Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!
Na de bbq van gisteren ben ik ook weer een kilo zwaarder![]()
dat zal idd zo zijn, maar niet leuk om te zien, was zo blij dat ik eindelijk weer richting de 66 ging, achja hopelijk is het er morgen weer af!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes! Het komt vast goed![]()
Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat veel. Ik vind 3 stuks vlees pp al veel, zeker als er ook nog salade en stokbrood bij zit ...
ja, maar da's dan weer echt weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een verschillen dan... Ik eet echt hooguit 2 stukjes vlees op een BBQ.
dat gaan we dus doen. Op 2 stuksquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
En dan moet je ook niet zoals wij laatst op zo'n wegwerp bbqtje gaan zitten pielen.
Dat duurde wel zó godsgruwelijk lang voordat er ook maar iets gaar was dat we tegen die tijd inderdaad al zo goed al vol zaten met de andere dingen
Dat geldt dus ook voor jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes! Het komt vast goed![]()
Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
You go girl!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:29 schreef cyclechick het volgende:
Succes Tink!
ik ga zo naar de uva, mijn eerste en laatste tentamen aldaar en mijn laatste tentamen voordat ik mijn master binnensleep
Als je oren wel zijn gegroeid en/of je een grotere schoenmaat hebt, dan zijn dat duidelijke tekens van het ouder wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens gekrompen![]()
waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m langmn BMI, wat doe je
Hihi, ik ben 1,72quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben trouwens gekrompen![]()
waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m langmn BMI, wat doe je
hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef SiTu het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Ik ben helemaal hyperblij.
Het gaat welquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef cyclechick het volgende:
XM, hoe voel je je, nog steeds ziek/niet lekker? beter of slechter dan gister?
Succes! Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hihi
Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |