Het gapende poesje van Greys toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
Volgens mij was de TT: Met de fladderende poes van Greys.
Of zo
Wat lekker optimistischquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef P.F het volgende:
Every muis
Has its ups and down
Sometime ups
Outnumber the downs
But not in muisietown
Tis wel een mooi liedjequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
Ik stap net uit de douche en er staat opeens een soort hoogwerker voor m'n raam.
Hooray voor geen gordijnen!
Ach heeft de meneer van de hoogwerker ook eens een goeie dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef P.F het volgende:
Ik stap net uit de douche en er staat opeens een soort hoogwerker voor m'n raam.
Hooray voor geen gordijnen!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het helemaal voor me PF![]()
PF: Hallo? Dokter van Puffelen?
AS: Nee dit is de assistente van dokter van Puffelen.
PF: Oh, ok. Ik bel voor een vriendin, muis006. die heeft *medisch verhaal* en nu heeft ze een gezicht dat niet meer werkt.
AS: Oh ja maar de dokter is er niet!
PF: Ja dikke doei zo zijn we niet getrouwd![]()
AS: Wie is muis006 eigenlijk? Wie bent u?
PF: Ik ben PrincipessaFarfallus, een internetvriendinnetje van muis006. We hebben elkaar nog nooit IRL ontmoed maar we praten wel vaak over afvallen en seks!
Priceless![]()
Jullie zijn gestoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie het helemaal voor me PF![]()
PF: Hallo? Dokter van Puffelen?
AS: Nee dit is de assistente van dokter van Puffelen.
PF: Oh, ok. Ik bel voor een vriendin, muis006. die heeft *medisch verhaal* en nu heeft ze een gezicht dat niet meer werkt.
AS: Oh ja maar de dokter is er niet!
PF: Ja dikke doei zo zijn we niet getrouwd![]()
AS: Wie is muis006 eigenlijk? Wie bent u?
PF: Ik ben PrincipessaFarfallus, een internetvriendinnetje van muis006. We hebben elkaar nog nooit IRL ontmoet maar we praten wel vaak over afvallen en seks!
Priceless![]()
Heb jij ook Bassie in je phone?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie zijn gestoord
Gelukkig ben ik lekker gewoon gebleven
Dit soort dingen kunnen ook alleen jou gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef P.F het volgende:
Ik hing om 3 uur 's nachts uit het raam van mijn flatje.. Raak ik in gesprek met iemand die beneden loopt.
1. Je draait muziek. En ik hoor het. Je bent de eerste
2. Leuke muziek![]()
Heb ik nog even samen een wijntje gedronken.
Super grappig
Hoezoquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen ook alleen jou gebeuren.
Nee, maar is het ergens terug te kijken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef Lastpost het volgende:
Heeft iemand gisteravond die 'docu' op de belg gezien "Why Are Thin People Not Fat? ", interessant stukje tv in ieder geval.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jullie zijn gestoord
Gelukkig ben ik lekker gewoon gebleven
ehehe.quote:ja en ik heb laatst weer es boodschappen gedaan! (serieus) voor het eerst. ja dat was wel wat hoor, (zo!) zo via internet
Wijn drinken met een wildvreemde die je ontmoet hebt door uit je raam te hangen om 3 uur 's nachts vind ik wel vrij raar jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
HoezoZeg niet dat het absurd raar is. Toch
![]()
?!
Leinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit even te huilen achter mn bureau'tje op kantoor... Ik loop stage bij een zorginstelling. Eerst heb ik een half jaar op een afdeling in een verpleeghuis gewerkt, was supertop, leuk gezellig. Nu zit ik 9 weken op kantoor een onderzoek te doen. Ik zit te werkenFoKken, hoor ik op de gang een bekende stem. Is het een van mn oude werkbegeleiders van de stage! Gezellig met m zitten praten even, en nu is ie weg en ik mís het zo. Het werk, de oudjes, de collega'sBureauwerk vind ik gewoon volledig superkut
Ik mis de leukheid van de 'echte' werkvloer
![]()
Niet lullig bedoeld, maar bureauwerk is NIET mijn ding
Er is zelfs al een boekje van!quote:
Ken je Muis en haar vriendjes al?Dit is het verhaal van Muis als dokter.Panda is een beetje ziek en Muis zorgt voor hem.Maar wie helpt Muis als zij eerste hulp nodig heeft?
Arme ziel. Je kunt je verschrikkelijk ongelukkig voelen als je 8 uur per dag op een verkeerde plek zit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft ik zit even te huilen achter mn bureau'tje op kantoor... Ik loop stage bij een zorginstelling. Eerst heb ik een half jaar op een afdeling in een verpleeghuis gewerkt, was supertop, leuk gezellig. Nu zit ik 9 weken op kantoor een onderzoek te doen. Ik zit te werkenFoKken, hoor ik op de gang een bekende stem. Is het een van mn oude werkbegeleiders van de stage! Gezellig met m zitten praten even, en nu is ie weg en ik mís het zo. Het werk, de oudjes, de collega'sBureauwerk vind ik gewoon volledig superkut
Ik mis de leukheid van de 'echte' werkvloer
![]()
Niet lullig bedoeld, maar bureauwerk is NIET mijn ding
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Er is zelfs al een boekje van!
Ik ga maar eens ontbijten!
Det meeks joe spezjulquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gewoon heimwee naar onderbetaald, lichamelijk slopend werk op een plek die permanent naar pies en poep ruikt
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik me af wie Panda is
Dan ga je na je afstuderen dat toch weer doen? En af en toe even een openbaar toilet in om de geur op te snuivenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet tot 17 juli, dan is de stage afgelopen. Dan de rest van de scriptie perfectioneren en dan studeer ik als het goed is af op 31 augustus.
Ik heb gewoon heimwee naar onderbetaald, lichamelijk slopend werk op een plek die permanent naar pies en poep ruikt
Hihi, nou dan vind je dat bureau werk dus echt helemaal niks dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik moet tot 17 juli, dan is de stage afgelopen. Dan de rest van de scriptie perfectioneren en dan studeer ik als het goed is af op 31 augustus.
Vast wel in een torrent te downloaden, weet niet of de Belg ook uitzending gemist heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, maar is het ergens terug te kijken?
en jij zei dat je nietdwangmatig compenseert? een broodje kroket is niet veel slechter dan twee boterhammen met kaas, en als je ziek bent moet je níet gaan spinnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, lunch wordt broodje kroket ipv 2 boterhammen met kaas en philadelphia.
Toch maar spinnen dan vanavond.
Ik laat het er gewoon vanaf hangen hoe ik me vanavond voel, ok?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
Joh, dan ga je lekker eerst te weinig eten omdat je niets wegkrijgt door je keelpijn en daarna lekker intensief sporten. Echt een goed plan, doen!
![]()
Eindelijk een vinkje hier, op naar fatsoenlijk internet.quote:Technische oplevering (hier ontvangt u het modem)
Ik heb geen koorts!quote:
Sorryquote:
Ik zal de brandweer bellen als ik brand ruik vanavondquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:11 schreef laziness het volgende:
We gaan vanavond in mijn tuin eten en fikkie stoken in de vuurkorf die de vorige bewoners achter gelaten hebben. Duimen jullie dat mijn meneer niet al het droge gras in de hens zet?
Ik weet niet eigenlijk, mij lijkt dat die dingen idd horen te hangen! Hoezo, is het hangdinges kapot?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand trouwens of het een konijntje nog zou lukken om water te krijgen uit een liggend drinkflesje?
[ afbeelding ]
Zo één, maar dan dus niet hangend.
Leuk maar dat is voor sporters met een gezonde weerstand en conditie. Jouw lichaam is als je niet ziek bent al niet in optimale conditie. Kortom, doe eens niet zo eigenwijs met linkjes maar blijf vanavond gewoon lekker thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
10 aandachtspunten voor sporters met griepverschijnselen
Wij fietsen altijd langs het water op weg naar de supermarkt, en in de berm staat altijd een konijnenren (met konijn erin natuurlijk). Ik zag vandaag dat z'n drinkflesje niet meer hing maar op de grond lag, en er zat ook geen eten in z'n bakje. Ik vond het zo zielig maar durfde het deurtje ook niet open te maken om het flesje te pakken en goed te doen. Straks ontsnapt dat beest me, zijn we nog verder van huis. Weet ook niet bij welk huis 'ie hoort...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet eigenlijk, mij lijkt dat die dingen idd horen te hangen! Hoezo, is het hangdinges kapot?
Oooh wat zieligquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij fietsen altijd langs het water op weg naar de supermarkt, en in de berm staat altijd een konijnenren (met konijn erin natuurlijk). Ik zag vandaag dat z'n drinkflesje niet meer hing maar op de grond lag, en er zat ook geen eten in z'n bakje. Ik vond het zo zielig maar durfde het deurtje ook niet open te maken om het flesje te pakken en goed te doen. Straks ontsnapt dat beest me, zijn we nog verder van huis. Weet ook niet bij welk huis 'ie hoort...
Bij neusverkoudheid wel, maar bij spierpijnachtige symptomen niet. Helder! Jij blijft dus gewoon thuis vanavondquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
10 aandachtspunten voor sporters met griepverschijnselen
Aaawwquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij fietsen altijd langs het water op weg naar de supermarkt, en in de berm staat altijd een konijnenren (met konijn erin natuurlijk). Ik zag vandaag dat z'n drinkflesje niet meer hing maar op de grond lag, en er zat ook geen eten in z'n bakje. Ik vond het zo zielig maar durfde het deurtje ook niet open te maken om het flesje te pakken en goed te doen. Straks ontsnapt dat beest me, zijn we nog verder van huis. Weet ook niet bij welk huis 'ie hoort...
Staat het hok op gras? Viel er nog wat gras te eten bedoel ik voor het knijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat een heel blok huizen, met een soort gemeenteberm ervoor waar dat konijn in staat. Kan dus van zeker 20 huizen zijn. M'n vriend was erbij, die durfde ook niet het deurtje te openen... Hè bah. Ik fiets er straks maar weer even naartoe denk ik..
Ja, hij zou nog wel gras kunnen eten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat het hok op gras? Viel er nog wat gras te eten bedoel ik voor het knijn?
Wat een rare situatie met dat hok en dat hele blok huizen dan trouwens. Eigenlijk kan iedereen die dat zou willen dat hok dus gewoon open kunnen zetten of weghalen of wat dan ook?
Weet ik niet, ik heb hem niet zelf gesprokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens hem was er dus niet veel haast bij?
Als je hier in de gemeente zou willen zou je zonder probleem paarden, schotse hooglanders, schapen, koeien en een dozijn kippen mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dat is ook zo! Ik heb er net een poosje bij gestaan, in mijn geval met de beste bedoelingen, maar dat hoeft dus niet voor iedereen zo te zijn...
Awwquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Kut, ik ben niet aangenomen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd. Er was iemand die net iets meer ervaring had, dus die had de voorkeur... Begrijpelijk, maar wel ontzettend jammer
.
Dank jequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Vik: Je zult nu wel een beetje dubbel gevoel hebben? Ik hoop dat het snel weer bijtrekt.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn weer terug van het konijn, hoop gedoe om niks natuurlijk.. Z'n flesje hing weer goed en het bakje was bijgevuld met eten.
In het buitenland gebeurt dat wel ja. In Nederland is het minder gebruikelijk. Een vriendin van me zit momenteel wel in de molen voor een tweede CI, maar dan moet je de verzekering er wel van kunnen overtuigen dat een tweede CI echt meerwaarde heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Is het nou een optie om op termijn aan twee kanten een CI te nemen, of kan dat niet?
Jeejquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn weer terug van het konijn, hoop gedoe om niks natuurlijk.. Z'n flesje hing weer goed en het bakje was bijgevuld met eten.
Ja, ik ook. En m'n vriend ook, die had er wel een fietstochtje voor over om mij te laten stoppen met zeuren over dat beestje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Ik kan me daar ook echt zorgen om maken hoor, dus goed dat je gegaan bent
.
Hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En m'n vriend ook, die had er wel een fietstochtje voor over om mij te laten stoppen met zeuren over dat beestje..
Ja, het kan weer terugkomen ja, tot op het oude niveau. Is al regelmatig gebeurdquote:Met bijtrekken, bedoel je daarmee dat het gehoorverlies wat nu geconstateerd is, weer ongedaan gemaakt wordt, zeg maar? Kan dat?.
oh slim van je om daar rekening mee te houden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit ga doen, ook niet als m'n gehoor op links wegvalt. Ik wil m'n linkeroor graag bewaren voor eventuele toekomstige technieken.
Ja, ik heb dus een syndroom en één van de kenmerken van dat syndroom is dat het gehoor tijdelijk kan wegvallen om later geheel of gedeeltelijk weer terug te keren. Of niet dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef Phaidra het volgende:
@DaD, het ligt eraan wat het gehoorverlies veroorzaakt. Ik heb bijvoorbeeld ook wat gehoorverlies, door verschillende redenen: smalle gehoorgang, littekenweefsel op trommelvlies (verandert niet meer/kan enkel verslechteren) en door vocht in het middenoor (kan fluctueren).
Ach ja, ik hoor al zo lang met één oor dat ik niet eens meer weet hoe het is om met twee oren te horen. En ik mis het dus ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef progje het volgende:
[..]
oh slim van je om daar rekening mee te houden!
Same, althans ik heb het dan met m'n oog (staar) en laat bepaalde zaken ook niet opereren (het witte in mijn pupil kan bijvoorbeeld verminder worden, zicht wordt er niet meer op) omdat het éen het ander in de toekomst mogelijk kan tegenwerken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoor al zo lang met één oor dat ik niet eens meer weet hoe het is om met twee oren te horen. En ik mis het dus ook niet.
How kjoet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo lekker richting de stad, even een terrasje pakken met een vriendin en daarna naar naar het museum.
Overigens heb ik een zwaar genietende kat hier in huis, mag voor dat beest nog wel tien graden warmer zijn geloof ik haha.
[ afbeelding ]
Vergroot aquaduct (google op LVAS) en afwijkende vorm van het slakkenhuis (google op syndroom van Pendred). Mijn slakkenhuis maakt maar 1,5 draai ipv 2,5.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:53 schreef Phaidra het volgende:
Vik, welk 'onderdeel' veroorzaakt bij jou het gehoorverlies? Zenuwen/slakkenhuis/middenoor? Linkje naar een site over het syndroom is ook goed, scheelt jou typewerk. Ben wel nieuwschierig!
Zou ik echt niet doen als ik jou was. Het is echt snikheet in de zon en je verbrandt serieus binnen een kwartier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh, ik wil eigenlijk naar het strand, nuOp dit soort dagen haat ik het zooo dat ik geen student meer ben
Ik zit op 5 minuten fietsen van het Scheveningse strand elke werkdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh, ik wil eigenlijk naar het strand, nuOp dit soort dagen haat ik het zooo dat ik geen student meer ben
Ach ik zit binnen aan mn scriptiequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Al is het maar om mijn pipse beentjes wat te laten bijkleurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou ik echt niet doen als ik jou was. Het is echt snikheet in de zon en je verbrandt serieus binnen een kwartier.
Yeah! Gefeli!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
3.31! Niet de snelste dame, maar had nog 29 seconden over dus!![]()
ja dat dus! alleen ben ik voor mn tentamen van morgen aan het lerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik zit binnen aan mn scriptieTis maar wat je liever hebt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
sporttest gehaaaaaaaaaald
Ahhhhh kijk hem rekken en strekken in zijn ikea mandje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo lekker richting de stad, even een terrasje pakken met een vriendin en daarna naar naar het museum.
Overigens heb ik een zwaar genietende kat hier in huis, mag voor dat beest nog wel tien graden warmer zijn geloof ik haha.
[ afbeelding ]
Yeehaaaaaaah!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
Wat zeiden de doktoren over het weer bijtrekken dan? Of deden ze daar geen uitspraken over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Dubbel gevoel idd. Enerzijds blij dat het maar een beetje verminderd is, anderzijds geschrokken dat het toch iets achteruit is gegaan, terwijl ik dat niet had verwacht. Maar ik heb nu wel zekerheid en m'n hoorapparaat werkt ook naar behoren. Dus nu is het gewoon afwachten wanneer het weer bijgetrokken is. Gelukkig is het niet zo erg als de vorige keren, dus ik verwacht eigenlijk dat het wel snel weer goedkomt, maar dat kun je nooit voorspellen...
Basisschool, middelbare school, studententijd. Het blijft ook altijd hetzelfde hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben als eerste gegaan, niemand wilde, dus toen ik maaren dat voelt ook goed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
of ik 't nou ga doen of niet, dit heb ik iig gehaaaaaaaaaald![]()
Daar kunnen ze ook niks over zeggen. Het is volstrekt onvoorspelbaar. Mijn ervaring met mijn linkeroor is dat het op den duur weer bijtrekt, dus daar vertrouw ik ook opquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat zeiden de doktoren over het weer bijtrekken dan? Of deden ze daar geen uitspraken over?
Die had ik niet bedacht hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maria, welke verhoudingen gebruik jij ongeveer?.
Ik weet dat je hem niet bedacht hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die had ik niet bedacht hoor!En ik doe altijd maar wat en het smaakt goed
Scheut van dit, schepje dat
Dus ik heb geen idee hoeveel ik van alles gebruikt heb! Doe gewoon naar eigen inzicht, wat je lekker lijkt
Hier (Groningen) 22 graden en veel windquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:44 schreef Totziens het volgende:
Kan ik me voorstellen Phaidra, blijft lastig maar ik hoop dat je dan meer uren krijgt bij je huidige werk want dan doe je toch ervaring op.
Klinkt erg lekker Vik
Hoe warm is het eigenlijk in NL, aangezien er een aantal balen van het binnen zitten?(hier 34 graden en weinig wind)
Verkapte kijk-mij-een-dakterras-hebben-post.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het hier eigenlijk helemaal niet zo warm.. Zat op het dakterras en had al een vestje aangetrokken, maar ik ben nu maar naar binnen gegaan. Het waait vooral heel hard, en het is een best koude wind.
Je hebt duidelijk ons dakterras nooit gezien, want dan zou je wel snappen dat ik daar nooit over op zou scheppen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-een-dakterras-hebben-post.
Whehe ja. Erg van genotenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef laziness het volgende:
Aventura! Leuk dat je er weer bent. De reden is dan weer wat minder![]()
Je bent je gisteren nog even goed te buiten gegaan voordat je weer in het regime gaat begrijp ik?
Precies dat!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat snoetje! Die oogjes
! Die oortjes
! Die voetjes
! Aaaaaawwwwwww!!
Jij vindt het ook warm als je maanden in de regen en met gemiddeld 10 graden hebt gezetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Totziens het volgende:
Oeh dat egeltje
Maareh 22/23 graden en het is warm? Amateurs( I knowsssssssssss het is andere warmte
)
16:25.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Moest tha Mouse nou om half vijf of half zes naar de HA?
*even teruglezen gaat*
weet je hoe pijn dat doet als je in het donker op zo'n beest staat met je blote voeten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat snoetje! Die oogjes
! Die oortjes
! Die voetjes
! Aaaaaawwwwwww!!
Arm beestjequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
weet je hoe pijn dat doet als je in het donker op zo'n beest staat met je blote voeten?
Je gaat niet spinnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er waren er gister meer met een slecht lijstje dan met een goed lijstje.
Greys:Strepsils are my friend! En paracetamol. Ik kijk nog wel ff voor vanavond
. Ben alleen zuhause en ga ook niet weer een hele avond hangen.
Stalkerquote:
Dank je. Regel jij dat verder?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef Duvel het volgende:
Je gaat niet spinnen.
Ik duim met je mee.quote:
Ik heb 't vanochtend nog gepostquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Laureline het volgende:
Egels! en wb Aventura. Wel fijn toch, zo af en toeweer de teugels laten vieren? Ik jojo hier ook nog gezellig rond.
En MoBlo, het is me volstrekt niet duidelijk wat je nou precies hebt gedaan, op sportief gebied. Maar wel 3.31 dus
Nog even doorduimen morgen dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes!
De symptomen die ik heb passen allemaal bij een speekselklier-ontsteking. Die gaat vanzelf over (hoera). Maar. omdat de symptomen ook allemaal bij het zwellen van mijn tumor passen, gaat mijn HA morgen met mijn specialist bellen om 1 vd 2 uit te sluiten. Dus ik hoor het morgen! Mijn HA denkt zelf overigens dat het die ontsteking is, maar hij wil het zekere voor het onzekere nemen.
Maar je hebt zelf al aangegeven dat je lichaam die release niet aan kan, of in elk geval dat je daar de vorige keer ook ontzettend brak van was omdat het geen RPM is. Waarom doe je hem danquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hhmmz... Ik twijfel echt oprecht héél erg. Ik wil heel graag gaan RPMen want zondag is die release en daar heb ik me voor opgegeven. Die release duurt anderhalf uur. Morgenavond heb ik een etentje, vrijdagavond en zaterdagochtend zijn we niet thuis en kan ik dus ook de les niet volgen. Kortom; vanavond is de laatste kans op training voor zondagochtend!! Dus die les wilde ik toch wel heel erg graag meepakken en het niet lekker voelen zit 'm momenteel met name in m'n keel en neus.
*twijfel twijfel*
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes!
De symptomen die ik heb passen allemaal bij een speekselklier-ontsteking. Die gaat vanzelf over (hoera). Maar. omdat de symptomen ook allemaal bij het zwellen van mijn tumor passen, gaat mijn HA morgen met mijn specialist bellen om 1 vd 2 uit te sluiten. Dus ik hoor het morgen! Mijn HA denkt zelf overigens dat het die ontsteking is, maar hij wil het zekere voor het onzekere nemen.
Ja preciesquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog even doorduimen morgen dus![]()
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf al aangegeven dat je lichaam die release niet aan kan, of in elk geval dat je daar de vorige keer ook ontzettend brak van was omdat het geen RPM is. Waarom doe je hem dan?
Waarom is dat zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesvolgens mij krijg ik wel een kuur als het die ontsteking blijkt te zijn. Als het de tumor is zou het kunnen dat ik aan de prednison moet
Omdat ik nogal een heel zware prednisonkuur zou moeten. Dan zijn de symptomen ook meteen ernstiger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo?
Mijn zus liep ook altijd te mopperen als ik aan de prednison moest, maar ik had er zelf nooit zoveel last van? Eén keer is mijn gehoor na een paar dagen alweer teruggekeerd naar het oude niveau met prednison.
als jij nu gaat spinnen terwijl je niet lekker bent, is dat geen extra training voor je lichaam, maar juist een uitputtingsslag, waar je niet sterker van wordt voor zondag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Balenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Kut, ik ben niet aangenomen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd. Er was iemand die net iets meer ervaring had, dus die had de voorkeur... Begrijpelijk, maar wel ontzettend jammer
.
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Ja. Ze is eigenwijs.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er waren er gister meer met een slecht lijstje dan met een goed lijstje.
Greys:Strepsils are my friend! En paracetamol. Ik kijk nog wel ff voor vanavond
. Ben alleen zuhause en ga ook niet weer een hele avond hangen.
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Even Greysie sms'en zodat die het ook weet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.
dat kan wel inderdaad, mijn benen zijn ook zo moe dat gewoon zitten op een stoel pijn doet en ik ergens met mijn benen gestrekt/omhoog wil zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, komt dat niet door wat al teveel fysieke inspanning? Lijkt me niet heel zorgwekkend, maar ik hoop dat je er morgen geen last meer van hebt
Maar de rest ging allemaal over vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoor.
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Merel het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. Ik hoop dat het allemaal meevalt muis, en dat je gezicht het snel weer doet!
Wat heb ik verder gemist..?
Mooi zo, XM moet eens leren luisterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef cyclechick het volgende:
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1![]()
Wat gooooeeeed!!quote:moblo heeft de sporttest van de poliesie gehaald!
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..quote:hoe is het met je McNaamloos?
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
hahhahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?
Ik vind het echt heel zielig voor hem...
Jammer Mereltje, maar vooral voor hem dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Mooi zo, XM moet eens leren luisteren
[..]
Wat gooooeeeed!!
[..]
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 't vanochtend nog gepost
Politietest, selectie A![]()
Stormbaan binnen 4 minuten zien te doen (en ook nog IQ en taaltest).
Beide heb ik gehaald, en ben nu door voor onderdeel B: 4 augustus mag ik eraan geloven. Ben benieuwd!
Één meisje bij ons had 't niet gehaald, die had wel 3.07 op de toest, maar die had de IQtest verknald (een van de onderdelen niet goed begrepen) maar verder hadden alleen nog een jongen en ik een voorselectie, wat inhoudt, dat je als je onderdeel A zou falen, dat je dan meteen er helemaal uitligt (dat meisje daarom dus ook). Van de rest werd het gemiddelde van A en B zeg maar genomen, dus je kunt met je gesprek enzo dan compenseren voor een te lage IQ-test.
Maargoed, positief dusOver 2 weken krijg ik de uitslag van de taal en IQtest thuisgestuurd, dus ben benieuwd hoe erg ik moet schrikken
Haha.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hahhahahahajij vindt het altijd zielig, dat vond je ook voor de fietsmeneer een tijdje terug. misschien kun je een opvangcentrum openen, dan kunnen wij onze afgeschreven mannen naar jou sturen voor troost: voelen wij ons niet zo schuldig en kun jij ze opvrolijken waardoor je ze niet meer zo zielig vindt
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoegquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef cyclechick het volgende:
gewoon zeggen waar het op staat, hij komt er wel weer overheen.
Gekkie tochquote:
Echt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
dat lijkt me een goedequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoeg
* Ewelina geeft knuffelquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
* Viking84 stort zich in cc's armen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ach gossie, poppetje toch, kommaarhier, dan krijg je een knuffel!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjes
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinken
straks denkt ze dat ik met d'r flirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Jouw fantasie slaat teveel op hol. CC is hetereau (helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een happiness: ik mag op 2e gesprek komen. En dat terwijl ik het sollicitatiegesprek helemaal niet zo goed vond gaanIk was bloednerveus en ze hadden een fout gemaakt mbt de tijd, ze dachten dat het om 13:00u was terwijl ik 13:30u had doorgekregen.
Jij flirt met iedereen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
straks denkt ze dat ik met d'r flirt
En kun jij even op preview klikken voor je op invoeren klikt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?
sorry, ik had het wel gauw gelezen, maar inderdaad is het wel eenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je. Hoe spontaan ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En kun jij even op preview klikken voor je op invoeren klikt?.
Jippieieieie voor Ewelina!.
Volgens Merriam-Webster is het idd 'analyses'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Juich voor Ewelina!
Aai voor Viking!
Aw helaas voor Merel!
Nog maar een kop thee voor XM!
En kan een Engels kenner in le topique mij er even aan herinneren wat ook weer het meervoud voor 'analysis' isanalyses?
Ja, wat moet ik daar nou weer op zeggenquote:
Ja, maar ik was er dan ook wel erg vroeg... al om 13.10, terwijl het gesprek dus 20 minuten later was. Ze konden het ook checken bij het uitzendbureauquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
sorry, ik had het wel gauw gelezen, maar inderdaad is het wel een![]()
waard!!
Wat stom trouwens dat je een verkeerde tijd had doorgekregen/zij ineens een half uur eerder hadden staan... maar dan heb je ondanks die dingen toch een goede indruk achter gelaten
Omdat je steeds met tagjes loopt te klotenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je. Hoe spontaan ook!
Waarom moest ik op preview klikken?
Ja, maar ik edit het wel netjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je steeds met tagjes loopt te kloten. Daarnet toen je me een knuffel gaf (thanks by the way
) en zonet weer
. Ik zag het wel!
.
Oh natuurlijk, daar had ik kunnen kijken!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Merriam-Webster is het idd 'analyses'.
Jeuj!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, dat je het gaat wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik was er dan ook wel erg vroeg... al om 13.10, terwijl het gesprek dus 20 minuten later was. Ze konden het ook checken bij het uitzendbureauAlleen schrok ik me wel de tering toen die receptioniste zei dat het gesprek om 13:00u was
En ik was al zenuwachtig....
Ik ben er echt blij mee, ik hoop zo dat ik die baan krijg. Dan zou ik ook per maand genoeg moeten verdienen om alles te kunnen betalen zonder stufi/lening of ouderlijke bijdrage.
Oh. Sorry. Maar eigenlijk moet je zondag ook niet fietsen als je vandaag ziek bent. Morgen barst het ziek zijn waarschijnlijk goed los en dan ben je zondag niet fit genoeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoor.
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, dat je het gaat worden. Zijn er nog veel andere kandidaten?
Happy! Vier het met een wijntje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb overigens wel een happiness: ik mag op 2e gesprek komen. En dat terwijl ik het sollicitatiegesprek helemaal niet zo goed vond gaanIk was bloednerveus en ze hadden een fout gemaakt mbt de tijd, ze dachten dat het om 13:00u was terwijl ik 13:30u had doorgekregen.
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?quote:
Dat klinkt wel een klein beetje labiel! Maar gelukkig is het over een paar dagen ook weer over!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oh Muis toch. Laat het dan nu eens een keer meevallen en dat het niet meer dan een ontsteking is ...
Vandaag was een maffe dag. Ik ging van "normale bui" naar "chagarijnig" (mensen die me verkeerd verbeteren en dat pas vertellen als ik mn spul al heb afgewogen en in mn kolf zit) naar "superblij" (supergoed cijfer terug gekregen
) naar "chagarijnig tot dieptriest" (alles ging mis, mn begeleider werd boos omdat ik een afmeetding gebruikt had om iets op te lossen, dat mocht niet, en ik had teveel oplosmiddel gebruikt, dus ik moest het gaan afdampen, maar dat apparaat stond nog niet aan dus moest ik weer kwartier wachten, begon bijna te huilen
) naar toch wel weer "blij" (hoofdpijn voorbij!) en daar ben ik nu. Hoezo ongesteld
.
wat is het precies voor baan dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.
Ja! Problemen mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?
Klantenservicewerk (telefonisch, inbound) voor een grote woningcorporatie. Mensen helpen met algemene vragen en reparatieverzoeken doorzetten enzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat is het precies voor baan dan?
Klein beetje maar hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een klein beetje labiel! Maar gelukkig is het over een paar dagen ook weer over!
Dat is helemaal fijn jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken haddenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Chico, waarom wil je per sé meer vakken doen dan moet volgend jaar? 't Is of het één of het ander hé... meestal vinden bedrijven het fijn als je al wat werkervaring hebt naast je studie. En als je wil promoveren, is een baantje als student-assistent meestal ook wel een pré.
Gewoon proberen, afwijzen kan altijd nogquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken hadden. Er zijn ook periodes waarin ik maar 1 vak volg, omdat er in die periode niets leuks tussen zit. Mijn hele studie is al gepland
.
En daarom twijfel ik dus ook of ik moet reageren, ik kan vast niet allebei, niet zonder burn-out.
Morgen is er een infobijeenkomst, daar ga ik wel heen en dan zie ik wel verder. Ik heb alleen wel het idee dat mijn vriend heel hard gaat protesteren als ik zoveel wil gaan doen/ga doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gewoon proberen, afwijzen kan altijd nog
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Ziet er netjes uit Miss S! Hoeveelheden heb ik even geen zicht op, maar je kiest goede/gezonde producten.
[..]
Bij twijfel niet overteken hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Chicolate het volgende:
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken hadden. Er zijn ook periodes waarin ik maar 1 vak volg, omdat er in die periode niets leuks tussen zit. Mijn hele studie is al gepland
.
En daarom twijfel ik dus ook of ik moet reageren, ik kan vast niet allebei, niet zonder burn-out.
Haar vader heeft een drankenhandelquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten mijn vissies (ja, ze doen het nog!) Inge, Pieter en Ian te noemen. Want ze gebruiken de aparte ondiepe rand die eigenlijk voor moerasplanten bedoeld is af en toe gedrieën als wedstrijdbad! En de mossel heet McMossel. Die komt nog niet aanrennen als ik hem roep, da's wel jammer.
Ik heb besloten mijn vissies (ja, ze doen het nog!) Inge, Pieter en Ian te noemen. Want ze gebruiken de aparte ondiepe rand die eigenlijk voor moerasplanten bedoeld is af en toe gedrieën als wedstrijdbad! En de mossel heet McMossel. Die komt nog niet aanrennen als ik hem roep, da's wel jammer.
En daar profiteer jij maar wat graag vanquote:
Ik dacht dat jij en Kaas samenwoonden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daar profiteer jij maar wat graag van
Ben btw wel toe aan een wijntje! Heb je wat in huis?
Greys, je bent onbetaalbaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Ewelina!![]()
Merel, dan komt het echt wel goed als je het hem uitlegt. Dan kan hij je onmogelijk iets kwalijk nemen
Het leven is als een fles wijn; Men lurkt eraan en voelt zich fijn!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daar profiteer jij maar wat graag van
Ben btw wel toe aan een wijntje! Heb je wat in huis?
Da's al meer reactie dan van Heer G in elk geval.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Net ook even aan Mark verteld.
Reactie: *proest!*.
Nee hoor. We kennen elkaar nog niet zo lang, 31 augustus hebben we elkaar voor t eerst gezien. Ik kreeg een schop onder mijn bevallige bibs van kaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat jij en Kaas samenwoonden?.
Ja heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Het leven is als een fles wijn; Men lurkt eraan en voelt zich fijn!
Chianti goed?
Nee, denk het niet. Tenzij er straks een ambulance met 2 broeders en een dwangbuis op de stoep staat!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Da's al meer reactie dan van Heer G in elk geval.
Ik heb de namenvondst per sms richting Newcastle verzonden en vlak daarvoor reageerde hij nog wel, maar nu blijft het angstvallig stil. Zou hij aan mijn geestelijk welzijn twijfelen denk je?
Wehehehehe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat deed ik op het moment dat ik langs jouw post scrollde!.
Nee dankje. Heb je ook Tamiflu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehehehe!
Ai caramba! Sombrero anyone? Taco? Popocatepetl?
18:30 of 19:30.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe laat ging je ook alweer niet spinnen XM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |