quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef laziness het volgende:Aventura! Leuk dat je er weer bent. De reden is dan weer wat minder
Je bent je gisteren nog even goed te buiten gegaan voordat je weer in het regime gaat begrijp ik?

Whehe ja. Erg van genoten

Ik had trouwens een interessant artikele gelezen in Grazia (

), over het Viva Mayr-regime van ene dr. Stossier. Dat zou zorgen voor een platte buik. Nu loop ik altijd rond met een enorm opgezette buik, dus interessant voor mij. Komt er op neer dat je 's morgens veel ontbijt, daar mogen best vette dingen tussen zitten zoals volle melk, eieren, salad met fetakaas etc. Een boterham mag ook, maar ontbijtgranen en vruchtensap zijn niet goed, wat daar zitten teveel suikers in. De lunch mag ook overvloedig zijn. Het avondeten echter, daarbij kan je volstaan met een belegde cracker en moet vroeg in de avond zijn. 's Avonds is je verbranding een stuk lager. De meeste mensen zijn overvoed, zo stelt de ontwikkelaar van het regime. Oja en hij geeft aan dat je ong 2 uiur na elke maaltijd een buikmassage kunt doen, waarbij je ronddraaiende bewegingen op je buik maakt. (Zorg wel voor wat privacy hierbij i.v.m. loskomende gassen staat erbij ).