quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef SiTu het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een baantje![]()
Niet echt inspirerend, was opvouwen en verpakken enzulks, maar het betaalt aardig. Ze zijn alleen wel erg enthousiast en strooien met bonussen als je net zolang komt als je afgesproken had, dus ik vraag me af of het vreselijk isMaar goed, vanmiddag rondleiding, en nog niets getekend dus ben niets verplicht.
Beter evil epil iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Ah joh, niet aanstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slimquote:
Ik hou van warmtequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
SiTu, ik heb ooit een zomer in een wasserette gewerkt, en dat was echt het leukste zomerbaantje ooitHet is wel altijd snikheet in wasserettes, trouwens
Of werk je ergens daarbuiten?
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:shock
Ik zit even te tellen op http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html en ik zie dat ik mét voorgenomen tussendoortjes van vandaag tot aan D krap 800 kcal heb! Even maar goed in de gaten houden wat ik verder neem allemaal vandaag! Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal! Dat is 1150 kcal! Ik ga maar tussendoor nog knäckebröt eten ofzo.
Ben echt verbaasd
Nee ik ook niet, maar ik schoot een keer uit toen ik de achterkant van mijn been aan het doen wasquote:
Wat, je oksels?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Oksels went ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slim. Gewoon scheren en als je ze permanent weg wil hebben, laten laseren. Die huid daar is veel te dun om te epileren denk ik
net zoals je knieholtes. Dat doet wel heel erg pijn (ervaringsdeskundige
)
Omdat je daar geen haar hebt miss?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Dan is de oplossing simpel: oksels epileren, benen scheren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Oksels niet echt en knieholtes al helemaal niet.
Maar m'n benen doen echt wel pijn!
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja?misschien toch eens proberen dan
als ik durf.
Ze zijn nu 3 mm ongeveerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenof eet een handje nootjes!
Lijnzaad is een goeie kcal vullerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapLijnzaad daar zie ik de meerwaarde niet van in, van yoghurt krijg ik veel trek en nootjes blijft NOOIT bij een handje
![]()
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benenquote:
Misschien straks. Ik kan nu niks anders dan op de bank zitten anders val ik omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benen
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...quote:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...
Ik ga er nog over nadenken, goed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!
Nou dan eet je geen lijnzaad en pak je meer dan 1 handje nootjesprobleem opgelost.
Ik las dit zinnetje:quote:
En dacht... JA!quote:Oude gewoontes worden afgeleerd en stap voor stap worden de nieuwe gewoontes ingepast in een nieuwe, gezonde leefstijl.
Ik denk het wel! Maak anders een afspraak voor een kennismakingsgesprek (staat dat het kanquote:
Heb je dan misschien niet de hoeveelheden verkeerd ingeschat of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal!
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!![]()
(Ik vind mezelf echt heel grappig op dit moment![]()
)
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, maar alle diëtisten in Gouda hebben geen website. En ik vind het wel zo prettig om even vooraf te kunnen snuffelen... Die tweede valt voor mij al af omdat ik haar eng vind met haar houvast-afkorting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |