Ja, tuurlijk! 't Deed me nog pijn ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Krijg je dan geen stoppeltjes en ingegroeide haren enzo?Lijkt me niet mooi!
Slaap lekker, TZ
Nee?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! 't Deed me nog pijn ook!
Zo ruig als een fles, Chico? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord..
Whehe ik dus andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere jongere mannen, zonder met haar vind ik ze dus vaak van die jochies oude mannen. En ik mot geen jochie oude man..
I hear ya!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val ook duidelijk op iets oudere mannen, zonder haar vind ik ze dus vaak van die jochies. En ik mot geen jochie..
Ik heb samengewoond met iemand van een paar jaar jonger en ik heb gedate met ruim-40-plussersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n eerste vriendje was 2 jaar ouder, die daarna 5 jaar, die daarna 8 jaar, en m'n lief nu 9 jaar. Daar hou ik het voorlopig ook maar bij..
Ga naar bedje!quote:
Misschien vind je hem bewegend leuker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoestquote:
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan. Hield Duvel wakker met mn gedraai en gehoest.
Houden zo en succes ermee!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zččččččččččn![]()
MoBlo! Betaald de politie niet baggerslecht trouwens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:49 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen![]()
ik stap zo op de motor, richting Apeldoorn
Eerste politie-testen vandaag! En ben nog steeds hélemaal zččččččččččn![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
Succes MoBlo!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de bank en in de auto geslapen
Ik hoop dat het beter gaat!! Anders snel naar de dokter gaan! Bij hele erge hoest zijn er goede middeltjes!!
Serieus niet hoor, niet weer met mijn naam in de TT pliezquote:
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ja, op z'n minst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Want dan kom je er achter dat je enorme neurologische problemen hebt?
Waarschijnlijk liggen je handen een beetje klem tijdens de nacht
Hee, dat had ik een paar dagen geleden de hele tijd! En dan slaapdronken zo'n totaal gevoelloze hand en arm weer een beetje proberen te reanimeren. Best irritant. Slaap jij ook op je buik, met je handen soms onder je kussen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word de laatste tijd vaak wakker met slapende handen (wat best grappig is, als je het zo typt), maar daar moet je ook niet op gaan googlen zeg.
.
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, op z'n minst..
Nee, maar serieus, m'n moeder heeft CTS, wat erfelijk kan zijn. Toch even in de gaten houden.
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Googlequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk nooit googlen als je iets hebt, want je gaat er altijd aan dood.
Ik slaap op m'n zij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik word ook vaak wakker met slapende handen, maar ik slaap op mn buik met mn armen om mn kussen heenDan is het niet gek
CTS is akelig. Dit bedoel je toch? Echt een vervelende en hinderlijke aandoening!
Maar wat is je slaaphouding meestal? Dat kan ook verband hebben met slapende handen!
Oh, maar daar ben ik het ook wel mee eens. Maar het is wel zo dat als je gaat googlen op een zere teen, je ongetwijfeld hits krijgt dat je binnen 3 dagen het loodje legtquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je een diagnose zoekt bij dokter Google, moet je ook de behandeling kiezen van dokter Google![]()
Nee ff serieus, ik vind dat er weinig mis is met wat informatie zoeken als je klachten hebt (hypochonders uitgesloten natuurlijk) maar een échte diagnose wordt gesteld door een arts die daar ja-ren voor gestudeerd heeft.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorgenomen lijstje:
O: 1 klein bakje vanilleyoghurt
T: 1 eierkoek
L: 2 boterhammen met kaas / philadelphia
T: appel
D: magere nasi (kipreepjes, veel groente, rijst + boemboe)
T: ?
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Als ik zo'n lijstje had als jij, zou mijn laatste T bestaan uit een bak patat ofzo
Of een zak nootjes
Ik krijg een honger gevoel van je lijstje...
Ja dat is ook zo natuurlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Hm... Hij zou dan de volgende dag na vaderdag aan moeten komenquote:dinsdag 16 juni 2009
Dit cadeau zal ongeveer 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld naar u toegestuurd worden
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet ff niet dat iedere hap die ik neem, naar beneden wordt gevoerd langs allemaal scheermesjes voor 't gevoel.
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat soep en smoothies een stuk minder pijnlijk zijn dan zo'n droge eierkoek...
En veel gezonder.
*maakt gazpacho voor XM*quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, eens, maar die heb ik niet voorhanden hier op het werk. En al helemaal geen puf om het te halen. Soep kan ik hier ook niet opwarmen trouwens, want geen magnetron en/of kookplaat aanwezig.
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Blurred86 het volgende:
Hoi!![]()
Ik loop 9 topics achter, ga niet eens proberen bij te lezen dan ben ik uren bezig denk ik![]()
Heeft iemand nog tips voor dingen die je ab-so-luut niet mag missen in Rome (naast de standaard dingen bedoel ik dan)? of dingen die je maar beter over kunt slaan? Ik ga over een week op vakantie en ben nu druk aan het plannen
heb het genoteerd, dankjewelquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond de thermen van Caracalla erg indrukwekkendEn die komen vaak niet voor op de standaard-dit-moet-je-zien lijstjes.
Ik zal je helpenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heb het genoteerd, dankjewelstraks even opzoeken..
Maar het is een Canadeesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ook slapies doen...
en die ryan reynolds vind ik he-lemaal niksterwijl ik doorgaans op blond val... maar hij heeft zo'n ontzettend amerikaans hoofd...
Mulaaan! Ik hou ook echt van "I'll Make a Man out of You"quote:
Niet? Tssquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En is met Scarlett Johansson getrouwd!![]()
Dat wist ik helemaal niet!
Muisjequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet? Tssje moet meer roddelsites lezen!
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
Whaah! Da's mooi ruk. Eerder bellen kan niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja. Werd vanochtend kermend van de pijn wakker. En mijn gezicht doet het dus ook niet meer. Tussen half 1 en 1 mogen we de HA bellen.
Wat doet je gezicht niet meer? En waarom huisarts? Ik zou een tripje maken naar de eerste hulp als ik jou was...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe bedoel je precies 'je gezicht doet het niet meer'? Niets meer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Njet, hij was er nog niet toen mijn papski belde. Misschien was ie op huisbezoeken ofzo? Over 2 uur weet ik hoe het verder moetquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whaah! Da's mooi ruk. Eerder bellen kan niet?Huisartsen ook altijd
Óf op vakantie, óf niet bereikbaar op momenten dat je ze nodig hebt
![]()
*kusje voor joe!*
Nou ik kan wel knipperen, bij praten valt het ook mee, maar als ik glimlach wil mijn mondhoek niet omhoog, dat blijft gewoon stilhangen zeg maar. Terwijl de spieren het wel doen, maar ze worden door iets 'tegengehouden'. En misschien zegt de HA wel dat ik naar de EHBO moet, ik weet het nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies 'je gezicht doet het niet meer'? Niets meer?![]()
Maar ehm.. huisarts tussen half 1 en 1? Moet je bij zoiets niet al lang bij de Eerste Hulp zijn ofzo?
Als mijn gezicht het niet meer deed ging ik echt geen uren op de HA wachten hoor
Sterkte meissie
Ik weet t ook niet. Maar ik vind dat je huisarts NU tijd voor je moet maken!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
Ah oke, ik lees net je reactie hierboven.
Ik bedoel... bikkel en vrolijk zijn is één, maar je moet er niet té makkelijk over gaan denken hoor Muizel
Hoezo ben je geen spoedgeval als er iets in je gezicht het niet meer doet trouwens?
En je hebt people bij de hand die ook op je letten toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
Popjens niet zo stressen!ik hou mezelf goed in de gaten en ik zit aan de pijnstillers. Zodra ik benauwd word of het erger wordt trek ik aan de bel, promise!
Maar als jij dit soort dingen post:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Muis006 het volgende:
Popjens niet zo stressen!ik hou mezelf goed in de gaten en ik zit aan de pijnstillers. Zodra ik benauwd word of het erger wordt trek ik aan de bel, promise!
... dan is het toch niet zo gek dat ik stress?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk er echt niet te makkelijk overquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
Ah oke, ik lees net je reactie hierboven.
Ik bedoel... bikkel en vrolijk zijn is één, maar je moet er niet té makkelijk over gaan denken hoor Muizel
Hoezo ben je geen spoedgeval als er iets in je gezicht het niet meer doet trouwens?
Nee truequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als jij dit soort dingen post:
[..]
... dan is het toch niet zo gek dat ik stress?
Welja, doe er ook nog even wat brandwonden bijquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*gooit Muis met laptop en kop thee op de bank* Hoppaaa
Nou vooruit dan maar. Maar dan moet je wel lekker gaan zitten chillen in het zonnetje nu. En eventueel een yoga-oefening doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk er echt niet te makkelijk overmaar ik ken mezelf, en als ik nu het ergste ga denken ga ik stressen. En stress heeft ook invloed op mijn gehoor en mijn gezicht, dus zou ik het zelf alleen maar erger kunnen maken,
Euhh, de hondquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En je hebt people bij de hand die ook op je letten toch?Want je pappa belde voor je.
*gooit Muis met laptop en kop thee op de bank* Hoppaaa
Ik! Ehm!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Welja, doe er ook nog even wat brandwonden bij![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een stempelkaart! Bij 10 stempels de 11e behandeling gratisquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dan krijg ik vast in mijn eentje groepskorting bij het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Weet Heer G dat je dat gedaan hebt of is het een verrassing?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Brandwonden zijn niet om te lachen, maar ik dit geval even wel!
Oh en ik ben blij en benieuwd, want ik heb vorige week voor het eerste zo'n online digitaal fotoboek helemaal zitten samenstellen met achtergronden enzo en vandaag kreeg ik al een mailtje dat hij is verzonden!
Van de Madeira vakantie! Ben echt benieuwd hoe dat er uit ziet!
MoBo = Moederbord. Jij bedoeld MoBlo neem ik aan en ja neem aan dat die bij politie zit nu.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef P.F het volgende:
Wat heb je met de oude MoBo gedaanZit ze nu niet bij de politie
?!
Het was een grapje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
MoBo = Moederbord. Jij bedoeld MoBlo neem ik aan en ja neem aan dat die bij politie zit nu.
Het oude moederbord gaat op Marktplaats gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |