laatste tentamen voordat ik mijn master binnensleep
Als je oren wel zijn gegroeid en/of je een grotere schoenmaat hebt, dan zijn dat duidelijke tekens van het ouder wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens gekrompen![]()
waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m langmn BMI, wat doe je
Hihi, ik ben 1,72quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens gekrompen![]()
waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m langmn BMI, wat doe je
hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef SiTu het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Ik ben helemaal hyperblij.
Het gaat welquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef cyclechick het volgende:
XM, hoe voel je je, nog steeds ziek/niet lekker? beter of slechter dan gister?
Succes! Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hihi
Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |