Ik neem me altijd voor om me in te smeren, maar alleen als ik doelbewust in de zon ga. En dan vergeet ik het nog wel eens. En als ik niet bewust in de zon ben (zoals zaterdag) verbrand ik. Dus

.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:59 schreef P.F het volgende:[..]
Ik weet toch waar ze woont.. Daarom zei ik het

-edit-
Dit bedoelde ik niet zo bot

Maar ik weet waar ze woont, en ik weet dat de Albert Heyn in haar buurt tot 22:00 open is. Dus daarom zei ik het. Sowieso zijn alle supermarkten tot 21:00 open (waar chico woont).
Ja nee niet dus, de AH bij station muziekwijk is echt maar tot 20.00 open

. En die in Stedenwijk is niet op loopafstand, met een fiets achterin de schuur en een taart waarvan deel 1 al in de oven staat, ga ik daar niet meer heen

. Zelfde geldt voor alle andere supermarkten 'in de buurt': meer dan 5 min lopen.
Maar hij was lekker dus die zure room kan ik volgende keer wel weer weglaten

.
Oh viking

. Ik help even hopen dat het niet iets ernstigs is/weer verdwijnt. En nu braaf je CI gaan gebruiken he voordat iemand daar boven weer zo'n geintje uithaalt

.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:51 schreef Daph_ het volgende:Chico de taart kan toch niet heel naar binnen

Is er een speciale gelegenheid waar taart bij hoort??

Ja

. Ik heb 3 dingen gebroken op lab, dus dan is er taart

. Glaswerk is duur, dit is een manier om eerstejaars te leren dat ze voorzichtig om moeten gaan met dingen. We hebben een streepjeslijst: 3 streepjes is taart trakteren. Een streepje kan je verdienen door iets te breken, flink te laat te komen of door met je labjas in het overleghok te gaan zitten. En vanaf volgend jaar komen daar waarschijnlijk ook open schoenen bij. Ach, taart is lekker

.
Jeeej smileyoverload. Ik ben vrolijk (want zon schijnt en weer een dag voorbij) maar heb hoofdpijn (lang niet zo erg als Elies, sterkte daarmee nog en laat het de laatste dag zijn voorlopig

) en ben moe.
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)