Waarom is dat zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesvolgens mij krijg ik wel een kuur als het die ontsteking blijkt te zijn. Als het de tumor is zou het kunnen dat ik aan de prednison moet
Omdat ik nogal een heel zware prednisonkuur zou moeten. Dan zijn de symptomen ook meteen ernstiger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo?
Mijn zus liep ook altijd te mopperen als ik aan de prednison moest, maar ik had er zelf nooit zoveel last van? Eén keer is mijn gehoor na een paar dagen alweer teruggekeerd naar het oude niveau met prednison.
als jij nu gaat spinnen terwijl je niet lekker bent, is dat geen extra training voor je lichaam, maar juist een uitputtingsslag, waar je niet sterker van wordt voor zondag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Balenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Kut, ik ben niet aangenomen voor de functie waarvoor ik had gesolliciteerd. Er was iemand die net iets meer ervaring had, dus die had de voorkeur... Begrijpelijk, maar wel ontzettend jammer
.
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik me ervoor opgegeven heb en nu wel weet wat me te wachten staat. Daardoor kan ik ook beter doseren. Tijdens die ene les had ik geen idee dat we free spinning gingen doen en ging ik helemaal stuk doordat ik vol meedeed.
Ja. Ze is eigenwijs.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er waren er gister meer met een slecht lijstje dan met een goed lijstje.
Greys:Strepsils are my friend! En paracetamol. Ik kijk nog wel ff voor vanavond
. Ben alleen zuhause en ga ook niet weer een hele avond hangen.
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt het nu maar zo, of ben je écht zo eigenwijs als dikke stront? Wat moet er gebeuren voordat JIJ weet dat je niet moet gaan spinnen?
Liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Even Greysie sms'en zodat die het ook weet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel. Dat ga jij wel. Met een dekentje op de bank en een berg goede films. En eventueel wat te snacken.
dat kan wel inderdaad, mijn benen zijn ook zo moe dat gewoon zitten op een stoel pijn doet en ik ergens met mijn benen gestrekt/omhoog wil zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, komt dat niet door wat al teveel fysieke inspanning? Lijkt me niet heel zorgwekkend, maar ik hoop dat je er morgen geen last meer van hebt
Maar de rest ging allemaal over vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat jij quotte ging over a.s. zondag hoor.
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Merel het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. Ik hoop dat het allemaal meevalt muis, en dat je gezicht het snel weer doet!
Wat heb ik verder gemist..?
Mooi zo, XM moet eens leren luisterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef cyclechick het volgende:
XM en ziek maar wil toch gaan spinnen, alleen mag ze niet van ons en van dr vriend ook niet, dus dat is 100 tegen 1![]()
Wat gooooeeeed!!quote:moblo heeft de sporttest van de poliesie gehaald!
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..quote:hoe is het met je McNaamloos?
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
hahhahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, wat een nare situatie. Hij is dus heel enthousiast en jij niet?
Ik vind het echt heel zielig voor hem...
Jammer Mereltje, maar vooral voor hem dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Mooi zo, XM moet eens leren luisteren
[..]
Wat gooooeeeed!!
[..]
Eh ja, dat wordt 'm niet, heb ik net besloten. Nou moet ik alleen hem dat nog vertellen maar ik weet nog niet zo goed hoe ik dat slim moet aanpakken, want volgens mij heeft hij echt niet door dat het niet werkt..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb 't vanochtend nog gepost
Politietest, selectie A![]()
Stormbaan binnen 4 minuten zien te doen (en ook nog IQ en taaltest).
Beide heb ik gehaald, en ben nu door voor onderdeel B: 4 augustus mag ik eraan geloven. Ben benieuwd!
Één meisje bij ons had 't niet gehaald, die had wel 3.07 op de toest, maar die had de IQtest verknald (een van de onderdelen niet goed begrepen) maar verder hadden alleen nog een jongen en ik een voorselectie, wat inhoudt, dat je als je onderdeel A zou falen, dat je dan meteen er helemaal uitligt (dat meisje daarom dus ook). Van de rest werd het gemiddelde van A en B zeg maar genomen, dus je kunt met je gesprek enzo dan compenseren voor een te lage IQ-test.
Maargoed, positief dusOver 2 weken krijg ik de uitslag van de taal en IQtest thuisgestuurd, dus ben benieuwd hoe erg ik moet schrikken
Haha.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hahhahahahajij vindt het altijd zielig, dat vond je ook voor de fietsmeneer een tijdje terug. misschien kun je een opvangcentrum openen, dan kunnen wij onze afgeschreven mannen naar jou sturen voor troost: voelen wij ons niet zo schuldig en kun jij ze opvrolijken waardoor je ze niet meer zo zielig vindt
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoegquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef cyclechick het volgende:
gewoon zeggen waar het op staat, hij komt er wel weer overheen.
Gekkie tochquote:
Echt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
dat lijkt me een goedequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet vooral even bedenken hoe. Ik weet ook niet echt hoe hij erin staat hoor, ik denk hij ook wel weet dat we geen match made in heaven zijn. Het zal ook geen enorm drama zijn, maar ik wil het wel een beetje vriendelijk aanpakken, want het is gewoon een goeie vent, het klikt alleen niet genoeg
* Ewelina geeft knuffelquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha.
Maar serieus, ik zit echt te janken. Zoiets rijt nog niet zo goed geheelde wonden open hier. Ik ben sowieso erg labiel de laatste tijd. Ik ga volgende week maar even een paar dagen naar mijn ouders om mijn hoofd leeg te maken en om er even uit te zijn hier.
* Viking84 stort zich in cc's armen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ach gossie, poppetje toch, kommaarhier, dan krijg je een knuffel!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 stort zich in cc's armen.
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
* cyclechick bezwijkt onder al het snot en zoekt naarstig naar zakdoekjes
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, ik huil op een waardige manier. Means: no snot!
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
gelukkig maar, in dat geval reik ik je liefdevol een zakdoekje aan, zodat je die ene mooie traan waardig kunt wegpinken
straks denkt ze dat ik met d'r flirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Jouw fantasie slaat teveel op hol. CC is hetereau (helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee tss je moet je eigen zakdoek uit je zak toveren en zelf die traan bij haar wegvegen. En dan zeggen "don't cry. Shopgirl"
En dan zoenen![]()
Ohja ik ging eten.
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een happiness: ik mag op 2e gesprek komen. En dat terwijl ik het sollicitatiegesprek helemaal niet zo goed vond gaanIk was bloednerveus en ze hadden een fout gemaakt mbt de tijd, ze dachten dat het om 13:00u was terwijl ik 13:30u had doorgekregen.
Jij flirt met iedereen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
straks denkt ze dat ik met d'r flirt
En kun jij even op preview klikken voor je op invoeren klikt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?
sorry, ik had het wel gauw gelezen, maar inderdaad is het wel eenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hallo, kunnen we even juichen voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |