Gelukkig maar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn weer terug van het konijn, hoop gedoe om niks natuurlijk.. Z'n flesje hing weer goed en het bakje was bijgevuld met eten.
In het buitenland gebeurt dat wel ja. In Nederland is het minder gebruikelijk. Een vriendin van me zit momenteel wel in de molen voor een tweede CI, maar dan moet je de verzekering er wel van kunnen overtuigen dat een tweede CI echt meerwaarde heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Is het nou een optie om op termijn aan twee kanten een CI te nemen, of kan dat niet?
Jeejquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn weer terug van het konijn, hoop gedoe om niks natuurlijk.. Z'n flesje hing weer goed en het bakje was bijgevuld met eten.
Ja, ik ook. En m'n vriend ook, die had er wel een fietstochtje voor over om mij te laten stoppen met zeuren over dat beestje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Ik kan me daar ook echt zorgen om maken hoor, dus goed dat je gegaan bent
.
Hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En m'n vriend ook, die had er wel een fietstochtje voor over om mij te laten stoppen met zeuren over dat beestje..
Ja, het kan weer terugkomen ja, tot op het oude niveau. Is al regelmatig gebeurdquote:Met bijtrekken, bedoel je daarmee dat het gehoorverlies wat nu geconstateerd is, weer ongedaan gemaakt wordt, zeg maar? Kan dat?.
oh slim van je om daar rekening mee te houden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit ga doen, ook niet als m'n gehoor op links wegvalt. Ik wil m'n linkeroor graag bewaren voor eventuele toekomstige technieken.
Ja, ik heb dus een syndroom en één van de kenmerken van dat syndroom is dat het gehoor tijdelijk kan wegvallen om later geheel of gedeeltelijk weer terug te keren. Of niet dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef Phaidra het volgende:
@DaD, het ligt eraan wat het gehoorverlies veroorzaakt. Ik heb bijvoorbeeld ook wat gehoorverlies, door verschillende redenen: smalle gehoorgang, littekenweefsel op trommelvlies (verandert niet meer/kan enkel verslechteren) en door vocht in het middenoor (kan fluctueren).
Ach ja, ik hoor al zo lang met één oor dat ik niet eens meer weet hoe het is om met twee oren te horen. En ik mis het dus ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef progje het volgende:
[..]
oh slim van je om daar rekening mee te houden!
Same, althans ik heb het dan met m'n oog (staar) en laat bepaalde zaken ook niet opereren (het witte in mijn pupil kan bijvoorbeeld verminder worden, zicht wordt er niet meer op) omdat het éen het ander in de toekomst mogelijk kan tegenwerken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoor al zo lang met één oor dat ik niet eens meer weet hoe het is om met twee oren te horen. En ik mis het dus ook niet.
How kjoet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo lekker richting de stad, even een terrasje pakken met een vriendin en daarna naar naar het museum.
Overigens heb ik een zwaar genietende kat hier in huis, mag voor dat beest nog wel tien graden warmer zijn geloof ik haha.
[ afbeelding ]
Vergroot aquaduct (google op LVAS) en afwijkende vorm van het slakkenhuis (google op syndroom van Pendred). Mijn slakkenhuis maakt maar 1,5 draai ipv 2,5.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:53 schreef Phaidra het volgende:
Vik, welk 'onderdeel' veroorzaakt bij jou het gehoorverlies? Zenuwen/slakkenhuis/middenoor? Linkje naar een site over het syndroom is ook goed, scheelt jou typewerk. Ben wel nieuwschierig!
Zou ik echt niet doen als ik jou was. Het is echt snikheet in de zon en je verbrandt serieus binnen een kwartier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh, ik wil eigenlijk naar het strand, nuOp dit soort dagen haat ik het zooo dat ik geen student meer ben
Ik zit op 5 minuten fietsen van het Scheveningse strand elke werkdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh, ik wil eigenlijk naar het strand, nuOp dit soort dagen haat ik het zooo dat ik geen student meer ben
Ach ik zit binnen aan mn scriptiequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Al is het maar om mijn pipse beentjes wat te laten bijkleurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou ik echt niet doen als ik jou was. Het is echt snikheet in de zon en je verbrandt serieus binnen een kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |