Waarom is dat zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesvolgens mij krijg ik wel een kuur als het die ontsteking blijkt te zijn. Als het de tumor is zou het kunnen dat ik aan de prednison moet
Omdat ik nogal een heel zware prednisonkuur zou moeten. Dan zijn de symptomen ook meteen ernstiger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo?
Mijn zus liep ook altijd te mopperen als ik aan de prednison moest, maar ik had er zelf nooit zoveel last van? Eén keer is mijn gehoor na een paar dagen alweer teruggekeerd naar het oude niveau met prednison.
als jij nu gaat spinnen terwijl je niet lekker bent, is dat geen extra training voor je lichaam, maar juist een uitputtingsslag, waar je niet sterker van wordt voor zondag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Balenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Kut, ik ben niet aangenomen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd. Er was iemand die net iets meer ervaring had, dus die had de voorkeur... Begrijpelijk, maar wel ontzettend jammer
.
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Ja. Ze is eigenwijs.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er waren er gister meer met een slecht lijstje dan met een goed lijstje.
Greys:Strepsils are my friend! En paracetamol. Ik kijk nog wel ff voor vanavond
. Ben alleen zuhause en ga ook niet weer een hele avond hangen.
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Even Greysie sms'en zodat die het ook weet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.
dat kan wel inderdaad, mijn benen zijn ook zo moe dat gewoon zitten op een stoel pijn doet en ik ergens met mijn benen gestrekt/omhoog wil zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, komt dat niet door wat al teveel fysieke inspanning? Lijkt me niet heel zorgwekkend, maar ik hoop dat je er morgen geen last meer van hebt
Maar de rest ging allemaal over vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoor.
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Merel het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. Ik hoop dat het allemaal meevalt muis, en dat je gezicht het snel weer doet!
Wat heb ik verder gemist..?
Mooi zo, XM moet eens leren luisterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef cyclechick het volgende:
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1![]()
Wat gooooeeeed!!quote:moblo heeft de sporttest van de poliesie gehaald!
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..quote:hoe is het met je McNaamloos?
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
hahhahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?
Ik vind het echt heel zielig voor hem...
Jammer Mereltje, maar vooral voor hem dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Mooi zo, XM moet eens leren luisteren
[..]
Wat gooooeeeed!!
[..]
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 't vanochtend nog gepost
Politietest, selectie A![]()
Stormbaan binnen 4 minuten zien te doen (en ook nog IQ en taaltest).
Beide heb ik gehaald, en ben nu door voor onderdeel B: 4 augustus mag ik eraan geloven. Ben benieuwd!
Één meisje bij ons had 't niet gehaald, die had wel 3.07 op de toest, maar die had de IQtest verknald (een van de onderdelen niet goed begrepen) maar verder hadden alleen nog een jongen en ik een voorselectie, wat inhoudt, dat je als je onderdeel A zou falen, dat je dan meteen er helemaal uitligt (dat meisje daarom dus ook). Van de rest werd het gemiddelde van A en B zeg maar genomen, dus je kunt met je gesprek enzo dan compenseren voor een te lage IQ-test.
Maargoed, positief dusOver 2 weken krijg ik de uitslag van de taal en IQtest thuisgestuurd, dus ben benieuwd hoe erg ik moet schrikken
Haha.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hahhahahahajij vindt het altijd zielig, dat vond je ook voor de fietsmeneer een tijdje terug. misschien kun je een opvangcentrum openen, dan kunnen wij onze afgeschreven mannen naar jou sturen voor troost: voelen wij ons niet zo schuldig en kun jij ze opvrolijken waardoor je ze niet meer zo zielig vindt
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoegquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef cyclechick het volgende:
gewoon zeggen waar het op staat, hij komt er wel weer overheen.
Gekkie tochquote:
Echt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
dat lijkt me een goedequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoeg
* Ewelina geeft knuffelquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
* Viking84 stort zich in cc's armen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ach gossie, poppetje toch, kommaarhier, dan krijg je een knuffel!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjes
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinken
straks denkt ze dat ik met d'r flirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Jouw fantasie slaat teveel op hol. CC is hetereau (helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een happiness: ik mag op 2e gesprek komen. En dat terwijl ik het sollicitatiegesprek helemaal niet zo goed vond gaanIk was bloednerveus en ze hadden een fout gemaakt mbt de tijd, ze dachten dat het om 13:00u was terwijl ik 13:30u had doorgekregen.
Jij flirt met iedereen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
straks denkt ze dat ik met d'r flirt
En kun jij even op preview klikken voor je op invoeren klikt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?
sorry, ik had het wel gauw gelezen, maar inderdaad is het wel eenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je. Hoe spontaan ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En kun jij even op preview klikken voor je op invoeren klikt?.
Jippieieieie voor Ewelina!.
Volgens Merriam-Webster is het idd 'analyses'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Juich voor Ewelina!
Aai voor Viking!
Aw helaas voor Merel!
Nog maar een kop thee voor XM!
En kan een Engels kenner in le topique mij er even aan herinneren wat ook weer het meervoud voor 'analysis' isanalyses?
Ja, wat moet ik daar nou weer op zeggenquote:
Ja, maar ik was er dan ook wel erg vroeg... al om 13.10, terwijl het gesprek dus 20 minuten later was. Ze konden het ook checken bij het uitzendbureauquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
sorry, ik had het wel gauw gelezen, maar inderdaad is het wel een![]()
waard!!
Wat stom trouwens dat je een verkeerde tijd had doorgekregen/zij ineens een half uur eerder hadden staan... maar dan heb je ondanks die dingen toch een goede indruk achter gelaten
Omdat je steeds met tagjes loopt te klotenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je. Hoe spontaan ook!
Waarom moest ik op preview klikken?
Ja, maar ik edit het wel netjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je steeds met tagjes loopt te kloten. Daarnet toen je me een knuffel gaf (thanks by the way
) en zonet weer
. Ik zag het wel!
.
Oh natuurlijk, daar had ik kunnen kijken!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens Merriam-Webster is het idd 'analyses'.
Jeuj!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, dat je het gaat wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik was er dan ook wel erg vroeg... al om 13.10, terwijl het gesprek dus 20 minuten later was. Ze konden het ook checken bij het uitzendbureauAlleen schrok ik me wel de tering toen die receptioniste zei dat het gesprek om 13:00u was
En ik was al zenuwachtig....
Ik ben er echt blij mee, ik hoop zo dat ik die baan krijg. Dan zou ik ook per maand genoeg moeten verdienen om alles te kunnen betalen zonder stufi/lening of ouderlijke bijdrage.
Oh. Sorry. Maar eigenlijk moet je zondag ook niet fietsen als je vandaag ziek bent. Morgen barst het ziek zijn waarschijnlijk goed los en dan ben je zondag niet fit genoeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoor.
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je, dat je het gaat worden. Zijn er nog veel andere kandidaten?
Happy! Vier het met een wijntje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb overigens wel een happiness: ik mag op 2e gesprek komen. En dat terwijl ik het sollicitatiegesprek helemaal niet zo goed vond gaanIk was bloednerveus en ze hadden een fout gemaakt mbt de tijd, ze dachten dat het om 13:00u was terwijl ik 13:30u had doorgekregen.
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?quote:
Dat klinkt wel een klein beetje labiel! Maar gelukkig is het over een paar dagen ook weer over!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oh Muis toch. Laat het dan nu eens een keer meevallen en dat het niet meer dan een ontsteking is ...
Vandaag was een maffe dag. Ik ging van "normale bui" naar "chagarijnig" (mensen die me verkeerd verbeteren en dat pas vertellen als ik mn spul al heb afgewogen en in mn kolf zit) naar "superblij" (supergoed cijfer terug gekregen
) naar "chagarijnig tot dieptriest" (alles ging mis, mn begeleider werd boos omdat ik een afmeetding gebruikt had om iets op te lossen, dat mocht niet, en ik had teveel oplosmiddel gebruikt, dus ik moest het gaan afdampen, maar dat apparaat stond nog niet aan dus moest ik weer kwartier wachten, begon bijna te huilen
) naar toch wel weer "blij" (hoofdpijn voorbij!) en daar ben ik nu. Hoezo ongesteld
.
wat is het precies voor baan dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.
Ja! Problemen mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?
Klantenservicewerk (telefonisch, inbound) voor een grote woningcorporatie. Mensen helpen met algemene vragen en reparatieverzoeken doorzetten enzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wat is het precies voor baan dan?
Klein beetje maar hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een klein beetje labiel! Maar gelukkig is het over een paar dagen ook weer over!
Dat is helemaal fijn jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet zo heel veel geloof ik, ze zoeken ook meerdere mensen. En ze wilden per sé mensen met ervaring met klantenservice-werk. Het verdient ook heel erg goed voor een studentenbijbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken haddenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Chico, waarom wil je per sé meer vakken doen dan moet volgend jaar? 't Is of het één of het ander hé... meestal vinden bedrijven het fijn als je al wat werkervaring hebt naast je studie. En als je wil promoveren, is een baantje als student-assistent meestal ook wel een pré.
Gewoon proberen, afwijzen kan altijd nogquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken hadden. Er zijn ook periodes waarin ik maar 1 vak volg, omdat er in die periode niets leuks tussen zit. Mijn hele studie is al gepland
.
En daarom twijfel ik dus ook of ik moet reageren, ik kan vast niet allebei, niet zonder burn-out.
Morgen is er een infobijeenkomst, daar ga ik wel heen en dan zie ik wel verder. Ik heb alleen wel het idee dat mijn vriend heel hard gaat protesteren als ik zoveel wil gaan doen/ga doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gewoon proberen, afwijzen kan altijd nog
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Chicolate het volgende:
Ziet er netjes uit Miss S! Hoeveelheden heb ik even geen zicht op, maar je kiest goede/gezonde producten.
[..]
Bij twijfel niet overteken hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Chicolate het volgende:
Het is geen student-assistent, maar soort van (voor middelbare scholen). En ik wil meer vakken doen, omdat ik teveel vakken leuk vind ... overleg gehad met studieadviseur, die gaf me groen licht voor het volgen van teveel vakken, als ik maar na 3 weken bekijk of ik het 1. aankan qua drukte en 2. dan ook besluit of ze leuk genoeg zijn om te blijven volgen. Dan hoef ik tenminste geen spijt te hebben dat ik dingen heb laten vallen terwijl ze me achteraf wel leuk geleken hadden. Er zijn ook periodes waarin ik maar 1 vak volg, omdat er in die periode niets leuks tussen zit. Mijn hele studie is al gepland
.
En daarom twijfel ik dus ook of ik moet reageren, ik kan vast niet allebei, niet zonder burn-out.
Haar vader heeft een drankenhandelquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nou mensen aanzetten tot alcohol gebruik hier?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten mijn vissies (ja, ze doen het nog!) Inge, Pieter en Ian te noemen. Want ze gebruiken de aparte ondiepe rand die eigenlijk voor moerasplanten bedoeld is af en toe gedrieën als wedstrijdbad! En de mossel heet McMossel. Die komt nog niet aanrennen als ik hem roep, da's wel jammer.
Ik heb besloten mijn vissies (ja, ze doen het nog!) Inge, Pieter en Ian te noemen. Want ze gebruiken de aparte ondiepe rand die eigenlijk voor moerasplanten bedoeld is af en toe gedrieën als wedstrijdbad! En de mossel heet McMossel. Die komt nog niet aanrennen als ik hem roep, da's wel jammer.
En daar profiteer jij maar wat graag vanquote:
Ik dacht dat jij en Kaas samenwoonden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daar profiteer jij maar wat graag van
Ben btw wel toe aan een wijntje! Heb je wat in huis?
Greys, je bent onbetaalbaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Ewelina!![]()
Merel, dan komt het echt wel goed als je het hem uitlegt. Dan kan hij je onmogelijk iets kwalijk nemen
Het leven is als een fles wijn; Men lurkt eraan en voelt zich fijn!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daar profiteer jij maar wat graag van
Ben btw wel toe aan een wijntje! Heb je wat in huis?
Da's al meer reactie dan van Heer G in elk geval.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Net ook even aan Mark verteld.
Reactie: *proest!*.
Nee hoor. We kennen elkaar nog niet zo lang, 31 augustus hebben we elkaar voor t eerst gezien. Ik kreeg een schop onder mijn bevallige bibs van kaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat jij en Kaas samenwoonden?.
Ja heerlijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
Het leven is als een fles wijn; Men lurkt eraan en voelt zich fijn!
Chianti goed?
Nee, denk het niet. Tenzij er straks een ambulance met 2 broeders en een dwangbuis op de stoep staat!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Da's al meer reactie dan van Heer G in elk geval.
Ik heb de namenvondst per sms richting Newcastle verzonden en vlak daarvoor reageerde hij nog wel, maar nu blijft het angstvallig stil. Zou hij aan mijn geestelijk welzijn twijfelen denk je?
Wehehehehe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat deed ik op het moment dat ik langs jouw post scrollde!.
Nee dankje. Heb je ook Tamiflu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehehehe!
Ai caramba! Sombrero anyone? Taco? Popocatepetl?
18:30 of 19:30.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe laat ging je ook alweer niet spinnen XM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |