Yeah! Gefeli!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
3.31! Niet de snelste dame, maar had nog 29 seconden over dus!![]()
ja dat dus! alleen ben ik voor mn tentamen van morgen aan het lerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik zit binnen aan mn scriptieTis maar wat je liever hebt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
sporttest gehaaaaaaaaaald
Ahhhhh kijk hem rekken en strekken in zijn ikea mandje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo lekker richting de stad, even een terrasje pakken met een vriendin en daarna naar naar het museum.
Overigens heb ik een zwaar genietende kat hier in huis, mag voor dat beest nog wel tien graden warmer zijn geloof ik haha.
[ afbeelding ]
Yeehaaaaaaah!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
Wat zeiden de doktoren over het weer bijtrekken dan? Of deden ze daar geen uitspraken over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Dubbel gevoel idd. Enerzijds blij dat het maar een beetje verminderd is, anderzijds geschrokken dat het toch iets achteruit is gegaan, terwijl ik dat niet had verwacht. Maar ik heb nu wel zekerheid en m'n hoorapparaat werkt ook naar behoren. Dus nu is het gewoon afwachten wanneer het weer bijgetrokken is. Gelukkig is het niet zo erg als de vorige keren, dus ik verwacht eigenlijk dat het wel snel weer goedkomt, maar dat kun je nooit voorspellen...
Basisschool, middelbare school, studententijd. Het blijft ook altijd hetzelfde hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ben als eerste gegaan, niemand wilde, dus toen ik maaren dat voelt ook goed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:sporttest gehaaaaaaaaaald
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
of ik 't nou ga doen of niet, dit heb ik iig gehaaaaaaaaaald![]()
Daar kunnen ze ook niks over zeggen. Het is volstrekt onvoorspelbaar. Mijn ervaring met mijn linkeroor is dat het op den duur weer bijtrekt, dus daar vertrouw ik ook opquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat zeiden de doktoren over het weer bijtrekken dan? Of deden ze daar geen uitspraken over?
Die had ik niet bedacht hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maria, welke verhoudingen gebruik jij ongeveer?.
Ik weet dat je hem niet bedacht hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die had ik niet bedacht hoor!En ik doe altijd maar wat en het smaakt goed
Scheut van dit, schepje dat
Dus ik heb geen idee hoeveel ik van alles gebruikt heb! Doe gewoon naar eigen inzicht, wat je lekker lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |