Nou, goed gedaan danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lullen over 5 krantenartikelen die met mijn opleiding te maken hadden. Ik heb het 20 minuutjes voorbereid. Ik had het echt "prima gedaan" en overal voldoende voor.
Andere mensen hebben er uren aan gezeten en daar kwam het helemaal niet goed uitDus ik schrok van te voren wel een beetje toen ik hoorde dat iedereen er u-ren aan had gezeten
![]()
Maar het ging dus om de kennis die je het afgelopen jaar had opgedaan..
Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef laziness het volgende:
PF wat nou negatief BSA dan! Je hebt dus heul veel opgestoken afgelopen jaar
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaa.. Ik heb om 13:30 coach gesprek. Ik ben benieuwt.. *rillt*
Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
n00b vraag: hoe maak je nou lekkere american pancakes? Op smulweb alleen al staan 28 recepten en via google vind ik er 17.500
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
XM, als jij nou even (welgemeend) zegt 'Ja, jullie hebben gelijk, ik ga toch maar eens hulp zoeken en wel deze week' dan zouden er al heel wat Slankies meteen een stuk blijer zijn. En jij op termijn zelf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even kattenvoer halen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had een recept van een link die syrena ooit gaf, ik heb alleen niet de 'gezonde' gemaakt, maar de gewone.
1 cup bloem (ongeveer 240 ml, beetje aanstampen), 1 eetl suiker, twee tl bakpoeder, kwart theelepel zout. Mengen en twee keer zeven.
In een maatbeker: 1 cup melk, 1 ei, 2 eetl olie doorroeren. In een keer bij de droge ingredienten gooien, doorroeren tot het gemengd, maar nog klonterig is. Op medium hoog vuur pannekoekjes bakken in wat boter; omdraaien als ze bubelen en de randen opdrogen.
En Laureline, no worries. Je t'aime, heul veel
Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan in het systeem mijn loonstroken niet meer bekijken van mijn stageDus ik naar HR, kan zij mijn account in het systeem niet eens vinden
Istie dus gewoon verwijderd!!
![]()
*mompelt onaardige verwensingen*
Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ThanksHoeveel pancakes kun je daarvan maken dan?
Nou ik heb die van mijn stage dus niet uitgeprint omdat ik dat op het einde wilde doen. De laatste betaling van stagevergoeding komt nog, dus ik snap niet dat ze me al uit het systeem hebben geflikkerd. Ze ging het even overleggen zei ze..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel ergens? Ze zijn verplicht je stroken te verstrekken en ook te bewaren trouwens! Wat een eikels zeg, jeumig
Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond dat voor twee personen ruime porties; ligt eraan hoeveel je normaal eet, denk ik.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even kattenvoer halen.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.
en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren![]()
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Nee...dat is iets voor als ik vakantie hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, prima gestructureerd lijstjeBen je al aan de slag gegaan met je avondeten?
quoted for truth!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet naar een dietiste maar naar een psycholoog.
een eetlijstje kunnen wij je ook wel geven, maar dat helpt niet. je moet het probleem oplossen, niet de symptomen.
en nu houd ik erover op! en ga ik echt studeren![]()
Onhandig met dat ei idd! En ik vind ancakes ook echt zo'n gezellig ontbijt voor met z'n tweeen, dat moet je maken voor gasten of vriendje ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, okee. Denk je dat ik het gewoon kan halveren als ik het alleen voor mezelf wil maken? Ja toch?Alleen dat ei gaat een beetje moeilijk, halveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |