Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Als ik zo'n lijstje had als jij, zou mijn laatste T bestaan uit een bak patat ofzo
Of een zak nootjes
Ik krijg een honger gevoel van je lijstje...
Ja dat is ook zo natuurlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Hm... Hij zou dan de volgende dag na vaderdag aan moeten komenquote:dinsdag 16 juni 2009
Dit cadeau zal ongeveer 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld naar u toegestuurd worden
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...
En veel gezonder.
*maakt gazpacho voor XM*quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Blurred86 het volgende:
Hoi!![]()
Ik loop 9 topics achter, ga niet eens proberen bij te lezen dan ben ik uren bezig denk ik![]()
Heeft iemand nog tips voor dingen die je ab-so-luut niet mag missen in Rome (naast de standaard dingen bedoel ik dan)? of dingen die je maar beter over kunt slaan? Ik ga over een week op vakantie en ben nu druk aan het plannen
heb het genoteerd, dankjewelquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendEn die komen vaak niet voor op de standaard-dit-moet-je-zien lijstjes.
Ik zal je helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heb het genoteerd, dankjewelstraks even opzoeken..
Maar het is een Canadeesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Mulaaan! Ik hou ook echt van "I'll Make a Man out of You"quote:
Niet? Tssquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En is met Scarlett Johansson getrouwd!![]()
Dat wist ik helemaal niet!
Muisjequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet? Tssje moet meer roddelsites lezen!
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
Whaah! Da's mooi ruk. Eerder bellen kan niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet? Tssje moet meer roddelsites lezen!
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |