Whehe ik dus andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere jongere mannen, zonder met haar vind ik ze dus vaak van die jochies oude mannen. En ik mot geen jochie oude man..
I hear ya!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere mannen, zonder haar vind ik ze dus vaak van die jochies. En ik mot geen jochie..
Ik heb samengewoond met iemand van een paar jaar jonger en ik heb gedate met ruim-40-plussersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n eerste vriendje was 2 jaar ouder, die daarna 5 jaar, die daarna 8 jaar, en m'n lief nu 9 jaar. Daar hou ik het voorlopig ook maar bij..
Ga naar bedje!quote:
Misschien vind je hem bewegend leuker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoestquote:
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoest.
Houden zo en succes ermee!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zèèèèèèèèèèn![]()
MoBlo! Betaald de politie niet baggerslecht trouwens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen![]()
ik stap zo op de motor, richting Apeldoorn
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zèèèèèèèèèèn![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
Succes MoBlo!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapen
Ik hoop dat het beter gaat!! Anders snel naar de dokter gaan! Bij hele erge hoest zijn er goede middeltjes!!
Serieus niet hoor, niet weer met mijn naam in de TT pliezquote:
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ja, op z'n minst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?
Waarschijnlijk liggen je handen een beetje klem tijdens de nacht
Hee, dat had ik een paar dagen geleden de hele tijd! En dan slaapdronken zo'n totaal gevoelloze hand en arm weer een beetje proberen te reanimeren. Best irritant. Slaap jij ook op je buik, met je handen soms onder je kussen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, op z'n minst..
Nee, maar serieus, m'n moeder heeft CTS, wat erfelijk kan zijn. Toch even in de gaten houden.
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Googlequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk nooit googlen als je iets hebt, want je gaat er altijd aan dood.
Ik slaap op m'n zij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
CTS is akelig. Dit bedoel je toch? Echt een vervelende en hinderlijke aandoening!
Maar wat is je slaaphouding meestal? Dat kan ook verband hebben met slapende handen!
Oh, maar daar ben ik het ook wel mee eens. Maar het is wel zo dat als je gaat googlen op een zere teen, je ongetwijfeld hits krijgt dat je binnen 3 dagen het loodje legtquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Google![]()
Nee ff serieus, ik vind dat er weinig mis is met wat informatie zoeken als je klachten hebt (hypochonders uitgesloten natuurlijk) maar een échte diagnose wordt gesteld door een arts die daar ja-ren voor gestudeerd heeft.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje:
O: 1 klein bakje vanilleyoghurt
T: 1 eierkoek
L: 2 boterhammen met kaas / philadelphia
T: appel
D: magere nasi (kipreepjes, veel groente, rijst + boemboe)
T: ?
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Als ik zo'n lijstje had als jij, zou mijn laatste T bestaan uit een bak patat ofzo
Of een zak nootjes
Ik krijg een honger gevoel van je lijstje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |