I'm working on itquote:
Waar is je lijstje! Dan kan ik hem bewonderen in al zijn epische glorie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat ik best een goed lijstje heb. Toch?
Must. Not. Think. About. Fudge. Cupcakes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Laureline het volgende:
Je kan ook gewoon doen alsof het toffeemuffins zijn, Tink!
Ja ik was ook versteld, want ik voelde me best wel een lompe koe op klompenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
MariaaaaaRitmegevoel, wauw
Volgende week weer?
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Totziens, beschouw jij je lijst van vandaag als een goed lijstje? Ik denk dat je te weinig eet, en misschien ook een beetje de verkeerde dingen
Oh, wow.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm working on itVorige week was een chaos, ik was echt aan het klooien (ook met sporten), maar ik probeer het nu weer wat op de rails te krijgen.
Mijn lijst van vandaag viel, op de pancakes na, best mee! En Meneer wil nu zaterdag pancakes als ontbijt
DaD's lijst kan mijn goedkeuring wel wegdragenKlein stukje superlekkere taart moet kunnen, als je 's ochtends geen T hebt gehad
Hahaha okee! Nu móet mijn mister welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh Muis, je MOET 'The Proposal' gaan zien!![]()
Zelden een hele bioscoopzaal bijna non-stop horen lachen en ahhhhhhhh-en!
Blok beton! Jammer dat ik het nauwelijks weg krijg op de ochtend want het werkt inderdaad heel goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wow.. Ik neem 's ochtends niet zo vaak een T, ik hou het uren vol op m'n bordje Brinta!
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nee, ik zie het als matig. Ik vind het alleen lastig om hier echt gezond te eten en vooral ook méér te eten maar dat heeft ook met de warmte te maken.
Sandra Bullock is 45 en Ryan Reynolds is 33 maar oh boy... what a chemistry!quote:
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verkopen ze avocado's in Istanbul, misschien? Of misschien wat meer eieren, of noten? Dikke yoghurt?
Eten met warm weer is inderdaad niet fijn
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrrquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Totziens het volgende:
[..]
Niet gespot maar anders vast duur want dat moeten ze importeren dan. Normaal gesproken eet ik trouwens best veel eieren en noten, toevallig de laatste paar dagen niet
Morgenochtend eet ik weer yoghurt dus misschien valt het toch wel mee hehe, nu nog de verleiding van alle turkse zoetigheid weerstaan!
't Sixpack was voor een andere film, maar het is echt een leukje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Sixpack vind ik iets té, maar dat koppie....
Huuu ik was vergeten wat karpuz was, amateur Turk dat ik benquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog lekker een turks aubergine-prutje gegeten! en karpuz, lekkerrren en ayran, dat drinkt mijn vader altijd, en jammie, ik krijg ook zin om naar Turkije te gaan
Beverly hills, continuing?quote:
Ik ben dol op baardjes en borsthaar en zo.quote:
Als je dr op let, zie je dat in heel veel films Ja ik let er op als ik een film niet interessant genoeg vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Hey, die pleister zit ineens aan de andere kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |