abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70338510
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind ruiken naar een "dutchism"
het engelse idioom is doorgaans "catch a plane" volgens mij.
Hmmmmmm.
Misschien moet ze even aan iemand die ECHT goed is in Engels even vragen om bijles/nakijk hulp.

Maar waarschijnlijkt krijgt ze sowieso al een voldoende !
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:22:49 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70338533
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!

ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)

de vraag is of de docenten het doorhebben
Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_70338537
Ja, ik ben nu weer helemaal vrolijk. Dit soort dingen zijn veeeeeel belangrijker dan werk! Nu ga ik weer met vriendje knuffelen, sorry !
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:23:11 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338554
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70338577
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Het is overigens ook grab the bull by its horns
Ik had expres iets heel slechts verzonnen. maar thx, ik wist niet dat hij echt bestond!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:23:59 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338591
ik heb mn fiets terug, eindelijk. voor 26 pleuries. grom. en ik moest in de rij enzo. grom.

en ik heb gehuild bij zangles vanwege frustraties over mn stem het is zó naar als ie ineens niet meer doet wat je wilt... en dat duurt al een paar weken en ineens kwam t er uit...

dus ik heb vanavond (was pas om 8 uur thuis na die fietsexpeditie) een niks-avondje. lekker op de bank. en mn pyama al aan zodat ik niet meer naar de appie kan om ongezonde zooi te kopen....ben de hele dag al an het grazen en vreten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:24:12 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70338601
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, waarom geef je de scriptie niet gewoon terug en vertel je haar dat je eigenlijk niet zo goed bent in engels? Is echt geen schande hoor. Je vriendin zelf heeft er ook wat hulp bij nodig, anders had ze het jou niet gevraagd.
Eensch.
Niet meer actief op Fok!
pi_70338629
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik ben nu weer helemaal vrolijk. Dit soort dingen zijn veeeeeel belangrijker dan werk! Nu ga ik weer met vriendje knuffelen, sorry !
Daar moet je geen sorry voor zeggen Geniet lekker van het knuffelen
pi_70338635
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..

Ze kan beter mijn broertje vragen. Die is near native speaker.

En ik faal. maar das niet erg hoor ik net
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:25:26 #210
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70338650
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, als ze zelfs met Betty wat mag drinken mag het met mij zeker.
BettY
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:26:16 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338684
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je een punt.. Ik lees hem wel door omdat ik het leuk vind om te lezen..

Ze kan beter mijn broertje vragen. Die is near native speaker.

En ik faal. maar das niet erg hoor ik net
Nee inderdaad. Want je faalt niet in andere dingen. Je kunt niet overal goed in zijn lieve PF!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:26:31 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338690
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik gebruik thus eigenlijk alleen als 'daarom', bij een oorzaak-gevolg relatie. Beetje zoals therefore.
ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.
pi_70338692
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:21 schreef kwakveense het volgende:

[..]

"thus" is vaak ook een nederlandsisme in het engels - het wordt zelden goed gebruikt door niet- native speakers, het betekent namelijk niet hetzelfde als "dus"!

ik denk dat de kan sgroot is dat je vriendinnetje behoorljk nformeel engels schrijft. bijna iedereen die niet getraind wordt in academisch engels doet dat (heb en anatal scripties van vrienden nagekeken op engels en dat was zonder uitzondering altijd te veel spreektaal)

de vraag is of de docenten het doorhebben
Bedankt voor de uitleg!

Er komen bij mij nu steeds meer vragen naar boven en ik zou op alles wel het antwoord willen weten maar dat is een beetje saai voor de rest in dit topic.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:27:00 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338710
ohja phaidra: wat lief van je mister, en wat balen van die baan
pi_70338722
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef kwakveense het volgende:
ik heb mn fiets terug, eindelijk. voor 26 pleuries. grom. en ik moest in de rij enzo. grom.

en ik heb gehuild bij zangles vanwege frustraties over mn stem het is zó naar als ie ineens niet meer doet wat je wilt... en dat duurt al een paar weken en ineens kwam t er uit...

dus ik heb vanavond (was pas om 8 uur thuis na die fietsexpeditie) een niks-avondje. lekker op de bank. en mn pyama al aan zodat ik niet meer naar de appie kan om ongezonde zooi te kopen....ben de hele dag al an het grazen en vreten...
Heb je je fiets van een sjunk teruggekocht?
pi_70338746
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:26 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja dat klopt volgens mij ook. het overlapt gedeeltelijk met "aldus" het is ies met oorzaak gevolg relatie waarbij de "manier" duidelijk is zeg maar... het luistert vrij nauw. net als besides. dat wordt ook vaak verkeerd gebruikt door NL studenten.
Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..
quote:
Now that every place in the world has become within reach, both communication-wise as travel-wise, 'far away' is no longer a restriction and thus makes the world 'smaller'.
Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijn !
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:28:23 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70338754
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

BettY
Bette, Betty.... Ik geloof niet dat de naam zo relevant is, toch?
pi_70338760
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Gemeente!
pi_70338769
Ik kon m'n kat net niet vinden buiten Normaal is ze er in een halve minuut als ik een beetje roep en rammel met snoepjes, maar nu moest ik echt de straat in lopen enzo. Was afgelopen zondag ook al, en toen vond ik haar aan de kant van de straat waar ze eerst nooit kwam en ik haar liever ook niet heb Maargoed, ze is er weer ik kijk dan altijd met een angstige blik vanuit mijn straat naar de doorlopende weg vlakbij. Of ik haar zie liggen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:31:21 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338866
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik helemaal zie wanneer het nu wel of niet goed is..
[..]

Hier wordt het gebruikt als daardoor/desondanks. Volgens mij. Dus dan zou het goed zijn !
jup, klopt!
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:33:44 #221
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70338960
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

de gemeente leiden. die zijn duurder dan junks. (en op de foto die ze genomen hebben kan ik zien dat idd een fo andere oetlul mijn fiets uit het rek getild heeft en tegen de muur heeft gekwakt randdebielen!)

ik ga wel bezwaar aantekenen als ik het besluit krijg met twee weken: hun foto is van maandag, ik vind dat ze niet kunnen bewijzen dat ik mijn fiets op zondag zo neergezet heb, aangezien hun foto van maandag is - ik heb treinkaartjes die laten zien dat ik op zondag niet naar leiden ben teruggekomen, en een oogetuige dat mijn fiets in de stalling stond. dat plus het feit dat je je fiets daar niet vast kunt maken aan de stalling, en het feit dat de maandagochtend de druktste spits in in t fietsenrek hoop ik dat ze aannemen.

en anders heb ik t in elk geval lekker van me af geschreven...:')
pi_70338987
Even een stom vraagje Ik heb last van een bultje in mijn mond en het zit op zo'n rottige plek dat ik het voel met eten Iemand nog handige tips om daar snel vanaf te komen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70339051
Hallo!

MoBlo: wat goed van het eerste deel van de selectie! hoe ging de sporttest precies? en hoe zag de iq test eruit? Gefeliciteerd! en het andere deel haal je ook vast

Lijsje:

O: yoghurt met muesli (om 6 uur)
T: banaan
T: boterham boter/pure hagelslag
T: appel
L: 2 boterhammen sandwichspread/rauwkost, beker optimel
T: taart
T: wat chips
T: bbq: slaatjes, hamburger, karbonade, worstje, wat patatjes
T: mini magnum

pi_70339095
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat Elisa gewoon algeheel tof is .

Ga zo maar naar bed. Early night. Morgen weer een drukke dag.

Eindlijst:

O: 2 crackers 30+ kaas
T: eierkoek
L: broodje kroket
T: 2 boterhammen met halvajam / 30+ kaas
S: 30 minuutjes op de hometrainer. Een compromis.
D: klein bordje rijstprut met groentes.
T: handje rozijnen

Morgen lang overleg en 's avonds een etentje. De eerste van 3.

Slaap lekker iedereen voor straks
Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.
pi_70339178
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Lieve lieve schat, ik bedoel het op de minst beschuldigende manier, maar zoek ALSJEBLIEFT een psycholoog. Je doet anorectisch.
Ik las een compromis voor de broodjes kroket. Maar het compromis is ipv een heel uur fietsen neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')