Mijn vriend heeft ooit in zo'n minivliegtuigje gevlogen in mexico en dat vond ie maar niks!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Heer G knijpt hem een beetje!Die heeft een vlucht nu van Newcastle naar Aberdeen (ehm, als ik het wel heb...) en hij vliegt met het kleinste vliegtuigje waar hij ooit mee gevlogen heeft, met 1 stoel aan de ene kant en 2 aan de andere kant
Eergister hing hij in een life suit ondersteboven in riemen vastgesnoerd in een helicopter onder water, maar dit vindt hij enger
Ik ken alleen maar lesbo's die buiten de doelgroep van dit onderzoek vallen denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is het wel waar hoor. Ze gaan over het algemeen ook veel sneller samenwonen dan hetero's en ze claimen elkaar ook veel meer. Die verhalen hoor ik iig
.
Fijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar lesbo's die buiten de doelgroep van dit onderzoek vallen denk ik
Jodi en Bette waren ook erg leuk in de aflevering met de witte tanktopsquote:
Vind ze zelf ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de beeb van Elies sowieso al een tof wijf, na de callcenter conversaties die gepost zijn
Hihihihihihihihihiquote:
quote:As will be further discussed in Chapter 2,
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef P.F het volgende:
Jongensss.. Ik zit in de UBVunzige plaatjes
!
Denk je niet dat je dit maar beter aan iemand anders over kunt laten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraagje!
In het Duits moeten zelfstandig naamworden met een hoofdletter, toch? Moet dat in het Engels ook? Dus is het zeg maar chapter of Chapter? Ik dacht dat alles met een kleine letter is behalve I en God.
[..]
En dat de auto stuk ging, ik de ANWB belde en zei: "Ik sta met pech langs de weg, maar ik moet over een kwartier trouwen." Komt die man, sta ik daar dus naast mijn kapotte auto in mijn broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant en mijn pet op. Zegt ie: "U moest toch zo trouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Wat mij het meest bij staat van ElisaB en beeb is de bruiloft. En dat ze toen in t-shirts en baseballpetje kwamen opdraven en dat toen gevraagd werd: "Weten jullie wanneer het bruidspaar komt?" oid en dat zij toen zeiden: "Wij zijn het bruidspaar"
.
Nou ja, ik ken er ook eigenlijk maar 4 (mezelf en de beeb inbegrepenquote:
Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dit maar beter aan iemand anders over kunt laten?.
I is een letter. Een hóófdletterquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
I is geen zelfstandig naamwoord maar een persoonlijk voornaamwoord.
Ja weet ik. Dat waren de enige voorbeelden die ik kon bedenken van woorden met een hoofdletter, niet aan het begin van een zin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
I is geen zelfstandig naamwoord maar een persoonlijk voornaamwoord.
Haha. Ik ken er 3 irl, mezelf inbegrepenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er ook eigenlijk maar 4 (mezelf en de beeb inbegrepen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |