Was niet vervelend en ik geef de migraine de schuldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef cyclechick het volgende:
gezellig! Was het een leuke droom?
quote:Ondervoeding kan echter wel tot gezondheidsproblemen leiden. Een tekort aan voedingsstoffen kan vermoeidheid, haaruitval, gewrichtsklachten en onvruchtbaarheid tot gevolg hebben.
quote:De belangrijkste lichamelijke klachten zijn:
* algehele uitputting en lage lichaamstemperatuur
* problemen met hart en bloedvaten (zoals verlaagde bloeddruk, vertraagde hartslag en hartritmestoornissen)
* botontkalking (osteoporose)
* maag- en darmklachten
* hormoonafwijkingen (o.a. wegblijven menstruatie)
* verminderde schildklierwerking en verminderde stofwisseling
Ik snapte het wel denk ik! Een BMI van 23 a 24 zou al heel tof zijn! (ik zit nu op 25 komma nogwatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
@Maria:
Als broeken losser gaan zitten, doe je toch iets goed
Ik bedoelde overigens niet dat je niet zou mogen afvallen, hoor. Maar volgens mijn heb jij een beetje zo'n lijf als ik, als ik het zo van de foto's kan inschatten. Dat je er met een BMI van 23 beter uitziet dan met een BMI van 20. Curves staan mij gewoonen jou volgens mij ook! Nu nog lekker hard sporten om die buik wat strakker te krijgen en voor de gespierde bips enzo
He Vik, dat vind ik nou echt oprecht kút. Wat een akelig berichtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan. Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken
. Net allemaal plannen gemaakt en het ging net wat beter en nu dit...
quote:[b]Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach Vik, wat is dit een rotnieuws. Sterkte met de klap die je dit moet geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan. Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken
Oh Vik, wat engquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Niet helemaal in de tentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
In een EHBO tent?![]()
(Of heb ik je die migraine bezorgd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |