abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70284786
Ik kan in het systeem mijn loonstroken niet meer bekijken van mijn stage Dus ik naar HR, kan zij mijn account in het systeem niet eens vinden Istie dus gewoon verwijderd!!

*mompelt onaardige verwensingen*
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:03:27 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284803
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik moest een beetje lullen over 5 krantenartikelen die met mijn opleiding te maken hadden. Ik heb het 20 minuutjes voorbereid. Ik had het echt "prima gedaan" en overal voldoende voor.

Andere mensen hebben er uren aan gezeten en daar kwam het helemaal niet goed uit Dus ik schrok van te voren wel een beetje toen ik hoorde dat iedereen er u-ren aan had gezeten

Maar het ging dus om de kennis die je het afgelopen jaar had opgedaan..
Nou, goed gedaan dan
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70284820
Vik wat vervelend nieuws
Verder heb ik niet echt tijd om door te lezen.
Toch maar wel een lijstje anders komt het niet goed:
9uur: 2 boterhammen met pindakaas
12uur: 2 boterhammen met 2x ei
14uur: 2 stuks fruit
17uur: avondeten
19uur: optimel yoghurt
21uur: 1,5 uur buikdansen
23uur: optimel yoghurt

Moet weer een boodschappen lijstje maken eigenlijk.....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:04:22 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70284823
PF wat nou negatief BSA dan! Je hebt dus heul veel opgestoken afgelopen jaar
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70284833
Wat naar Vik! Maar een CI voor je andere oor zou bijv. niet kunnen?
pi_70284844
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef laziness het volgende:
PF wat nou negatief BSA dan! Je hebt dus heul veel opgestoken afgelopen jaar
Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*
pi_70284879
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70284883
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
n00b vraag: hoe maak je nou lekkere american pancakes? Op smulweb alleen al staan 28 recepten en via google vind ik er 17.500
Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.
1 cup bloem (ongeveer 240 ml, beetje aanstampen ), 1 eetl suiker, twee tl bakpoeder, kwart theelepel zout. Mengen en twee keer zeven.
In een maatbeker: 1 cup melk, 1 ei, 2 eetl olie doorroeren. In een keer bij de droge ingredienten gooien, doorroeren tot het gemengd, maar nog klonterig is. Op medium hoog vuur pannekoekjes bakken in wat boter; omdraaien als ze bubelen en de randen opdrogen.

En Laureline, no worries. Je t'aime, heul veel
pi_70284903
Oeh, PF, klinkt iig positief! Veel succes vanmiddag!
*duimen draait*
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:07:00 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70284917
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
XM, als jij nou even (welgemeend) zegt 'Ja, jullie hebben gelijk, ik ga toch maar eens hulp zoeken en wel deze week' dan zouden er al heel wat Slankies meteen een stuk blijer zijn. En jij op termijn zelf ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik even kattenvoer halen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70284923
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.
1 cup bloem (ongeveer 240 ml, beetje aanstampen ), 1 eetl suiker, twee tl bakpoeder, kwart theelepel zout. Mengen en twee keer zeven.
In een maatbeker: 1 cup melk, 1 ei, 2 eetl olie doorroeren. In een keer bij de droge ingredienten gooien, doorroeren tot het gemengd, maar nog klonterig is. Op medium hoog vuur pannekoekjes bakken in wat boter; omdraaien als ze bubelen en de randen opdrogen.

En Laureline, no worries. Je t'aime, heul veel
Thanks Hoeveel pancakes kun je daarvan maken dan?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:07:19 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70284924
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan in het systeem mijn loonstroken niet meer bekijken van mijn stage Dus ik naar HR, kan zij mijn account in het systeem niet eens vinden Istie dus gewoon verwijderd!!

*mompelt onaardige verwensingen*
Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumig
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70284936
Vik wat enorm kut....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70284960
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks Hoeveel pancakes kun je daarvan maken dan?
Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.
pi_70284970
Wat rot Vik. . Ik hoop dat het mee blijkt te vallen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70284972
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef laziness het volgende:

[..]

Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumig
Nou ik heb die van mijn stage dus niet uitgeprint omdat ik dat op het einde wilde doen. De laatste betaling van stagevergoeding komt nog, dus ik snap niet dat ze me al uit het systeem hebben geflikkerd. Ze ging het even overleggen zei ze..

Lijkt me dat mijn salarisstroken sowieso wel in het "loonprogramma" staan nog, toch? maar daar kan ik dus zelf niet bij
pi_70284982
P.F.

en Tink hopelijk ga je snel weer iets beter in je vel zitten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70284983
Miss_S, prima gestructureerd lijstje Ben je al aan de slag gegaan met je avondeten?
pi_70284992
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.
Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch? Alleen dat ei gaat een beetje moeilijk, halveren
pi_70285023
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik even kattenvoer halen .
Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.

en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70285040
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, prima gestructureerd lijstje Ben je al aan de slag gegaan met je avondeten?
Nee...dat is iets voor als ik vakantie heb
Heb nu nog 2 weekjes echt veelste druk om maar iets anders te doen, gelukkig lukken de lijstjes nu wel redelijk zonder er over na te denken.
Alleen sporten schiet er weer bij in (behalve dan het 2x dansen in de week en afentoe buikspieroefeningen)
pi_70285044
Vik, akelig voor je! Verder...
XM, je hebt t allemaal al een keer gehoord geloof ik Ga toch lief zijn voor je lijf van je hebt er maar 1!
PF, goedzo! En dat gesprek komt vast wel goed toch?

Nu L: t.n.t. 2 knäckebröt met kipfilet. Gaat waarschijnlijk nog verdubbeld worden over een half uurtje ofzo. En Sap
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:12:30 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70285067
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.

en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren

quoted for truth!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70285091
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch? Alleen dat ei gaat een beetje moeilijk, halveren
Onhandig met dat ei idd! En ik vind ancakes ook echt zo'n gezellig ontbijt voor met z'n tweeen, dat moet je maken voor gasten of vriendje ofzo Veel teveel suikers voor gewoon doordeweeks.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:13:40 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70285103
ik had niks in huis, dus heb alleen nog droge crackers gegeten vandaag :x (iets met slechte voorbeeld geven) maar mn salaris is gestort, dus ik ga zo na de fysiotherapeut even boodschapjes doen en dan eet ik wel een ruime lunch om een uur of drie ofzo
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')