quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef Fallen het volgende:
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
Nog steeds niet besteld, maar weet niet hoe lang ik de verleiding kan weerstaan...
Ook als DS naar het westen komt moet je deze importeren want er zijn alleen nog maar plannen om hem in de US uit te brengen, europa kan het waarschijnlijk vergeten...quote:Alleen de manual is in het Chinees, voorlopig alleen te importeren dus
Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keerquote:
Rennen of een boogje met een paar honderd pijlenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, tot nu toe nog maar 1x gelukt en dat was de eerste keer
Klopt het dus dat als je 1x op een punt dood gaat en je wilt dan als je dood bent geweest opnieuw daarnaartoe gaan en je gaat weer dood, dat je dan helemaal niet meer die spullen terugkrijgt van de eerste keer doodgaan?
Ja, ik heb nu eindelijk de truuk gevondenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:15 schreef Griebus het volgende:
[..]
Rennen of een boogje met een paar honderd pijlen
Klopt, alle items die je hebt gebruikt zoals healing items en dergelijke, ben je kwijt net als alle souls.
De items die je gevonden hebt en niet gebruikt blijven in je inventory
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:Dat was echt heel stoer geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Er zijn wel shadows en monster shadows nu! Ik weet niet of dat eerst al was? Ziet er prima aus.
Wel geinig, in eerste instantie hebben ze dat eruit gehaald omdat het hier en daar behoorlijke slowdown veroorzaakte.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:24 schreef Griebus het volgende:
Nieuwe patch online? Player en monster shadows?
Misschien wat tips gehad van de sony/insomnia/etc devs?
btw. nice dat je eindelijk die ps3 weer hebt, met DS zal ie wel behoorlijk wat overuren gaan maken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Je moet ook niet de japanse versie bestellen maar de asia versie; deze heeft gewoon engelse tekst.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef cwk het volgende:
Is er wel door menuutjes heen te komen in T Japans? Kan niet geloven dat je t maximale uit je spel haalt. Zeker omdat t zo 'die-hard' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt bijna doodfuck, zeker dat ik dat nog een keer ga proberen!
Schaamteloze copy/paste vanuit de DS wiki.quote:* 1: The damage types the weapon deals. From left to right Pure Physical, Blunt, Slashing, Piercing. Different enemies are strong or weak to the various damage types. Pure Physical damage is ok against everything, but not strong or weak to any particular enemy. Some weapons can deal multiple damage types. [?? Does a weapon use the strongest of its types against an enemy weak to one of the types ?? Possible Answer: I doubt it uses the strongest — instead it uses the type relevant to an attack, for example, straight sword will use pure physical for normal attacks, and will use piercing for a strong R2 attack, daggers likely use slashing for regular attacks and piercing for strong and backstabs; that's my guess…]
* 2: The weapon type. This affects the actual attacks you perform by pressing R1 or R2, and if it can parry or block when used in the left hand or two-handed. Some smaller light weapons also deal more damage from parry counters or backstabs.
* 3: A weapons actual Physical attack power. The first number is the weapons base, inherent attack power. The second number is the bonus damage it is gaining from your statistics (see 6: AddedParams)
* 4: A weapons Magic attack power. Some weapons deal inherent Magical damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Sticky White Stuff or one of the weapon enhancement spells to give it a powerful temporary Magic damage boost. Again, as with physical attack power, this inherent damage may be boosted by AddedParams.
* 5: A weapons Fire attack power. Some weapons deal inherent Fire damage. If a weapon does NOT already deal Fire or Magic damage, you can enhance it with Turpentine or Black Turpentine to give it a temporary (but powerful) Fire damage boost. As with Physical attack power, this damage may be boosted by AddedParams.
* 6: AddedParams is the bonus damage your weapon receives from your statistics. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. A weapon can have a rank of S, A, B, C, D, or E in any, all, or none of these attributes! The higher the rank is, the greater the bonus it derives from your stats. This damage is added on to the base damage of the weapon as shown in 3:, 4: and 5:. In the case of some weapons with high AddedParam bonuses, they may actually be weaker than a weapon with high base damage attributes and low or no AddedParam bonuses until your statistics reach a higher level. Weapons with high AddedParam ranks scale well with high statistics. This makes them stronger weapons for high level characters, but possibly worse at lower levels. Note that the AddedParams bonus damage values for Strength and Dexterity add to the Physical attack power item 3, and the Magic and Faith AddedParams bonus is added to the intrinsic Magic attack power item 4.
* 7: Special attack properties. From left to right: Bleeding, Poison, Plague, and Critical Strike. The higher the number, the better the chance of inflicting that status ailment [?? Do higher values indicate a stronger effect ??]. Bleed, Poison, and Plague all inflict damage over time. Poison and Plague also cut the effect of healing items, with Plague being the stronger of the two. Critical strike may deal a highly damaging blow.
* According to JP wiki, these number will divide by 60 to damage per second. For example, 360 Bleeding of Makoto if victim lost blood (heart beat sound) will affect 6dmg/sec except critical that may add directly when you do backstab/parry/critical attack move dmg.
* 8: DamageCut %% is the percentage of Physical/Magical damage absorbed when you block with a weapon (this also applies to shields). If you are holding a large weapon in the offhand and block, or two handing a weapon and block, these are the percentages of physical/magical damage that will be soaked. Unsurprisingly, most weapons are greatly inferior to shields for this purpose.
* 9: HitRes is the impact resistance of a weapon (or shield) while blocking. The higher this number, the stronger a hit you can take without being staggered or having your guard blown back.
* 10: Required statistics to use this piece of equipment. From left to right, Strength, Dexterity, Magic, and Faith. For some weapons, you may be able to two hand it and get past a slightly low stat score by pressing Triangle. [?? Exact effect of insufficient stats ??]
* 11: Durability. The offensive or defensive power of a piece of equipment degrades as it is worn down. Some pieces have exceptionally low or high durability. All can be repaired at the blacksmith in town or in the mines at 2-1.
* 12: Weight. Most important for characters with low Endurance scores, some weapons or pieces of gear are exceptionally heavy, and may impede your movement speed.
Da kan niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol! Dropte hij nog wat? Kijk uit welke npc je attacked, zelfs in de gamelevels zitten gasten die je nodig hebt. Sommigen gaan bijvoorbeeld nadat je ze hebt ontmoet naar de nexus waar ze items verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Bweeeh, die punkass blauwe lozer in de nexus is tot bij mij, hij wou tof doen en toen heb ik m van de trap gegooidPWNED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin dus maar grinden in 1.1, heb een truukje ontdekt om die redelijk sterke semi-boss die boven op dat kasteel staat (die met die 3 rode ogen) voor de deur die nog op slot zit te PWNEN en daar krijg je 2k souls voor![]()
Dus grinden it is, ik heb alleen nog 0 magic, 0 iets behalve mijn scimitar 4+ en shield 4+
Thief zijn sucked![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:21 schreef SuperFruitig het volgende:Neem een boog een een zoot pijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die huge ass knight zijn weer andere tactics maar doe eerst die ene maar
Must have NOW. Na die 13 minuten walkthrough te hebben gezien heb ik 'm meteen besteld via yesasia. Eindelijk een coole rpg voor de ps3.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Demon's Souls Designer Interview
http://www.gametrailers.c(...)w-demons-souls/52090
En een 13-minuten walkthrough.
http://g4tv.com/videos/39(...)ct-Feed-Walkthrough/
Must-have voor mij dit najaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I_T heb jij nog tips om mijn buid te fixxen, en met wat voor gear loop jij / wat raad je mij nu aan voor stats / gear? Ook heb ik nog geen magic of miracles en hack n slash ik mn weg nog steeds overal doorheen, ik weet niet of dat bevoorderlijk is voor de game progressie?
DEZE GAME IS IN FUCKING SANE![]()
KOPEN KOPEN KOPEN
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2009 12:20:37 ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:15 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGODMYGODMYGOD
Gisternacht veel en veel te lang doorgespeeld ( tot 7 uur vanmorgen) maar wel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I_T heb jij nog tips om mijn buid te fixxen, en met wat voor gear loop jij / wat raad je mij nu aan voor stats / gear? Ook heb ik nog geen magic of miracles en hack n slash ik mn weg nog steeds overal doorheen, ik weet niet of dat bevoorderlijk is voor de game progressie?
DEZE GAME IS IN FUCKING SANE![]()
KOPEN KOPEN KOPEN
Voor mensen die toch nog twijfelen of dit iets voor hen is: http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054
[ Bericht 3% gewijzigd door Griebus op 28-06-2009 15:06:00 ]Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ik heb in het begin eerst die armour gekocht bij de vendor in 1-2.quote:I_T heb jij nog tips om mijn buid te fixxen, en met wat voor gear loop jij / wat raad je mij nu aan voor stats / gear? Ook heb ik nog geen magic of miracles en hack n slash ik mn weg nog steeds overal doorheen, ik weet niet of dat bevoorderlijk is voor de game progressie?
In Human form heb jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
wat is het voordeel van een human form tov een soul form?
OMGquote:Op zondag 28 juni 2009 13:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Voor mensen die toch nog twijfelen of dit iets voor hen is: http://www.gametrailers.c(...)h-demons-souls/52054
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:00 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Net Biorr en Yuria gered.
Gelijk maar even Firestrom gekocht![]()
Op naar de Boss van 1-3
Flamelurker: die heb ik metquote:Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
GOSVEROMSDOFMASDOFMQSERGOM!#$ OVM!#$G
Kan iemand me helpen met die flamelurkerHet lukt me godverdomme de hele tijd NET NET NET niet
En al die achterlijke waarmee ik coop online gaan de hele tijd dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden dus ook moeten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |