Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.
En Pieter vd H al helemaal niet. Maar mijn visjes winnen ook geen schoonheidsprijs
Ik vind mannelijke zwemmers sowieso niet het toppunt van mannelijkheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de laagheid van zijn broekje een beetje nichterig
Vreselijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
In het kader van ay caramba en no me digas enzo, hier een leuk Zuid-Amerikaans songfestival (Greys!) liedje![]()
In het Quechua![]()
Tuurlijk mag je dat zeggen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk!
Mag ik wel zeggen he?Kan ook zijn dat het geluid van mijn netbookje gewoon lelijk is, maar ik vind het echt niet klinken. Het is geen dijenkletser en meezingen zeg maar
Ik wil ook patatjeeeees, ik heb al de hele week zin in patatjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
(Mochten jullie denken 'Gut, heeft Greys d'r compu meegenomen tijdens het hond uitlaten?'. Nee, ik heb alleen de volgorde omgedraaid van het patat bakken en hond uitlaten).
Nee da's dat kleine kutgitaartjequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
Maria, is charango slang voor zijn jongeheer?
Wihihih okeequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee da's dat kleine kutgitaartje
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wihihih okee![]()
Is kutgitaartje slang voor zijn jongeheer?
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
PF, hoe werkte dat dan vannacht? Jij draaide dus muziek en diegene op straat hoorde dat ofzo? (En hebben je buren daar dan geen last van? ). En toen nodigde je hem/haar uit om bij jou boven wijn te komen drinken?
@ Greys: Ik woon op de eerste. Ik hing even uit het raam. Onder mijn raam deed een jongen zijn fiets op slot. Hij zag mij, zei iets over de muziek. Even een babbeltje gemaakt. En hij woonde op de vierde zei hij. Daarna bleken mensen last van ons te hebben dus hij zei: anders een wijntje doen? Dus ik ja is goed bij jou dan! En hij ja is goed maar geef mij 5 minuten dan ruim ik mn kamer opEn toen hebben we over films (hij deed filmacademie) en muziek gepraat en na een uurtje ging ik weer slapen. C'est tout. Vond het wel leuk om even een andere afdeling/keuken/indeling te zien.
@ DML: Jij gaat zeker nooit in de kroeg met onbekenden wat drinkenDat zijn ook vreemden!
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!quote:
Ik zit het nu de hele tijd te zingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zou hij aan mijn geestelijk welzijn twijfelen denk je?
Een kiloquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.
En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).
Had jij ook zoiets in je hoofd?
1000 gram ongeveer.quote:
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanlooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Njet maar hij schijnt vrij slecht te zijn geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanloopt![]()
Aan de andere kant zou ik wel weer wensen dat Heer G het van mij dan weer geen probleem zou vinden. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
Iemand Elizabethtown al eens gezien? Die film komt zo op tievie.
voor 8 personen? wat veel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.
En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).
Mijn vriend eet per bbq rond de 12 stukken vleesquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
voor 8 personen? wat veel!![]()
Ik vind 1 kilo kip, 8 hamburgers en 6 karbonades al veel, wat jij voorstelt is pp 3 hamburgers, 3 karbonades, kipfilet en dan ook nog worsten, ik begrijp dat de meeste mensen meer vlees eten dan ik (ik ben niet zo'n grote vlees-fan) maar zijn er echt mensen die zo veel vlees eten? of zeg ik nu iets heel doms
Ik was er al bang voor jaquote:
Ja, snappik, kutje!quote:
Wat veelquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Er zijn 6 mannen bij!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
voor 8 personen? wat veel!![]()
Ik vind 1 kilo kip, 8 hamburgers en 6 karbonades al veel, wat jij voorstelt is pp 3 hamburgers, 3 karbonades, kipfilet en dan ook nog worsten, ik begrijp dat de meeste mensen meer vlees eten dan ik (ik ben niet zo'n grote vlees-fan) maar zijn er echt mensen die zo veel vlees eten? of zeg ik nu iets heel doms
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
Que si, que no, que nunca te decides
tu sabes lo que quieres y aun no se lo dices
Maria, spel ik het zo goed?
Het klinkt ook niet. Kwaliteit van dat filmpje is bagger. Klinkt als kattengejank.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Vreselijk!
Mag ik wel zeggen he?Kan ook zijn dat het geluid van mijn netbookje gewoon lelijk is, maar ik vind het echt niet klinken. Het is geen dijenkletser en meezingen zeg maar
Die kan ik ook zingen! Maar niet zo goed spellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Los Del Rio![]()
Dale a tu cuerpo alegria, Macarena -
HEEEEEY Macarena!
A-HAY![]()
I rest my casequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Huh? Ik eet op een bbq:
2 karbo's, 1 hamburger 3 sjasliks, 3 sateetjes, 1 garnalen iets en een speklapje
Ik ben een man?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
I rest my case![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet dat Uniekje een neanderthaler is![]()
![]()
Ik zou er niet mee zitten en het wel grappig vinden. Ben ik nu een ontaarde echtgenotequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Je bent absoluut geen man, maar wel een voorbeeld dat er genoeg moet zijn op een BBQ!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben een man?![]()
Ti's dat het zo'n gedoe is maar wilde best een vent zijn
Nee hoor, ik weet dat ik raar ben in een relatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten en het wel grappig vinden. Ben ik nu een ontaarde echtgenote
Ik ga ff aan beeb vragen wat ze ervan zou vinden. Moment!
Waarom verrast me dat nou nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een verschillen dan... Ik eet echt hooguit 2 stukjes vlees op een BBQ.
Niet lullig bedoelt maar jij bent ook niet het juiste referentiekader....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een verschillen dan... Ik eet echt hooguit 2 stukjes vlees op een BBQ.
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet alleen wat ik lekker vind, en ik ben niet zo'n vleeseter. Ik denk twee of drie stokjes (met bijv. kip ofzo) en nog één stukje vlees.
Ik eet wel standaard veel te veel stokbrood![]()
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar jij bent ook niet het juiste referentiekader....
Dat was een inkoppertje inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbroodquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Het duurt zo lang voor het vlees gaar is en tegen de tijd dat het vlees gaar is zit ik vol met stokbrood
. Ik ben een slechte bbq'er
.
Hihihi mij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Waarom verrast me dat nou niet![]()
Ik eet op een BBQ in elk geval veel stokbrood met kruidenboter en pindasaus en een vleesje of 3-4 denk ik.
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbqquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbrood
Sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Moet je niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry![]()
Word er alleen altijd zo triest van je lijstjes, juist omdat ik er nu achter ben dat het anders kan
Kroket! Nom!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Zo, frietjes en een kroket op. Met appelmoes![]()
En nu heb ik nog een halve beker Australian, crispy macademia
Ik denk dat veel mensen in dit topic dat hebben en het is moeilijk om niet te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je niet doen![]()
Triest worden bedoel ik dan
.
Ik weeg me nooit na een bbq, voel me dan toch al plofferigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbq. Srsly.
Ja? Als ik wil batsen met een random stranger kan dat sowieso wel. En hij ook. Maar ik doe het niet. En hij ook niet. Ik zou het wel een beetje een vaag verhaal vinden, maarrr hij gaat ook random op visite bij meisjes hogere verdieping/verderop. Die dan weer bij mijn beste vriendin in de klas blijkt te zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel hieraan:quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Kroket! Nom!.
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten![]()
. Ik zie er ook wel een beetje tegenop om naar hun toe te gaan, want ik kom altijd aan als ik daar ben en dat wil ik niehieieiet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten
Fruit, goeie! Dat was ik nog helemaal vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik BBQ gewoon nooit![]()
.
Goodbye: net lijstje, maar wel veel brood-achtige-koolhydraatjes. Misschien nog een stukje fruit ofzo?
Wtf!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Blurred86 het volgende:
ohja mijn lijstje van vandaag![]()
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkoren (1x vegapate/komk, 1x light huttenkase/lenteui)
T: nepcornettoijsje
D: broccoli, aardappeltjes uit de oven, toscaanse schijf oid (vega)
T: nepcornettoijsje
T: 2 bastognes
T: bakje paprikachips
het begon zo netjes
Mijn vriendje eet rond de 0 stukken vlees per bbq. Gemiddeld gezien. Ik denk dat dat ondergemiddeld is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend eet per bbq rond de 12 stukken vleesmaar ik weet niet of dat bovengemiddeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |