Ja hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef P.F het volgende:
Weet je zeker dat je mossel geen schildpad is?
You and me bothquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de lurkers niet denken dat de mossel in de TT een eufemisme is voor iets anders.
Nee, ik denk niet dat ik ga (kost me veel te veel geldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef VulcanJ het volgende:
DevilsAndDust : ga jij hier naar toe en ben je er toevallig al eerder geweest?
If so: is het de moeite waard? ( Niet voor mij, mijnwil daar heen )
Ik smeer me altijd in met factor 30 want ik verbrand super snelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik smeer me nooit in. Ik vlieg niet zo snel in de hens. En ik draag geen zonnebrillen.
Leuke visjes!
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Dan vergeet je ook nooit je zonnebril op te zetten meteen, dat laat je wel uit je hoofd dan natuurlijk met zo'n zonlicht weerkaatsende mini om je heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
Ik doe tegenwoordig gewoon de factor 60 op van de mini. De mini is fluoriscerend wit. Wel handig, als je je kind in de gaten moet houden aan het strand
Ja nee niet dus, de AH bij station muziekwijk is echt maar tot 20.00 openquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet toch waar ze woont.. Daarom zei ik het
-edit-
Dit bedoelde ik niet zo botMaar ik weet waar ze woont, en ik weet dat de Albert Heyn in haar buurt tot 22:00 open is. Dus daarom zei ik het. Sowieso zijn alle supermarkten tot 21:00 open (waar chico woont).
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:51 schreef Daph_ het volgende:
Chico de taart kan toch niet heel naar binnenIs er een speciale gelegenheid waar taart bij hoort??
Oe, goede krochten heb jij!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi
Ik had trouwens ergens in de donkere krochten van mijn hersenpan opgeslagen dat jij Indonesisch was? En dan toch een fluorescerend witte mini?
Hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
Pssst... er staat NIET!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had hem dan op pagina 6 moeten posten, denk ik. Nu zijn we hem straks glad vergeten.
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
Noes!!! Mn neus is aan het vervellen
. Zou het nog helpen als ik nu met lekker vochtinbrengende creme ga smeren?
Wat grappig danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, goede krochten heb jij!
Ik ben maar een achtste Indisch, heb nog wel donkere haren, ogen en tantes. En mijn meneer ook. Onze mini daarentegen lijkt sprekend op een elf uit Lord of the RingsGoudblond haar en lichtgevend blauwe ogen.
En ik heb dat eerste jaar na de geboorte zo-veel grapjes over de melkboer gehoord![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Oh Vik, speaking of huisdieren...
Wees maar héél lief voor Mark de komende tijdEcht top, zo'n vriend!
Ja, zie je! Die van mij had dan geen schoenen aan (dacht ik te zien) maar die huppelt nu ook zo over de bodem!quote:
quote:
Oh wat lekker!quote:
Ga ik vanavond mooi even scrubbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je de losse velletjes er af scrubt. Want het lijkt wel even te helpen, vette creme smeren over velletjes, maar je plakt de dode velletjes in feite natuurlijk alleen maar even tijdelijk terug
Ooooh mosselen! Nom nom!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg ineens zo'n zin in mosselenStraks maar even naar het strand.
Prachtigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
En NEE, de volgende TT wordt NIET 'Greys en haar gapende poesje'
I'm in!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zullen we 'm nog een paar keer quoten opdat de lapo person 'm niet vergeet?
Goed plan danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef Muis006 het volgende:
ego-post
Morgen ga ik lekker in de zon zitten (met zonnebril, pet en factor 30 op) om een kleurtje te krijgen. Kans is nml dat de HA me een langere en zwaardere antibioticakuur voorschrijft ivm die holte-onsteking en dan mag ik de zon niet in.
oeh dat is echt naar dat het vel van je benen enzo zeer gaat doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt groot gelijk Muis. Hoe is het met je wang trouwens?
Hier beginnen de kleren een beetje zeer te doen aan m'n lijf en wordt alles een beetje stram... Ik ben bang dat ik toch écht ziek ga worden.
Misschien is er wel een nieuw topic als je terug bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, dan zou ik er inderdaad maar even van gaan genieten als ik jou was inderdaad!
Ik ben naar de bios!
Behave, jullie!
DM, een tuin is leuk hoor, maar wel allejezus veel werk!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn sport bestaat vanavond uit mijn tuin omspitten.
Had jullie me niet kunnen waarschuwen dat een tuin hebben leuk lijkt maar allejezus veel werk is?
Tot dusver is het met name mn bovenlijf dat begint te protesterenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
oeh dat is echt naar dat het vel van je benen enzo zeer gaat doen
Ik heb de oorzaak gevonden, ik knoei teveel met oplosmiddelenquote:
Alsof je een flinke tandartsverdoving hebt gehad ofzo? Klinkt niet goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
XM: mijn wang is nog steeds gevoelloos. Ik voel wel dat ik hem aanraak, maar ik herken een zachte of een scherpe aanraking niet zeg maar. Ik kan ook heel hard in mijn wang knijpen zonder dat het pijn doet. En goed uitzieken jij!
Ja ik ben er ernstig over aan het denken om tentamen morgen te skippenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden, ik knoei teveel met oplosmiddelen. Die verbindingen zijn hetzelfde als de verbindingen die in je lijf gemaakt worden uit alcohol (waar je zo'n kater van krijgt). Nog maar 2 dagen op lab en dan kan ik weer hoofdpijnvrij door het leven
.
Ga je zelf dan ook even goed uitzieken?
Ja precies zoietsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alsof je een flinke tandartsverdoving hebt gehad ofzo? Klinkt niet goed. Je houdt het wel goed in de gaten he??
En idd, veel plezier Greys![]()
Jij post soms dingen echt alsof het niks is. Terwijl als ik het zou hebben, ik echt in blinde paniek zou zijn. Respect voor hoe jij met dingen omgaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies zoiets! En ik houd het goed in de gaten
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij post soms dingen echt alsof het niks is. Terwijl als ik het zou hebben, ik echt in blinde paniek zou zijn. Respect voor hoe jij met dingen omgaat.
Naja, en dat vind ik dus knapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee op. Stress, daar heb ik wel last van. Maar ik ga mijn aandoening niet de overhand geven door toe te geven aan paniek. I've got the power
Inderdaad prachtigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
Lijst
O: 2 boterhammen pain du provence
T: niks
L: broodje bockworst, nog 2 bockworsten erbij
D: pasta met rode saus en wat parmezaan
Prachtig.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat panieken, daar schiet ik niks mee op. Stress, daar heb ik wel last van. Maar ik ga mijn aandoening niet de overhand geven door toe te geven aan paniek. I've got the power
Klinkt als een goed idee. Als je de trap niet op of af kunt lopen zonder om te vallen, heeft het geen nut een tentamen te doen. Kudo's voor de Muis dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:35 schreef Muis006 het volgende:
![]()
Ik ga morgen trouwens niet naar het tentamen!
Daar is progje nu!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Abend, ik ben net thuisPlan was om naar de film te gaan, maar er was een megaconcert in de ArenA volgensmij. Aan de t-shirts te zien AC DC
![]()
O: kleine boterham slankie
T: kleine boterham pindakaas, plakje ontbijtkoek
T: bakje aardbeien
L: bruin pistoletje filet am. met uitjes
T: breaker light
D: op een terrasje - broodjes met knoflookspul vooraf, als hoofdmaaltijd rode mulfilet met kruidenrijst. Erg lekker :yum
T: hoorntje met een bolletje citroenijs
!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Muis is gewoon tof en stoer!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een excuusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
Lijst
O: 2 boterhammen pain du provence
L: broodje bockworst, nog 2 bockworsten erbij
D: pasta met rode saus en wat parmezaan
Prachtig.
Het is toch veel te warm om te spitten, je kunt nu beter rustig iets drinkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn sport bestaat vanavond uit mijn tuin omspitten.
Had jullie me niet kunnen waarschuwen dat een tuin hebben leuk lijkt maar allejezus veel werk is?
Mijn dag-eetlijstje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Käseplänkske post deine Leist einmal wieder ja ja?
Niet zoveel, zegt ie dan nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn dag-eetlijstje?
niet zoveel hoor;
O: 3 volk. boterham met honing
T: koekjes
T: 2 hamkaas tosti met volkoren brood
L: stuk verse ananas + nog zo'n tosti
T: apfel
T: 20 winegums
T: grote coconutshake bij de KFC
T: halve zak bolognesechips
D: lasagne + grote salade
T: yet to come; griekse yoghurt met honing oid
best een hoop crap eigenlijk
Toch wel Croky bolognese he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn dag-eetlijstje?
niet zoveel hoor;
O: 3 volk. boterham met honing
T: koekjes
T: 2 hamkaas tosti met volkoren brood
L: stuk verse ananas + nog zo'n tosti
T: apfel
T: 20 winegums
T: grote coconutshake bij de KFC
T: halve zak bolognesechips
D: lasagne + grote salade
T: yet to come; griekse yoghurt met honing oid
best een hoop crap eigenlijk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Chicolate het volgende:
Het is echt warm buiten. In de zaal was het bloedheet, ik was helemaal plakkerig na een paar minuten trainen
. Maar de hoofdpijn is wel gezakt + ik ben actief geweest + ik weet nu dat er in de vakantie 1x per week training is op vaste dag. Ze hadden het daar allemaal over vakantie enzo
.
@Muis: heel verstandig. Hoe dóe je dat toch, niet alleen nuchter maar ook verstandig blijven? En mag je nu in augustus ofzo een her doen?
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen, want het leek al haast ongezond
Een dikke kus, jij bikkel der Slankies
Samen eentje delenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
Als je even de tent uit kruipt en de keuken inloopt: in de koelkast staan nog cupcakes!
Ieks! Laten we dan maar hopen dat het helpt!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Gatver de gatver mijn moeder zit me bang te maken door te zeggen dat het zou kunnen dat de HA mijn holtes gaat spoelen. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dingen die te ver mijn neus in gaan
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef SiTu het volgende:
Mijn muffins zijn misluktNiet zo spectaculair als die van Kwak
, maar ze zijn volgens mij niet gaar aan de binnenkant, een beetje plakkerig ofzo. Ik durfde ze niet meer in de oven te laten staan, want de bovenkant werd wel erg donker. Het natriumcarbonaat heeft wel zijn werk gedaan, ze zijn verder wel heel luchtig. Volgende keer een ander recept proberen.
Achja, wel beter voor de lijn
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar zijn de omstandigheden niet ernstig genoeg voor. Maar daar kan ik niet zo mee zitten: ik heb nog 4 pogingen in 2 jaar, pas daarna kan dat vak een struikelblok worden. En nuchter blijven doe ik ook niet altijd hoorik kom hier misschien wel wijs over enzo, maar ik heb ook dagen dat ik ontzettend stress en loop te janken.
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed dat je niet gaat. Doorzetten is goed, maar je moet niet te streng zijn voor jezelf hoor muis. De meeste anderen zouden allang de handdoek in de ring hebben gegooid.
Echt waar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muffins horen plakkerig te zijn aan de binnenkant
Yep dat hoort!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef SiTu het volgende:
[..]
Echt waar?Hm. Gelukkig heb ik ze nog niet weggegooid, misschien hou ik gewoon niet van muffins, maar lust mijn vriend ze wel.
En geniet van de zon morgen, goed dat je uitrust.Ben je nu klaar voor dit jaar?
Niet heel erg, maar wel een beetje jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Hm, lekker uitgespreid dan, die tentamens. Ik hoop voor je dat je die volgende kunt maken, maar niet stressen enzo als je je zo rot voelt hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep dat hoort!ik hou er ook niet altijd van.
En als ik het tentamen van maandag ook skip, ben ik klaar
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die dat niet wistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Horen muffins plakkerig te zijn? Dan lust ik alleen mislukte - niet plakkerige - muffins
Cookkiesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Jouw vriendje is best schattig hèquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
music schrijf je toch als music
vriendje ging mij uitlachen dat ik cookies verkeerd had gespeld
het moest namelijk cookkies zijn
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor zo'n georganiseerd iemand kan je wel altijd heel chaotische anekdotes vertellen PFje
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik realiseer me dat nu ook. Dat het ook normaal is om zo moe te zijn enzo - ik zie dit niet als nasleep van een operatie terwijl het dat eigenlijk wel is. Dus ik ga lekker ontspannen
ik heb op twitter de bitchfight tussen hem en john mayer gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Omg.
Vooral het einde is erg.
http://perezhilton.com/2009-06-22-my-statement
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je doet het al ongelooflijk goed na al je bestralingen enzo hoor!
Ik sprak deze week een collega (als je allergisch bent voor verhalen van mensen die 'iemand kennen die ook...' zeg je het maar hoor) die op haar 30e kanker kreeg, en toen ook is bestraald. Bij haar duurde het 2 jaar voordat ze weer eens een oud vrouwtje op de fiets kon inhalen. Nu waren dat oldschool bestralingen, dus wel wat zwaarder dan tegenwoordig, maar toch...dan is het al verbluffend wat jij nu allemaal weer doet
Die nasleep duurt gewoon nog heel erg lang...
Shit, ik kan namelijk echt prachtig huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet allergisch voor![]()
. Ik ben allergisch voor mensen die me alleen maar zielig kunnen aan kijken. Alsof ik alleen maar medelijden opwek
oh en huilers aan mijn ziekenhuisbed, die moet ik ook niet.Twee jaar is lang
, maar als ik terugreken: ik ben nu ook al 5 maanden bezig met herstellen en het gaat niet zo soepel.
Ik zei ook niet klefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
...en Laureline heeft niet eens het slechtste lijstje![]()
Kom dames. Bijna iedereen zit maar wat aan te kutten met witbrood en snoepjes en baksels. Het moet maar eens afgelopen zijnMuffins moeten trouwens echt niet klef zijn
Ieuw!
I'm working on itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |