Gewoon staan is het beste, het is handig om bijvoorbeeld een crescent weapon te vinden/maken, daarmee gaat ook je mp omhoog.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
Zucht. Wat is dit lastig zeg
Om MP te restoren kan ik dan het beste gewoon ergens blijven staan?
Oh en de ingave bij de naam is natuurlijk weer NET 1 karakter tekort voor Moiraine Damodred
Royal begint met soul level 1. Is makkelijk want dan zijn de souls in het begin goedkoperquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
Ja en ik ben 1! lolquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
Dan raak je wel heel snel door je magic heen. De build die je wil gaan doen (dus stoppen bij 200mp) is daar niet geschikt voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:44 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu 5Phalanx was easy.
Lead Demon's Soul Wat kan ik daar het beste mee doen?
Ik had genoeg souls voor Heal, Water Veil en om will/magic/faith iets de upgraden (iedere +3 meen ik).
Souls van maken voor een hoger soullvl? Of wachten en toch voor die spear gaan (alhoewel ik liever magie gebruik)
Heal/water veil zijn ge-equiped (duurde even voor ik door had hoe).
Oh en ik ben ook even verder gelopen na het verslaan van Phalanx maar die draak bovenin is me te dodelijkMoet ik daar doorheen nu of is het beter om 1 van de andere lokaties te proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.
Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde
Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden wasIk stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k
Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas
Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
Dude, wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.
Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
![]()
Ik zou die souls gebruiken om je attackpower omhoog te gooien.
Je kan je Strength of je Dexter upgraden (goed opletten welke van de 2 je attackpower omhoog zet)
En ik zou mijn wapens zoveel mogelijk upgraden.
Werkte voor heel goed, deze strategie.
Magic en Miracles is wat voor Grieb
Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde
Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden wasIk stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k
Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas
Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
Hahaha aardige gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Hoe bedoel je weak? In defense of offense?
Ik zou sowieso magic en miracles gaan leren. Met magic kan je jezelf ook nog buffen dus dat scheelt al heel wat. Miracles, ik hou ervan om te farmen enzo maar je kan er ook jezelf of anderen mee reviven.
Die miracles knakker zit aan de rechterkant als je met je neus naar stockpile gozert staat.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Tjesus wat ben je weakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.
Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow)
Die gasten in 3-2 zijn precies de reden dat ik voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.
Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gozer deed misschien heal of zoiets, die magic is idd firestorm.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Oh man ik heb 2 maanden moeten wachten en god was is dit een kei goede game. Moeilijk ja. Soms zelfs frustrerend als je door een simpel monster vermoord wordt waar je voor de 10de keer langsgaat (omdat er verderop een andere je steeds te pakken krijgt).quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Blackninjadude het volgende:
Damn you all straight to hell! Damn bastards getting me all hyped here. Ik wil de fucking game. NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |