Was niet vervelend en ik geef de migraine de schuldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef cyclechick het volgende:
gezellig! Was het een leuke droom?
quote:Ondervoeding kan echter wel tot gezondheidsproblemen leiden. Een tekort aan voedingsstoffen kan vermoeidheid, haaruitval, gewrichtsklachten en onvruchtbaarheid tot gevolg hebben.
quote:De belangrijkste lichamelijke klachten zijn:
* algehele uitputting en lage lichaamstemperatuur
* problemen met hart en bloedvaten (zoals verlaagde bloeddruk, vertraagde hartslag en hartritmestoornissen)
* botontkalking (osteoporose)
* maag- en darmklachten
* hormoonafwijkingen (o.a. wegblijven menstruatie)
* verminderde schildklierwerking en verminderde stofwisseling
Ik snapte het wel denk ik! Een BMI van 23 a 24 zou al heel tof zijn! (ik zit nu op 25 komma nogwatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
@Maria:
Als broeken losser gaan zitten, doe je toch iets goed
Ik bedoelde overigens niet dat je niet zou mogen afvallen, hoor. Maar volgens mijn heb jij een beetje zo'n lijf als ik, als ik het zo van de foto's kan inschatten. Dat je er met een BMI van 23 beter uitziet dan met een BMI van 20. Curves staan mij gewoonen jou volgens mij ook! Nu nog lekker hard sporten om die buik wat strakker te krijgen en voor de gespierde bips enzo
He Vik, dat vind ik nou echt oprecht kút. Wat een akelig berichtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan. Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken
. Net allemaal plannen gemaakt en het ging net wat beter en nu dit...
quote:[b]Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach Vik, wat is dit een rotnieuws. Sterkte met de klap die je dit moet geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou terug van de audiciën en ik vrees dat ik moet concluderen dat het toch aan m'n oren ligt. Sterker nog: het is sinds vanochtend nog verder achteruit gegaan. Net even muziek geluisterd zonder hoorapparaat, maar met koptelefoon en ik moest hem echt op het maximumvolume hebben wilde ik überhaupt iets horen. Ik had wel het idee dat ik met een ander hoorapparaat wel wat beter hoorde, dus ik heb nog een heel klein beetje hoop (wellicht ga ik morgen nog eens terug naar de audiciën), maar ik zie het somber in. Mooi kut dus. En nu maar hopen dat het vandaag niet nog verder achteruit gaat, want het is maar afwachten wanneer het terugkomt en óf het terugkomt. Bleuh, ik kan wel janken
Oh Vik, wat engquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Niet helemaal in de tentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
In een EHBO tent?![]()
(Of heb ik je die migraine bezorgd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik had alleen wat toegevoegd. Dat het "kut" dus een antwoord was op jouw vraag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:55 schreef laziness het volgende:
Tink waar had je het antwoord nou geedit?
Ja, dit komt door het syndroom dat ik heb. Hierdoor ben ik m'n gehoor op rechts ook kwijtgeraakt (vandaar CI, die heb ik dan gelukkig nog wel), maar het ging zo goed met m'n linkeroor de laatste tijd en ik had net hoop dat ik nog een tijdje voort zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ Vik: hebben ze ook maar enig idee hoe het zou kunnen komen?
Ik moest een beetje lullen over 5 krantenartikelen die met mijn opleiding te maken hadden. Ik heb het 20 minuutjes voorbereid. Ik had het echt "prima gedaan" en overal voldoende voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel goed!Wat voor assessment had je?
Ik weet toch waar ze woont.. Daarom zei ik hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Niet overal PFje en wat een heerlijke mosterd na de maaltijd die post van jou![]()
Elisa had de 300e post gedaan, maar omdat zij een status aparte heeft ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Laureline het volgende:
En ik had het meetingtopic gekilld geloof ikNiemand houdt van me * barst uit in hysterische ongesteldheidshuilbui*
Hoe kan jij trouwens door een slotje heenposten CF?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:55 schreef cyclechick het volgende:
Voor X_MQFT, ik denk dat je de spijker op z'n kop slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het slotje is tegenwoordig pas bij 301 posts geloof ik ipv bij 300!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Laureline het volgende:
En ik had het meetingtopic gekilld geloof ikNiemand houdt van me * barst uit in hysterische ongesteldheidshuilbui*
Kan CF door een slotje heen posten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Laureline het volgende:
Hè wat jammerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had alleen wat toegevoegd. Dat het "kut" dus een antwoord was op jouw vraag.
En waarom kut? Ik weet het eigenlijk niet. Gewoon alles bij elkaar ofzo. Gaat wel weer over hoop ik.
Nou, goed gedaan danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lullen over 5 krantenartikelen die met mijn opleiding te maken hadden. Ik heb het 20 minuutjes voorbereid. Ik had het echt "prima gedaan" en overal voldoende voor.
Andere mensen hebben er uren aan gezeten en daar kwam het helemaal niet goed uitDus ik schrok van te voren wel een beetje toen ik hoorde dat iedereen er u-ren aan had gezeten
![]()
Maar het ging dus om de kennis die je het afgelopen jaar had opgedaan..
Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef laziness het volgende:
PF wat nou negatief BSA dan! Je hebt dus heul veel opgestoken afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*
Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
n00b vraag: hoe maak je nou lekkere american pancakes? Op smulweb alleen al staan 28 recepten en via google vind ik er 17.500
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
XM, als jij nou even (welgemeend) zegt 'Ja, jullie hebben gelijk, ik ga toch maar eens hulp zoeken en wel deze week' dan zouden er al heel wat Slankies meteen een stuk blijer zijn. En jij op termijn zelf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even kattenvoer halen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.
1 cup bloem (ongeveer 240 ml, beetje aanstampen), 1 eetl suiker, twee tl bakpoeder, kwart theelepel zout. Mengen en twee keer zeven.
In een maatbeker: 1 cup melk, 1 ei, 2 eetl olie doorroeren. In een keer bij de droge ingredienten gooien, doorroeren tot het gemengd, maar nog klonterig is. Op medium hoog vuur pannekoekjes bakken in wat boter; omdraaien als ze bubelen en de randen opdrogen.
En Laureline, no worries. Je t'aime, heul veel
Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan in het systeem mijn loonstroken niet meer bekijken van mijn stageDus ik naar HR, kan zij mijn account in het systeem niet eens vinden
Istie dus gewoon verwijderd!!
![]()
*mompelt onaardige verwensingen*
Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ThanksHoeveel pancakes kun je daarvan maken dan?
Nou ik heb die van mijn stage dus niet uitgeprint omdat ik dat op het einde wilde doen. De laatste betaling van stagevergoeding komt nog, dus ik snap niet dat ze me al uit het systeem hebben geflikkerd. Ze ging het even overleggen zei ze..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumig
Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even kattenvoer halen.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.
en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren![]()
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Nee...dat is iets voor als ik vakantie hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, prima gestructureerd lijstjeBen je al aan de slag gegaan met je avondeten?
quoted for truth!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.
en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren![]()
Onhandig met dat ei idd! En ik vind ancakes ook echt zo'n gezellig ontbijt voor met z'n tweeen, dat moet je maken voor gasten of vriendje ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch?Alleen dat ei gaat een beetje moeilijk, halveren
Nou voor ik het iemand anders voorschotel wilde ik het zelf even proberen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onhandig met dat ei idd! En ik vind ancakes ook echt zo'n gezellig ontbijt voor met z'n tweeen, dat moet je maken voor gasten of vriendje ofzoVeel teveel suikers voor gewoon doordeweeks.
Uiteraard zijn ze vanuit het loonprogramma altijd nog uit te draaien. Dat dan dus ook eisen hè? Het is belangrijk je loonstroken op een rijtje te hebben voor je IB en voor de historie an sich.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik heb die van mijn stage dus niet uitgeprint omdat ik dat op het einde wilde doen. De laatste betaling van stagevergoeding komt nog, dus ik snap niet dat ze me al uit het systeem hebben geflikkerd. Ze ging het even overleggen zei ze..
Lijkt me dat mijn salarisstroken sowieso wel in het "loonprogramma" staan nog, toch?maar daar kan ik dus zelf niet bij
Nou ja, voor een drukke periode is het best OK om makkelijk te eten, het lijkt je nog best goed af te gaan!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee...dat is iets voor als ik vakantie heb![]()
Heb nu nog 2 weekjes echt veelste druk om maar iets anders te doen, gelukkig lukken de lijstjes nu wel redelijk zonder er over na te denken.
Alleen sporten schiet er weer bij in (behalve dan het 2x dansen in de week en afentoe buikspieroefeningen)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou voor ik het iemand anders voorschotel wilde ik het zelf even proberen eigenlijk
Ja, dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, voor een drukke periode is het best OK om makkelijk te eten, het lijkt je nog best goed af te gaan!
Misschien wel proberen iets meer te sporten? Fijn voor de rust in je hoofd.
Uhu dat denk ik inderdaad ook. Mijn contract liep op vrijdag 5 juni af voor stage, en op dinsdag de 9e kon ik al niet meer inloggen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Uiteraard zijn ze vanuit het loonprogramma altijd nog uit te draaien. Dat dan dus ook eisen hè? Het is belangrijk je loonstroken op een rijtje te hebben voor je IB en voor de historie an sich.
Waarschijnlijk hebben ze je gewoon al uit het intranet systeem gemieterd en heeft het verder geen invloed op andere dingen maar kinderachtig is het wel.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:15 schreef progje het volgende:
moet vanavond naar AC/DC met mijn werk
oh hehe, laat ik het anders zeggen..quote:
quote:
Oh okee, dan ga ik het een keer maken als m'n zusje thuis isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik maakte ze vandaag voor het eerst, en ik was er zeer tevreden over! Pas op dat het vuur niet te hoog staat. Maar verder is het helemaal foolproof
¿Que pasa?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:01 schreef cyclechick het volgende:
Varkensvlees is best wel ongezond hoor! sowieso is rood vlees slechter dan wit vlees. In rood vlees zit veel haem, een complexe ijzerverbinding die het zuurstoftransport in het bloed verzorgt. Als er veel vlees wordt gegeten,(een pond per keer) stijgt de haemconcentratie in de dikke darm, waar cellen worden beschadigd. Dit kan uitmonden in tumorvorming. bovendien is varkensvlees veel vetter dan andere soorten vlees en zitten er meer verzadigde vetten in vlees.
witvlees en vis kun je beter wat meer eten en dan af en toe een stukje rood vlees.
het komt uit een artikel van de volkskrant, dus dat vond ik wel redelijk betrouwbaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
[..]
¿Que pasa?
- Sure dat er in rood meer heamijzer zit dan in witvlees? heam-kleurstof(?) zorgt geloof ik wel voor een rode kleur.
- Je hebt volgens mij gewoon heam en nonheam ijzer. Vlees bestaat voor 90% uit heam en 10% uit nonheam ijzer. Heamijzer wordt voor 30% opgenomen itt nonheam ijzer, 10% oid..
- Waarom worden cellen beschadigd van heamijzer? Hoe dan? Het zijn geen vrij radicalen of zo?
- Tumorvorming? Queee?
En is die baas niet weer jouw meneer?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:20 schreef progje het volgende:
[..]
oh hehe, laat ik het anders zeggen..
Ik hoef er niet te werken hoor
Mijn baas heeft kaartjes geregeld en wij "moeten" mee...
uit mezelf was ik er niet heen gegaan
Neinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef laziness het volgende:
[..]
En is die baas niet weer jouw meneer?
Hm.. Ja maar dat is geschreven door een journalist en niet door een voedingsdeskundige?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
het komt uit een artikel van de volkskrant, dus dat vond ik wel redelijk betrouwbaar?![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)vlees_is_altijd_goed
Situquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef SiTu het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een baantje![]()
Niet echt inspirerend, was opvouwen en verpakken enzulks, maar het betaalt aardig. Ze zijn alleen wel erg enthousiast en strooien met bonussen als je net zolang komt als je afgesproken had, dus ik vraag me af of het vreselijk isMaar goed, vanmiddag rondleiding, en nog niets getekend dus ben niets verplicht.
Of het nou een journalist of een voedingsdeskundige is die het schrijft, me dunkt dat een internist beter weer wanneer er tumorvorming optreedt in je darmen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ja maar dat is geschreven door een journalist en niet door een voedingsdeskundige?!
Misschien misinterpretatie? Misschien klopt het wel? Het klinkt zo vaag!!
Ja ook goed. Maar vaak is zo iets gebaseerd op 1 onderzoek. Ipv heel veel. Oid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of het nou een journalist of een voedingsdeskundige is die het schrijft, me dunkt dat een internist beter weer wanneer er tumorvorming optreedt in je darmen.
Yup, ik heb ook 3 zomers in een champignonkwekerij gewerkt. Koud, lichamelijk vrij zwaar, lange dagen. Ook overleefdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:33 schreef progje het volgende:
[..]
Situgeld is geld toch, en alleen maar lekker dat het goed betaald
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef progje het volgende:
[..]
Nein
Mijn meneer is de CEO
Dit is uhm 1 van de aandeelhouders en hoofd financiën, die moet je altijd te vriend houden he
Ik vind het sowieso een vaag artikelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ook goed. Maar vaak is zo iets gebaseerd op 1 onderzoek. Ipv heel veel. Oid.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef SiTu het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een baantje![]()
Niet echt inspirerend, was opvouwen en verpakken enzulks, maar het betaalt aardig. Ze zijn alleen wel erg enthousiast en strooien met bonussen als je net zolang komt als je afgesproken had, dus ik vraag me af of het vreselijk isMaar goed, vanmiddag rondleiding, en nog niets getekend dus ben niets verplicht.
Beter evil epil iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Ah joh, niet aanstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slimquote:
Ik hou van warmtequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
SiTu, ik heb ooit een zomer in een wasserette gewerkt, en dat was echt het leukste zomerbaantje ooitHet is wel altijd snikheet in wasserettes, trouwens
Of werk je ergens daarbuiten?
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:shock
Ik zit even te tellen op http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html en ik zie dat ik mét voorgenomen tussendoortjes van vandaag tot aan D krap 800 kcal heb! Even maar goed in de gaten houden wat ik verder neem allemaal vandaag! Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal! Dat is 1150 kcal! Ik ga maar tussendoor nog knäckebröt eten ofzo.
Ben echt verbaasd
Nee ik ook niet, maar ik schoot een keer uit toen ik de achterkant van mijn been aan het doen wasquote:
Wat, je oksels?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Oksels went ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slim. Gewoon scheren en als je ze permanent weg wil hebben, laten laseren. Die huid daar is veel te dun om te epileren denk ik
net zoals je knieholtes. Dat doet wel heel erg pijn (ervaringsdeskundige
)
Omdat je daar geen haar hebt miss?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Dan is de oplossing simpel: oksels epileren, benen scheren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Oksels niet echt en knieholtes al helemaal niet.
Maar m'n benen doen echt wel pijn!
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja?misschien toch eens proberen dan
als ik durf.
Ze zijn nu 3 mm ongeveerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenof eet een handje nootjes!
Lijnzaad is een goeie kcal vullerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapLijnzaad daar zie ik de meerwaarde niet van in, van yoghurt krijg ik veel trek en nootjes blijft NOOIT bij een handje
![]()
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benenquote:
Misschien straks. Ik kan nu niks anders dan op de bank zitten anders val ik omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benen
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...quote:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...
Ik ga er nog over nadenken, goed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!
Nou dan eet je geen lijnzaad en pak je meer dan 1 handje nootjesprobleem opgelost.
Ik las dit zinnetje:quote:
En dacht... JA!quote:Oude gewoontes worden afgeleerd en stap voor stap worden de nieuwe gewoontes ingepast in een nieuwe, gezonde leefstijl.
Ik denk het wel! Maak anders een afspraak voor een kennismakingsgesprek (staat dat het kanquote:
Heb je dan misschien niet de hoeveelheden verkeerd ingeschat of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal!
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |