Ja hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
Weet je zeker dat je mossel geen schildpad is?
You and me bothquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de lurkers niet denken dat de mossel in de TT een eufemisme is voor iets anders.
Nee, ik denk niet dat ik ga (kost me veel te veel geldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef VulcanJ het volgende:
DevilsAndDust : ga jij hier naar toe en ben je er toevallig al eerder geweest?
If so: is het de moeite waard? ( Niet voor mij, mijnwil daar heen )
Ik smeer me altijd in met factor 30 want ik verbrand super snelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik smeer me nooit in. Ik vlieg niet zo snel in de hens. En ik draag geen zonnebrillen.
Leuke visjes!
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Dan vergeet je ook nooit je zonnebril op te zetten meteen, dat laat je wel uit je hoofd dan natuurlijk met zo'n zonlicht weerkaatsende mini om je heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Ja nee niet dus, de AH bij station muziekwijk is echt maar tot 20.00 openquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet toch waar ze woont.. Daarom zei ik het
-edit-
Dit bedoelde ik niet zo botMaar ik weet waar ze woont, en ik weet dat de Albert Heyn in haar buurt tot 22:00 open is. Dus daarom zei ik het. Sowieso zijn alle supermarkten tot 21:00 open (waar chico woont).
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:51 schreef Daph_ het volgende:
Chico de taart kan toch niet heel naar binnenIs er een speciale gelegenheid waar taart bij hoort??
Oe, goede krochten heb jij!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi
Ik had trouwens ergens in de donkere krochten van mijn hersenpan opgeslagen dat jij Indonesisch was? En dan toch een fluorescerend witte mini?
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
Pssst... er staat NIET!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ik. Nu zijn we hem straks glad vergeten.
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Noes!!! Mn neus is aan het vervellen
. Zou het nog helpen als ik nu met lekker vochtinbrengende creme ga smeren?
Wat grappig danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, goede krochten heb jij!
Ik ben maar een achtste Indisch, heb nog wel donkere haren, ogen en tantes. En mijn meneer ook. Onze mini daarentegen lijkt sprekend op een elf uit Lord of the RingsGoudblond haar en lichtgevend blauwe ogen.
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Oh Vik, speaking of huisdieren...
Wees maar héél lief voor Mark de komende tijdEcht top, zo'n vriend!
Ja, zie je! Die van mij had dan geen schoenen aan (dacht ik te zien) maar die huppelt nu ook zo over de bodem!quote:
quote:
Oh wat lekker!quote:
Ga ik vanavond mooi even scrubbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terug
Ooooh mosselen! Nom nom!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg ineens zo'n zin in mosselenStraks maar even naar het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |