Ja hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
Weet je zeker dat je mossel geen schildpad is?
You and me bothquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de lurkers niet denken dat de mossel in de TT een eufemisme is voor iets anders.
Nee, ik denk niet dat ik ga (kost me veel te veel geldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef VulcanJ het volgende:
DevilsAndDust : ga jij hier naar toe en ben je er toevallig al eerder geweest?
If so: is het de moeite waard? ( Niet voor mij, mijnwil daar heen )
Ik smeer me altijd in met factor 30 want ik verbrand super snelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik smeer me nooit in. Ik vlieg niet zo snel in de hens. En ik draag geen zonnebrillen.
Leuke visjes!
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Dan vergeet je ook nooit je zonnebril op te zetten meteen, dat laat je wel uit je hoofd dan natuurlijk met zo'n zonlicht weerkaatsende mini om je heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Ja nee niet dus, de AH bij station muziekwijk is echt maar tot 20.00 openquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet toch waar ze woont.. Daarom zei ik het
-edit-
Dit bedoelde ik niet zo botMaar ik weet waar ze woont, en ik weet dat de Albert Heyn in haar buurt tot 22:00 open is. Dus daarom zei ik het. Sowieso zijn alle supermarkten tot 21:00 open (waar chico woont).
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:51 schreef Daph_ het volgende:
Chico de taart kan toch niet heel naar binnenIs er een speciale gelegenheid waar taart bij hoort??
Oe, goede krochten heb jij!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi
Ik had trouwens ergens in de donkere krochten van mijn hersenpan opgeslagen dat jij Indonesisch was? En dan toch een fluorescerend witte mini?
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
Pssst... er staat NIET!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ik. Nu zijn we hem straks glad vergeten.
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Noes!!! Mn neus is aan het vervellen
. Zou het nog helpen als ik nu met lekker vochtinbrengende creme ga smeren?
Wat grappig danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, goede krochten heb jij!
Ik ben maar een achtste Indisch, heb nog wel donkere haren, ogen en tantes. En mijn meneer ook. Onze mini daarentegen lijkt sprekend op een elf uit Lord of the RingsGoudblond haar en lichtgevend blauwe ogen.
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Oh Vik, speaking of huisdieren...
Wees maar héél lief voor Mark de komende tijdEcht top, zo'n vriend!
Ja, zie je! Die van mij had dan geen schoenen aan (dacht ik te zien) maar die huppelt nu ook zo over de bodem!quote:
quote:
Oh wat lekker!quote:
Ga ik vanavond mooi even scrubbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terug
Ooooh mosselen! Nom nom!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg ineens zo'n zin in mosselenStraks maar even naar het strand.
Prachtigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
I'm in!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zullen we 'm nog een paar keer quoten opdat de lapo person 'm niet vergeet?
Goed plan danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Muis006 het volgende:
ego-post
Morgen ga ik lekker in de zon zitten (met zonnebril, pet en factor 30 op) om een kleurtje te krijgen. Kans is nml dat de HA me een langere en zwaardere antibioticakuur voorschrijft ivm die holte-onsteking en dan mag ik de zon niet in.
oeh dat is echt naar dat het vel van je benen enzo zeer gaat doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt groot gelijk Muis. Hoe is het met je wang trouwens?
Hier beginnen de kleren een beetje zeer te doen aan m'n lijf en wordt alles een beetje stram... Ik ben bang dat ik toch écht ziek ga worden.
Misschien is er wel een nieuw topic als je terug bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, dan zou ik er inderdaad maar even van gaan genieten als ik jou was inderdaad!
Ik ben naar de bios!
Behave, jullie!
DM, een tuin is leuk hoor, maar wel allejezus veel werk!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn sport bestaat vanavond uit mijn tuin omspitten.
Had jullie me niet kunnen waarschuwen dat een tuin hebben leuk lijkt maar allejezus veel werk is?
Tot dusver is het met name mn bovenlijf dat begint te protesterenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
oeh dat is echt naar dat het vel van je benen enzo zeer gaat doen
Ik heb de oorzaak gevonden, ik knoei teveel met oplosmiddelenquote:
Alsof je een flinke tandartsverdoving hebt gehad ofzo? Klinkt niet goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
XM: mijn wang is nog steeds gevoelloos. Ik voel wel dat ik hem aanraak, maar ik herken een zachte of een scherpe aanraking niet zeg maar. Ik kan ook heel hard in mijn wang knijpen zonder dat het pijn doet. En goed uitzieken jij!
Ja ik ben er ernstig over aan het denken om tentamen morgen te skippenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden, ik knoei teveel met oplosmiddelen. Die verbindingen zijn hetzelfde als de verbindingen die in je lijf gemaakt worden uit alcohol (waar je zo'n kater van krijgt). Nog maar 2 dagen op lab en dan kan ik weer hoofdpijnvrij door het leven
.
Ga je zelf dan ook even goed uitzieken?
Ja precies zoietsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alsof je een flinke tandartsverdoving hebt gehad ofzo? Klinkt niet goed. Je houdt het wel goed in de gaten he??
En idd, veel plezier Greys![]()
Jij post soms dingen echt alsof het niks is. Terwijl als ik het zou hebben, ik echt in blinde paniek zou zijn. Respect voor hoe jij met dingen omgaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies zoiets! En ik houd het goed in de gaten
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij post soms dingen echt alsof het niks is. Terwijl als ik het zou hebben, ik echt in blinde paniek zou zijn. Respect voor hoe jij met dingen omgaat.
Naja, en dat vind ik dus knapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee op. Stress, daar heb ik wel last van. Maar ik ga mijn aandoening niet de overhand geven door toe te geven aan paniek. I've got the power
Inderdaad prachtigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
Lijst
O: 2 boterhammen pain du provence
T: niks
L: broodje bockworst, nog 2 bockworsten erbij
D: pasta met rode saus en wat parmezaan
Prachtig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee op. Stress, daar heb ik wel last van. Maar ik ga mijn aandoening niet de overhand geven door toe te geven aan paniek. I've got the power
Klinkt als een goed idee. Als je de trap niet op of af kunt lopen zonder om te vallen, heeft het geen nut een tentamen te doen. Kudo's voor de Muis dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef Muis006 het volgende:
![]()
Ik ga morgen trouwens niet naar het tentamen!
Daar is progje nu!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Abend, ik ben net thuisPlan was om naar de film te gaan, maar er was een megaconcert in de ArenA volgensmij. Aan de t-shirts te zien AC DC
![]()
O: kleine boterham slankie
T: kleine boterham pindakaas, plakje ontbijtkoek
T: bakje aardbeien
L: bruin pistoletje filet am. met uitjes
T: breaker light
D: op een terrasje - broodjes met knoflookspul vooraf, als hoofdmaaltijd rode mulfilet met kruidenrijst. Erg lekker :yum
T: hoorntje met een bolletje citroenijs
!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Muis is gewoon tof en stoer!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een excuusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
Lijst
O: 2 boterhammen pain du provence
L: broodje bockworst, nog 2 bockworsten erbij
D: pasta met rode saus en wat parmezaan
Prachtig.
Het is toch veel te warm om te spitten, je kunt nu beter rustig iets drinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn sport bestaat vanavond uit mijn tuin omspitten.
Had jullie me niet kunnen waarschuwen dat een tuin hebben leuk lijkt maar allejezus veel werk is?
Mijn dag-eetlijstje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Käseplänkske post deine Leist einmal wieder ja ja?
Niet zoveel, zegt ie dan nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn dag-eetlijstje?
niet zoveel hoor;
O: 3 volk. boterham met honing
T: koekjes
T: 2 hamkaas tosti met volkoren brood
L: stuk verse ananas + nog zo'n tosti
T: apfel
T: 20 winegums
T: grote coconutshake bij de KFC
T: halve zak bolognesechips
D: lasagne + grote salade
T: yet to come; griekse yoghurt met honing oid
best een hoop crap eigenlijk
Toch wel Croky bolognese he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn dag-eetlijstje?
niet zoveel hoor;
O: 3 volk. boterham met honing
T: koekjes
T: 2 hamkaas tosti met volkoren brood
L: stuk verse ananas + nog zo'n tosti
T: apfel
T: 20 winegums
T: grote coconutshake bij de KFC
T: halve zak bolognesechips
D: lasagne + grote salade
T: yet to come; griekse yoghurt met honing oid
best een hoop crap eigenlijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Het is echt warm buiten. In de zaal was het bloedheet, ik was helemaal plakkerig na een paar minuten trainen
. Maar de hoofdpijn is wel gezakt + ik ben actief geweest + ik weet nu dat er in de vakantie 1x per week training is op vaste dag. Ze hadden het daar allemaal over vakantie enzo
.
@Muis: heel verstandig. Hoe dóe je dat toch, niet alleen nuchter maar ook verstandig blijven? En mag je nu in augustus ofzo een her doen?
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezond
Een dikke kus, jij bikkel der Slankies
Samen eentje delenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!
Ieks! Laten we dan maar hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Gatver de gatver mijn moeder zit me bang te maken door te zeggen dat het zou kunnen dat de HA mijn holtes gaat spoelen. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dingen die te ver mijn neus in gaan
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef SiTu het volgende:
Mijn muffins zijn misluktNiet zo spectaculair als die van Kwak
, maar ze zijn volgens mij niet gaar aan de binnenkant, een beetje plakkerig ofzo. Ik durfde ze niet meer in de oven te laten staan, want de bovenkant werd wel erg donker. Het natriumcarbonaat heeft wel zijn werk gedaan, ze zijn verder wel heel luchtig. Volgende keer een ander recept proberen.
Achja, wel beter voor de lijn
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorik kom hier misschien wel wijs over enzo, maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.
Echt waar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkant
Yep dat hoort!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef SiTu het volgende:
[..]
Echt waar?Hm. Gelukkig heb ik ze nog niet weggegooid, misschien hou ik gewoon niet van muffins, maar lust mijn vriend ze wel.
En geniet van de zon morgen, goed dat je uitrust.Ben je nu klaar voor dit jaar?
Niet heel erg, maar wel een beetje jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Hm, lekker uitgespreid dan, die tentamens. Ik hoop voor je dat je die volgende kunt maken, maar niet stressen enzo als je je zo rot voelt hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep dat hoort!ik hou er ook niet altijd van.
En als ik het tentamen van maandag ook skip, ben ik klaar
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die dat niet wistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Cookkiesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Jouw vriendje is best schattig hčquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor zo'n georganiseerd iemand kan je wel altijd heel chaotische anekdotes vertellen PFje
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannen
ik heb op twitter de bitchfight tussen hem en john mayer gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!
Ik sprak deze week een collega (als je allergisch bent voor verhalen van mensen die 'iemand kennen die ook...' zeg je het maar hoor) die op haar 30e kanker kreeg, en toen ook is bestraald. Bij haar duurde het 2 jaar voordat ze weer eens een oud vrouwtje op de fiets kon inhalen. Nu waren dat oldschool bestralingen, dus wel wat zwaarder dan tegenwoordig, maar toch...dan is het al verbluffend wat jij nu allemaal weer doet
Die nasleep duurt gewoon nog heel erg lang...
Shit, ik kan namelijk echt prachtig huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voor![]()
. Ik ben allergisch voor mensen die me alleen maar zielig kunnen aan kijken. Alsof ik alleen maar medelijden opwek
oh en huilers aan mijn ziekenhuisbed, die moet ik ook niet.Twee jaar is lang
, maar als ik terugreken: ik ben nu ook al 5 maanden bezig met herstellen en het gaat niet zo soepel.
Ik zei ook niet klefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
...en Laureline heeft niet eens het slechtste lijstje![]()
Kom dames. Bijna iedereen zit maar wat aan te kutten met witbrood en snoepjes en baksels. Het moet maar eens afgelopen zijnMuffins moeten trouwens echt niet klef zijn
Ieuw!
I'm working on itquote:
Waar is je lijstje! Dan kan ik hem bewonderen in al zijn epische glorie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat ik best een goed lijstje heb. Toch?
Must. Not. Think. About. Fudge. Cupcakes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Laureline het volgende:
Je kan ook gewoon doen alsof het toffeemuffins zijn, Tink!
Ja ik was ook versteld, want ik voelde me best wel een lompe koe op klompenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
MariaaaaaRitmegevoel, wauw
Volgende week weer?
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Totziens, beschouw jij je lijst van vandaag als een goed lijstje? Ik denk dat je te weinig eet, en misschien ook een beetje de verkeerde dingen
Oh, wow.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm working on itVorige week was een chaos, ik was echt aan het klooien (ook met sporten), maar ik probeer het nu weer wat op de rails te krijgen.
Mijn lijst van vandaag viel, op de pancakes na, best mee! En Meneer wil nu zaterdag pancakes als ontbijt
DaD's lijst kan mijn goedkeuring wel wegdragenKlein stukje superlekkere taart moet kunnen, als je 's ochtends geen T hebt gehad
Hahaha okee! Nu móet mijn mister welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh Muis, je MOET 'The Proposal' gaan zien!![]()
Zelden een hele bioscoopzaal bijna non-stop horen lachen en ahhhhhhhh-en!
Blok beton! Jammer dat ik het nauwelijks weg krijg op de ochtend want het werkt inderdaad heel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wow.. Ik neem 's ochtends niet zo vaak een T, ik hou het uren vol op m'n bordje Brinta!
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.
Sandra Bullock is 45 en Ryan Reynolds is 33 maar oh boy... what a chemistry!quote:
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?
Eten met warm weer is inderdaad niet fijn
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrrquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Totziens het volgende:
[..]
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen niet
Morgenochtend eet ik weer yoghurt dus misschien valt het toch wel mee hehe, nu nog de verleiding van alle turkse zoetigheid weerstaan!
't Sixpack was voor een andere film, maar het is echt een leukje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Sixpack vind ik iets té, maar dat koppie....
Huuu ik was vergeten wat karpuz was, amateur Turk dat ik benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrren en ayran, dat drinkt mijn vader altijd, en jammie, ik krijg ook zin om naar Turkije te gaan
Beverly hills, continuing?quote:
Ik ben dol op baardjes en borsthaar en zo.quote:
Als je dr op let, zie je dat in heel veel films Ja ik let er op als ik een film niet interessant genoeg vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Hey, die pleister zit ineens aan de andere kant
Ja, tuurlijk! 't Deed me nog pijn ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Krijg je dan geen stoppeltjes en ingegroeide haren enzo?Lijkt me niet mooi!
Slaap lekker, TZ
Nee?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! 't Deed me nog pijn ook!
Zo ruig als een fles, Chico? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord..
Whehe ik dus andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere jongere mannen, zonder met haar vind ik ze dus vaak van die jochies oude mannen. En ik mot geen jochie oude man..
I hear ya!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere mannen, zonder haar vind ik ze dus vaak van die jochies. En ik mot geen jochie..
Ik heb samengewoond met iemand van een paar jaar jonger en ik heb gedate met ruim-40-plussersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n eerste vriendje was 2 jaar ouder, die daarna 5 jaar, die daarna 8 jaar, en m'n lief nu 9 jaar. Daar hou ik het voorlopig ook maar bij..
Ga naar bedje!quote:
Misschien vind je hem bewegend leuker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoestquote:
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoest.
Houden zo en succes ermee!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zččččččččččn![]()
MoBlo! Betaald de politie niet baggerslecht trouwens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen![]()
ik stap zo op de motor, richting Apeldoorn
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zččččččččččn![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Succes MoBlo!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapen
Ik hoop dat het beter gaat!! Anders snel naar de dokter gaan! Bij hele erge hoest zijn er goede middeltjes!!
Serieus niet hoor, niet weer met mijn naam in de TT pliezquote:
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ja, op z'n minst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?
Waarschijnlijk liggen je handen een beetje klem tijdens de nacht
Hee, dat had ik een paar dagen geleden de hele tijd! En dan slaapdronken zo'n totaal gevoelloze hand en arm weer een beetje proberen te reanimeren. Best irritant. Slaap jij ook op je buik, met je handen soms onder je kussen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, op z'n minst..
Nee, maar serieus, m'n moeder heeft CTS, wat erfelijk kan zijn. Toch even in de gaten houden.
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Googlequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk nooit googlen als je iets hebt, want je gaat er altijd aan dood.
Ik slaap op m'n zij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
CTS is akelig. Dit bedoel je toch? Echt een vervelende en hinderlijke aandoening!
Maar wat is je slaaphouding meestal? Dat kan ook verband hebben met slapende handen!
Oh, maar daar ben ik het ook wel mee eens. Maar het is wel zo dat als je gaat googlen op een zere teen, je ongetwijfeld hits krijgt dat je binnen 3 dagen het loodje legtquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Google![]()
Nee ff serieus, ik vind dat er weinig mis is met wat informatie zoeken als je klachten hebt (hypochonders uitgesloten natuurlijk) maar een échte diagnose wordt gesteld door een arts die daar ja-ren voor gestudeerd heeft.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje:
O: 1 klein bakje vanilleyoghurt
T: 1 eierkoek
L: 2 boterhammen met kaas / philadelphia
T: appel
D: magere nasi (kipreepjes, veel groente, rijst + boemboe)
T: ?
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Als ik zo'n lijstje had als jij, zou mijn laatste T bestaan uit een bak patat ofzo
Of een zak nootjes
Ik krijg een honger gevoel van je lijstje...
Ja dat is ook zo natuurlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Hm... Hij zou dan de volgende dag na vaderdag aan moeten komenquote:dinsdag 16 juni 2009
Dit cadeau zal ongeveer 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld naar u toegestuurd worden
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...
En veel gezonder.
*maakt gazpacho voor XM*quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Blurred86 het volgende:
Hoi!![]()
Ik loop 9 topics achter, ga niet eens proberen bij te lezen dan ben ik uren bezig denk ik![]()
Heeft iemand nog tips voor dingen die je ab-so-luut niet mag missen in Rome (naast de standaard dingen bedoel ik dan)? of dingen die je maar beter over kunt slaan? Ik ga over een week op vakantie en ben nu druk aan het plannen
heb het genoteerd, dankjewelquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendEn die komen vaak niet voor op de standaard-dit-moet-je-zien lijstjes.
Ik zal je helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heb het genoteerd, dankjewelstraks even opzoeken..
Maar het is een Canadeesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Mulaaan! Ik hou ook echt van "I'll Make a Man out of You"quote:
Niet? Tssquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En is met Scarlett Johansson getrouwd!![]()
Dat wist ik helemaal niet!
Muisjequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet? Tssje moet meer roddelsites lezen!
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
Whaah! Da's mooi ruk. Eerder bellen kan niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
Wat doet je gezicht niet meer? En waarom huisarts? Ik zou een tripje maken naar de eerste hulp als ik jou was...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe bedoel je precies 'je gezicht doet het niet meer'? Niets meer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Njet, hij was er nog niet toen mijn papski belde. Misschien was ie op huisbezoeken ofzo? Over 2 uur weet ik hoe het verder moetquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whaah! Da's mooi ruk. Eerder bellen kan niet?Huisartsen ook altijd
Óf op vakantie, óf niet bereikbaar op momenten dat je ze nodig hebt
![]()
*kusje voor joe!*
Nou ik kan wel knipperen, bij praten valt het ook mee, maar als ik glimlach wil mijn mondhoek niet omhoog, dat blijft gewoon stilhangen zeg maar. Terwijl de spieren het wel doen, maar ze worden door iets 'tegengehouden'. En misschien zegt de HA wel dat ik naar de EHBO moet, ik weet het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies 'je gezicht doet het niet meer'? Niets meer?![]()
Maar ehm.. huisarts tussen half 1 en 1? Moet je bij zoiets niet al lang bij de Eerste Hulp zijn ofzo?
Als mijn gezicht het niet meer deed ging ik echt geen uren op de HA wachten hoor
Sterkte meissie
Ik weet t ook niet. Maar ik vind dat je huisarts NU tijd voor je moet maken!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
Ah oke, ik lees net je reactie hierboven.
Ik bedoel... bikkel en vrolijk zijn is één, maar je moet er niet té makkelijk over gaan denken hoor Muizel
Hoezo ben je geen spoedgeval als er iets in je gezicht het niet meer doet trouwens?
En je hebt people bij de hand die ook op je letten toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
Popjens niet zo stressen!ik hou mezelf goed in de gaten en ik zit aan de pijnstillers. Zodra ik benauwd word of het erger wordt trek ik aan de bel, promise!
Maar als jij dit soort dingen post:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
Popjens niet zo stressen!ik hou mezelf goed in de gaten en ik zit aan de pijnstillers. Zodra ik benauwd word of het erger wordt trek ik aan de bel, promise!
... dan is het toch niet zo gek dat ik stress?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk er echt niet te makkelijk overquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
Ah oke, ik lees net je reactie hierboven.
Ik bedoel... bikkel en vrolijk zijn is één, maar je moet er niet té makkelijk over gaan denken hoor Muizel
Hoezo ben je geen spoedgeval als er iets in je gezicht het niet meer doet trouwens?
Nee truequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als jij dit soort dingen post:
[..]
... dan is het toch niet zo gek dat ik stress?
Welja, doe er ook nog even wat brandwonden bijquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*gooit Muis met laptop en kop thee op de bank* Hoppaaa
Nou vooruit dan maar. Maar dan moet je wel lekker gaan zitten chillen in het zonnetje nu. En eventueel een yoga-oefening doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk er echt niet te makkelijk overmaar ik ken mezelf, en als ik nu het ergste ga denken ga ik stressen. En stress heeft ook invloed op mijn gehoor en mijn gezicht, dus zou ik het zelf alleen maar erger kunnen maken,
Euhh, de hondquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En je hebt people bij de hand die ook op je letten toch?Want je pappa belde voor je.
*gooit Muis met laptop en kop thee op de bank* Hoppaaa
Ik! Ehm!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welja, doe er ook nog even wat brandwonden bij![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een stempelkaart! Bij 10 stempels de 11e behandeling gratisquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dan krijg ik vast in mijn eentje groepskorting bij het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Weet Heer G dat je dat gedaan hebt of is het een verrassing?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Brandwonden zijn niet om te lachen, maar ik dit geval even wel!
Oh en ik ben blij en benieuwd, want ik heb vorige week voor het eerste zo'n online digitaal fotoboek helemaal zitten samenstellen met achtergronden enzo en vandaag kreeg ik al een mailtje dat hij is verzonden!
Van de Madeira vakantie! Ben echt benieuwd hoe dat er uit ziet!
MoBo = Moederbord. Jij bedoeld MoBlo neem ik aan en ja neem aan dat die bij politie zit nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef P.F het volgende:
Wat heb je met de oude MoBo gedaanZit ze nu niet bij de politie
?!
Het was een grapje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
MoBo = Moederbord. Jij bedoeld MoBlo neem ik aan en ja neem aan dat die bij politie zit nu.
Het oude moederbord gaat op Marktplaats gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |