Zie! Ik weet het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fruit, goeie! Dat was ik nog helemaal vergetenIdd veel brood, maar ik heb de boterham als ontbijt al vervangen
En de boterhammen die ik meehad waren formaatje klein (samen 1,5 normale boterham denk ik).
Ik zit zo te twijfelen aan mezelf de laatste tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Goodbye, daar kan nog best een T bij hoor!
Muis, stop looking at my vajayjay komt zo!Of is dat in deel 2?
Oeh, Elizabethtown is met Orlando Bloom en Kirsten Dunst zie ik! Kga toch maar even kijken zo!
Zou het?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel hieraan:
[..]
Presteert ie op meer gebieden ondergemiddeld?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje eet rond de 0 stukken vlees per bbq. Gemiddeld gezien. Ik denk dat dat ondergemiddeld is.
Ja, ik zou me ook geen zorgen maken als mijn beeb bij een vent wat gaat drinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Ff gecheckt en beeb zou er niet mee zitten als ik 's nachts bij een buurman een wijntje zou drinken. En dat het een leeftijddingetje is. En dat wijn drinken niet meteen betekent dat je gaat liggen [piep]. Dus dat ze zich ook afvroeg waarom mensen daar meteen van alles bij denken.
Nou ja, weten we dat ook weer! Ik zal eens kijken bij welke buurman ik vanavond een wijntje kan gaan drinken
Ja maar jij valt toch op vrouwen? Dan maakt t toch niet uit of je bij een man wijn gaat drinken of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Ff gecheckt en beeb zou er niet mee zitten als ik 's nachts bij een buurman een wijntje zou drinken. En dat het een leeftijddingetje is. En dat wijn drinken niet meteen betekent dat je gaat liggen [piep]. Dus dat ze zich ook afvroeg waarom mensen daar meteen van alles bij denken.
Nou ja, weten we dat ook weer! Ik zal eens kijken bij welke buurman ik vanavond een wijntje kan gaan drinken
Met mijn directe buurman drink ik heel vaak wijntjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zou me ook geen zorgen maken als mijn beeb bij een vent wat gaat drinken.
Tenzij ze bi is natuurlijk.
Ik zou vlees eten niet een prestatie noemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Presteert ie op meer gebieden ondergemiddeld?
ElisaB is niet vies van een lekkere vent, maar ze is erg kieskeurigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is ElisaB op zich niet vies van een lekkere vent. Zoiets meen ik me iig te herinneren...
En die buurvrouw is toevallig wel een lekker ding?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinken
Snazzy?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Lein, wat ben je snazzy deze avond!
Kijk aan die antwoorden hebben we meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi. Het kan beeb ook niet boeien als ik bij de buurvrouw koffie / wijn / thee ga drinken
uhuh, dat ijsje was namelijk mijn toetjequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf!. Heb je sinds het avondeten (tot dat moment was het best gezond idd, op dat ijsje na en hee 2 ijsjes!
) al 3 tussendoortjes op!
. Het is nog maar 20:30. Tussendoortjestijd begint hier nu pas
.
Het lijkt alsof ze behaarde bovenbenen heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je gaat googlen op 'buurvrouw'.
Vind je beeb het dan nog niet erg Elisa?
Flashyquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet! Wat betekent het?
http://www.lmgtfy.com/?q=meaning+snazzyquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ken het woord niet! Wat betekent het?
Het is heus niet mijn BFF opeens! Ik ben blij als ik hem nog ga herkennen als ik hem tegenkomquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan zou vinden. Hangt er ook vanaf hoe goed het zou klikken tussen mijn vrouw en die andere vrouw. Als ze net iets te enthousiast bij elkaar op de koffie gaan....
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
En die buurvrouw is toevallig wel een lekker ding?.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=meaning+snazzy
quote:having elegance or taste or refinement in manners or dress; "a little less posh but every bit as stylish as Lord Peter Wimsey"; "the stylish resort of Gstadd"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?
Beeb: Quite frankly I don't give a flying fuck; al binden ze je op Bette
ElisaB:
Beeb: Maar dan wil ik wel de foto's zien
Ik denk dat ze zegt: "... en dan voorstellen dat jij de plintjes wel zult vervenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Wat generaliserend !quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh. De meeste potten zijn iets jaloersiger aangelegd.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zegt: "... en dan voorstellen dat jij de plintjes wel zult verven"
Volgens mij is het wel waar hoor. Ze gaan over het algemeen ook veel sneller samenwonen dan hetero's en ze claimen elkaar ook veel meerquote:
Iekquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Heer G knijpt hem een beetje!Die heeft een vlucht nu van Newcastle naar Aberdeen (ehm, als ik het wel heb...) en hij vliegt met het kleinste vliegtuigje waar hij ooit mee gevlogen heeft, met 1 stoel aan de ene kant en 2 aan de andere kant
Eergister hing hij in een life suit ondersteboven in riemen vastgesnoerd in een helicopter onder water, maar dit vindt hij enger
Bette? Midler?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB: zeg beeb, en als ik bij die lekkere buurvrouw wijn ga drinken?
Beeb: Quite frankly I don't give a flying fuck; al binden ze je op Bette
ElisaB:
Beeb: Maar dan wil ik wel de foto's zien
De beeb had een heel verhaal (te lang om hier te typen) na mijn vraag: "Wat zou je zeggen?"quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het ook in mijn broek doen. Het idee alleen alquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Heer G knijpt hem een beetje!Die heeft een vlucht nu van Newcastle naar Aberdeen (ehm, als ik het wel heb...) en hij vliegt met het kleinste vliegtuigje waar hij ooit mee gevlogen heeft, met 1 stoel aan de ene kant en 2 aan de andere kant
Eergister hing hij in een life suit ondersteboven in riemen vastgesnoerd in een helicopter onder water, maar dit vindt hij enger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |