abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70332569
デモンズソウル Demonzu Souru

Release:
JP February 5, 2009
US Herfst 2009
EU TBA

Alleen uitgekomen in Japan.
Niet gepromoot door Sony , en in het begin alleen verkocht in koude vochtige hoekjes van de gameshops in Tokio.
Nu beginnen / leren echter veel mensen dit spel te waarderen ,en de erkenning te geven die het verdiend.
Update , net is bekend geworden dat een Noord Amerikaanse release gepland staat voor herfst 2009

Developer:
From Software

Publisher:
Sony Computer Entertainment , Ps3 Exclusive ( Sorry Aquila )

Genres:
Role Playing Game

Contents:
Single-player / online multiplayer

-Tof man , waar gaat dit spel over?

King Allanti the twelfth, in search for power and prosperity, channeled the power of souls.
He brought unprecedented prosperity to his northern kingdom of Boletaria.
That is, until a thick black fog covered the lands outskirts, cutting out the kingdom from the outside world.
Those who entered the fog never returned.

But Vallarfax of the royal Twin Fangs broke free from the fog and told the world of Boletaria's plight.
The aging King Allanti had awakened the Old One, the great beast below the Nexus, from its eternal slumber.
And that a dark fog had swept in, unleashing soul-craving demons. The ones that lost their souls, also lost their minds.
Chaos reigned, the mad attacking the sane. The Demons grow stronger and more powerful with each soul they devour.
The legend was told from man to man, mightly warriors entered the cursed lands but none have returned.

-Mja dat klinkt allemaal best boring? Wat is er nou hype aan dit spel dan?

Het is een spel alleen voor die-hard gamers
Geen Checkpoints in een level
Uit een level gaan = Enemy Respawn
Het niet kunnen verkopen van je loot.
Alleen Souls zijn betaalmiddel.
2x dood = al je current items kwijt.
Hoge Enemy Level Curve
Overal Valkuilen door de stages heen
Meters Hoge Demons

Het is geen spel voor de gemiddelde ( ik speel hem op easy mode binnen 5 uur uit ) gamer.
Je zal dood gaan, en vaak ook
Dood gaan = aan het begin van het level opnieuw beginnen
En nee, bij een Demon aankomen is ook geen checkpoint ,
Als je daar dood gaat kan je weer 20 min ernaar toe lopen, vijanden verslaan tot je het opnieuw kan proberen.
Zonder je Items uiteraard aangezien je bloodpool bij de Demon ligt.
Je begint in je Human vorm, als je dood gaat ben je een Soul en halveert je HP balk.
Je word pas weer normaal in Human vorm,als je een Demon verslaat, en/of een speciaal item gebruilkt

Het is gewoon heel realistisch, je bent geen super opgepompte ( I'll be back) Arnold.
Je bent simpele kerel met een zwaard , en als je 1 klap krijgt van een Demon ben je de helft van je HP kwijt
Maar als je dan toch een Demon heb verslagen, zit je met je hart in je keel
En dat heb je met weinig andere games tegenwoordig.
Het spel pakt je bij je strot en laat je niet meer los

Klik op de link voor een uitgebreide review / information
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review

-En bestaat uit een diep uitgewerkt Classes / Armor systeem
Je kan kiezen uit onderstaande

Knight: Southern knights of Boletaria, strong and heavy armored.
Priest: Warriors of the priesthood, they have faith in God and use miracles.
Thief: Work under the cover of darkness, sneaking up behind enemies.
Magician: Masters of magic, poor physical offensive and defensive skills.
Temple Knight: Strong warriors that also use defensive miracles to their advantage.
Soldier: Skilled in combat, able to handle many types of weapons.
Wanderer: Low armored but fast and agile, skilled with swords.
Barbarian: Uncivilized people not wearing any armor, physically strong.
Royal: Aristocrats users of offensive magic, starts with valuable magic rings.
Hunter: Specialized in outdoor activities, skilled with bows, light on armor

-Ja maar Deacon, jij ouwe Japans game spelende gek , ik zie alleen maar een Jap Release hoe zit dat?

Idd alleen een Jap release.
Echter de Asian versie heeft Engelse Voice acting & subs.
Alleen de manual is in het Chinees, voorlopig alleen te importeren dus

Paar foto's

Bespreek hier hints / tips / guides voor Boss Battles

Spelers van Fok

Deacon - Knight
Griebus - Royal
pi_70332606
TT

tvp tevens voor een erg tof spel

Ik heb overigens ook voor een Royal gekozen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:47:51 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70333048
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70333131
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Fallen het volgende:
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_70336684
quote:
pi_70337927
quote:
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:54:17 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70344443
Ik wel besteld en is onderweg
Hopelijk voor zaterdag binnen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_70351423
quote:
Alleen de manual is in het Chinees, voorlopig alleen te importeren dus
Ook als DS naar het westen komt moet je deze importeren want er zijn alleen nog maar plannen om hem in de US uit te brengen, europa kan het waarschijnlijk vergeten...
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70362527
Is er een manier om van die draak met dat vuur vanaf te komen?
Ga telkens dood als ik er probeer langs te komen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70362879
Rennen Deviant, Rennen.
pi_70373144
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Rennen Deviant, Rennen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keer

Klopt het dus dat als je 1x op een punt dood gaat en je wilt dan als je dood bent geweest opnieuw daarnaartoe gaan en je gaat weer dood, dat je dan helemaal niet meer die spullen terugkrijgt van de eerste keer doodgaan?
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70374170
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keer

Klopt het dus dat als je 1x op een punt dood gaat en je wilt dan als je dood bent geweest opnieuw daarnaartoe gaan en je gaat weer dood, dat je dan helemaal niet meer die spullen terugkrijgt van de eerste keer doodgaan?
Rennen of een boogje met een paar honderd pijlen
Klopt, alle items die je hebt gebruikt zoals healing items en dergelijke, ben je kwijt net als alle souls.
De items die je gevonden hebt en niet gebruikt blijven in je inventory
pi_70374387
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Griebus het volgende:

[..]

Rennen of een boogje met een paar honderd pijlen
Klopt, alle items die je hebt gebruikt zoals healing items en dergelijke, ben je kwijt net als alle souls.
De items die je gevonden hebt en niet gebruikt blijven in je inventory
Ja, ik heb nu eindelijk de truuk gevonden

Ah oke, zonde want had veel souls
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70384631
Nieuwe patch online? Player en monster shadows?
pi_70392196
Ik ben online atm! Eerste pot voor mij Als iemand zin heeft om te cooppen, een newb meld zich!
pi_70392370
Er zijn wel shadows en monster shadows nu! Ik weet niet of dat eerst al was? Ziet er prima aus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 12:35:36 ]
pi_70394589
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70395162
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt heel stoer geweest
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Er zijn wel shadows en monster shadows nu! Ik weet niet of dat eerst al was? Ziet er prima aus.
Nee:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Griebus het volgende:
Nieuwe patch online? Player en monster shadows?
Wel geinig, in eerste instantie hebben ze dat eruit gehaald omdat het hier en daar behoorlijke slowdown veroorzaakte.
Misschien wat tips gehad van de sony/insomnia/etc devs?
btw. nice dat je eindelijk die ps3 weer hebt, met DS zal ie wel behoorlijk wat overuren gaan maken
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:01:20 #19
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_70395344
Is er wel door menuutjes heen te komen in T Japans? Kan niet geloven dat je t maximale uit je spel haalt. Zeker omdat t zo 'die-hard' is.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_70395628
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef cwk het volgende:
Is er wel door menuutjes heen te komen in T Japans? Kan niet geloven dat je t maximale uit je spel haalt. Zeker omdat t zo 'die-hard' is.
Je moet ook niet de japanse versie bestellen maar de asia versie; deze heeft gewoon engelse tekst.
pi_70396759
Kan iemand mij de betekenis van de tekens bij de wapens uitleggen? Ik heb namelijk geen idee wat ik aan het doen ben

Ik had die
SPOILER
echt bijna dood fuck, zeker dat ik dat nog een keer ga proberen!
pi_70397042
quote:
* 1: The damage types the weapon deals. From left to right Pure Physical, Blunt, Slashing, Piercing. Different enemies are strong or weak to the various damage types. Pure Physical damage is ok against everything, but not strong or weak to any particular enemy. Some weapons can deal multiple damage types. [?? Does a weapon use the strongest of its types against an enemy weak to one of the types ?? Possible Answer: I doubt it uses the strongest — instead it uses the type relevant to an attack, for example, straight sword will use pure physical for normal attacks, and will use piercing for a strong R2 attack, daggers likely use slashing for regular attacks and piercing for strong and backstabs; that's my guess…]

* 2: The weapon type. This affects the actual attacks you perform by pressing R1 or R2, and if it can parry or block when used in the left hand or two-handed. Some smaller light weapons also deal more damage from parry counters or backstabs.

* 3: A weapons actual Physical attack power. The first number is the weapons base, inherent attack power. The second number is the bonus damage it is gaining from your statistics (see 6: AddedParams)

* 4: A weapons Magic attack power. Some weapons deal inherent Magical damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Sticky White Stuff or one of the weapon enhancement spells to give it a powerful temporary Magic damage boost. Again, as with physical attack power, this inherent damage may be boosted by AddedParams.

* 5: A weapons Fire attack power. Some weapons deal inherent Fire damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Turpentine or Black Turpentine to give it a temporary (but powerful) Fire damage boost. As with Physical attack power, this damage may be boosted by AddedParams.

* 6: AddedParams is the bonus damage your weapon receives from your statistics. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. A weapon can have a rank of S, A, B, C, D, or E in any, all, or none of these attributes! The higher the rank is, the greater the bonus it derives from your stats. This damage is added on to the base damage of the weapon as shown in 3:, 4: and 5:. In the case of some weapons with high AddedParam bonuses, they may actually be weaker than a weapon with high base damage attributes and low or no AddedParam bonuses until your statistics reach a higher level. Weapons with high AddedParam ranks scale well with high statistics. This makes them stronger weapons for high level characters, but possibly worse at lower levels. Note that the AddedParams bonus damage values for Strength and Dexterity add to the Physical attack power item 3, and the Magic and Faith AddedParams bonus is added to the intrinsic Magic attack power item 4.

* 7: Special attack properties. From left to right: Bleeding, Poison, Plague, and Critical Strike. The higher the number, the better the chance of inflicting that status ailment [?? Do higher values indicate a stronger effect ??]. Bleed, Poison, and Plague all inflict damage over time. Poison and Plague also cut the effect of healing items, with Plague being the stronger of the two. Critical strike may deal a highly damaging blow.

* According to JP wiki, these number will divide by 60 to damage per second. For example, 360 Bleeding of Makoto if victim lost blood (heart beat sound) will affect 6dmg/sec except critical that may add directly when you do backstab/parry/critical attack move dmg.

* 8: DamageCut %% is the percentage of Physical/Magical damage absorbed when you block with a weapon (this also applies to shields). If you are holding a large weapon in the offhand and block, or two handing a weapon and block, these are the percentages of physical/magical damage that will be soaked. Unsurprisingly, most weapons are greatly inferior to shields for this purpose.

* 9: HitRes is the impact resistance of a weapon (or shield) while blocking. The higher this number, the stronger a hit you can take without being staggered or having your guard blown back.

* 10: Required statistics to use this piece of equipment. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. For some weapons, you may be able to two hand it and get past a slightly low stat score by pressing Triangle. [?? Exact effect of insufficient stats ??]

* 11: Durability. The offensive or defensive power of a piece of equipment degrades as it is worn down. Some pieces have exceptionally low or high durability. All can be repaired at the blacksmith in town or in the mines at 2-1.

* 12: Weight. Most important for characters with low Endurance scores, some weapons or pieces of gear are exceptionally heavy, and may impede your movement speed.
Schaamteloze copy/paste vanuit de DS wiki.
pi_70397294
hoe spring je eigenlijk?
pi_70397511
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe spring je eigenlijk?
Da kan nie Enige wat je hebt is rollen, daarmee kan je als je een beetje handig bent soms ook kleine stukjes overbruggen.
pi_70398869
er stond ergens een tip: if you jump here. Maar ik kon dus niet springen. Ook in de Nexus zit ergens een message op een platform (aan het einde van dat stukje met AL die informatie over de game / besturing etc). Daar kon ik dus ook niet bij

Verder is deze game INSANE Fokking hell, net mn eerste demon verslagen en TE-RING

Staat er ergens een bericht met: watch out
SPOILER
pi_70399891
wat is het voordeel van een human form tov een soul form?
pi_70400014
NOOOOOOOOOOO

weer al mn souls weg 6k WHY
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:49:20 #28
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70400999
Fruitje

Game is nog steeds niet binnen
Ik hoop toch echt morgen mee te kunnen doen
pi_70401993
@fruit: if you jump here bedoelen ze dat je je ergens naar beneden kan laten vallen
Voordeel van human form is dat je meer hp hebt tov soulvorm (in soul maar 50% tenzij je clingring hebt, dan 75%) en je kan er de world tendency mee veranderen.
Door de world tendency te veranderen naar bijvoorbeel pure white of pure black kun je gasten vinden die je in normal tendency niet tegenkomt. Dit is belangrijk als je zeldzame equip wilt vinden
pi_70406017
Bweeeh, die punkass blauwe lozer in de nexus is tot bij mij, hij wou tof doen en toen heb ik m van de trap gegooid PWNED
pi_70418398
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Bweeeh, die punkass blauwe lozer in de nexus is tot bij mij, hij wou tof doen en toen heb ik m van de trap gegooid PWNED
lol! Dropte hij nog wat? Kijk uit welke npc je attacked, zelfs in de gamelevels zitten gasten die je nodig hebt. Sommigen gaan bijvoorbeeld nadat je ze hebt ontmoet naar de nexus waar ze items verkopen.
Als je eenmaal ruzie hebt met een npc, dan blijft ie voor altijd aggro (tenzij je hem dus killed )
pi_70429898
Hij dropte iets van 400 souls + een blablala hero soul, goed voor 2k souls. Zit nu hendig vast @ 1.2 en 2.1 dus ben aan het grinden wezen slaan.
SPOILER
Enfin dus maar grinden in 1.1, heb een truukje ontdekt om die redelijk sterke semi-boss die boven op dat kasteel staat (die met die 3 rode ogen) voor de deur die nog op slot zit te PWNEN en daar krijg je 2k souls voor

Dus grinden it is, ik heb alleen nog 0 magic, 0 iets behalve mijn scimitar 4+ en shield 4+

Thief zijn sucked
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:11:10 #33
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70431309
Wat is het voordeel van een thief in DS? Normaal zou een thief een extra lading items moeten kunnen krijgen (stelen) maar dat lijkt me hier niet zo van belang toch? (geen verkopers etc )

* wdn wacht nog steeds op demon's soul. 19.6 zou het zijn verstuurd
pi_70431544
Geen idee, hij zag er het tofste uit
pi_70431665
Thief heeft veel luck == veel item drops en veel resistance
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:02:59 #36
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70434024
Ja maar kun je die items naar een ander char overzetten dan? Want veel luck -> veel items != overleven
pi_70434921
Demon's Souls Designer Interview

http://www.gametrailers.c(...)w-demons-souls/52090

En een 13-minuten walkthrough.

http://g4tv.com/videos/39(...)ct-Feed-Walkthrough/

Must-have voor mij dit najaar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70438051
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER
Neem een boog een een zoot pijlen
SPOILER
Voor die huge ass knight zijn weer andere tactics maar doe eerst die ene maar
pi_70439346
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls Designer Interview

http://www.gametrailers.c(...)w-demons-souls/52090

En een 13-minuten walkthrough.

http://g4tv.com/videos/39(...)ct-Feed-Walkthrough/

Must-have voor mij dit najaar.
Must have NOW. Na die 13 minuten walkthrough te hebben gezien heb ik 'm meteen besteld via yesasia. Eindelijk een coole rpg voor de ps3.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  zondag 28 juni 2009 @ 03:51:19 #40
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70441053
quote:
Thief zijn sucked
Neenee, JIJ sucked als Thief

Thief rules baby!
Psn online ID Tec-Insanity
pi_70443868
MYGODMYGODMYGOD

Gisternacht veel en veel te lang doorgespeeld ( tot 7 uur vanmorgen ) maar wel het volgende:
SPOILER
I_T heb jij nog tips om mijn buid te fixxen, en met wat voor gear loop jij / wat raad je mij nu aan voor stats / gear? Ook heb ik nog geen magic of miracles en hack n slash ik mn weg nog steeds overal doorheen, ik weet niet of dat bevoorderlijk is voor de game progressie?

DEZE GAME IS IN FUCKING SANE

KOPEN KOPEN KOPEN

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2009 12:20:37 ]
pi_70445056
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGODMYGODMYGOD

Gisternacht veel en veel te lang doorgespeeld ( tot 7 uur vanmorgen ) maar wel het volgende:
SPOILER
I_T heb jij nog tips om mijn buid te fixxen, en met wat voor gear loop jij / wat raad je mij nu aan voor stats / gear? Ook heb ik nog geen magic of miracles en hack n slash ik mn weg nog steeds overal doorheen, ik weet niet of dat bevoorderlijk is voor de game progressie?

DEZE GAME IS IN FUCKING SANE

KOPEN KOPEN KOPEN

Voor mensen die toch nog twijfelen of dit iets voor hen is: http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054

[ Bericht 3% gewijzigd door Griebus op 28-06-2009 15:06:00 ]
  zondag 28 juni 2009 @ 15:58:02 #43
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70448838
quote:

Ik heb in het begin eerst die armour gekocht bij de vendor in 1-2.
Is in het begin toch de enigte die je tegenkomt.

Daarna ben ik de Purple Flame Shield gaan halen en die gaan upgraden (Dus grinden)
En mijn Scimitar zwaard gaan upgraden (jazeker, weer grinden)

Magic had ik in het begin ook niet, totdat ik zonder niet meer verder kwam.
Toen maar wel magic genomen.
Miracles heb ik nog steeds niet

Levels heb ik eerst mijn strenght en dexter. omhoog gegooid.

Dan kom je toch echt steeds een stuk verder

Nu Thief Level 72
  zondag 28 juni 2009 @ 16:02:48 #44
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70448934
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
wat is het voordeel van een human form tov een soul form?
In Human form heb je

- meer Health
- Kan er in je game ingebroken worden door Black Phantoms
- Kan je blauwe messages zien zodat je met iemand kan coopen

In Soul Form heb je

- minder health
- Kan er NIET in je game ingebroken worden door Black Phantoms
- Kan je zelf je Blueeye stone droppen als je hulp nodig hebt bij een stuk.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:00:31 #45
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70453396
Net Biorr en Yuria gered.
Gelijk maar even Firestorm gekocht

Op naar de Boss van 1-3

*Boss 1-3 gekickt*

[ Bericht 5% gewijzigd door Insanity_Tigra op 28-06-2009 23:12:52 ]
  zondag 28 juni 2009 @ 19:12:09 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70453676
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:12 schreef Griebus het volgende:

[..]

Voor mensen die toch nog twijfelen of dit iets voor hen is: http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054
OMG
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 28 juni 2009 @ 19:45:08 #47
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70454581
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:00 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Net Biorr en Yuria gered.
Gelijk maar even Firestrom gekocht

Op naar de Boss van 1-3

Ennnn de boss gekickt
Op naar 1-4
pi_70456614
GOSVEROMSDOFMASDOFMQSERGOM!#$ OVM!#$G

Kan iemand me helpen met die flamelurker Het lukt me godverdomme de hele tijd NET NET NET niet En al die achterlijke waarmee ik coop online gaan de hele tijd dood
pi_70462543
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
GOSVEROMSDOFMASDOFMQSERGOM!#$ OVM!#$G

Kan iemand me helpen met die flamelurker Het lukt me godverdomme de hele tijd NET NET NET niet En al die achterlijke waarmee ik coop online gaan de hele tijd dood
Flamelurker: die heb ik met
SPOILER
zouden dus ook moeten werken.
  maandag 29 juni 2009 @ 01:06:02 #50
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70465937
Wie kan mij dit vertellen:

Vandaag beetje demon's souls spelen.
Alle levels gehad behalve Shrine Of Storms.

Keer ik terug na de BossBattle met die Old Monk (ja ik had em gewhooped)...........heb ik opeens kerk orgel/piano muziek in de Nexus!
Ik heb nog nooit eerder muziek in de nexus gehad

Ssssoooo......wat heb ik nou weer gedaan?

PS Level 77
  maandag 29 juni 2009 @ 06:52:15 #51
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70468219
quote:
Beste Strolie75,

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.

Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $69,99 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.

Als de verkoper u nog meer verschuldigd is, zullen wij alles in het werk
stellen om ook dat te incasseren.

Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullen
gepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waaronder beperking van
de rekeningprivileges van de verkoper.
pi_70468344
quote:
Op maandag 29 juni 2009 06:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

meteen maar weer bestellen?
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:06 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Wie kan mij dit vertellen:

Vandaag beetje demon's souls spelen.
Alle levels gehad behalve Shrine Of Storms.

Keer ik terug na de BossBattle met die Old Monk (ja ik had em gewhooped)...........heb ik opeens kerk orgel/piano muziek in de Nexus!
Ik heb nog nooit eerder muziek in de nexus gehad

Ssssoooo......wat heb ik nou weer gedaan?

PS Level 77
Spanning-stijgt-muziekje
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Griebus op 29-06-2009 08:34:04 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 08:51:20 #53
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70468887
quote:
Op maandag 29 juni 2009 07:25 schreef Griebus het volgende:
Nee, eerst zomervakantie en daarna wil ik Persona 4 uitspelen. Daarna staat de US release voor de deur. In het developerinterview dat ik eerder plaatste zeiden de ontwikkelaars dat ze nadachten aan extra content voor de Westerse release.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:46:11 #54
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70471229
quote:
Op maandag 29 juni 2009 07:25 schreef Griebus het volgende:

[..]

[..]

Spanning-stijgt-muziekje
SPOILER
Aha, is dat het!!

Vond het al zo raar
Nu moet ik eerst
SPOILER
  maandag 29 juni 2009 @ 11:02:28 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70471698
Gratz strolie75

Mijne is onderweg zeggen ze. 19.6 verzonden.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:39:45 #56
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70491283
Hoe kan je de demon soul consumen van een Boss demon?

Kep er een paar over waarmee je heulemaal geen toffe magic/miracles voor kan kopen.
DUS consumen die hap om te levelen!

MAAR......hoe de fuck doe je dat

En nee je kan ze niet equipen bij je items net als met die Hero's Souls enzo.
pi_70492289
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Hoe kan je de demon soul consumen van een Boss demon?

Kep er een paar over waarmee je heulemaal geen toffe magic/miracles voor kan kopen.
DUS consumen die hap om te levelen!

MAAR......hoe de fuck doe je dat

En nee je kan ze niet equipen bij je items net als met die Hero's Souls enzo.
Met USE Maarre, waarschijnlijk
SPOILER
  maandag 29 juni 2009 @ 21:18:43 #58
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70492683
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:08 schreef Griebus het volgende:

[..]

Met USE Maarre, waarschijnlijk
SPOILER

SPOILER
pi_70493260
I_T dan moet je naar je inventory gaan, x op je item (soul dus) en dan use item.

Heb ik EINDELIJK die Flamelurker dood EINDELIJK human form
SPOILER
Wat een game Medogenloos

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 21:33:32 ]
pi_70493881
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]
SPOILER
Die kan je wapens upgraden naar max en hij accepteert bepaalde souls waarmee hij speciale wapens maakt
Bijvoorbeeld een Sword of Searching waarmee je je item-dropkans verdubbeld
pi_70494607
Ik ben erg positief over deze game na het lezen van dit forum en het overige internet. Maar via welke winkels is de game te krijgen? Ik zie de release voor het westen pas in Q4 2009 staan. Zitten er verschillen tussen de japanse en westerse versie?
  maandag 29 juni 2009 @ 22:13:50 #62
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70495122
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben erg positief over deze game na het lezen van dit forum en het overige internet. Maar via welke winkels is de game te krijgen? Ik zie de release voor het westen pas in Q4 2009 staan. Zitten er verschillen tussen de japanse en westerse versie?
yesasia, asian version heeft engelse spraak en woorden (maar een boekje in het chinees ): http://www.yesasia.com/global/1014023935-0-0-0-en/info.html
pi_70496052
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef wdn het volgende:

[..]

yesasia, asian version heeft engelse spraak en woorden (maar een boekje in het chinees ): http://www.yesasia.com/global/1014023935-0-0-0-en/info.html
Idd bestel het hier. Ik had 'm zaterdag besteld en vanochtend was ie verzonden.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:40:57 #64
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70499309
DUUSSSSSSSSSS

Ziehier de demon souls die ik niet kan consumen!

Ik kan ze alleen zien als ik ze zou willen afgeven aan die bewaarpipo
Verderrrrrr kan ik ze niet zien, terwijl ze dus wel blijkbaar in mijn inventory staan

DUSSSSSS hoe moet ik ze usen dan?
Best schandalig dit, game bijna uitgespeeld, krijg je zo'n noob vraag

Kep nergens een optie USE staan

[ Bericht 6% gewijzigd door Insanity_Tigra op 29-06-2009 23:47:01 ]
pi_70499634

In mn eentje de
SPOILER
gekilled Wel wat items gemist volgens mij, omdat er items lagen in het gebied voordat ik die
SPOILER
triggerde. Toen ik ze eenmaal triggerde waren de items weg?

Verder in 3-1 gebeurde me het volgende:

De gast waar ik tegen moest spelen was redelijk goed, maar hij healde te veel waardoor ik heel makkelijk kon doorraggen met mn Magic Scimitar +5

PWNED en

De uselessness

Soul Level 41 atm
pi_70499674
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Insanity_Tigra het volgende:
DUUSSSSSSSSSS

Ziehier de demon souls die ik niet kan consumen!

Ik kan ze alleen zien als ik ze zou willen afgeven aan die bewaarpipo
Verderrrrrr kan ik ze niet zien, terwijl ze dus wel blijkbaar in mijn inventory staan

[ afbeelding ]

DUSSSSSS hoe moet ik ze usen dan?
Best schandalig dit, game bijna uitgespeeld, krijg je zo'n noob vraag

Kep nergens een optie USE staan
Druk es op kruisje dan pikkemoos?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:15:25 #67
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70502298
quote:
Druk es op kruisje dan pikkemoos?
Dan word die soul gedeposit bij Stockpile Thomas.
DUS ik snap em nie

Ik kan nergens die Demon Souls equippen of selecteren.
Kan alleen bij Stickpile Thomas ze wegzetten of in mijn inventory gooien
DUS.....

Nevermind peepz, dit word TE erg gewoon

[ Bericht 100% gewijzigd door Insanity_Tigra op 30-06-2009 01:24:04 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:24:52 #68
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70502492
quote:
Soul Level 41 atm
Nnnniicceeeee, heb je nog snel gedaan ook
pi_70503743
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

DUS ik snap em nie

DUS.....

Kijk eerst eens hier om te kijken wat je met die souls kan doen. Als je ze echt wil consumen doe je het volgende:
Gewoon zonder dat je met iemand aan het praten bent druk je op start.
Bij de iconen bovenin staat links "inventory".
Druk x. Zoek nu het item op wat je wilt gebruiken. Klik X. En warempel, daar staat "use item"!
Nog een keer X en je used het item. Heel simpel eigenlijk

@Fruit: wow! Nice! jij speelde de boss in die ander zijn game! En je ownde hem ook nog Leuk die tulband, val je lekker op
pi_70508966
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:15 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

DUS ik snap em nie

DUS.....

Wat Griebus zegt ja En ik had niet gezien dat je bij stockpile thomas zat

Wat een onhandig mannetje trouwens, hij categorizeerd mijn items niet, maar pleurt alles in 1 lijst. Dat betekend dat ik ondertussen al 20 slave shields bij hem heb liggen (bij hem depositen is minder werk dan de zooi op de grond te gooien). Handig

Verder lvl 41 ja, hendig, alleen gisteren 7k souls laten liggen in 1-3 die fucking red eyed knight killede me de pikkebaas Die moet ik dalijk ff opnieuw gaan pakken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70509009
Bweeeeh
pi_70509702
Vanochtend de update even geladen, ziet er wel nice uit.
pi_70509847
Iets zegt me dat ik die blauwe NPC niet had moeten slopen in de nexus

Ik lees nu dat mephistopheles pas komt als al je NPC's in de nexus nog leven. Dat gaat hem dus niet meer worden ben ik bang
pi_70510143
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef SuperFruitig het volgende:

Ik lees nu dat mephistopheles pas komt als al je NPC's in de nexus nog leven. Dat gaat hem dus niet meer worden ben ik bang
Ow dat is jammer als die niet meer komt, kan je iig niet meer de
SPOILER
krijgen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:41:06 #75
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70511167
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:47 schreef Griebus het volgende:

[..]

Kijk eerst eens hier om te kijken wat je met die souls kan doen. Als je ze echt wil consumen doe je het volgende:
Gewoon zonder dat je met iemand aan het praten bent druk je op start.
Bij de iconen bovenin staat links "inventory".
Druk x. Zoek nu het item op wat je wilt gebruiken. Klik X. En warempel, daar staat "use item"!
Nog een keer X en je used het item. Heel simpel eigenlijk
OW.......MY....GAWD..............ik zie net wat ik al die tijd verkeerd heb gedaan

Idd, als je op start drukt, heb je linkbovenin een icoon met INVENTORY.
Dusssssss nog NOOOIIIIITTTTTTT gezien of gebruikt tijdens deze playthrough hahaha
So tenx guys

My gawd, the noobness
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:42:38 #76
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70511219
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef SuperFruitig het volgende:

Ja had ik ook gedaan!
1e dat ik de game speelde stond er een berichtje bij: ATTACK!
Ik dus gedaan en er gebeurde verder nix.
Totdat je er later achterkomt dat ze allemaal moeten blijen leven in de nexus voor mephistopheles
pi_70512802
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:05 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ow dat is jammer als die niet meer komt, kan je iig niet meer de
SPOILER
krijgen
Wat doen die?

Edit: ik zie t al Bummer.

Fuck, moet ik dalijk heul opnieuw beginnen

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 13:37:51 ]
pi_70512811
Btw mijn game werd net invaded Alleen ik had een party van 3 Die gast was instant-dood. Alleen kreeg ik geen souls helaas
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:37:54 #79
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70512915
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Wat doen die?
http://demonssouls.wikidot.com/rings

Friend's Ring Increases attack power as Blue Phantom Nexus
Speak to the Monumental when your character's tendency is pure white.

Foe's Ring Increases attack as Black Phantom Nexus
Mephistopheles quest reward
pi_70512932
I_T ben jij opnieuw begonnen toen?
pi_70514028
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Die blauwe knakker is niet noodzakelijk om het spel ui te spelen. Ook de friend/foe ringen zijn niet nodig.
Die zijn vooral handig om meer dmg te doen in coop of in pvp.
pi_70515246
Ok maar Mephisto heeft wel gave items voor zijn sidequests EN dan kan ik niet alle trophies halen

Niet dat ik nu nog opnieuw ga beginnen daarvoor Heb er al 25ish uur inzitten oid
pi_70516257
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ok maar Mephisto heeft wel gave items voor zijn sidequests EN dan kan ik niet alle trophies halen

Niet dat ik nu nog opnieuw ga beginnen daarvoor Heb er al 25ish uur inzitten oid
Je kan sowieso niet alle trophies halen in 1 playthrough, heb je 4 playthroughs voor nodig oid.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:58:16 #84
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70517078
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* wdn gaat NU demon's soul in de ps3 doen!
pi_70517549
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Griebus het volgende:

[..]

Je kan sowieso niet alle trophies halen in 1 playthrough, heb je 4 playthroughs voor nodig oid.
Sik

Ik ben nog steeds VEEL te zwak om te black demon-nen

Ik ga steeds dood Mijn wapen is gewoon kut
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:19:13 #86
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70517782
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Nope.
Kwam er pas veels te laat achter, dus heb gewoon doorgespeeld.
Zit nu bijna bij het einde van het spel.

Ik laat die gasten wel leven met New Game +

Ach in het begin van de game was ik zo naief dat ik ook deed wat er in de messages stond.....
pi_70517993
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Nope.
Kwam er pas veels te laat achter, dus heb gewoon doorgespeeld.
Zit nu bijna bij het einde van het spel.

Ik laat die gasten wel leven met New Game +

Ach in het begin van de game was ik zo naief dat ik ook deed wat er in de messages stond.....
Die kan je vinden aan de andere kant van de nexus als waar de magic knakker staat.
Hier heb je de basic miracle knakker en als je
SPOILER
de advanced miracles aan je leren.
Dat je nog geen miracles hebt: ik heb daar echt heel goed gebruik van gemaakt, speciaal Evacuation (hoef je niet helemaal terug te lopen naar het begin van het level om terug te keren naar de nexus, handig om te farmen).
pi_70518385
Yurt

Punkass saven en daarna instant back-stab kick van het plateau af

Daag
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:21:08 #89
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70519608
Ik kom grass tekort

Saven gebeurd automatisch of kan dat overal (zag wel een load+quit maar geen save dus ik neem aan het eerste?)?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:24:58 #90
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70519743
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef Griebus het volgende:

[..]

Die kan je vinden aan de andere kant van de nexus als waar de magic knakker staat.
Hier heb je de basic miracle knakker en als je
SPOILER
de advanced miracles aan je leren.
Dat je nog geen miracles hebt: ik heb daar echt heel goed gebruik van gemaakt, speciaal Evacuation (hoef je niet helemaal terug te lopen naar het begin van het level om terug te keren naar de nexus, handig om te farmen).
Thanks Grieb, goeie Tip!
Op naar de Advanced

Net nog ff getjekt
SPOILER
Hehehe

[ Bericht 8% gewijzigd door Insanity_Tigra op 30-06-2009 18:14:34 ]
pi_70520843
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef wdn het volgende:
Ik kom grass tekort

Saven gebeurd automatisch of kan dat overal (zag wel een load+quit maar geen save dus ik neem aan het eerste?)?
Autosafe ja
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:13:00 #92
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70520923
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Autosafe ja
Yup, zodra er ook maar IETS gebeurd in de game (Doodgaan, souls kwijt, item gebruikt) slaat de game dit METEEN op.
Dusssss je kan ook niet je savegame opnieuw laden ofzo als je eens gruwelijk de mist in gegaan bent
pi_70522684
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:13 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Yup, zodra er ook maar IETS gebeurd in de game (Doodgaan, souls kwijt, item gebruikt) slaat de game dit METEEN op.
Dusssss je kan ook niet je savegame opnieuw laden ofzo als je eens gruwelijk de mist in gegaan bent
Stiekem wel
Voordat het laadscherm komt als je doodgaan snel Quit Game doen vanuit de PS button op je controller

Heeft mij een aantal keren van de ondergang gered
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:06:51 #94
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70525897
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Stiekem wel
Voordat het laadscherm komt als je doodgaan snel Quit Game doen vanuit de PS button op je controller

Heeft mij een aantal keren van de ondergang gered
Ja okee, maar er zijn al genoeg meldingen op het inet te vinden dat als je dit doet, je savegame corrupt kan raken.
Leuk als je er net 100 uur in hebt zitten whehe

Kep al wat meldingen gelezen.
Daarom adviseren de makers v/d game: Game afsluiten zodat je in het hoofdmenu komt, en daarna pas de PS knop te gebruiken om DS af te sluiten.
pi_70526248
Ik kom nu iig telkens voorbij die draak en dan ga ik daar dood door van die klote ventjes
Naja, oefening baart kunst
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70528312
!#$%#$!#$%

Loop je over een richel, pak je een item op, loop je 1 stapje te ver, glijd je de afgrond in
WEER dat stuk overnieuw spelen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:17:01 #97
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70531069
Oh en wie van jullie heeft "dat ding" in de tutorial verslagen?
Levert dat nog wat op?

Vandaag 2 uur gespeeld om aan de controller te wennen; morgen probeer ik 8 uur te gamen

"Royal" is leuk dus daar blijf ik even bij.
Heeft er al iemand builds gevonden?

Na wat rondzoeken:

Vitality: 30.
Endurance: Ik ga proberen voor medium weight gear te gaan. Geen idee hoeveel dex dan nodig is. Moet ik nog bekijken.
Will: genoeg om de 200 MP te halen (Rage of God cost 100 MP). Eventueel kan equipment helpen.
Strength: rond de 25/30.
Dexterity: 30
Magic+Faith: de rest. Ik denk dat het verstandig is om ze ongeveer gelijk te houden?
Luck iets van 10 of zo. Misschien laat ik zelfs de 8 staan die ik standaard krijg.

Iemand enig idee of dit goed genoeg is?
pi_70532350
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef wdn het volgende:
Levert dat nog wat op?

Vandaag 2 uur gespeeld om aan de controller te wennen; morgen probeer ik 8 uur te gamen

Na wat rondzoeken:

Endurance: Ik ga proberen voor medium weight gear te gaan. Geen idee hoeveel dex dan nodig is. Moet ik nog bekijken.
Will: genoeg om de 200 MP te halen (Rage of God cost 100 MP). Eventueel kan equipment helpen.
Magic+Faith: de rest. Ik denk dat het verstandig is om ze ongeveer gelijk te houden?
Luck iets van 10 of zo. Misschien laat ik zelfs de 8 staan die ik standaard krijg.

Mijn build lijkt daar wat op alleen heb ik niks bij vit/end/luck ge-add
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:05:23 #99
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70535061
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef wdn het volgende:
Levert dat nog wat op?

Na wat rondzoeken:

Lijkt wel wat op mijn stats.

Ik zou niet voor de Rage of God gaan, maar voor de Firestorm.
Firestorm powned ook eindbazen
pi_70536100
Ik heb bewust voor Rage of God gekozen omdat
SPOILER
en dat helpt echt een hele hoop.
Maar inderdaad is Firestorm de sterkere magic van de 2
Zo zijn er wel meer keuzes tussen magics, miracles en wapens die je moet maken in het spel en dat is altijd ff goed nadenken wat je precies wil.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:37:49 #101
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70545293
Zucht. Wat is dit lastig zeg

Om MP te restoren kan ik dan het beste gewoon ergens blijven staan?

Oh en de ingave bij de naam is natuurlijk weer NET 1 karakter tekort voor Moiraine Damodred
pi_70545640
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
Zucht. Wat is dit lastig zeg

Om MP te restoren kan ik dan het beste gewoon ergens blijven staan?

Oh en de ingave bij de naam is natuurlijk weer NET 1 karakter tekort voor Moiraine Damodred
Gewoon staan is het beste, het is handig om bijvoorbeeld een crescent weapon te vinden/maken, daarmee gaat ook je mp omhoog.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:27:28 #103
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70548912
Fruit als ik sterf vanwege het reageren op een bericht van jou kom ik je opzoeken

Ik ben nog steeds soul level 1

edit Jaa eindelijk Ostavia bereikt

[ Bericht 18% gewijzigd door wdn op 01-07-2009 15:42:55 ]
pi_70549029
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
pi_70549277
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
Royal begint met soul level 1. Is makkelijk want dan zijn de souls in het begin goedkoper
pi_70549581
Ow lol, wist ik niet
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:43:48 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70549587
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja en ik ben 1! lol

Wat een sneaky manier zeg: half van de trap springen om bij Ostavia te komen.
Was de weg kwijt maar gelukkig zag ik een soul die jump maken
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:50:56 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70551958
Klote draak * wdn begint weer van voor af aan.
pi_70554503
Soul lvl 50 Dalijk Old Monk beaten
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:44:18 #110
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70555362
Ik ben nu 5 Phalanx was easy.

Lead Demon's Soul Wat kan ik daar het beste mee doen?
Ik had genoeg souls voor Heal, Water Veil en om will/magic/faith iets de upgraden (iedere +3 meen ik).
Souls van maken voor een hoger soullvl? Of wachten en toch voor die spear gaan (alhoewel ik liever magie gebruik )

Heal/water veil zijn ge-equiped (duurde even voor ik door had hoe).

Oh en ik ben ook even verder gelopen na het verslaan van Phalanx maar die draak bovenin is me te dodelijk Moet ik daar doorheen nu of is het beter om 1 van de andere lokaties te proberen?
pi_70557269
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:44 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu 5 Phalanx was easy.

Lead Demon's Soul Wat kan ik daar het beste mee doen?
Ik had genoeg souls voor Heal, Water Veil en om will/magic/faith iets de upgraden (iedere +3 meen ik).
Souls van maken voor een hoger soullvl? Of wachten en toch voor die spear gaan (alhoewel ik liever magie gebruik )

Heal/water veil zijn ge-equiped (duurde even voor ik door had hoe).

Oh en ik ben ook even verder gelopen na het verslaan van Phalanx maar die draak bovenin is me te dodelijk Moet ik daar doorheen nu of is het beter om 1 van de andere lokaties te proberen?
Dan raak je wel heel snel door je magic heen. De build die je wil gaan doen (dus stoppen bij 200mp) is daar niet geschikt voor.
De lead demons soul is voor om de scraping spear te maken. Die heb je nodig voor de soldiers trophy (alle zeldzame wapens hebben). Geef daarvoor niet je winged spear af.
Het voordeel van
SPOILER
pi_70577417
Wat me gisteren gebeurde

Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden was Ik stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
SPOILER
echt in no time sloopte

Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.

Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:10:33 #113
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70577601
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde

Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden was Ik stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
SPOILER
echt in no time sloopte

Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.

Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
Dude, wat een verhaal

Ik zou die souls gebruiken om je attackpower omhoog te gooien.
Je kan je Strength of je Dexter upgraden (goed opletten welke van de 2 je attackpower omhoog zet)
En ik zou mijn wapens zoveel mogelijk upgraden.

Werkte voor heel goed, deze strategie.

Magic en Miracles is wat voor Grieb
pi_70578206
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde

SPOILER
echt in no time sloopte

Hahaha aardige gozer
Hoe bedoel je weak? In defense of offense?
Ik zou sowieso magic en miracles gaan leren. Met magic kan je jezelf ook nog buffen dus dat scheelt al heel wat. Miracles, ik hou ervan om te farmen enzo maar je kan er ook jezelf of anderen mee reviven.
Die miracles knakker zit aan de rechterkant als je met je neus naar stockpile gozert staat.
pi_70578228
Waar de fuck praten jullie over
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70578403
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.

Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow )
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:45:35 #117
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70578702
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.

Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow )
Tjesus wat ben je weak
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:07:27 #118
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70579316
Man, ik kom niet eens fatsoenlijk voorbij die vuurspuwers in Stonefang Tunnel

1x kwam ik tot aan die dude op dat platform en wist ik achter een pilaar te verstoppen. Valt die klojo van het platform af en ben ik aan het kijken of ik hem kan raken raakt hij mij terwijl ik aan het rondkijken ben

SuperFruitig : die 27k souls zou je in strength kunnen stoppen zodat je wat sterker wordt
pi_70579540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:

Die gasten in 3-2 zijn precies de reden dat ik voor
SPOILER
Die gozer deed misschien heal of zoiets, die magic is idd firestorm.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:41:56 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70580234
Zul je altijd zien: het is na een kleine pauze in 1x gelukt
Ik sta nu voor de eerste 'witte deur'/mist deur of hoe ze ook heten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:16:27 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70583145
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Armored Spider is dooood!
Mijn lvl 5 Royal deed 75 dmg per rake hit. Was al snel al mijn grass kwijt om een goede plek te vinden maar daarna was het permanent schild omhoog en soul arrows gooien.
Moest 2x rechargen dus het duurde even maar hij is d00d

Oh en ik vond een "large steel shield" met als omschrijving "a large sized wooden shield" wtf

[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 02-07-2009 16:22:48 ]
pi_70589286
Damn you all straight to hell! Damn bastards getting me all hyped here. Ik wil de fucking game. NU
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:26:22 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70590112
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Blackninjadude het volgende:
Damn you all straight to hell! Damn bastards getting me all hyped here. Ik wil de fucking game. NU
Oh man ik heb 2 maanden moeten wachten en god was is dit een kei goede game. Moeilijk ja. Soms zelfs frustrerend als je door een simpel monster vermoord wordt waar je voor de 10de keer langsgaat (omdat er verderop een andere je steeds te pakken krijgt).

Vraag: ik heb Boletarian Palace en Stonefang Tunnel nu gedaan. Wat is slim: doorgaan met het eerst level (dus Tower of Latria) of met het 2de gedeelte van 1 van de eerste 2 doorgaan?

Ik ben nu lvl 17. Heb net mijn eerste invasion gehad denk ik (kwam ineens een rood mannetje achter me die me molde ). Gelukkig ren ik niet rond met veel souls (4 had ik er ).
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:35:54 #124
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70596972
Waar zit die kraai in 4-1? Kan em heulemaal nie vinden

*nevermind, kep em net al gevonden *

[ Bericht 9% gewijzigd door Insanity_Tigra op 02-07-2009 23:49:24 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:40:57 #125
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_70597140
Finally

Mijn ventje kunnen upgraden waardoor ik wat makkelijker door 1-2 kan lopen
Al blijft die draak hoerig kut
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:53:27 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70597576
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staan Oh en als je op die toren gaat staan kun je hem met arrows taken (5 hits lukte me toen waren mijn arrows op Ik gok op ongeveer 300 arrows om hem te doden).
Plus je kunt dan in 1-1 de purple shield ophalen (die ik al heb aangezien ik snel heen en weer heb gerend toen die draak met de brug in 1-1 bezig was ).

Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.

- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name ) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ( ).

Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazen denk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.

Trouwens: 1-1 en 2-1 kostte me 9 uur. Deden jullie er ook zo lang over?

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 03-07-2009 00:08:22 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:09:58 #127
234189 Griebus
eindbaas
pi_70598083
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staan
Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.

- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name ) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ( ).

Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazen denk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.

Je hebt een talisman nodig voor miracles. Het mooiste is als je talisman of beasts hebt, daarmee kan je zowel magic als miracles casten.
Evacuation is heel handig, hoef je niet naar het begin van het level te rennen om terug te keren naar de nexus. Farm miracle ftw
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:46:27 #128
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70604906
Iemand nog tips voor die Blue Dragon in 1-4, want
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Insanity_Tigra op 03-07-2009 11:12:45 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:31:28 #129
234189 Griebus
eindbaas
pi_70610290
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Iemand nog tips voor die Blue Dragon in 1-4, want
SPOILER
Inderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.
Op dat moment
SPOILER
.
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:18:20 #130
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70612163
Die talisman in 4-1 is nog te lastig om te halen
Dus ik ben maar door 3-1 aan het lopen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:52:36 #131
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70617846
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Griebus het volgende:

[..]

Inderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.
Op dat moment
SPOILER
.
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
Tenx man, net geprobeerd en:

Ik kan dus niet
SPOILER
pi_70618054
Misschien een overzichtje van buids/soul levels zodat we wat kunnen coopen?

Ik ben iig laffiedaffie Thief soul lvl 52
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:17:42 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70618714
Royal Moirane Damodred nog maar een lvl 18

Ik kom niet langs die pijlen in Latria. Waar moet ik naar toe? Ik krijg maar niet de kans om die items op te pakken voor ze me raken Moet ik dat ding uitzetten dat ze afschiet?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:19:29 #134
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70618767
quote:
Moet ik dat ding uitzetten dat ze afschiet?
Yep
quote:
Ik ben iig laffiedaffie Thief soul lvl 52
Begin wel alvast

SuperFruitig - Thief lvl 52
Tec-Insanity - Thief lvl 79
WDN - Royal lvl 18

[ Bericht 20% gewijzigd door Insanity_Tigra op 03-07-2009 18:47:32 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:42:46 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70619476
Wel antwoorden maar mij niet toevoegen he? snif

Godver. Weer mijn souls kwijt. Heb ik die sleutel eindelijk te pakken ren ik terug de trappen op en af staat er ineens zo'n soul arrow gooier midden op de trap.

Naam - Class - Level
SuperFruitig - Thief - 52
Tec-Insanity - Thief - 79
Moirane Damodred - Royal - 18
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:48:09 #136
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70621209
quote:
Wel antwoorden maar mij niet toevoegen he? snif
Whoopsy daisy
Gecorrigeerd.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:53:06 #137
234189 Griebus
eindbaas
pi_70621384
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Tenx man, net geprobeerd en:

Ik kan dus niet
SPOILER
Je kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen.
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 79
Griebus Royal - 102
pi_70621492
Wat een diversiteit

We kunnen niet eens coopen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:14:16 #139
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_70622039
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?

Je kan ze use'en en dan in soul mode ofzo lopen?
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:15:04 #140
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_70622065
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staan Oh en als je op die toren gaat staan kun je hem met arrows taken (5 hits lukte me toen waren mijn arrows op Ik gok op ongeveer 300 arrows om hem te doden).
Plus je kunt dan in 1-1 de purple shield ophalen (die ik al heb aangezien ik snel heen en weer heb gerend toen die draak met de brug in 1-1 bezig was ).

Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestookt
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:54:26 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70623381
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestookt
Bij de eerste turret in het midden naar beneden en dan? Bij die andere turrent naar boven en dan dat stuk naar het kasteel? Man daar kom ik niet eens, Die honden kom ik niet voorbij

Ik heb hulp nodig: hoe pak ik Fool's Idol met flame arrows? Of ik schiet net langs haar of mijlenver erlangs. Is er ergens een plek waar vandaan ik haar kan raken?

edit: en net toen ik het postte lukte het. Der copy killde me dus ik moet weer van voor af aan beginnen

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 03-07-2009 20:02:13 ]
pi_70623400
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?

je kan ze usen en dan krijg je gewoon souls. Het is een bekende mistranslation dat er staat "turns user into a soul". Er moet staan "turns into souls".
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:17:41 #143
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70624136
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:

Deze ben ik tot nu toe tegengekomen:
Old Soldier`s Soul 100 souls
Unknown Soldier`s Soul 200 souls
Unknown Hero`s Soul 400 souls
Renowned Soldier`s Soul 800 souls
Traditional Soldier`s Soul 200 souls

Geen idee of ze ook nog wat anders doen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:49:59 #144
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70630925
quote:
Je kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen
DAT ga ik vannacht is flink uitproberen
pi_70632963
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:49 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

DAT ga ik vannacht is flink uitproberen
Dat is het laatste level, succes!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 02:37:41 #146
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70634028
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:14 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat is het laatste level, succes!

Tenx Grieb
Bijna gelukt, want
SPOILER
Owja ennuh:

Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102
pi_70634828
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 02:37 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Tenx Grieb
Bijna gelukt, want
SPOILER
Owja ennuh:

Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102
Hehe, die knakker is echt een ontzettende ***!
SPOILER
Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:38:02 #148
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70636115
quote:
Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden

Jaaaa
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Insanity_Tigra op 04-07-2009 11:27:09 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:26:16 #149
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70637127
Weet iemand wat ik kan doen met de Large Flame Scale Demon's Soul?

Op de wiki staat Properties Unknown.
Anders doe ik em consumen, maar niet dat ik strax weer een of andere upgrade ga missen ofzo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:33:47 #150
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70637306
Large Flame Scale Demon's Soul ...
Hier http://www.salp.nl/gaming/demonssoul/souls staat 30k souls net als op de wiki.

Geeeeeeeen idee of je er meer mee kunt.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:05:46 #151
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70639471
Ik ben nu in het bezit van 39 old spice en 65 fresh spice en sta maar weer eens voor de fog van Fool's Idol

Kwam er net achter dat ik iets had gemist: ik had eerst die gast op de trappen gemold met het idee die 2de toren daarna te checken maar nee, dat vergaten we maar even. Nu net dacht ik: oh wacht. Ga erin en zit daar een eikel met de keys voor Freke dus die kan ik zometeen eindelijk ook bevrijden.

Met alle hero souls etc die ik nu heb ben ik ondertussen level 22 geworden

Vraag:

Weet iemand of die Magic Weapon (5000 souls) goed werkt met een catalyst. Als ik flame thrower gebruikt heb ik dan voordeel met Magic Weapon erbij of is dat echt alleen voor melee?

Vraag 2:

Heeft het zin mijn basis buckler te upgraden of kan ik beter 1 van de zwaardere schilden nemen?

[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 04-07-2009 14:39:38 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:59:36 #152
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70640493
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:33 schreef wdn het volgende:
Large Flame Scale Demon's Soul ...
Hier http://www.salp.nl/gaming/demonssoul/souls staat 30k souls net als op de wiki.

Geeeeeeeen idee of je er meer mee kunt.

Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.
Niet dat strax blijkt dat je een of ander UBER wapen kan maken ofzo hehehe
pi_70641828
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:26 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen met de Large Flame Scale Demon's Soul?

Op de wiki staat Properties Unknown.
Anders doe ik em consumen, maar niet dat ik strax weer een of andere upgrade ga missen ofzo
Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kan
@Insanity_Tigra: de special die ik bedoel is
SPOILER
Frustratie! Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:53:14 #154
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70642966
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:02 schreef Griebus het volgende:

[..]

Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kan
@Insanity_Tigra: de special die ik bedoel is
SPOILER
Frustratie! Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
Uitbreiding? Sweeetttttt

Ow die special. Ja DAT is wel een k*tspecial zeg!
Moest gelijk denken aan hoeveel souls ik weer nodig had

MAAR Old King Allant is mijn BITTCCHHHHHHH woohoooo
Tjesus wat een frustrerende bosbattle was dat zeg!

Nu nog 4-2 en 4-3 doen, want
SPOILER
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:54:15 #155
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70642985
Owja ennuh

Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 87
Griebus Royal - 102
Moirane Damodred - Royal - 22

[ Bericht 9% gewijzigd door Insanity_Tigra op 04-07-2009 16:09:57 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:00:29 #156
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70643165
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.
Niet dat strax blijkt dat je een of ander UBER wapen kan maken ofzo hehehe
Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?

Fool's Idol: ik had de lifebar echt nagenoeg op onzichtbaar (amper rood te zien). Kan nog niet een 1/10de hit moeten zijn geweest. Ze warpt en alledrie krijgen me te pakken..... * wdn dead.

Oh en ...
(staat hierboven al een keer ) Ben een paar keer met wat souls terug naar Nexus gegaan om ze te verzilveren. wtf Griebus 102 !? Hoe heb je dat gedaan
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:10:40 #157
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70643472
quote:
Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?
Ja die ja!
Schijn je pas te krijgen bij New Game+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
pi_70646502
Nice Insanity!
@wdn: ik heb een tijdje gefarmed om te levelen. Ik was nog hoger level maar door omstandigheden
SPOILER
viel het wat lager uit
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:29:40 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70648997
Trophy #3 is binnen
Had wat mazzel: fool's idol kwam 2 keer op dezelfde plek terug dus ik kon mijn pilaartje stevig blijven vasthouden
1-1
2-1
3-1

en nu? 4-1 is me te lastig (die soldiers(of wat het ook mogen wezen) zijn me te snel en te dodelijk.

Is 2-2 lastig?

Ge-upgrade naar lvl 26 (even 1200 souls "gefarmed" want ik ga echt niet met 3000 souls rondrennen )

Griebus: met welk lvl ben je gaan farmen en waar?

[ Bericht 19% gewijzigd door wdn op 04-07-2009 20:06:43 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 01:18:54 #160
234189 Griebus
eindbaas
pi_70657034
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:29 schreef wdn het volgende:
Trophy #3 is binnen
Had wat mazzel: fool's idol kwam 2 keer op dezelfde plek terug dus ik kon mijn pilaartje stevig blijven vasthouden
1-1
2-1
3-1

en nu? 4-1 is me te lastig (die soldiers(of wat het ook mogen wezen) zijn me te snel en te dodelijk.

Is 2-2 lastig?

Ge-upgrade naar lvl 26 (even 1200 souls "gefarmed" want ik ga echt niet met 3000 souls rondrennen )

Griebus: met welk lvl ben je gaan farmen en waar?
In heel lvl4 kan je lekker farmen
  zondag 5 juli 2009 @ 02:14:03 #161
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70658090
Uitgespeeeellldddddd

Man o man, wat een vette game!
Zo mogen er wel meer komen
  zondag 5 juli 2009 @ 02:42:34 #162
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70658421
Updeet

Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 89
Griebus Royal - 102
  zondag 5 juli 2009 @ 07:25:22 #163
234189 Griebus
eindbaas
pi_70660008
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Uitgespeeeellldddddd

Man o man, wat een vette game!
Zo mogen er wel meer komen
Gratz!!
  zondag 5 juli 2009 @ 08:18:28 #164
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70660201
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 89
Moirane Damodred - Royal - 26
Griebus - Royal - 102

En gefeliciteerd. Nu nog maar 3x een NG+

- Ik las ergens dat Ostrava in 1-2 in het begin bij die poort moet staan (waar die mini-phalanxen zitten). Die poort is dicht en blijft dicht. Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
Ostrava was levend toen ik hem in 1-1 tegenkwam en ik heb daar meen ik alle vijanden vermoord en met hem gesproken

Voor de zekerheid heb ik 1-1 even gecontroleerd: hij staat daar niet meer.
En ik heb ook even de tunnel doorgelopen en achter het hek stond hij ook niet.
Hmm

[ Bericht 28% gewijzigd door wdn op 05-07-2009 13:02:22 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 14:08:56 #165
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70666235
quote:
- Ik las ergens dat Ostrava in 1-2 in het begin bij die poort moet staan (waar die mini-phalanxen zitten). Die poort is dicht en blijft dicht. Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
Ostrava was levend toen ik hem in 1-1 tegenkwam en ik heb daar meen ik alle vijanden vermoord en met hem gesproken

Voor de zekerheid heb ik 1-1 even gecontroleerd: hij staat daar niet meer.
En ik heb ook even de tunnel doorgelopen en achter het hek stond hij ook niet.
Hmm
Ostrava hoort
SPOILER
  zondag 5 juli 2009 @ 14:11:04 #166
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70666293
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 91
Griebus Royal - 102
  zondag 5 juli 2009 @ 15:04:10 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70667800
Tigra fix die lijst eens. Zie mijn vorige post

Naam - Class - Level
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld
Tec-Insanity - Thief - 91 <-- SF's grote voorbeeld

Ik zal eens in de Nexus kijken

1-2: ik ben 2x tot aan die eerste knight met blauwe ogen gekomen maar die is samen met de archers net te sterk.

HA! Moirane Damodred staat te regennen voor de fog deur

[ Bericht 21% gewijzigd door wdn op 05-07-2009 15:24:36 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 15:54:00 #168
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70669232
Ik ben bezig met die knight. Deuren open en ben nu aan het regennen terwijl ik naar de tour kijk.
Deurbel: wat dat harde geluid is iedere paar secondes en of het wat zachter kon.

Trophy 4 is binnen Yay for Total Protection

Naam - Class - Level
Griebus - Royal - 102
Tec-Insanity - Thief - 91
Moirane Damodred - Royal - 28

wtf is dat toch met die server steeds

Mysterie van Ostrava is denk ik opgelost: naast de miracles verkoper staat iets wat op een paladin lijkt (hij kraamt ook paladin dingen uit ) Dat zal hem wel zijn denk ik.

[ Bericht 25% gewijzigd door wdn op 05-07-2009 16:13:21 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 16:26:13 #169
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70670385
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:04 schreef wdn het volgende:
Tigra fix die lijst eens. Zie mijn vorige post

Naam - Class - Level

Ik zal eens in de Nexus kijken

1-2: ik ben 2x tot aan die eerste knight met blauwe ogen gekomen maar die is samen met de archers net te sterk.

HA! Moirane Damodred staat te regennen voor de fog deur

tjesus, doe ik het nou weer niet goed
quote:

Muahahaha
  zondag 5 juli 2009 @ 16:43:15 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70670961
Tijd voor een pauze

Moirane Damodred - Royal - 29.

In 1-4 heb ik nu net even dat god ding (talisman) opgehaald met wat kunst en vliegwerk (heel veel naar achteren rollen zodat ik minstens 3 rolls tussen knight en mezelf had ) dus nu kan ik even een tijdje souls verzamelen voor de low level miracles (heb op dit moment alleen heal en ik zal evac krijgen en snel ook )

Ik heb 1-2 trouwens in Human form gehaald (wat best een prestatie is van mij zelf vind ik )
pi_70672703
DE FOK

Ik werd net gekilled door een BF Gaat mijn strength 1 omlaag?

DE FOQUE
  zondag 5 juli 2009 @ 18:16:01 #172
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70674420
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK

Ik werd net gekilled door een BF Gaat mijn strength 1 omlaag?

DE FOQUE
You have been soulsucked
pi_70674431
Gaat hij dan een LVL up of wat?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_70674447
Gaat hij dan een LVL up of wat?

Ik kan nog steeds die miracle verkoper niet vinden
  zondag 5 juli 2009 @ 19:26:06 #175
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70676734
Ostrava
SPOILER
  zondag 5 juli 2009 @ 19:47:27 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70677662
Aha. Ik zal het zsm controleren maar volgens mij was die balk leeg.

Lotje-+1: nee ik meen dat alleen de gedode een lvl kwijtraakt.
pi_70678468
Lotje_PlusOne is mijn alter ego wdn
  zondag 5 juli 2009 @ 20:22:26 #178
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70678851
Dat wist ik Heb het al zo vaak gezien dat je weer eens niet uit hebt gelogd

Man, 4-1 is lastig. Die knights zijn me te snel.
Is 2-2 makkelijker? Las dat er bugs in dat lvl zitten. Zijn die makkelijk vanaf afstand te pakken?
pi_70687755
Ik moest het Tower Shield achterlaten @ 1.4 Ik zie dat ik hem alleen nog kan krijgen in 1.2 sidequest? Welke is dat?
pi_70687788
Btw wat zijn leuke wapens om te hebben? Ik zie online echt gastten met MEGA swords en insane spears Maar ik word alleen geraped en heb nog steeds die kut scimitar
pi_70688075
en hoe kom ik aan colorless demon's souls?
  maandag 6 juli 2009 @ 06:07:11 #182
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70689495
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
en hoe kom ik aan colorless demon's souls?
Primeval dragons
of door Miralda te verslaan.
of door Biorr, the Twin Fangs en Patches, the Hyena te verslaan als opdracht van Mephistopheles
of door een Gold Mask of een Talisman of God aan Crow te geven.
De laatste kan altijd; de andere 3 hebben b/w tendency nodig
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Btw wat zijn leuke wapens om te hebben? Ik zie online echt gastten met MEGA swords en insane spears Maar ik word alleen geraped en heb nog steeds die kut scimitar
Ik neem aan dat dit wapens van Blacksmith Ed zijn. Een lijstje:

Weapon How to make it at blacksmith Ed`s
North Regalia Demonbrand + Soulbrand + False King`s soul
Insanity Catalyst Catalyst + Old Monk`s Soul
Lava Bow Any Bow + 7 + Armor Spider`s Soul
Needle of Eternal Agony Dagger +7 + Maneater`s Soul
Dozer Axe Axe + 6 + Vanguard Soul (Sub Demon at 4-1)
Morrion Blade Long Sword +8 + Stormking`s Soul
Meat Cleaver Club + Adjudicator`s Sword
Scraping Spear Wing Spear + 7 + Lead Soul
Blueblood Sword Broken Sword + Maiden Astraea`s Soul
Large Sword of Searching Claws + 8 + Old Hero`s Soul
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moest het Tower Shield achterlaten @ 1.4 Ik zie dat ik hem alleen nog kan krijgen in 1.2 sidequest? Welke is dat?
Dat zal de Black World Tendency Event zijn neem ik aan? "2x black phantoms before the boss"
pi_70696495
Ik kan bij dat wijf rechts nog steeds geen miracles kopen btw Verder ben ik nu lvl 58 en heb nog een partij van 60k souls achter Heb 4 helemaal ausgespielt
SPOILER
Heb nu wel 2 dope zwaarden die ik maar eens ga upgraden
SPOILER
  maandag 6 juli 2009 @ 12:46:31 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70696756
HA! Hoeveel FAITH heb je?
Minimum is 10 voor miracles
Aan de manier waarop miracles/magics beschikbaar komen (zie demon souls) denk ik dat als je onder de 10 faith zit niks te zien zult krijgen(?)

Ik heb 1-1, 1-2, 2-1 en 3-1 gedaan. Iemand een hint wat ik het beste nu kan doen?
Als ik in staat ben in 4-1 die blue eye knights + die ene archer te verslaan (maar wel met moeite: targetten en flame thrower dan 3 keer achteruitspringen en flame thrower als ik het goed uitvoer anders is het 6x naar achteren rollen) is het dan aan te raden 4-1 te gaan doen (staan in dat lvl alleen nog maar blue eye knights die op me afkomen of zijn ze te snipen?)? Of zou ik beter 2-2 kunnen doen (die beetles zijn blijkbaar goede XP maar zijn ze lastig te snipen?)

[ Bericht 32% gewijzigd door wdn op 06-07-2009 12:53:58 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 14:57:16 #185
234189 Griebus
eindbaas
pi_70701414
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan bij dat wijf rechts nog steeds geen miracles kopen btw Verder ben ik nu lvl 58 en heb nog een partij van 60k souls achter Heb 4 helemaal ausgespielt
SPOILER
Heb nu wel 2 dope zwaarden die ik maar eens ga upgraden
SPOILER
Dat stormzwaard zou ik niet upgraden, is alleen handig in dat ene level
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:46 schreef wdn het volgende:
HA! Hoeveel FAITH heb je?
Minimum is 10 voor miracles
Aan de manier waarop miracles/magics beschikbaar komen (zie demon souls) denk ik dat als je onder de 10 faith zit niks te zien zult krijgen(?)

Ik heb 1-1, 1-2, 2-1 en 3-1 gedaan. Iemand een hint wat ik het beste nu kan doen?
Als ik in staat ben in 4-1 die blue eye knights + die ene archer te verslaan (maar wel met moeite: targetten en flame thrower dan 3 keer achteruitspringen en flame thrower als ik het goed uitvoer anders is het 6x naar achteren rollen) is het dan aan te raden 4-1 te gaan doen (staan in dat lvl alleen nog maar blue eye knights die op me afkomen of zijn ze te snipen?)? Of zou ik beter 2-2 kunnen doen (die beetles zijn blijkbaar goede XP maar zijn ze lastig te snipen?)
Heb jij geen shield?
Ik deed alles gewoon met zwaard of spear: op afstand een pijl in zo'n gast, switchen naar zwaard/spear en shield; blokken en op het juiste moment attacken. Heel af en toe gebruik ik mijn magic, als de situatie erom vraagt.
4-1 heb ik ook heel vroeg gedaan, ik had namelijk die boog nodig die daar ligt Als je eenmaal weet hoe je die gasten kan killen, is dat level echt goed te doen. (let nog wel even op die klootzakken met dual katana's, die zijn nog best pittig )
  maandag 6 juli 2009 @ 15:12:17 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70701995
Ik gebruik een buckler en een silver catalyst + (maar heb wel een lading schilden in storage waaronder purple shield ( http://demonssouls.wikidot.com/purple-flame-shield gejat toen die draak even AFK was )). En doe echt alles met magic * wdn hugs flame thrower.

(Ik meen dat ik dit schild ook heb: http://demonssouls.wikidot.com/steel-shield )

Ik zal het eens proberen met schild en spear ( http://demonssouls.wikidot.com/winged-spear ).
Maar dat is niet des Royals

Mijn str is nog steeds 9 dus om steel shield effectief te kunnen gebruiken zou ik 9 lvls erbij moeten hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 06-07-2009 15:17:55 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 15:39:05 #187
234189 Griebus
eindbaas
pi_70703064
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef wdn het volgende:
Ik gebruik een buckler en een silver catalyst + (maar heb wel een lading schilden in storage waaronder purple shield ( http://demonssouls.wikidot.com/purple-flame-shield gejat toen die draak even AFK was )). En doe echt alles met magic * wdn hugs flame thrower.

(Ik meen dat ik dit schild ook heb: http://demonssouls.wikidot.com/steel-shield )

Ik zal het eens proberen met schild en spear ( http://demonssouls.wikidot.com/winged-spear ).
Maar dat is niet des Royals

Mijn str is nog steeds 9 dus om steel shield effectief te kunnen gebruiken zou ik 9 lvls erbij moeten hebben
Het is inderdaad niet echt op de Royals manier, toen ik het net zat te tikken realiseerde ik me dat ik beter voor knight ofzo had kunnen gaan
Die purple shield is echt een topschild, met name als je hem naar +10 brengt
  maandag 6 juli 2009 @ 15:46:24 #188
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70703395
Bah Knights. Royal klinkt gewoon al veel mooier qua naam. Het heeft 'class'. Ik ben een "Royal". Dan zie je mensen opkijken naar je. Met een simpele buckler en een klein stukje zilver Tower Knight op zijn knieen krijgen DAN ben je een Royal. Iedereen kan dat met een huge ass shield voor zijn neus.
Kortom: Knights zijn watjes. :>)

Oh:: met een str op 9 en een purple shield welke 18 verwacht. Wat is dan de penalty?

Mijn STR heeft een uiteindelijk mogelijke waarde van 25 / 30 dus ik kan 9 lvls uittrekken voor str (alhoewel dat tegen mijn natuur ingaat wat tot nu toe ging alles in mag )
  maandag 6 juli 2009 @ 15:48:35 #189
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70703500
Primeval demon:

Die probeer ik nog een tijdje uit te weg te gaan
pi_70704541
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wdn het volgende:
Primeval demon:

[ afbeelding ]

WTF waar zit die? En als je die verslaat, komtie dan weer terug?
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat stormzwaard zou ik niet upgraden, is alleen handig in dat ene level
Wat stel je voor dan om te gebruiken? Alsin: wapen, shield, magic en miracles?
  maandag 6 juli 2009 @ 16:15:50 #191
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70704655
Primeval demon dat zijn die beesten die die colorless droppen waar je gisteren om vroeg
Die komen alleen op bij een black tendency meen ik

Maar het plaatje is wel mooi he Armen over elkaar "wtf wil je langs?"
  maandag 6 juli 2009 @ 18:45:51 #192
234189 Griebus
eindbaas
pi_70710339
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wdn het volgende:
Primeval demon:

[ afbeelding ]

Zien er echt gevaarlijk uit!
SPOILER
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

WTF waar zit die? En als je die verslaat, komtie dan weer terug?
[..]

Wat stel je voor dan om te gebruiken? Alsin: wapen, shield, magic en miracles?
Shield: purple shield, zo snel mogelijk maxen. (Adjudicator's Shield is handig voor erbij voor de hp regen, liefst ook max want hoe hoger hoe betere regen maar kost je dan 5 colorless demon souls).
Wapen: ligt een beetje wat je wil, je zou kunnen denken aan een wingspear (en dan upgraden hoe jij wil). Hiermee attacken terwijl je blokt met je shield en je beweegt niet tijdens het attacken waardoor je niet van die smalle richeltjes afdondert als je aan het vechten bent. Maar een zwaard kan ook, bijvoorbeeld de crescent falchion+1, hp regen
SPOILER
.
Eigenlijk zijn er heel veel wapens die goed zijn maar die juist uitblinken op het moment dat je ze gaat upgraden. Het mooiste is een upgrade te doen die jouw stats versterken. Dus heb je vooral punten in strength dan zou een crushing upgrade beter voor je zijn.
Magic: Total protection, Death Cloud rest naar eigen wens
Miracles: Heal, One time revival, Antimagic rest naar eigen wens
Let op dat je voor sommige miracles/magics iets anders opgeeft! (bijvoorbeeld een sterk zwaard)

[ Bericht 2% gewijzigd door Griebus op 06-07-2009 19:03:05 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 21:34:11 #193
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70717726
quote:
Demon Souls Dated And Bundled With Swag

While we were busy having cookouts and watching fireworks, Atlus spent July 4th telling everyone about the release date and bundle contents for the deluxe edition of their upcoming PlayStation 3 action RPG Demon Souls.

I'm curious to see why Atlus decided to announce the release date for Demon Souls on the Fourth of July, rather than waiting two more days when everyone was back in the office. I am imagining a dramatic series of events involving a speeding bus that cannot go below 55 miles per hour or it will explode, or a bearded man in a darkened room, stroking a Persian cat as he lifts a phone receiver to his face and mutters, "issue the release" in a sinister British accent. Either way, Demon Souls is coming out on October 6th.

The game will run you $59.99, but for $10 you can score the deluxe edition, which comes with a 150-page strategy guide not available anywhere else, along with a special cover to house the game / guide combo. On top of that, fans who preorder either version will get a Demon Souls art book, which GameStop will be out of when you go to pick it up. This always happens.

It's an interesting addition to the Atlus Spoils program, but I'm used to said program adding extra swag for free. This is more of a strategy guide bundle than it is a special edition, isn't it?

Note that the artwork above is subject to change.

http://kotaku.com/5308286/demon-souls-dated-and-bundled-with-swag
  maandag 6 juli 2009 @ 22:09:15 #194
234189 Griebus
eindbaas
pi_70719569
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi! Er veranderd dus feitelijk niks aan de game dus voor ons Europeanen heeft het geen toegevoegde waarde om het spel uit de US te laten komen, zeker niet als de US versie nog 3 maanden op zich laat wachten.
Vwb de special edition: die guide is wel handig maar niet per se nodig, de artwork had ik dan wel leuk gevonden
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:18:55 #195
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70725107
Vraagje over Magic Soulsucker
SPOILER
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:20:57 #196
234189 Griebus
eindbaas
pi_70728044
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Vraagje over Magic Soulsucker
SPOILER
Tsja, het is voor deze playthrough weer niks tenzij je nog even gaat invaden ofzo. Spijkerharde game, je krijgt echt niks kado
pi_70734827
DE FOK! FOKKING EINDE
SPOILER
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:55:26 #198
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70737689
lol @ SF Gewoon je char verwijderenen opnieuw beginnen

Ostrava schijnt nogal buggy te zijn las ik net.
- Ik heb trouwens een brass telescope (en die heb ik van Ostrava gekregen in 1-1).
Op de wiki staat een instructie om te zien of hij dood is
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:46:39 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70739788
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze moet ik hebben!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:49:18 #200
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70739904
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Deze moet ik hebben!
6-10 pas in het Westen...en dan is het ook Rocktober. Ik wil hem eigenlijk in september spelen, misschien toch maar de Aziatische versie bestellen bij PlayAsia.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:57:47 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70740288
Dan zul je nu moeten bestellen want de aflevering van mijn bestelling bij yesasia nam bijna 2 maanden in beslag
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:58:10 #202
234189 Griebus
eindbaas
pi_70740308
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK! FOKKING EINDE
SPOILER
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Hahaha nice!! Ach heb je in ieder geval dit einde al gehad, krijg je ook andere items en souls voor dus altijd goed
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:04:34 #203
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_70750636
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK! FOKKING EINDE
SPOILER
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:05:56 #204
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70768912
Demon's Souls UK release uncertain News

Atlus has announced a 6th October release for excellent and exclusive PS3 role-playing game Demon's Souls in the US. But its European whereabouts are uncertain.

Update: Atlus USA spokesperson Aram Jabbari has offered us this:

"I'm not aware of any plans/publishers for bringing the game to Europe at this time."

http://www.eurogamer.net/(...)uk-release-uncertain
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:10:30 #205
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70768970
Typisch...

Maar goed, ik ga toch voor de Aziatische versie. October duurt me te lang.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:11:42 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70768992
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch...

Maar goed, ik ga toch voor de Aziatische versie. October duurt me te lang.

Je zult geen spijt krijgen
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:15:05 #207
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70769052
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:11 schreef wdn het volgende:

[..]

Je zult geen spijt krijgen
Ik ben al blij als ik hem deze keer daadwerkelijk ontvang.
pi_70794024
Newgame+ sucks my fucking balls

Ik ben nu HELEMAAL geen kut meer waard (1 gewone crosbowarrow in 1-1 INSTANT killed me en als ik die block gaat er zeker 25% van mn leven af? Net helemaal moeite liggen doen om naar het einde van 1.2 te lopen, gebruik ik soey om levend te worden, wil ik iemand summonen komt er een BF die me INSTANT in mn rug stabbed ?!?!?! Ik kreeg het bericht van: Black Phantom has invaded bla bla en ik denk oh-oh en toen STAB dood.

;'(

WHY ZO MOEILIJK DS WHYYYYYYYY
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:00:12 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70797124
Arme SF

1 ding: je bent nu wat? lvl 60 of zo? Je weet dat je level 700+ (712 ofzo) kunt worden he? Wat had je verwacht van een ng+?
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:38:39 #210
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_70798452
ik heb even geen tijd meer voor DS

White knight Chronicles
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_70802257
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:

White knight Chronicles
Fail
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:50:49 #212
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70803127
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:

White knight Chronicles
Geef ons je DS items dan mag jij WKC spelen
pi_70807161
Ik had gedroomd over DS
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:49:51 #214
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_70809509
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef wdn het volgende:

[..]

Geef ons je DS items dan mag jij WKC spelen
Ik heb nog wel een zooi van die wooden shields voor je
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:02:18 #215
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70809955
quote:
Dear Strolie75,

Thank you for shopping with YesAsia.com, the No.1 Online Asian Entertainment Store. Your order (Order Number: xxxxxxxx) was successfully shipped on [Jul 09,2009], and you should be receiving it shortly. Thank you again for shopping with us, and we look forward to serving you in the near future.
pi_70810057
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een zooi van die wooden shields voor je
Slave Shields
pi_70821354
Item 2do list
SPOILER
Laat staan de rings, magic en miracles

Vooruit ook mn Rings:
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 18:57:24 ]
pi_70828734
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Item 2do list
SPOILER
Laat staan de rings, magic en miracles

Vooruit ook mn Rings:
SPOILER
En dan vergeet je nog alle upgraded wapens
Leuk zo'n lijstje, moet ik ook eens maken. Krijg ik misschien weer wat motivatie om te spelen
pi_70828791
Griebus ff opletten baas!
pi_70837173
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Griebus ff opletten baas!
Ik bedoelde eigenlijk deze upgrades:
SPOILER
Dit gaat ook nog wel een hoop tijd kosten
pi_70841104
Ow

Daar heb ik er 1 van
pi_70842347
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow

Daar heb ik er 1 van
Daarom is het zo aantrekkelijk om te ruilen met elkaar, zodra je het wapen in je handen hebt, telt ie ook mee
pi_70843851
Ik zit rond soul lvl 80 oid. Dus dat wordt lastig ruilen Griebus
pi_70844139
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit rond soul lvl 80 oid. Dus dat wordt lastig ruilen Griebus
Ik heb begrepen dat de 10 level barriere meeschaalt als je hoger level bent. Anders zou het op een gegeven moment wel heel lastig worden om anderen te vinden om mee te coopen.
Dus er is hoop, moeten we alleen een keer proberen of het nu al lukt
pi_70845022
Ik heb net Demon's Souls binnen van Yesasia. 27 juni besteld, 29 juni verzonden. Nog best snel. Even spelen. Hoop dat ie lekker verslavend is. Op hoeveel uren speeltijd ziitten jullie nu?
pi_70845233
Ik @ 50 oid

200 moet makkelijk te halen zijn Value!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:52:52 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70845423
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb net Demon's Souls binnen van Yesasia. 27 juni besteld, 29 juni verzonden. Nog best snel. Even spelen. Hoop dat ie lekker verslavend is. Op hoeveel uren speeltijd ziitten jullie nu?
25 en ik ben level 28 als Royal.

Wil je aub even je char name en class noteren in ons elite lijstje?
Plus even aangeven wie je grote voorbeeld zal zijn mocht je thief of royal kiezen (andere smaken kennen we nog niet).

Hier is het overzicht:

Moirane Damodred - Royal - 28 (wdn)

pi_70845696
Geen idee waar ik die elite lijst invul, maar het is: Dagger - Knight - soullevel 4.
pi_70845754
Fruit - Thief - 80 <-- Weak Ass Pussy
Dagger - Knight - 4
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:09:11 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70845927
... en toen waren er 5!

Maar zou iemand die Dagger heet niet een dagger class moeten nemen? Thief ofzo?
pi_70845997
Ik sla graag met een zwaard. Met Guildwars was ik ook een warrior, hadden ze ook daggers
Ok dit spel is niet makkelijk, nu al dood door die Vanguard haha. Geweldig.

Edit: Ok ik ging dus net dood, moet ik de hele weg opnieuw lopen, iedereen kicken en ik ben m'n souls kwijt.
Waar het dus op neerkomt, niet doodgaan

[ Bericht 29% gewijzigd door DaggerNL op 10-07-2009 13:34:09 ]
pi_70847340
no shit sherlock

Je gaat pas echt huilen als je 200k souls gaat kwijtraken

WHY DEMON'S SOULS WHYYY
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:04:44 #233
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70847939
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef DaggerNL het volgende:
Ik sla graag met een zwaard. Met Guildwars was ik ook een warrior, hadden ze ook daggers
Ok dit spel is niet makkelijk, nu al dood door die Vanguard haha. Geweldig.

Edit: Ok ik ging dus net dood, moet ik de hele weg opnieuw lopen, iedereen kicken en ik ben m'n souls kwijt.
Waar het dus op neerkomt, niet doodgaan
Ja. Dit spel is pokkemoeilijk.

Nog iets: IEDERE keer dat je in HUMAN vorm doodgaat zal de 'tendency' van de wereld richting zwart gaan.

Changing World Tendency:

Towards Black:
- Die in the area while in human form (larger shift than previous soul form deaths)]
- Use the Black Eye Stone to invade a game and successfully defeat another player.

Towards White:
- Defeat Demon bosses, Black Phantom NPCs or Primeval Demons . (larger shift for killing Demon bosses)(Example image of Primeval Demon )
- Defeat Black Phantom players that invade the game.
- Assist a player as a Blue Phantom in coop and successfully kill a boss.

Is van invloed op je HP, op de sterkte van je vijanden en op je wapens
pi_70848226
+ dat er verschillende BWT of WWT events getriggered worden als je WT op zijn uiterste is!

Dit geldt overigens ook voor je CT

Wat een game
pi_70848360
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef wdn het volgende:

[..]

Is van invloed op je HP, op de sterkte van je vijanden en op je wapens
Maar ook op de drops
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:20:23 #236
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70848432
Ja, op A L L E S

Ik denk dat dit ook het probleem is van Fruit bij zijn eerste NG+: indien je NG+ met een Pure White speelt krijgen vijanden blijkbaar een HP en STR boost

Zaterdag ga ik levellen om MAG te upgraden zodat ik die Knights in 4-1 met 1 flame thrower kan killen
Zondag moet ik 2-2 uitspelen van mezelf
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:23:31 #237
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70848569
Oh en een obligate screenshot pixs:

Die wil je niet IRL tegenkomen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:29:04 #238
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_70848733
Het valt me een beetje tegen dat ik niet in de lijst sta
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:37:19 #239
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70848992
Dat ligt aan jezelf want je moet jezelf toevoegen door de laatste lijst in een reply te zetten en jezelf toe te voegen (svp op volgorde van level)
pi_70849390
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef wdn het volgende:
Ja, op A L L E S

Ik denk dat dit ook het probleem is van Fruit bij zijn eerste NG+: indien je NG+ met een Pure White speelt krijgen vijanden blijkbaar een HP en STR boost

Zaterdag ga ik levellen om MAG te upgraden zodat ik die Knights in 4-1 met 1 flame thrower kan killen
Zondag moet ik 2-2 uitspelen van mezelf
DE FOK!

Ik ben pure white CT, vandaar.

Godver
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:53:31 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70849448
AH maar de oplossing is HEEL simpel. Ga een 2 of 3x dood in human vorm en white tendency = white tendency - 1 per keer dat je doodgaat
quote:
+3 - Pure White (get killed 7 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+2 - White (get killed 6 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+1 - Neutral (get killed 5 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+0 - Neutral (get killed 4 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-1 - Neutral (get killed 3 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-2 - Neutral (get killed 2 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-3 - Black (get killed 1 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-4 - Pure Black
Alleen je kunt NERGENS zien wat de tendency van een wereld is. Alleen van je eigen char

Oh nog een leuke: alle 5 de werelden kunnen een andere tendency hebben (.......)
quote:
So if you really want to find out exactly what is your World Tendency.
Bring 7 Stone of Ephemeral Eyes. Go to the world that you want to find out your world tendency.
Revive using the Stone of Ephemeral Eyes, get killed by an enemy. Return to the Nexus.
Repeat until you reach Pure Black World Tendency. You have to confirm this by seeing one of the 5 Black Phantom NPC (not the Primeval Demon).
Count the number of Stone of Ephemeral Eyes left.
If none is left, you are in Pure White World Tendency earlier.
1 => +2, 2 => +1, … , 7 => -4.
As you can see, if you are working towards Pure White World Tendency, this method of verification is not very helpful.

There is another rather crude method that help you to find out whether you are in Black or Pure Black World Tendency.

While you are in Soul form in the Nexus. Take note of your maximum HP. (Neutral)
Now enter the archstone of the World where you want to find out its World Tendency.
If you are in Black World Tendency, your maximum HP is 90%/95% of Neutral (rounded down). (stacks with Character Tendency)
- Remark: I noted that if you revive and suicides 6 times from Pure White, your HP is 90%.
If you are in Pure Black World Tendency, your maximum HP is 90% of Neutral (rounded down). (stacks with Character Tendency, i.e. 81% with Pure Black Character and World Tendency)
If you are in White or Pure White World Tendency, your maximum HP is the same as Neutral.

Echt DS is pokke ingewikkeld

nog eentje!
quote:
In New Game+, the Silver Skeleton with Sword gives 1176 (Neutral, White, Pure White), 1647 (Black) and 1764 (Pure Black) souls.

Thus, for Black and Pure Black World Tendency, it is easy to figure it out..
Dit is de makkelijkste methode denk ik?
pi_70849893
Weapon Broken, Hoe fix ik dit?
nevermind, vond een of andere grindstone die m'n wapen fixte.

[ Bericht 52% gewijzigd door DaggerNL op 10-07-2009 15:33:30 ]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:59:29 #243
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70851789
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef DaggerNL het volgende:
Weapon Broken, Hoe fix ik dit?
nevermind, vond een of andere grindstone die m'n wapen fixte.
Kan ook bij een blacksmith. Kost je souls
pi_70852944
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:53 schreef wdn het volgende:
Alleen je kunt NERGENS zien wat de tendency van een wereld is. Alleen van je eigen char
Dit kan wel hoor, moet je ff kijken waar je ook je char tendency kan zien, daar zie je ook welke worlds welke tendency hebben.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:35:39 #245
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70853029
Dat is alleen voor extreme white en extreme black
pi_70853129
WTF. Vet grote draak in de 1e level die constant vuur spuwt. Hoe kom ik daar langs lol
Schild werkt ook niet haha
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:52:28 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70853577
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef DaggerNL het volgende:
WTF. Vet grote draak in de 1e level die constant vuur spuwt. Hoe kom ik daar langs lol
Schild werkt ook niet haha
Oh dat is simpel: je moet achter dat vuur aan sprinten en door rennen tot aan het end.
Let wel: er lopen ook nog vijanden rond die je moet mollen als je aan de andere kant komt.

Wat ook kan: eerst vooruit rennen, wachten tot de draak komt, terug rennen en dan rechts af gaan. Naar de plek waar 1 draak ligt gaan en daar wachten tot je de 2de draak hoort aankomen en dan weer terug rennen.
Dan heb je iets meer marge.

Oh en dit is nog niks. De situatie in 1-2 is irritanter
pi_70853836
Ik heb het niet over die vliegende draak, maar over de baas blijkbaar, hij komt niet aanvliegen, maar staat ergens hoog op een berg, en dan moet je ook nog zijn staart ontwijken. Kan je ook voordat je een baas kickt terug lopen naar het begin van de nexus om je souls te gebruiken om te levelen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:02:47 #249
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70853919
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb het niet over die vliegende draak, maar over de baas blijkbaar, hij komt niet aanvliegen, maar staat ergens hoog op een berg, en dan moet je ook nog zijn staart ontwijken.
De baas is een zooi zwarte smurrie in het allereerste stuk (1-1 Broletarian palace of zoiets).
Welk plek hebben we het over?

Kan me niet herinneren dat ik een draak heb overwonnen tot nu toe

Dat laatste: jazeker! Gelukkig wel want anders ging het goed fout voor mij
pi_70854019
Hmm ik had 3600 souls, maar wist niet dat je gewoon terug kon naar nexus om te levelen. Ik ging dood haha.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:07:30 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70854063
Maarre nu ben ik benieuwd: welke draak?

edit:
King Doran? Dat is een mini-boss in 1-1
pi_70854182
Nou in 1-1 kon je in de kasteel rechtdoor lopen waar een draak vliegt en vuur spuwt, tussendoor moest je mensen killen, maar als je linksaf gaat ga je de trap af en zie je een berg met een lange pad waar bovenop een draak zit, je moet langs zijn spuwende vuur komen en zijn staart.
pi_70855361
Het bleek dus wel een miniboss te zijn. Goed dat ik ff op youtube keek, anders kwam ik echt niet verder.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:09:49 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70857786
Ja die bedoelde ik dus ook.
Daar moet je dus gewoon over die brug waar die draak vuur spuwt
pi_70859322
Nee er is nog een draak, als je linksaf gaat ipv rechtdoor naar die brug. Seriously.
pi_70865076
Die blauwe draak kun je pas in 1-4 killen.
pi_70870732
Mijn to do lijstje:

Unique (24 items)
SPOILER
Rings:
SPOILER
MAxxed Weapons:
SPOILER
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:33:45 #258
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70878800
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef wdn het volgende:
Oh en een obligate screenshot pixs:

[ afbeelding ]

Die wil je niet IRL tegenkomen
Alleen jammer dat die niet in de game zit
Althans, ik heb em heulemaal nie gezien
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:35:04 #259
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_70878836
Tec-Insanity - Thief - 103 <-- SF's grote voorbeeld
Fruit - Thief - 80 <-- Weak Ass Pussy
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72
pi_70878997
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

SPOILER
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:15:26 #261
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70879932
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?

Fruit - Thief - 80 <-- A thief with a strawberry on top
Moirane Damodred - Royal - 30 (wdn)
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Zeker weten dat je die hebt gezien. Misschien maar een paar tellen maar gezien heb je hem

En maar weer een pixs
pi_70881562
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef wdn het volgende:
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?

kun je hier vinden
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
pi_70881858
^%G@$%BTRHGBYW$%GT$H&@$^#%^&#%&B#%B&YB%R

Ik zit nu al zeker 4 uur op die FUCKING NEWGAME+ MANEATER

GOOR KUTBEEST
pi_70881904
Had net wel 3 blue phantoms in mijn game

Maar het mocht niet baten, kutmaneater kut
pi_70882263
MYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHRHGRGHRHRH
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:58:59 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70882526
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Griebus het volgende:

[..]

kun je hier vinden
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
Merci.

Gratz Fruit

* wdn is 31!
pi_70883030
Het is nog niet gelukt wdn

Ik ben 98 ondertussen!
pi_70884658
Ik ga maar een new game openen. Lukt echt niet zo, gebroken wapen, geen fire bombs en terpentine. 4 uur verspild. Ach nu weet ik precies hoe ik langs 1-1 kom.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:35:20 #269
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70885339
Soms is opnieuw beginnen beter hoor
2de keer ren je toch veel sneller door de levels want je weet precies wat en waar

Flamelurker is een probleem. 2x dood gegaan zonder kans op iets terug te doen (hij is te snel )
pi_70885784
Yes eindelijk die phalanx verslagen, goed idee om opnieuw te beginnen. lekker 12 firebombs en 2x terpentine gebruikt. Dat in 20-30 minuten hehe.

Ok ik heb net die phalanx verslagen en kan nu terug naar de nexus. Kan dat zonder souls te verliezen?
Gewoon gedaan, heb m'n souls nog.

[ Bericht 17% gewijzigd door DaggerNL op 11-07-2009 21:02:11 ]
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:01:08 #271
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70887472
Ja dat kan. Die demon's soul die je krijgt bewaren voor de items of de miracles of magic waar ze voor dienen. Die van Phalanx:

Lead Demon's Soul

* Boss 1-1: Phalanx
* Weapon
o 2-1 Blacksmith Ed - Scraping Spear
+ May be upgraded from any of:
# Short Spear +7
# Winged Spear +7
* Can be consumed for 1,520 soul points

dus of een spear of 1520 souls..

Waag het NIET souls te maken zonder dat je ze daarna meteen besteed
pi_70888113
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:42:58 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70888638
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DaggerNL het volgende:
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
Let op: je kunt er dus ook een spear voor krijgen he
demon's souls krijg je 1x per game dus bedenk goed wat je met zo'n ding doet

2-2 is trouwens best aardig met die gekke vuurbeesten 9500 souls in een 1/2 uurtje (met zoeken hoe wat waar in dit level) is niet slecht
pi_70888764
Bij newgame+ wordt het pas leuk met souls. Ik zit na een leveltje raiden bij de boss zeker met een 150k souls. Dan wordt het pas spannend als je dood gaat
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:49:23 #275
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70888830
Wow. Boven de 23.000 ben ik nog niet geweest (was voor evacuation )
Heb er nu 9.5k en ben al aan het denken om te evacc'en en een lvl erbij te krijgen

edit: Moirane Damodred is vandaag 33 geworden

[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 11-07-2009 23:15:03 ]
pi_70888969
Mijn hoogste was (na een boss te beaten) 270k
pi_70890534
Kut, ik heb die tower knight een beetje onderschat, 2800 souls kwijt. Kan ik de bossmap ingaan ff souls pakken en weer wegrennen?
  zondag 12 juli 2009 @ 00:21:16 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70891175
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:55 schreef DaggerNL het volgende:
Kut, ik heb die tower knight een beetje onderschat, 2800 souls kwijt. Kan ik de bossmap ingaan ff souls pakken en weer wegrennen?
Hmmm. een beetje cheaten kan dan handig zijn

Indien je het red(!) om de souls op te pakken dan daarna voor QUIT kiezen. Daarna weer laden en je zou buiten de fog deur moeten staan (ik was een keer bezig met fool's idol toen de verbinding met de server verbrak en toen kwam ik terug bij de fog deur).

2800 souls lijkt veel ,,, maar je zou ook gewoon kunnen doorgaan met levellen.
Ik ben nu 30+ en 10k in souls is redelijk simpel te vinden.

Met evacuate maak je je het nog wat makkelijker trouwens (kost 20k souls + je moet een item hebben waarmee je miracles kunt uit voer).
pi_70891215
Ach heb het al opgegeven. Ben nu gewoon die blauwe knights aan het killen om snel souls te krijgen. Gaat nog best snel ook.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:54:06 #280
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70894691
Besteld!

zondag 12 juli 2009 @ 10:44:22 #281
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70895171
Een zeer wijze beslissing Chocobo!
Ik vind de hoes van de US versie beter uit zien dan de aziatische (indien ze die ook echt nemen als cover).

Tec_Deacon - Knight - 72 <- Dagger's grote voorbeeld
Moirane Damodred - Royal - 37
Dagger - Knight - 4
pi_70896735
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef wdn het volgende:
Ik vind de hoes van de US versie beter uit zien dan de aziatische (indien ze die ook echt nemen als cover).

Fruit - Thief - 98 <-- Fokking Lozer
Dagger - Knight - 4
  zondag 12 juli 2009 @ 13:16:40 #283
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70898482
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef wdn het volgende:

Dagger - Knight - 4
Ik geloof de meeste hier blind. Ik heb nu niet veel tijd voor dit spel maar in Q3/4 waarschijnlijk wel. De keuze leek me duidelijk! Ik moest hem bij Videogamesplus.ca bestellen daar Amazon, Playasia en yesasia de US versie niet naar Europa sturen.

1 x Demons Souls [DELUXE EDITION] - PS3 (LIMIT 1 PER CUSTOMER) (Preorder) () = $79.99CDN
pi_70899771
Dagger - Knight - 20
  zondag 12 juli 2009 @ 15:03:42 #285
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70901476
Moirane Damodred - Royal - 39
Dagger - Knight - 20

chocobo: ik heb de azie versie en daar is niks mis mee
VGA.ca haal ik ook zo goed al als mijn games (LBP is geloof ik mijn enige EU versie en nu DS is mijn enige aziatische versie), Ik bestel er zelfs t-shirts tegenwoordig (ik heb prototype, farcry en afro samurai t-shirts ).
pi_70902013
Gasten ik ben fokking lvl 98 ja! NIET MIJ WEGCIJFEREN!
  zondag 12 juli 2009 @ 16:24:10 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70904359
3.1 is lekker voor spices.

(6 van die soulsuckers = 6 x 470 souls
Plus dat ding = 1330 souls)

en veel souls!

Een paar levels (44!) en 50 spices in 2 uur ofzo (heb ik nodig voor 2-2 runs; die dikke vuurdingen leveren me zonder silver bracelet 1660 souls (met weet ik nog niet)).

Gratz Fruit!

Fruit - Thief - 98 <-- A thief with a strawberry on top
Moirane Damodred - Royal - 45
Dagger - Knight - 20

edit: 45
1 run in 3-1 is 4700 souls maar ik moet er 4 of 5 doen om genoeg spice te vinden.
1 run in 2-2 is 17000 souls
Dat wil zeggen dat ik per serie door kan tot voorbij lvl 70 ben. Niet slecht.
Ik ben bang dat flamelurker me te moeilijk is. Ik kom niet voorbij hem en heb te weinig kansen om ergens bij een soort van safe spot te komen.
Die trap achterin is die een soort van safe?

[ Bericht 36% gewijzigd door wdn op 12-07-2009 19:32:11 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 19:28:24 #288
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70910259
Snap geen kont van al die stats. Toch een vraag alvast,... met welke character kan je het beste beginnen?
pi_70910568
Maakt geen klap uit na 1 NG+, aangezien je de stats zo kan verdelen zoals jij het wil (ben nu bezig met een thief die voornamelijk magic gaat casten )
  zondag 12 juli 2009 @ 19:45:40 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70910796
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Snap geen kont van al die stats. Toch een vraag alvast,... met welke character kan je het beste beginnen?
Ligt eraan wat je leuk vind te spelen. Ikzelf ben nogal van de magie enzo dus speel een Royal.
Normaal magician maar Royal klonk leuker.

Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt wat je speelt als je je stats maar goed verdeelt.
Royal = MAG pompen. Knight is STR pompen. Rest van de stats zijn minder van belang.
Een royal zonder mag of een knight zonder str haalt het niet

Met een Royal moet je wel de gang van de monsters kennen.Die soulsuckers in 3-1 reageren bijvoorbeeld op geluid dus als ze om het hoekje staan sla ik een ton kapot en dan komen ze kijken. Dat is het vuur+r3+vuur en hij is dood (ja ik vuur eerst en dan aim ik).
Een knight met heavy armor zal het lastiger hebben want hij maakt veel meer geluid dan een royal in wizard's kleren. En ja ik heb het geprobeerd een royal met heavy gear. Die soulsuckers reageren dan heel anders op me

Voordeel van magie gebruiken is dat je veel monsters kunt snipen. Phalanx is schieten+achteruit springen + herhalen. Tower Knight was te snipen vanaf de burcht. Fool's Idol is te snipen.
Flamelurker lukt me nog niet echt dus

Een knight kan met een boog en genoeg pijlen ook snipen op dezelfde manier maar die zal meer van het dodge+slaan zijn.

1 ding is wel zeker: FEMALE is makkelijker dan MALE.

Silver Bracelet

Increases souls obtained
Female Only
It also negate the ability of the Thief's Ring making you very visible to enemies!

Male kent zoiets niet als 'arm' equipment.

[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 12-07-2009 19:50:41 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 20:10:30 #291
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70911578
Serieus,... die verhalen

Ik hou van stealth, magie, pijl en boog,... en van vrouwen,... dat wordt dus een female thief of royal?
  zondag 12 juli 2009 @ 20:26:53 #292
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70912079
(Female) Royal krijgt meteen een Fragrant Ring (mp regen) en een Silver Coronet (mp increase)
Enige voordeel voor een Thief is een hoge hoeveelheid luck dus je krijgt veel items (luk -> drop increase)

Nee, dan doe maar een royal
Er zijn 2 skills die elk veel mp kosten en mega killers zijn dus voor een royal (veel dmg met magic en redelijk wat will is veel mp) handig zijn:

Firestorm

* Cost to purchase: Dragon's Soul
* Cost to cast: 100 MP
* Requires 3 Magic slots
* A large AoE fire-damage spell around the caster. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Most powerful spell; enemies hit by multiple flame pillars will die quickly, even bosses

Rage of God

* Cost to purchase: Dragon Demon's Soul
* Requires 2 Miracle slots
* A large spherical magical damage spell around the target, able to penetrate walls. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Work well with Ring of Sincere Prayer.
* Not as powerful as Firestorm, but is a spherical explosion as opposed to pillars of fire, so area effect is better.

Daarom ben ik met flamelurker bezig want die soul zit in 2-3

Royal vind ik het leukste Alleen jammer dat ik moet kiezen tussen de 2 skills (zelfde demon )

Oh en Royals kunnen ook met boog en pijl overweg
  zondag 12 juli 2009 @ 20:40:14 #293
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70912525
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef wdn het volgende:
(Female) Royal krijgt meteen een Fragrant Ring (mp regen) en een Silver Coronet (mp increase)
Enige voordeel voor een Thief is een hoge hoeveelheid luck dus je krijgt veel items (luk -> drop increase)

Er zijn 2 skills die elk veel mp kosten en mega killers zijn dus voor een royal (veel dmg met magic en redelijk wat will is veel mp) handig zijn:

Firestorm

* Requires 3 Magic slots
* A large AoE fire-damage spell around the caster. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Most powerful spell; enemies hit by multiple flame pillars will die quickly, even bosses

Rage of God

* A large spherical magical damage spell around the target, able to penetrate walls. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Not as powerful as Firestorm, but is a spherical explosion as opposed to pillars of fire, so area effect is better.

Royal vind ik het leukste Alleen jammer dat ik moet kiezen tussen de 2 skills (zelfde demon )

Ik zal dit onthouden,... dus een female Royale! Die met pijl en boog overweg kunnen. Dat kunnen ze toch wel hoop ik,... weet het even niet als ik je reactie zo zie. Die spells zien er ook cool uit, maar voordat ik zoiets kan casten ben ik vele uurtjes verder denk ik zo.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:48:21 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70912778
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zal dit onthouden,... dus een female Royale! Die met pijl en boog overweg kunnen. Dat kunnen ze toch wel hoop ik,... weet het even niet als ik je reactie zo zie. Die spells zien er ook cool uit, maar voordat ik zoiets kan casten ben ik vele uurtjes verder denk ik zo.
Ik ben aan 2-2 bezig. 2-3 schijnt nogal simpel te zijn en die boss levert de steen. Met mijn manier van gamen zit ik nu op 25 uur en ben lvl 45. Flamerlurker (2-2) lukt me nog niet maar dat komt wel. Die is weak against magic dus als ik eenmaal zijn routine doorheb moet dat gewoon lukken

In principe kun je na 1-1, 2-1, 3-1 (hier zijn veel spice items te vinden) en 1-2 level 2-2 gewoon doen. Dus dat is redelijk vroeg in het spel.
pi_70913964
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef wdn het volgende:

Firestorm

* Requires 3 Magic slots

Rage of God

Ik zei ook na 1 NG+
  maandag 13 juli 2009 @ 08:48:58 #296
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70924811
Kun je een bepaald level ook meerdere keren doen om te grinden? Of heeft dat geen nut?
  maandag 13 juli 2009 @ 09:04:50 #297
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70925035
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je een bepaald level ook meerdere keren doen om te grinden? Of heeft dat geen nut?
Waar denk je dat ik mee bezig ben geweest gisteren?

Ik doe 3-1. 2 soulsuckers op de 1ste verdieping. 2 zombies en 3 soulssuckers 1 verdieping hoger.
Dan naar beneden op dat tussenstuk 2 soulsuckers en dan dat ding aan het einde (geen idee wat dat is; is te donker). Naast veel spice voor MP vang ik hier 7x480+1350 souls per keer. Is +- 4750 souls per keer (soms sla ik wel eens een soulsucker over ) Met een aantal fresh spices tussen de 20 en 50 en een aantal old spices tot de 20 doe ik een lange run door 2-2 (door spices te gebruiken als mp op is) waarbij de grote bugs me 1660 souls geven (zijn er 5 in dat level die ik makkelijk aan kan). Samen met al dat kleine grut ongeveer 15000 souls.

Ik ben nu level 46 en level 70 kost 28351 souls dus ik zit snor totdat het me gaat vervelen.
Voordeel van 2-2 is dat er een superkorte route is naar de eindbaas dus die kan ik af en toe ook eens proberen (als ik even geen souls heb )

Die ring die extra souls op levert wil ik ook nog (kost 50k souls ) Hopelijk stackt die met mijn silver bracelet

en natuurlijk even een pixs uit 2-2 erbij

Dit is de enige plek die voor problemen zorgt. Die lava is dodelijk

Ik krijg van deze game zin om weer eens de anime Claymore te kijken

[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 13-07-2009 09:36:47 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 10:07:13 #298
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70926098
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:04 schreef wdn het volgende:

[..]

Waar denk je dat ik mee bezig ben geweest gisteren?

Ik doe 3-1. 2 soulsuckers op de 1ste verdieping. 2 zombies en 3 soulssuckers 1 verdieping hoger.
Dan naar beneden op dat tussenstuk 2 soulsuckers en dan dat ding aan het einde (geen idee wat dat is; is te donker). Naast veel spice voor MP vang ik hier 7x480+1350 souls per keer. Is +- 4750 souls per keer (soms sla ik wel eens een soulsucker over ) Met een aantal fresh spices tussen de 20 en 50 en een aantal old spices tot de 20 doe ik een lange run door 2-2 (door spices te gebruiken als mp op is) waarbij de grote bugs me 1660 souls geven (zijn er 5 in dat level die ik makkelijk aan kan). Samen met al dat kleine grut ongeveer 15000 souls.

Ik ben nu level 46 en level 70 kost 28351 souls dus ik zit snor totdat het me gaat vervelen.
Voordeel van 2-2 is dat er een superkorte route is naar de eindbaas dus die kan ik af en toe ook eens proberen (als ik even geen souls heb )

Die ring die extra souls op levert wil ik ook nog (kost 50k souls ) Hopelijk stackt die met mijn silver bracelet

en natuurlijk even een pixs uit 2-2 erbij
[ afbeelding ]

Dit is de enige plek die voor problemen zorgt. Die lava is dodelijk

Ik krijg van deze game zin om weer eens de anime Claymore te kijken
Serieus,.... Ik wil je zo graag begrijpen!
  maandag 13 juli 2009 @ 10:17:21 #299
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70926325
Wat snap je niet?

Er is een trap in "Nexus" (je startpunt) waar 5 zuilen staan die elk naar het eerste level brengen van die zuil.
3-1 is de derde zuil, eerste level. Dat level heb ik "uit" en levert me nu 3 dingen op: souls, old spice en fresh spice
2-2 is de 2de zuil, 2de level. Dat level heb ik de baas nog niet verslagen en doe ik (al spice consumerend zodat ik door kan blijven lopen) zo ongeveer tot aan de eindbaas ben (en dan 'evacuate' ik).

In totaal maak ik met deze methode een 40000 souls in een half uur tot een uur (is 5 levels).

2-2 is echt simpel. De meeste monsters zijn statisch of vallen nagenoeg niet aan of ze zijn zo dik dat ze niet door de gangen passen Het is alleen dat je al vallend naar beneden moet (je moet je steeds vanaf een rand naar een andere rand laten vallen dus dat is een beetje tricky als je het nog niet eerder hebt gedaan).
  maandag 13 juli 2009 @ 10:50:14 #300
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70927176
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Serieus,.... Ik wil je zo graag begrijpen!
Ik heb hetzelfde. Maar het enthousiasme proef ik. En ik vermoed dat we na 1 week spelen ook zo praten.
pi_70927645
Ik ga waarschijnlijk mijn DS te koop zetten: ik speel het op het moment eigenlijk niet meer. Misschien dat ik hem ooit nog een keer haal om mijn trophies compleet te maken of misschien wel opnieuw te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')