abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:42:49 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70284217
Het vorige deel: Slank #779 De cupcakes van kwak

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Dit is verplicht ! De OP is hier te vinden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70284229
gezellig! Was het een leuke droom?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70284241
@Maria:

Als broeken losser gaan zitten, doe je toch iets goed

Ik bedoelde overigens niet dat je niet zou mogen afvallen, hoor. Maar volgens mijn heb jij een beetje zo'n lijf als ik, als ik het zo van de foto's kan inschatten. Dat je er met een BMI van 23 beter uitziet dan met een BMI van 20. Curves staan mij gewoon en jou volgens mij ook! Nu nog lekker hard sporten om die buik wat strakker te krijgen en voor de gespierde bips enzo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:43:46 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284244
Dat kan nog alle kanten op Elisa . Wát voor droom was het?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:43:57 #5
33954 ElisaB
pi_70284249
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef cyclechick het volgende:
gezellig! Was het een leuke droom?
Was niet vervelend en ik geef de migraine de schuld
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:45:58 #6
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70284310
Waarom staat er dat 'dit is verplicht !' in de OP Heeft iemand dat in een boze bui, wegens gezeur om een OP, in de wiki gezet ?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70284322
XM:
verhoogde kans op osteoporose, tekorten van mineralen en vitamines, haaruitval/conditie van haar, huid en tanten wordt minder, daling van je ruststofwisseling (hierdoor voel je je vaak moe en duizelig)(altijd koude handen en voeten)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70284325
@XM, van de site van het RIVM:
quote:
Ondervoeding kan echter wel tot gezondheidsproblemen leiden. Een tekort aan voedingsstoffen kan vermoeidheid, haaruitval, gewrichtsklachten en onvruchtbaarheid tot gevolg hebben.
quote:
De belangrijkste lichamelijke klachten zijn:

* algehele uitputting en lage lichaamstemperatuur
* problemen met hart en bloedvaten (zoals verlaagde bloeddruk, vertraagde hartslag en hartritmestoornissen)
* botontkalking (osteoporose)
* maag- en darmklachten
* hormoonafwijkingen (o.a. wegblijven menstruatie)
* verminderde schildklierwerking en verminderde stofwisseling
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:47:05 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70284339
tuhvolkorencrackerpuh
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 11:48:34 #10
163650 Greys
pi_70284380
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vannacht van Greys gedroomd
In een EHBO tent?
(Of heb ik je die migraine bezorgd )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:49:22 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70284406
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan . Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken . Net allemaal plannen gemaakt en het ging net wat beter en nu dit...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:50:02 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70284424
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
@Maria:

Als broeken losser gaan zitten, doe je toch iets goed

Ik bedoelde overigens niet dat je niet zou mogen afvallen, hoor. Maar volgens mijn heb jij een beetje zo'n lijf als ik, als ik het zo van de foto's kan inschatten. Dat je er met een BMI van 23 beter uitziet dan met een BMI van 20. Curves staan mij gewoon en jou volgens mij ook! Nu nog lekker hard sporten om die buik wat strakker te krijgen en voor de gespierde bips enzo

Ik snapte het wel denk ik! Een BMI van 23 a 24 zou al heel tof zijn! (ik zit nu op 25 komma nogwat ) En ik wil zekers mn currrrves niet kwijt! Alleen de bovengemiddelde currrrve bij de buik-area
En strakker!

En ik blijf mn best doen! Moet alleen eens zien hoe het deze week gaat, want scriptie moet vrijdag af
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:50:23 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284434
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan . Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken . Net allemaal plannen gemaakt en het ging net wat beter en nu dit...
He Vik, dat vind ik nou echt oprecht kút. Wat een akelig bericht . Kan me voorstellen dat je daar mee zit. Zou willen dat ik iets voor je kon doen .

Sterkte meis
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70284440
Nog een laatste kans om je op te geven, anders leggen we de datum vast!
[Slank-meettopic] Koken & eten

Goeie, XM
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:50:49 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70284444
Vikkert! Da's mooi kut
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 11:50:51 #16
163650 Greys
pi_70284445
Deze herhaal ik gewoon heel drammerig (voornemen is toch al mislukt ) voor XM.
quote:
[b]Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 juni 2009 @ 11:51:50 #17
163650 Greys
pi_70284478
Vikje, goftedomme. Ik hoop en duim dat het alsnóg mee blijkt te vallen als door een wondertje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:51:50 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70284479
quote:
Ach Vik, wat is dit een rotnieuws. Sterkte met de klap die je dit moet geven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:51:58 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284484
Greys:
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:52:41 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284499
@ Vik: hebben ze ook maar enig idee hoe het zou kunnen komen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:52:49 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70284504
Oh XM, Greys heeft gelijk. Maar dat wist je al, toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:53:15 #22
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70284513
quote:
Oh Vik, wat eng Het kan vast niet zoiets stoms zijn als een ontsteking/verkoudheid die op je oren slaat?
Kan je dan niet beter naar de dokter ipv naar de audicien?
pi_70284524
Vik, dat lijkt me inderdaad stressvol! Maar probeer niet direct van het ergste uit te gaan
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:54:27 #24
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70284539
Vik wat een ongelooflijk kutnieuws!

Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:54:40 #25
33954 ElisaB
pi_70284545
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
In een EHBO tent?
(Of heb ik je die migraine bezorgd )
Niet helemaal in de tent

En de migraine moét ergens anders van gekomen zijn