abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70338510
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind ruiken naar een "dutchism"
het engelse idioom is doorgaans "catch a plane" volgens mij.
Hmmmmmm.
Misschien moet ze even aan iemand die ECHT goed is in Engels even vragen om bijles/nakijk hulp.

Maar waarschijnlijkt krijgt ze sowieso al een voldoende !
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:22:49 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70338533
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!

ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)

de vraag is of de docenten het doorhebben
Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70338537
Ja, ik ben nu weer helemaal vrolijk. Dit soort dingen zijn veeeeeel belangrijker dan werk! Nu ga ik weer met vriendje knuffelen, sorry !
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:23:11 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338554
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70338577
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Het is overigens ook grab the bull by its horns
Ik had expres iets heel slechts verzonnen. maar thx, ik wist niet dat hij echt bestond!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:23:59 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338591
ik heb mn fiets terug, eindelijk. voor 26 pleuries. grom. en ik moest in de rij enzo. grom.

en ik heb gehuild bij zangles vanwege frustraties over mn stem het is zó naar als ie ineens niet meer doet wat je wilt... en dat duurt al een paar weken en ineens kwam t er uit...

dus ik heb vanavond (was pas om 8 uur thuis na die fietsexpeditie) een niks-avondje. lekker op de bank. en mn pyama al aan zodat ik niet meer naar de appie kan om ongezonde zooi te kopen....ben de hele dag al an het grazen en vreten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:24:12 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70338601
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
Eensch.
Niet meer actief op Fok!
pi_70338629
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik ben nu weer helemaal vrolijk. Dit soort dingen zijn veeeeeel belangrijker dan werk! Nu ga ik weer met vriendje knuffelen, sorry !
Daar moet je geen sorry voor zeggen Geniet lekker van het knuffelen
pi_70338635
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..

Ze kan beter mijn broertje vragen. Die is near native speaker.

En ik faal. maar das niet erg hoor ik net
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:25:26 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70338650
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, als ze zelfs met Betty wat mag drinken mag het met mij zeker.
BettY
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:26:16 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338684
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..

Ze kan beter mijn broertje vragen. Die is near native speaker.

En ik faal. maar das niet erg hoor ik net
Nee inderdaad. Want je faalt niet in andere dingen. Je kunt niet overal goed in zijn lieve PF!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:26:31 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338690
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.
ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.
pi_70338692
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!

ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)

de vraag is of de docenten het doorhebben
Bedankt voor de uitleg!

Er komen bij mij nu steeds meer vragen naar boven en ik zou op alles wel het antwoord willen weten maar dat is een beetje saai voor de rest in dit topic.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:27:00 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338710
ohja phaidra: wat lief van je mister, en wat balen van die baan
pi_70338722
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef kwakveense het volgende:
ik heb mn fiets terug, eindelijk. voor 26 pleuries. grom. en ik moest in de rij enzo. grom.

en ik heb gehuild bij zangles vanwege frustraties over mn stem het is zó naar als ie ineens niet meer doet wat je wilt... en dat duurt al een paar weken en ineens kwam t er uit...

dus ik heb vanavond (was pas om 8 uur thuis na die fietsexpeditie) een niks-avondje. lekker op de bank. en mn pyama al aan zodat ik niet meer naar de appie kan om ongezonde zooi te kopen....ben de hele dag al an het grazen en vreten...
Heb je je fiets van een sjunk teruggekocht?
pi_70338746
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:26 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.
Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..
quote:
Now that every place in the world has become within reach, both communication-wise as travel-wise, 'far away' is no longer a restriction and thus makes the world 'smaller'.
Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijn !
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:28:23 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338754
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

BettY
Bette, Betty.... Ik geloof niet dat de naam zo relevant is, toch?
pi_70338760
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Gemeente!
pi_70338769
Ik kon m'n kat net niet vinden buiten Normaal is ze er in een halve minuut als ik een beetje roep en rammel met snoepjes, maar nu moest ik echt de straat in lopen enzo. Was afgelopen zondag ook al, en toen vond ik haar aan de kant van de straat waar ze eerst nooit kwam en ik haar liever ook niet heb Maargoed, ze is er weer ik kijk dan altijd met een angstige blik vanuit mijn straat naar de doorlopende weg vlakbij. Of ik haar zie liggen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:31:21 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338866
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..
[..]

Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijn !
jup, klopt!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:33:44 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338960
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

de gemeente leiden. die zijn duurder dan junks. (en op de foto die ze genomen hebben kan ik zien dat idd een fo andere oetlul mijn fiets uit het rek getild heeft en tegen de muur heeft gekwakt randdebielen!)

ik ga wel bezwaar aantekenen als ik het besluit krijg met twee weken: hun foto is van maandag, ik vind dat ze niet kunnen bewijzen dat ik mijn fiets op zondag zo neergezet heb, aangezien hun foto van maandag is - ik heb treinkaartjes die laten zien dat ik op zondag niet naar leiden ben teruggekomen, en een oogetuige dat mijn fiets in de stalling stond. dat plus het feit dat je je fiets daar niet vast kunt maken aan de stalling, en het feit dat de maandagochtend de druktste spits in in t fietsenrek hoop ik dat ze aannemen.

en anders heb ik t in elk geval lekker van me af geschreven...:')
pi_70338987
Even een stom vraagje Ik heb last van een bultje in mijn mond en het zit op zo'n rottige plek dat ik het voel met eten Iemand nog handige tips om daar snel vanaf te komen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70339051
Hallo!

MoBlo: wat goed van het eerste deel van de selectie! hoe ging de sporttest precies? en hoe zag de iq test eruit? Gefeliciteerd! en het andere deel haal je ook vast

Lijsje:

O: yoghurt met muesli (om 6 uur)
T: banaan
T: boterham boter/pure hagelslag
T: appel
L: 2 boterhammen sandwichspread/rauwkost, beker optimel
T: taart
T: wat chips
T: bbq: slaatjes, hamburger, karbonade, worstje, wat patatjes
T: mini magnum

pi_70339095
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat Elisa gewoon algeheel tof is .

Ga zo maar naar bed. Early night. Morgen weer een drukke dag.

Eindlijst:

O: 2 crackers 30+ kaas
T: eierkoek
L: broodje kroket
T: 2 boterhammen met halvajam / 30+ kaas
S: 30 minuutjes op de hometrainer. Een compromis.
D: klein bordje rijstprut met groentes.
T: handje rozijnen

Morgen lang overleg en 's avonds een etentje. De eerste van 3.

Slaap lekker iedereen voor straks
Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.
pi_70339178
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.
Ik las een compromis voor de broodjes kroket. Maar het compromis is ipv een heel uur fietsen neem ik aan?
pi_70339241
Wat een lief vriendje Phaidra
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:41:30 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70339265
Beide denk ik. Al is dat nergens voor nodig natuurlijk. Zoveel kcal zitten er nu ook weer niet in een broodje kroket.
pi_70339452
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ik las een compromis voor de broodjes kroket. Maar het compromis is ipv een heel uur fietsen neem ik aan?
Zou jij compensatiedrang krijgen na zo'n lijstje? Ik wel. Compenseren met méér eten! Ik vind het echt heel weinig, en ik word er 'drietig van.en hongerig. Daarom is Kaas nu ijsjes halen
pi_70339514
Nou ja.. Als je rustig op de hometrainer zit.. Lijkt mij niet zo erg. Misschien wel fijn als sporten ontspannend werkt.

Plusss. Waarschijnlijk zou XM prima naar het winkelcentrum kunnen fietsen (15 minuten heen, 15 minuten terug) en zou dat op het zelfde neer komen. Al klinkt het wel dwangmatig als dat het juiste woord is?

Dus ik denk dat het fietsen op zich niet slecht is geweest.
pi_70339547
Ik ga morgen mijn lijstje van vandaag wel compenseren met een extra keertje sporten, ook omdat ik dit weekend uit eten ga en nog 3 feestjes heb
pi_70339600
en de lijstjes van XM zijn het tegenovergestelde van mijn lijsjes, dus XM hoeft echt helemaal niks te compenseren
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:48:45 #232
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70339616
Ik ga afsluiten, ciao
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70339634
Sowieso zie ik geen link tussen cardio op korte termijn en eten op korte termijn.
Eten valt niet te compenseren met cardio Ja in principe wel, maar het is zo suf. Want uiteindelijk bouw je (soms) spier op met sporten zodat je meer kan eten.

Dus ik zou veel eten compenseren met minder eten/betere keuzes. En niet met sporten. maar dat ben ik! En _misschien_ legt XM die link ook niet.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:49:29 #234
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70339647
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga afsluiten, ciao
Slaap lekker muizel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70339706
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:
Sowieso zie ik geen link tussen cardio op korte termijn en eten op korte termijn.
Eten valt niet te compenseren met cardio Ja in principe wel, maar het is zo suf. Want uiteindelijk bouw je (soms) spier op met sporten zodat je meer kan eten.

Dus ik zou veel eten compenseren met minder eten/betere keuzes. En niet met sporten. maar dat ben ik! En _misschien_ legt XM die link ook niet.
nouja het voelt iig of je goed bezig bent en sporten geeft mij weer reden tot "gezond" eten omdat het anders toch nutteloos is ofzo
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:53:20 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70339829
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef P.F het volgende:

Jawel. XM legt die link wel. XM eet al de hele week minder omdat ze deze week drie etentjes heeft.

Maar waarom compenseer jij veel eten niet met sport? Ik doe dat juist wel. Eten is kcal inname, sporten is kcal verbranden. Hoe meer ik eet, hoe meer ik moet verbranden om niet aan te komen. Lijkt mij de enige logische weg.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:53:50 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70339851
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga afsluiten, ciao
Sterkte en slaap lekker.
pi_70339907
Gofter, ben ik mijn presentatie aan het voorbereiden; kom ik er net achter dat de kleureninkt op is. En we hebben geen nieuwe. Nou moet ik dus nóg eerder naar school/kantoor omdat ik anders m'n sheets niet kan printen
pi_70340097
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel. XM legt die link wel. XM eet al de hele week minder omdat ze deze week drie etentjes heeft.

Maar waarom compenseer jij veel eten niet met sport? Ik doe dat juist wel. Eten is kcal inname, sporten is kcal verbranden. Hoe meer ik eet, hoe meer ik moet verbranden om niet aan te komen. Lijkt mij de enige logische weg.
Hm.. Nou ik zie het gewoon als twee dingen.
Cardio: Fijn voor mijn hart en conditie. Maar het is niet ZONDE van mijn prestatie als ik daarna een taartje eet.Het is misschien alleen zonde dat ik daardoor toch nog een hogere inname had ook al had ik al een hoger verbruik.

Ik eet de volgende dag gewoon wat gezonder.. En ik kan toch alleen sporten als ik heel veel heb gegeten..
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:00:50 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70340156
Die denktrant is inderdaad net zo logisch
pi_70340352
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Die denktrant is inderdaad net zo logisch
Plus als je snel de neiging hebt om "foute" dingen te eten. Dat het dan toch allemaal geen zin meer heeft En dat je dan ook niet gaat sporten of juist te veel. En dat je je dan daar weer ongelukkig over gaat voelen als _zelfs_ dat niet is gelukt.

En ik ga ook niet als een gek sporten en negatief denken als ik teveel heb gegeten. Van stress word je dik En van negatief denken krijg ik buikpijn en ik geniet liever van mijn eten dan alles maar te moeten compenseren Dan blijf ik bezig!

En gezond eten doe ik voor mijn lichaam/ingewanden en sporten doe ik vooral voor de prestatie/ergens beter in worden. Op die manier vind ik het leuk.
pi_70340366
Beetje laat maar slaap lekker muis !
pi_70340438
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Mo, ik zou 3 pakken hamburgers nemen, 4 pakken karbonades en eh... hoeveel is een kilo kipfilet? Hoeveel filets zijn dat ongeveer? Een flinke filet per persoon denk ik. Waar je dan per persoon drie stokjes saté van kunt maken ongeveer.

En voor de zekerheid nog twee pakken worsten ofzo. Niet alles tegelijk buiten de koelkast doen, als je dan wat over houdt kan je het gewoon nog in de vriezer mikken (als je het dezelfde dag koopt).

Had jij ook zoiets in je hoofd?
ik dacht meer aan 2 pakken hambo's, 3 pakken karbo's en een kilo kipfilet.
4 stokbroden, 2 bakken salade, een treetje bier en nog wat pindasaus
Ja doei.
pi_70340587
24 blikjes bier?
Ik zou zeggen 8 biertjes p.p.
nou ja als ze lang blijven..

maar anders denk ik toch wel 5-6 p.p. over een hele avond?
pi_70340591
Ik zie teveel sporten dus meer sporten wel als iets logisch ... als je teveel energie binnenkrijgt, moet je zorgen dat je extra verbrandt. Als je teveel binnenkrijgt en je blijft op je kont zitten (en doet dat te vaak), ja dan kom je aan. Maar ik sport ook wel eens als ik niet teveel gegeten heb, maar juist omdat ik het fijn vind dat ik áltijd meer kan eten .

Ik ben volgens mij niet echt aangekomen deze practica . Niet zoals vorige blok iig. Maar daar kan verandering in komen, morgen weer (4e dag op rij ) taart. En als ik weer wat laat vallen moet ik vrijdag zelf ook meenemen. Er is nog nooit zoveel gebroken op lab als afgelopen 3 dagen .
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:12:37 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70340665
Hé moblo! Gefeliciteerd met het halen van de tests!
pi_70340927
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef P.F het volgende:
24 blikjes bier?
Ik zou zeggen 8 biertjes p.p.
nou ja als ze lang blijven..

maar anders denk ik toch wel 5-6 p.p. over een hele avond?
we gaan erna nog wel in de bar daar zitten én moeten de dag erna rijden hè? Dus zullen er niet ál te veel drinken
Ja doei.
pi_70340935
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Hé moblo! Gefeliciteerd met het halen van de tests!
dank je wel
Ja doei.
pi_70340936
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Plus als je snel de neiging hebt om "foute" dingen te eten. Dat het dan toch allemaal geen zin meer heeft En dat je dan ook niet gaat sporten of juist te veel. En dat je je dan daar weer ongelukkig over gaat voelen als _zelfs_ dat niet is gelukt.

En ik ga ook niet als een gek sporten en negatief denken als ik teveel heb gegeten. Van stress word je dik En van negatief denken krijg ik buikpijn en ik geniet liever van mijn eten dan alles maar te moeten compenseren Dan blijf ik bezig!

En gezond eten doe ik voor mijn lichaam/ingewanden en sporten doe ik vooral voor de prestatie/ergens beter in worden. Op die manier vind ik het leuk.
En dat is een hele goede motivatie! Lekker houden zo!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70341003
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

we gaan erna nog wel in de bar daar zitten én moeten de dag erna rijden hè? Dus zullen er niet ál te veel drinken
Oja! Ja ik dacht aan een feestje waar iedereen op de fiets naar huis ging !
pi_70341159
ja, nee, dan had je aan 2 treetjes bier net genoeg
Ja doei.
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:27:10 #252
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70341301
ohja, dat vergat ik ook nog: jeej voor moblo!
pi_70341377
dank!

en nu ga ik slaaaaaaaaaaaaapen.. ben nog helemaal gammel van de benauwdheid tijdens die test (was geen fijne sportzaal )

mooie dromen allemaal!
Ja doei.
pi_70342300
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik even inbreken om te zeggen dat ik het liefste vriendje ter wereld heb? Omdat hij het zielig vond dat mijn sollicitatie is misgelopen, stond hij me op te wachten op het station en toen gingen we picknicken! Hij had allemaal lekkere sandwiches gemaakt, en fruit gesneden en we hebben samen een fles wijn opgedronken ! Zo lief!
Aww, dat is wel heel lief

Ik voel me trouwens echt goed Lekker gesport en me aan mijn lijstje gehouden (behalve een klein koekje)
pi_70342311
Ik drukte daarnet op opslaan in word, sluit het document af ... en kom erachter dat ik een compleet meetrapport (al ingeleverd) heb overschreven met een nieuwe. Dus nu ben ik die kwijt . Ik heb alleen de geschreven versie nog en het is een rotwerk om die weer opnieuw te gaan typen + plaatjes zoeken. Gaat weer lekker .

Edit: ja dat is erg, ik bewaar altijd mijn documenten, soort eigen archief. Als er eentje ontbreekt ben ik zo gek om het opnieuw te gaan maken. Op usb had ik hem begin van de week verwijderd, op school staat ie om een of andere duistere reden niet opgeslagen, want computer deed die dag heel gek (sloeg niets op).

[ Bericht 24% gewijzigd door Chicolate op 24-06-2009 22:57:02 ]
pi_70342641
Ik heb drie (DRIE!!) fouten ontdekt in mijn scriptie
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 00:15:48 #257
70532 loveli
N
pi_70345090
bijlees-tvp

En perfect voor een BBQ (Mo!): 1 mooie ribeye pp, evt paar kipspiesjes voor als 'men' meer nodig meent te hebben. Daar geniet je veel meer van dan van meelworsten en varkensmeuk met aardappelsalade
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 00:19:50 #258
70532 loveli
N
pi_70345186
O ja, en zalm of tonijn, ook heerlijk op de BBQ.

Als ik ben bijgelezen cheer ik wel even voor Mo, nu weet ik nog niet waarom
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 00:52:11 #259
70532 loveli
N
pi_70345910
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
En canaldigitaal doet het niet meer omdat ze me geen nieuwe kaart hebben toegezonden.
Doen ze niet meer moeilijk over buitenlandse klanten?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 00:57:11 #260
70532 loveli
N
pi_70346006
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:19 schreef loveli het volgende:
Als ik ben bijgelezen cheer ik wel even voor Mo, nu weet ik nog niet waarom
crap in = crap out
pi_70346137
Heee loveli! Hoe gaat het met je?
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 01:18:02 #262
70532 loveli
N
pi_70346333
PF, wat fijn, gezelschap!! Ik ben nogal afgedraaid en volgens mij 3 kilo aangekomen, maar vannacht slaap ik heerlijk in m'n eigen bed. En hier is niemand die me om half 7 wakker maakt.
crap in = crap out
pi_70346360
Die 3 kilo zijn er zo weer af..
Ja ik las iets over aapjes/honden/kinderen/etc.

Ik ga zo ook lekker slapen, morgen word ik weer gewekt door geboor !
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 01:22:59 #264
70532 loveli
N
pi_70346392
Hopelijk is de helft vocht vanwege veel zout, de rest zit op m'n buik. Als de kilo's op een andere plek wensen te gaan zitten heb ik er ook vrede mee. En de koters waren erg leuk, alleen kost het zoveel tijd om ze netjes te laten eten, dat je zelf niet aan eten toekomt en later op de dag alsnog gaat schransen.

Trusten!

[ Bericht 32% gewijzigd door loveli op 25-06-2009 01:31:58 ]
crap in = crap out
pi_70347673
Goedemorgen
pi_70347768
Ik ga mijn zenuwachtige lijf richting school slepen
pi_70347769
Mogge. Vroeg. Ochtendhumeur. Tot over 2 uur ofzo
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:17:43 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70347782
Goedemorgen. Ik draai me ook nog even om.
Niet meer actief op Fok!
pi_70347834
Hey loveli

Succes vandaag Daph!

Laatste dag op lab voorlopig .
pi_70347884
@ loveli:
dank je!

En het is gewoon een 'bouwvakkers-bbq' op de camping met 2 wegwerpBBQ's (waarvan ik betwijfel of 't genoeg gaat zijn de rest vindt van wel...

daarbij gaan we zaterdag wéér BBQ-en als de rest van de club komt
Ja doei.
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:52:35 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70347921
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Doen ze niet meer moeilijk over buitenlandse klanten?
Niet als je een postadres heb in NL
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:54:30 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70347932
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn zenuwachtige lijf richting school slepen
Succes! Het komt vast goed

Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:56:47 #273
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_70347945
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsiemikkie, krijg ik net een sms van Duvel dat 'ie een grapje maakte over het spinnen .
Huh? Ik schreef alleen dat ik er niet van uitging dat je op mijn toestemming ging zitten wachten!?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:57:40 #274
229513 Blurred86
Live Positive
pi_70347953
Succes vandaag Daph! en Tink ook!

Ik ga even douchen en dan straks naar het uitzendbureau (voor de eerste keer van mijn leven, ik ben bijna 23 )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_70347978
Goeiemorgen!

Na de bbq van gisteren ben ik ook weer een kilo zwaarder

Planning vandaag:

O: yoghurt met all bran
S: sportschool
T: banaan
L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat, beker optimel
T: appel
D: wat de pot schaft op t werk

Uitdaging: van de koekjes/snoepjes op t werk afblijven
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:13:49 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70348083
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!

Na de bbq van gisteren ben ik ook weer een kilo zwaarder
Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.
pi_70348128
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zal wel zout zijn. Het lijkt mij sterk dat je gisteren 7000 kcal extra hebt gegeten.
dat zal idd zo zijn, maar niet leuk om te zien, was zo blij dat ik eindelijk weer richting de 66 ging, achja hopelijk is het er morgen weer af!
pi_70348199
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik sleep mijn zenuwachtige lijf zo direct naar mijn ex-werk. Mijn hele buik is van streek
Succes!
Ja doei.
pi_70348217
Goedemorgen, zometeen maar eens hardlopen (met nog spierpijn van gisteren )
pi_70348236
Succes Tink!

ik ga zo naar de uva, mijn eerste en laatste tentamen aldaar en mijn laatste tentamen voordat ik mijn master binnensleep
pi_70348245
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat veel . Ik vind 3 stuks vlees pp al veel, zeker als er ook nog salade en stokbrood bij zit ...
ik ook en Mr.MoBlo opzich ook
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een verschillen dan... Ik eet echt hooguit 2 stukjes vlees op een BBQ.
ja, maar da's dan weer echt weinig
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
En dan moet je ook niet zoals wij laatst op zo'n wegwerp bbqtje gaan zitten pielen.
Dat duurde wel zó godsgruwelijk lang voordat er ook maar iets gaar was dat we tegen die tijd inderdaad al zo goed al vol zaten met de andere dingen
dat gaan we dus doen. Op 2 stuks (ik wil er nog een 3e bij halen, maar de rest vindt 't genoeg )

ik haal gewoon 8 hambo's, 12 kambo's en anderhalve kilo kip en maak daar heel veel sate's van denk ik.

Aardappel en rundvleessalade eten deze heren ook wel evenals stokbrood met kruidenboter En voor mezelf iig nog iets van slalade met sla dus

Zo eerst maar 's naar de dokter (ben net op m'n werk ) om de hechtingen uit mn kop te laten halen ga met 25 minuutjes fietsen
Ja doei.
pi_70348249
oh, en de spierpijn is killing na die test van gisteren
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 25 juni 2009 @ 08:30:58 #283
70532 loveli
N
pi_70348252
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat geldt dus ook voor jou En zoals mijnm opa zei, rustig maar, de doodstraf is afgeschaft.
crap in = crap out
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:32:53 #284
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70348278
Ow. Ik ben te laat. Maar misschien niet voor Tink, succes!
En ik weet niet of ik Moblo al gefeliciteerd had, maar bij deze!

En nog een voor mij want we gaan volgende week naar Praag. Het plan was Zuid-Engeland Kan iemand me vertellen of dat een week leuk blijft (we hebben nog niet geboekt)? En wat we absoluut moeten zien?
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:34:19 #285
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70348300
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:29 schreef cyclechick het volgende:
Succes Tink!

ik ga zo naar de uva, mijn eerste en laatste tentamen aldaar en mijn laatste tentamen voordat ik mijn master binnensleep
You go girl!
Ik ben helemaal hyperblij.
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:40:09 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70348368
Daph!! Succes vandaag meissie!

Oh en Tink ook zie ik .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70348382
Daph ook succes ja!
Ja doei.
pi_70348401
ik ben trouwens gekrompen

waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m lang mn BMI, wat doe je
Ja doei.
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:47:29 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70348471
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:

waar ik ooitop 1.73 werd gemeten, ben ik nunog maar 1.71m lang mn BMI, wat doe je
Als je oren wel zijn gegroeid en/of je een grotere schoenmaat hebt, dan zijn dat duidelijke tekens van het ouder worden .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70348504
Daph ook nog veel succes!
pi_70348512
XM, hoe voel je je, nog steeds ziek/niet lekker? beter of slechter dan gister?
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:50:38 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70348514
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:42 schreef motorbloempje het volgende:

Hihi, ik ben 1,72 .
Niet meer actief op Fok!
pi_70348532
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef SiTu het volgende:

[..]

You go girl!
Ik ben helemaal hyperblij.
hihi

Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
pi_70348541
maar, ik ben nog steeeeeds ZEN
Ja doei.
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:52:03 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70348545
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef cyclechick het volgende:
XM, hoe voel je je, nog steeds ziek/niet lekker? beter of slechter dan gister?
Het gaat wel Thnx . Alleen mijn stem doet het niet zo goed, maar dat is alleen maar prettig voor mijn omgeving .
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:53:19 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70348562
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef cyclechick het volgende:

[..]

hihi

Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
Succes! Ik ga voor je duimen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70348564
Phaidra, wat een lief vriendje heb jij!

Ik ga mezelf zo opsluiten in de zaal Bijzondere Collecties aan de Oude Turfmarkt, eens wat 17e eeuwse correspondentie doorspitten

Oh en wat betreft BBQ's: dan eet ik wel veel. Ongeveer 6 stukken vlees denk ik, plus dan nog salade en aardig wat stokbrood. Dan let ik eigenlijk niet op mijn lijn; zo vaak bbq ik niet.

In het kader van foute muziek:

Bonnie St Claire & Ron Brandsteder- Dr. Bernhard

Huub Hangop- Het Vrachtwagenchauffeurslied

Huub Hangop- Wat Ben Je Lelijk Van Dichtbij
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:53:45 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70348570
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar, ik ben nog steeeeeds ZEN
*jaloers*. Waar haal je dat eeuwigdurende zengevoel vandaan?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:54:55 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70348593
Dr Bernard is zo tof .
Niet meer actief op Fok!
pi_70348596
Wie maakt m vol? dan plaats ik nog een tvp in het nieuwe topic voordat ik ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo