Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar jij bent ook niet het juiste referentiekader....
Dat was een inkoppertje inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbroodquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Het duurt zo lang voor het vlees gaar is en tegen de tijd dat het vlees gaar is zit ik vol met stokbrood
. Ik ben een slechte bbq'er
.
Hihihi mij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Waarom verrast me dat nou niet![]()
Ik eet op een BBQ in elk geval veel stokbrood met kruidenboter en pindasaus en een vleesje of 3-4 denk ik.
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbqquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem, maar ik eet wel fruit en groente wat is uitgesteld. Als ik niet oplet dan eet ik heul veel stokbrood met kruidenboter of satésaus. Als ik wel een beetje op de kcal let, dan matig ik het enigszins. Maar voor mij geen bbq zonder stokbrood
Sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.
Moet je niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry![]()
Word er alleen altijd zo triest van je lijstjes, juist omdat ik er nu achter ben dat het anders kan
Kroket! Nom!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Zo, frietjes en een kroket op. Met appelmoes![]()
En nu heb ik nog een halve beker Australian, crispy macademia
Ik denk dat veel mensen in dit topic dat hebben en het is moeilijk om niet te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je niet doen![]()
Triest worden bedoel ik dan
.
Ik weeg me nooit na een bbq, voel me dan toch al plofferigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo twee kg zwaarder na een bbq. Srsly.
Ja? Als ik wil batsen met een random stranger kan dat sowieso wel. En hij ook. Maar ik doe het niet. En hij ook niet. Ik zou het wel een beetje een vaag verhaal vinden, maarrr hij gaat ook random op visite bij meisjes hogere verdieping/verderop. Die dan weer bij mijn beste vriendin in de klas blijkt te zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen hoe ik zou reageren als ik hoorde dat mijn vriendje zoiets gedaan zou hebben....volgens mij zou ik het niet leuk vinden. Raar eigenlijk...
Misschien ligt dat wel hieraan:quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Kroket! Nom!.
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten![]()
. Ik zie er ook wel een beetje tegenop om naar hun toe te gaan, want ik kom altijd aan als ik daar ben en dat wil ik niehieieiet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Idee: als ik volgende week een paar dagen naar m'n ouders ga een keertje patat met een kroket van 't Hoekje eten
Fruit, goeie! Dat was ik nog helemaal vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik BBQ gewoon nooit![]()
.
Goodbye: net lijstje, maar wel veel brood-achtige-koolhydraatjes. Misschien nog een stukje fruit ofzo?
Wtf!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Blurred86 het volgende:
ohja mijn lijstje van vandaag![]()
O: havermout met banaan, lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkoren (1x vegapate/komk, 1x light huttenkase/lenteui)
T: nepcornettoijsje
D: broccoli, aardappeltjes uit de oven, toscaanse schijf oid (vega)
T: nepcornettoijsje
T: 2 bastognes
T: bakje paprikachips
het begon zo netjes
Mijn vriendje eet rond de 0 stukken vlees per bbq. Gemiddeld gezien. Ik denk dat dat ondergemiddeld is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vriend eet per bbq rond de 12 stukken vleesmaar ik weet niet of dat bovengemiddeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |