Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi eiiiiiiiigenlijk vind ik hem niet zo mooi of lekker ofzo, die Ian.
En Pieter vd H al helemaal niet. Maar mijn visjes winnen ook geen schoonheidsprijs
Ik vind mannelijke zwemmers sowieso niet het toppunt van mannelijkheidquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de laagheid van zijn broekje een beetje nichterig
Vreselijk!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
In het kader van ay caramba en no me digas enzo, hier een leuk Zuid-Amerikaans songfestival (Greys!) liedje![]()
In het Quechua![]()
Tuurlijk mag je dat zeggen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreselijk!
Mag ik wel zeggen he?Kan ook zijn dat het geluid van mijn netbookje gewoon lelijk is, maar ik vind het echt niet klinken. Het is geen dijenkletser en meezingen zeg maar
Ik wil ook patatjeeeees, ik heb al de hele week zin in patatjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
(Mochten jullie denken 'Gut, heeft Greys d'r compu meegenomen tijdens het hond uitlaten?'. Nee, ik heb alleen de volgorde omgedraaid van het patat bakken en hond uitlaten).
Nee da's dat kleine kutgitaartjequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Muis006 het volgende:
Maria, is charango slang voor zijn jongeheer?
Wihihih okeequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee da's dat kleine kutgitaartje
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wihihih okee![]()
Is kutgitaartje slang voor zijn jongeheer?
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
PF, hoe werkte dat dan vannacht? Jij draaide dus muziek en diegene op straat hoorde dat ofzo? (En hebben je buren daar dan geen last van? ). En toen nodigde je hem/haar uit om bij jou boven wijn te komen drinken?
@ Greys: Ik woon op de eerste. Ik hing even uit het raam. Onder mijn raam deed een jongen zijn fiets op slot. Hij zag mij, zei iets over de muziek. Even een babbeltje gemaakt. En hij woonde op de vierde zei hij. Daarna bleken mensen last van ons te hebben dus hij zei: anders een wijntje doen? Dus ik ja is goed bij jou dan! En hij ja is goed maar geef mij 5 minuten dan ruim ik mn kamer opEn toen hebben we over films (hij deed filmacademie) en muziek gepraat en na een uurtje ging ik weer slapen. C'est tout. Vond het wel leuk om even een andere afdeling/keuken/indeling te zien.
@ DML: Jij gaat zeker nooit in de kroeg met onbekenden wat drinkenDat zijn ook vreemden!
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!quote:
Ik zit het nu de hele tijd te zingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik dacht dat ík foute muziek postte! Baas boven baas, muizel!
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Zou hij aan mijn geestelijk welzijn twijfelen denk je?
Een kiloquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.
En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).
Had jij ook zoiets in je hoofd?
1000 gram ongeveer.quote:
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanlooptquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Njet maar hij schijnt vrij slecht te zijn geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo leuk vinden geloof ik. Maar da's natuurlijk een andere situatie dan wanneer je als student ergens woont en constant tegen mensen aanloopt![]()
Aan de andere kant zou ik wel weer wensen dat Heer G het van mij dan weer geen probleem zou vinden. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
Iemand Elizabethtown al eens gezien? Die film komt zo op tievie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |