abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70332569
デモンズソウル Demonzu Souru



Release:
JP February 5, 2009
US Herfst 2009
EU TBA

Alleen uitgekomen in Japan.
Niet gepromoot door Sony , en in het begin alleen verkocht in koude vochtige hoekjes van de gameshops in Tokio.
Nu beginnen / leren echter veel mensen dit spel te waarderen ,en de erkenning te geven die het verdiend.
Update , net is bekend geworden dat een Noord Amerikaanse release gepland staat voor herfst 2009

Developer:
From Software

Publisher:
Sony Computer Entertainment , Ps3 Exclusive ( Sorry Aquila )

Genres:
Role Playing Game

Contents:
Single-player / online multiplayer


-Tof man , waar gaat dit spel over?

King Allanti the twelfth, in search for power and prosperity, channeled the power of souls.
He brought unprecedented prosperity to his northern kingdom of Boletaria.
That is, until a thick black fog covered the lands outskirts, cutting out the kingdom from the outside world.
Those who entered the fog never returned.

But Vallarfax of the royal Twin Fangs broke free from the fog and told the world of Boletaria's plight.
The aging King Allanti had awakened the Old One, the great beast below the Nexus, from its eternal slumber.
And that a dark fog had swept in, unleashing soul-craving demons. The ones that lost their souls, also lost their minds.
Chaos reigned, the mad attacking the sane. The Demons grow stronger and more powerful with each soul they devour.
The legend was told from man to man, mightly warriors entered the cursed lands but none have returned.

-Mja dat klinkt allemaal best boring? Wat is er nou hype aan dit spel dan?

Het is een spel alleen voor die-hard gamers
Geen Checkpoints in een level
Uit een level gaan = Enemy Respawn
Het niet kunnen verkopen van je loot.
Alleen Souls zijn betaalmiddel.
2x dood = al je current items kwijt.
Hoge Enemy Level Curve
Overal Valkuilen door de stages heen
Meters Hoge Demons

Het is geen spel voor de gemiddelde ( ik speel hem op easy mode binnen 5 uur uit ) gamer.
Je zal dood gaan, en vaak ook
Dood gaan = aan het begin van het level opnieuw beginnen
En nee, bij een Demon aankomen is ook geen checkpoint ,
Als je daar dood gaat kan je weer 20 min ernaar toe lopen, vijanden verslaan tot je het opnieuw kan proberen.
Zonder je Items uiteraard aangezien je bloodpool bij de Demon ligt.
Je begint in je Human vorm, als je dood gaat ben je een Soul en halveert je HP balk.
Je word pas weer normaal in Human vorm,als je een Demon verslaat, en/of een speciaal item gebruilkt

Het is gewoon heel realistisch, je bent geen super opgepompte ( I'll be back) Arnold.
Je bent simpele kerel met een zwaard , en als je 1 klap krijgt van een Demon ben je de helft van je HP kwijt
Maar als je dan toch een Demon heb verslagen, zit je met je hart in je keel
En dat heb je met weinig andere games tegenwoordig.
Het spel pakt je bij je strot en laat je niet meer los

Klik op de link voor een uitgebreide review / information
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review

-En bestaat uit een diep uitgewerkt Classes / Armor systeem
Je kan kiezen uit onderstaande

Knight: Southern knights of Boletaria, strong and heavy armored.
Priest: Warriors of the priesthood, they have faith in God and use miracles.
Thief: Work under the cover of darkness, sneaking up behind enemies.
Magician: Masters of magic, poor physical offensive and defensive skills.
Temple Knight: Strong warriors that also use defensive miracles to their advantage.
Soldier: Skilled in combat, able to handle many types of weapons.
Wanderer: Low armored but fast and agile, skilled with swords.
Barbarian: Uncivilized people not wearing any armor, physically strong.
Royal: Aristocrats users of offensive magic, starts with valuable magic rings.
Hunter: Specialized in outdoor activities, skilled with bows, light on armor

-Ja maar Deacon, jij ouwe Japans game spelende gek , ik zie alleen maar een Jap Release hoe zit dat?

Idd alleen een Jap release.
Echter de Asian versie heeft Engelse Voice acting & subs.
Alleen de manual is in het Chinees, voorlopig alleen te importeren dus

Paar foto's
















Bespreek hier hints / tips / guides voor Boss Battles

Spelers van Fok

Deacon - Knight
Griebus - Royal
pi_70332606
TT

tvp tevens voor een erg tof spel

Ik heb overigens ook voor een Royal gekozen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:47:51 #3
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70333048
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70333131
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Fallen het volgende:
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_70336684
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Fallen het volgende:
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
pi_70337927
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Fallen het volgende:
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:54:17 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70344443
Ik wel besteld en is onderweg
Hopelijk voor zaterdag binnen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_70351423
quote:
Alleen de manual is in het Chinees, voorlopig alleen te importeren dus
Ook als DS naar het westen komt moet je deze importeren want er zijn alleen nog maar plannen om hem in de US uit te brengen, europa kan het waarschijnlijk vergeten...
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70362527
Is er een manier om van die draak met dat vuur vanaf te komen?
Ga telkens dood als ik er probeer langs te komen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_70362879
Rennen Deviant, Rennen.
pi_70373144
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Rennen Deviant, Rennen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keer

Klopt het dus dat als je 1x op een punt dood gaat en je wilt dan als je dood bent geweest opnieuw daarnaartoe gaan en je gaat weer dood, dat je dan helemaal niet meer die spullen terugkrijgt van de eerste keer doodgaan?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_70374170
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keer

Klopt het dus dat als je 1x op een punt dood gaat en je wilt dan als je dood bent geweest opnieuw daarnaartoe gaan en je gaat weer dood, dat je dan helemaal niet meer die spullen terugkrijgt van de eerste keer doodgaan?
Rennen of een boogje met een paar honderd pijlen
Klopt, alle items die je hebt gebruikt zoals healing items en dergelijke, ben je kwijt net als alle souls.
De items die je gevonden hebt en niet gebruikt blijven in je inventory
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70374387
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Griebus het volgende:

[..]

Rennen of een boogje met een paar honderd pijlen
Klopt, alle items die je hebt gebruikt zoals healing items en dergelijke, ben je kwijt net als alle souls.
De items die je gevonden hebt en niet gebruikt blijven in je inventory
Ja, ik heb nu eindelijk de truuk gevonden

Ah oke, zonde want had veel souls
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_70384631
Nieuwe patch online? Player en monster shadows?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70392196
Ik ben online atm! Eerste pot voor mij Als iemand zin heeft om te cooppen, een newb meld zich!
pi_70392370
Er zijn wel shadows en monster shadows nu! Ik weet niet of dat eerst al was? Ziet er prima aus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 12:35:36 ]
pi_70394589
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70395162
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt heel stoer geweest
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Er zijn wel shadows en monster shadows nu! Ik weet niet of dat eerst al was? Ziet er prima aus.
Nee:
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Griebus het volgende:
Nieuwe patch online? Player en monster shadows?
Wel geinig, in eerste instantie hebben ze dat eruit gehaald omdat het hier en daar behoorlijke slowdown veroorzaakte.
Misschien wat tips gehad van de sony/insomnia/etc devs?
btw. nice dat je eindelijk die ps3 weer hebt, met DS zal ie wel behoorlijk wat overuren gaan maken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:01:20 #19
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_70395344
Is er wel door menuutjes heen te komen in T Japans? Kan niet geloven dat je t maximale uit je spel haalt. Zeker omdat t zo 'die-hard' is.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_70395628
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef cwk het volgende:
Is er wel door menuutjes heen te komen in T Japans? Kan niet geloven dat je t maximale uit je spel haalt. Zeker omdat t zo 'die-hard' is.
Je moet ook niet de japanse versie bestellen maar de asia versie; deze heeft gewoon engelse tekst.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70396759
Kan iemand mij de betekenis van de tekens bij de wapens uitleggen? Ik heb namelijk geen idee wat ik aan het doen ben

Ik had die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt bijna dood fuck, zeker dat ik dat nog een keer ga proberen!
pi_70397042
quote:
* 1: The damage types the weapon deals. From left to right Pure Physical, Blunt, Slashing, Piercing. Different enemies are strong or weak to the various damage types. Pure Physical damage is ok against everything, but not strong or weak to any particular enemy. Some weapons can deal multiple damage types. [?? Does a weapon use the strongest of its types against an enemy weak to one of the types ?? Possible Answer: I doubt it uses the strongest — instead it uses the type relevant to an attack, for example, straight sword will use pure physical for normal attacks, and will use piercing for a strong R2 attack, daggers likely use slashing for regular attacks and piercing for strong and backstabs; that's my guess…]

* 2: The weapon type. This affects the actual attacks you perform by pressing R1 or R2, and if it can parry or block when used in the left hand or two-handed. Some smaller light weapons also deal more damage from parry counters or backstabs.

* 3: A weapons actual Physical attack power. The first number is the weapons base, inherent attack power. The second number is the bonus damage it is gaining from your statistics (see 6: AddedParams)

* 4: A weapons Magic attack power. Some weapons deal inherent Magical damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Sticky White Stuff or one of the weapon enhancement spells to give it a powerful temporary Magic damage boost. Again, as with physical attack power, this inherent damage may be boosted by AddedParams.

* 5: A weapons Fire attack power. Some weapons deal inherent Fire damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Turpentine or Black Turpentine to give it a temporary (but powerful) Fire damage boost. As with Physical attack power, this damage may be boosted by AddedParams.

* 6: AddedParams is the bonus damage your weapon receives from your statistics. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. A weapon can have a rank of S, A, B, C, D, or E in any, all, or none of these attributes! The higher the rank is, the greater the bonus it derives from your stats. This damage is added on to the base damage of the weapon as shown in 3:, 4: and 5:. In the case of some weapons with high AddedParam bonuses, they may actually be weaker than a weapon with high base damage attributes and low or no AddedParam bonuses until your statistics reach a higher level. Weapons with high AddedParam ranks scale well with high statistics. This makes them stronger weapons for high level characters, but possibly worse at lower levels. Note that the AddedParams bonus damage values for Strength and Dexterity add to the Physical attack power item 3, and the Magic and Faith AddedParams bonus is added to the intrinsic Magic attack power item 4.

* 7: Special attack properties. From left to right: Bleeding, Poison, Plague, and Critical Strike. The higher the number, the better the chance of inflicting that status ailment [?? Do higher values indicate a stronger effect ??]. Bleed, Poison, and Plague all inflict damage over time. Poison and Plague also cut the effect of healing items, with Plague being the stronger of the two. Critical strike may deal a highly damaging blow.

* According to JP wiki, these number will divide by 60 to damage per second. For example, 360 Bleeding of Makoto if victim lost blood (heart beat sound) will affect 6dmg/sec except critical that may add directly when you do backstab/parry/critical attack move dmg.

* 8: DamageCut %% is the percentage of Physical/Magical damage absorbed when you block with a weapon (this also applies to shields). If you are holding a large weapon in the offhand and block, or two handing a weapon and block, these are the percentages of physical/magical damage that will be soaked. Unsurprisingly, most weapons are greatly inferior to shields for this purpose.

* 9: HitRes is the impact resistance of a weapon (or shield) while blocking. The higher this number, the stronger a hit you can take without being staggered or having your guard blown back.

* 10: Required statistics to use this piece of equipment. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. For some weapons, you may be able to two hand it and get past a slightly low stat score by pressing Triangle. [?? Exact effect of insufficient stats ??]

* 11: Durability. The offensive or defensive power of a piece of equipment degrades as it is worn down. Some pieces have exceptionally low or high durability. All can be repaired at the blacksmith in town or in the mines at 2-1.

* 12: Weight. Most important for characters with low Endurance scores, some weapons or pieces of gear are exceptionally heavy, and may impede your movement speed.
Schaamteloze copy/paste vanuit de DS wiki.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70397294
hoe spring je eigenlijk?
pi_70397511
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe spring je eigenlijk?
Da kan nie Enige wat je hebt is rollen, daarmee kan je als je een beetje handig bent soms ook kleine stukjes overbruggen.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_70398869
er stond ergens een tip: if you jump here. Maar ik kon dus niet springen. Ook in de Nexus zit ergens een message op een platform (aan het einde van dat stukje met AL die informatie over de game / besturing etc). Daar kon ik dus ook niet bij

Verder is deze game INSANE Fokking hell, net mn eerste demon verslagen en TE-RING

Staat er ergens een bericht met: watch out
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')