Het gapende poesje van Greys toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
Volgens mij was de TT: Met de fladderende poes van Greys.
Of zo
Wat lekker optimistischquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef P.F het volgende:
Every muis
Has its ups and down
Sometime ups
Outnumber the downs
But not in muisietown
Tis wel een mooi liedjequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
Ik stap net uit de douche en er staat opeens een soort hoogwerker voor m'n raam.
Hooray voor geen gordijnen!
Ach heeft de meneer van de hoogwerker ook eens een goeie dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
Ik stap net uit de douche en er staat opeens een soort hoogwerker voor m'n raam.
Hooray voor geen gordijnen!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het helemaal voor me PF![]()
PF: Hallo? Dokter van Puffelen?
AS: Nee dit is de assistente van dokter van Puffelen.
PF: Oh, ok. Ik bel voor een vriendin, muis006. die heeft *medisch verhaal* en nu heeft ze een gezicht dat niet meer werkt.
AS: Oh ja maar de dokter is er niet!
PF: Ja dikke doei zo zijn we niet getrouwd![]()
AS: Wie is muis006 eigenlijk? Wie bent u?
PF: Ik ben PrincipessaFarfallus, een internetvriendinnetje van muis006. We hebben elkaar nog nooit IRL ontmoed maar we praten wel vaak over afvallen en seks!
Priceless![]()
Jullie zijn gestoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het helemaal voor me PF![]()
PF: Hallo? Dokter van Puffelen?
AS: Nee dit is de assistente van dokter van Puffelen.
PF: Oh, ok. Ik bel voor een vriendin, muis006. die heeft *medisch verhaal* en nu heeft ze een gezicht dat niet meer werkt.
AS: Oh ja maar de dokter is er niet!
PF: Ja dikke doei zo zijn we niet getrouwd![]()
AS: Wie is muis006 eigenlijk? Wie bent u?
PF: Ik ben PrincipessaFarfallus, een internetvriendinnetje van muis006. We hebben elkaar nog nooit IRL ontmoet maar we praten wel vaak over afvallen en seks!
Priceless![]()
Heb jij ook Bassie in je phone?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie zijn gestoord
Gelukkig ben ik lekker gewoon gebleven
Dit soort dingen kunnen ook alleen jou gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
Ik hing om 3 uur 's nachts uit het raam van mijn flatje.. Raak ik in gesprek met iemand die beneden loopt.
1. Je draait muziek. En ik hoor het. Je bent de eerste
2. Leuke muziek![]()
Heb ik nog even samen een wijntje gedronken.
Super grappig
Hoezoquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen ook alleen jou gebeuren.
Nee, maar is het ergens terug te kijken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Lastpost het volgende:
Heeft iemand gisteravond die 'docu' op de belg gezien "Why Are Thin People Not Fat? ", interessant stukje tv in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie zijn gestoord
Gelukkig ben ik lekker gewoon gebleven
ehehe.quote:ja en ik heb laatst weer es boodschappen gedaan! (serieus) voor het eerst. ja dat was wel wat hoor, (zo!) zo via internet
Wijn drinken met een wildvreemde die je ontmoet hebt door uit je raam te hangen om 3 uur 's nachts vind ik wel vrij raar jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
HoezoZeg niet dat het absurd raar is. Toch
![]()
?!
Leinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit even te huilen achter mn bureau'tje op kantoor... Ik loop stage bij een zorginstelling. Eerst heb ik een half jaar op een afdeling in een verpleeghuis gewerkt, was supertop, leuk gezellig. Nu zit ik 9 weken op kantoor een onderzoek te doen. Ik zit te werkenFoKken, hoor ik op de gang een bekende stem. Is het een van mn oude werkbegeleiders van de stage! Gezellig met m zitten praten even, en nu is ie weg en ik mís het zo. Het werk, de oudjes, de collega'sBureauwerk vind ik gewoon volledig superkut
Ik mis de leukheid van de 'echte' werkvloer
![]()
Niet lullig bedoeld, maar bureauwerk is NIET mijn ding
Er is zelfs al een boekje van!quote:
Ken je Muis en haar vriendjes al?Dit is het verhaal van Muis als dokter.Panda is een beetje ziek en Muis zorgt voor hem.Maar wie helpt Muis als zij eerste hulp nodig heeft?
Arme ziel. Je kunt je verschrikkelijk ongelukkig voelen als je 8 uur per dag op een verkeerde plek zit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit even te huilen achter mn bureau'tje op kantoor... Ik loop stage bij een zorginstelling. Eerst heb ik een half jaar op een afdeling in een verpleeghuis gewerkt, was supertop, leuk gezellig. Nu zit ik 9 weken op kantoor een onderzoek te doen. Ik zit te werkenFoKken, hoor ik op de gang een bekende stem. Is het een van mn oude werkbegeleiders van de stage! Gezellig met m zitten praten even, en nu is ie weg en ik mís het zo. Het werk, de oudjes, de collega'sBureauwerk vind ik gewoon volledig superkut
Ik mis de leukheid van de 'echte' werkvloer
![]()
Niet lullig bedoeld, maar bureauwerk is NIET mijn ding
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Er is zelfs al een boekje van!
Ik ga maar eens ontbijten!
Det meeks joe spezjulquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gewoon heimwee naar onderbetaald, lichamelijk slopend werk op een plek die permanent naar pies en poep ruikt
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik me af wie Panda is
Dan ga je na je afstuderen dat toch weer doen? En af en toe even een openbaar toilet in om de geur op te snuivenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet tot 17 juli, dan is de stage afgelopen. Dan de rest van de scriptie perfectioneren en dan studeer ik als het goed is af op 31 augustus.
Ik heb gewoon heimwee naar onderbetaald, lichamelijk slopend werk op een plek die permanent naar pies en poep ruikt
Hihi, nou dan vind je dat bureau werk dus echt helemaal niks dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet tot 17 juli, dan is de stage afgelopen. Dan de rest van de scriptie perfectioneren en dan studeer ik als het goed is af op 31 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |