Gewoon staan is het beste, het is handig om bijvoorbeeld een crescent weapon te vinden/maken, daarmee gaat ook je mp omhoog.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
Zucht. Wat is dit lastig zeg
Om MP te restoren kan ik dan het beste gewoon ergens blijven staan?
Oh en de ingave bij de naam is natuurlijk weer NET 1 karakter tekort voor Moiraine Damodred
Royal begint met soul level 1. Is makkelijk want dan zijn de souls in het begin goedkoperquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
Ja en ik ben 1! lolquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Je zit in wereld 1-1 maar bent soul lvl 9-12 ish (afhankelijk van je initiele build)
Dan raak je wel heel snel door je magic heen. De build die je wil gaan doen (dus stoppen bij 200mp) is daar niet geschikt voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:44 schreef wdn het volgende:
Ik ben nu 5Phalanx was easy.
Lead Demon's Soul Wat kan ik daar het beste mee doen?
Ik had genoeg souls voor Heal, Water Veil en om will/magic/faith iets de upgraden (iedere +3 meen ik).
Souls van maken voor een hoger soullvl? Of wachten en toch voor die spear gaan (alhoewel ik liever magie gebruik)
Heal/water veil zijn ge-equiped (duurde even voor ik door had hoe).
Oh en ik ben ook even verder gelopen na het verslaan van Phalanx maar die draak bovenin is me te dodelijkMoet ik daar doorheen nu of is het beter om 1 van de andere lokaties te proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.
Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde
Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden wasIk stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k
Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas
Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
Dude, wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Nu sta ik op 52k, met heel 2 uitgespeeld, heel 3 uitgespeeld, bij 1.4 en 4.1, 5.1.
Maar ik ben echt een weak ass pussy. Iemand tips wat ik het beste met die souls kan doen? Magic? Miracles? (Waar koop ik die miracles trouwens?)
![]()
Ik zou die souls gebruiken om je attackpower omhoog te gooien.
Je kan je Strength of je Dexter upgraden (goed opletten welke van de 2 je attackpower omhoog zet)
En ik zou mijn wapens zoveel mogelijk upgraden.
Werkte voor heel goed, deze strategie.
Magic en Miracles is wat voor Grieb
Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat me gisteren gebeurde
Ik zat in het begin van 1.3 te wachtten tot iemand mij wou helpen toen een black phantom mijn game invadde. Toen ik erachter kwam dat hij nergens te bekennen was, verstopte ik me snel in de kantelen van 1.2/1.3 (waar je tegen die Boss vecht). Vervolgens zag ik mijn souls toenemen, en kwam ik erachter dat de black phantom heel 1.3 aan het uitmoorden wasIk stond op 10k en toen hij klaar was met zijn ravage stond ik op 27k
Vervolgens kon ik alle loot scoren in 1.3 en op naar de eindbaas
Daar aangekomen zag ik een blue phantom summon, en summonede ik een gast die
Hahaha aardige gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt in no time sloopte
Hoe bedoel je weak? In defense of offense?
Ik zou sowieso magic en miracles gaan leren. Met magic kan je jezelf ook nog buffen dus dat scheelt al heel wat. Miracles, ik hou ervan om te farmen enzo maar je kan er ook jezelf of anderen mee reviven.
Die miracles knakker zit aan de rechterkant als je met je neus naar stockpile gozert staat.
Tjesus wat ben je weakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.
Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow)
Die gasten in 3-2 zijn precies de reden dat ik voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, die gast die me hielp met die 1.3 boss deed de hele tijd zichzelf met een gele gloed iets doen? En hij had een massive FIREBOMBDING iets? Waarschijnlijk Firestorm. Maar die kan ik nog nergens kopen.
Ik ben zowel offensive als defensive weak (bijvoorbeeld die black phantoms met dat belletje in 3.2 wasten me met 1 blauwe magic arrow)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gozer deed misschien heal of zoiets, die magic is idd firestorm.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Oh man ik heb 2 maanden moeten wachten en god was is dit een kei goede game. Moeilijk ja. Soms zelfs frustrerend als je door een simpel monster vermoord wordt waar je voor de 10de keer langsgaat (omdat er verderop een andere je steeds te pakken krijgt).quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Blackninjadude het volgende:
Damn you all straight to hell! Damn bastards getting me all hyped here. Ik wil de fucking game. NU
Je hebt een talisman nodig voor miracles. Het mooiste is als je talisman of beasts hebt, daarmee kan je zowel magic als miracles casten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staan
Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.
- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ().
Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazendenk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.
Trouwens: 1-1 en 2-1 kostte me 9 uur. Deden jullie er ook zo lang over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Insanity_Tigra op 03-07-2009 11:12:45 ]Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Iemand nog tips voor die Blue Dragon in 1-4, wantInderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Inderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.
Op dat momentTenx man, net geprobeerd en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
Ik kan dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
Yepquote:Moet ik dat ding uitzetten dat ze afschiet?
Begin wel alvastquote:Ik ben iig laffiedaffie Thief soul lvl 52
Whoopsy daisyquote:Wel antwoorden maar mij niet toevoegen he? snif
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Tenx man, net geprobeerd en:
Ik kan dus nietJe kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam - Class - Level
SuperFruitig - Thief - 52
Tec-Insanity - Thief - 79
Moirane Damodred - Royal - 18
Griebus Royal - 102Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestooktquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staanOh en als je op die toren gaat staan kun je hem met arrows taken (5 hits lukte me toen waren mijn arrows op
Ik gok op ongeveer 300 arrows om hem te doden).
Plus je kunt dan in 1-1 de purple shield ophalen (die ik al heb aangezien ik snel heen en weer heb gerend toen die draak met de brug in 1-1 bezig was).
Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.
- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ().
Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazendenk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.
Trouwens: 1-1 en 2-1 kostte me 9 uur. Deden jullie er ook zo lang over?
Bij de eerste turret in het midden naar beneden en dan? Bij die andere turrent naar boven en dan dat stuk naar het kasteel? Man daar kom ik niet eens, Die honden kom ik niet voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestookt
je kan ze usen en dan krijg je gewoon souls. Het is een bekende mistranslation dat er staat "turns user into a soul". Er moet staan "turns into souls".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?![]()
Je kan ze use'en en dan in soul mode ofzo lopen?
Deze ben ik tot nu toe tegengekomen:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?![]()
Je kan ze use'en en dan in soul mode ofzo lopen?
DAT ga ik vannacht is flink uitproberenquote:Je kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen
Dat is het laatste level, succes!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:49 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
DAT ga ik vannacht is flink uitproberen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ennuh:
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:37 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Tenx Grieb![]()
Bijna gelukt, wantHehe, die knakker is echt een ontzettende ***!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ennuh:
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden
quote:Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Insanity_Tigra op 04-07-2009 11:27:09 ]Psn online ID Tec-Insanity
Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:33 schreef wdn het volgende:
Large Flame Scale Demon's Soul ...
Hier http://www.salp.nl/gaming/demonssoul/souls staat 30k souls net als op de wiki.
Geeeeeeeen idee of je er meer mee kunt.
Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:26 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen met de Large Flame Scale Demon's Soul?
Op de wiki staat Properties Unknown.
Anders doe ik em consumen, maar niet dat ik strax weer een of andere upgrade ga missen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frustratie!Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp
Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kan
@Insanity_Tigra: de special die ik bedoel isUitbreiding? SweeettttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frustratie!Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp
Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
![]()
Ow die special. Ja DAT is wel een k*tspecial zeg!
Moest gelijk denken aan hoeveel souls ik weer nodig had![]()
MAAR Old King Allant is mijn BITTCCHHHHHHH woohoooo![]()
Tjesus wat een frustrerende bosbattle was dat zeg!
Nu nog 4-2 en 4-3 doen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.
Niet dat strax blijkt dat je een of ander UBER wapen kan maken ofzo hehehe
Ja die ja!quote:Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. viel het wat lager uit
In heel lvl4 kan je lekker farmenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:29 schreef wdn het volgende:
Trophy #3 is binnen
Had wat mazzel: fool's idol kwam 2 keer op dezelfde plek terug dus ik kon mijn pilaartje stevig blijven vasthouden
1-1
2-1
3-1
en nu? 4-1 is me te lastig (die soldiers(of wat het ook mogen wezen) zijn me te snel en te dodelijk.
Is 2-2 lastig?![]()
Ge-upgrade naar lvl 26 (even 1200 souls "gefarmed" want ik ga echt niet met 3000 souls rondrennen)
Griebus: met welk lvl ben je gaan farmen en waar?
Gratz!!quote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Insanity_Tigra het volgende:![]()
![]()
![]()
Uitgespeeeellldddddd
![]()
![]()
![]()
![]()
Man o man, wat een vette game!![]()
Zo mogen er wel meer komen
Ostrava hoortquote:- Ik las ergens dat Ostrava in 1-2 in het begin bij die poort moet staan (waar die mini-phalanxen zitten). Die poort is dicht en blijft dicht. Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
Ostrava was levend toen ik hem in 1-1 tegenkwam en ik heb daar meen ik alle vijanden vermoord en met hem gesproken
Voor de zekerheid heb ik 1-1 even gecontroleerd: hij staat daar niet meer.
En ik heb ook even de tunnel doorgelopen en achter het hek stond hij ook niet.
Hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:04 schreef wdn het volgende:
Tigra fix die lijst eens. Zie mijn vorige post
Naam - Class - Level
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld![]()
Tec-Insanity - Thief - 91 <-- SF's grote voorbeeld
Moirane Damodred - Royal - 26
Ik zal eens in de Nexus kijken![]()
1-2: ik ben 2x tot aan die eerste knight met blauwe ogen gekomen maar die is samen met de archers net te sterk.
HA! Moirane Damodred staat te regennen voor de fog deur
quote:Tec-Insanity - Thief - 91 <-- SF's grote voorbeeld
You have been soulsuckedquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK
Ik werd net gekilled door een BFGaat mijn strength 1 omlaag?
DE FOQUE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
Primeval dragonsquote:Op maandag 6 juli 2009 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
en hoe kom ik aan colorless demon's souls?
Ik neem aan dat dit wapens van Blacksmith Ed zijn. Een lijstje:quote:Op maandag 6 juli 2009 00:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Btw wat zijn leuke wapens om te hebben? Ik zie online echt gastten met MEGA swords en insane spearsMaar ik word alleen geraped en heb nog steeds die kut scimitar
Dat zal de Black World Tendency Event zijn neem ik aan? "2x black phantoms before the boss"quote:Op maandag 6 juli 2009 00:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moest het Tower Shield achterlaten @ 1.4Ik zie dat ik hem alleen nog kan krijgen in 1.2 sidequest? Welke is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu wel 2 dope zwaarden die ik maar eens ga upgradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kan bij dat wijf rechts nog steeds geen miracles kopen btwVerder ben ik nu lvl 58 en heb nog een partij van 60k souls achter
Heb 4 helemaal ausgespielt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu wel 2 dope zwaarden die ik maar eens ga upgradenDat stormzwaard zou ik niet upgraden, is alleen handig in dat ene levelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij geen shield?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:46 schreef wdn het volgende:
HA! Hoeveel FAITH heb je?
Minimum is 10 voor miracles
Aan de manier waarop miracles/magics beschikbaar komen (zie demon souls) denk ik dat als je onder de 10 faith zit niks te zien zult krijgen(?)
Ik heb 1-1, 1-2, 2-1 en 3-1 gedaan. Iemand een hint wat ik het beste nu kan doen?
Als ik in staat ben in 4-1 die blue eye knights + die ene archer te verslaan (maar wel met moeite: targetten en flame thrower dan 3 keer achteruitspringen en flame thrower als ik het goed uitvoer anders is het 6x naar achteren rollen) is het dan aan te raden 4-1 te gaan doen (staan in dat lvl alleen nog maar blue eye knights die op me afkomen of zijn ze te snipen?)? Of zou ik beter 2-2 kunnen doen (die beetles zijn blijkbaar goede XP maar zijn ze lastig te snipen?)
Ik deed alles gewoon met zwaard of spear: op afstand een pijl in zo'n gast, switchen naar zwaard/spear en shield; blokken en op het juiste moment attacken. Heel af en toe gebruik ik mijn magic, als de situatie erom vraagt.
4-1 heb ik ook heel vroeg gedaan, ik had namelijk die boog nodig die daar ligtAls je eenmaal weet hoe je die gasten kan killen, is dat level echt goed te doen. (let nog wel even op die klootzakken met dual katana's, die zijn nog best pittig
)
Het is inderdaad niet echt op de Royals manier, toen ik het net zat te tikken realiseerde ik me dat ik beter voor knight ofzo had kunnen gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef wdn het volgende:
Ik gebruik een buckler en een silver catalyst + (maar heb wel een lading schilden in storage waaronder purple shield ( http://demonssouls.wikidot.com/purple-flame-shield gejat toen die draak even AFK was)). En doe echt alles met magic * wdn hugs flame thrower.
(Ik meen dat ik dit schild ook heb: http://demonssouls.wikidot.com/steel-shield )
Ik zal het eens proberen met schild en spear ( http://demonssouls.wikidot.com/winged-spear ).
Maar dat is niet des Royals
Mijn str is nog steeds 9dus om steel shield effectief te kunnen gebruiken zou ik 9 lvls erbij moeten hebben
WTF waar zit die? En als je die verslaat, komtie dan weer terug?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wdn het volgende:
Primeval demon:
[ afbeelding ]
Die probeer ik nog een tijdje uit te weg te gaan
Wat stel je voor dan om te gebruiken? Alsin: wapen, shield, magic en miracles?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat stormzwaard zou ik niet upgraden, is alleen handig in dat ene level
Zien er echt gevaarlijk uit!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef wdn het volgende:
Primeval demon:
[ afbeelding ]
Die probeer ik nog een tijdje uit te weg te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shield: purple shield, zo snel mogelijk maxen. (Adjudicator's Shield is handig voor erbij voor de hp regen, liefst ook max want hoe hoger hoe betere regen maar kost je dan 5 colorless demon souls).quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WTF waar zit die? En als je die verslaat, komtie dan weer terug?
[..]
Wat stel je voor dan om te gebruiken? Alsin: wapen, shield, magic en miracles?
Wapen: ligt een beetje wat je wil, je zou kunnen denken aan een wingspear (en dan upgraden hoe jij wil). Hiermee attacken terwijl je blokt met je shield en je beweegt niet tijdens het attacken waardoor je niet van die smalle richeltjes afdondert als je aan het vechten bent. Maar een zwaard kan ook, bijvoorbeeld de crescent falchion+1, hp regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eigenlijk zijn er heel veel wapens die goed zijn maar die juist uitblinken op het moment dat je ze gaat upgraden. Het mooiste is een upgrade te doen die jouw stats versterken. Dus heb je vooral punten in strength dan zou een crushing upgrade beter voor je zijn.
Magic: Total protection, Death Cloud rest naar eigen wens
Miracles: Heal, One time revival, Antimagic rest naar eigen wens
Let op dat je voor sommige miracles/magics iets anders opgeeft! (bijvoorbeeld een sterk zwaard)
[ Bericht 2% gewijzigd door Griebus op 06-07-2009 19:03:05 ]Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Demon Souls Dated And Bundled With Swag
While we were busy having cookouts and watching fireworks, Atlus spent July 4th telling everyone about the release date and bundle contents for the deluxe edition of their upcoming PlayStation 3 action RPG Demon Souls.
I'm curious to see why Atlus decided to announce the release date for Demon Souls on the Fourth of July, rather than waiting two more days when everyone was back in the office. I am imagining a dramatic series of events involving a speeding bus that cannot go below 55 miles per hour or it will explode, or a bearded man in a darkened room, stroking a Persian cat as he lifts a phone receiver to his face and mutters, "issue the release" in a sinister British accent. Either way, Demon Souls is coming out on October 6th.
The game will run you $59.99, but for $10 you can score the deluxe edition, which comes with a 150-page strategy guide not available anywhere else, along with a special cover to house the game / guide combo. On top of that, fans who preorder either version will get a Demon Souls art book, which GameStop will be out of when you go to pick it up. This always happens.
It's an interesting addition to the Atlus Spoils program, but I'm used to said program adding extra swag for free. This is more of a strategy guide bundle than it is a special edition, isn't it?
Note that the artwork above is subject to change.
http://kotaku.com/5308286/demon-souls-dated-and-bundled-with-swag
Mooi! Er veranderd dus feitelijk niks aan de game dus voor ons Europeanen heeft het geen toegevoegde waarde om het spel uit de US te laten komen, zeker niet als de US versie nog 3 maanden op zich laat wachten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Vraagje over Magic SoulsuckerTsja, het is voor deze playthrough weer niks tenzij je nog even gaat invaden ofzo. Spijkerharde game, je krijgt echt niks kadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
6-10 pas in het Westen...en dan is het ook Rocktober. Ik wil hem eigenlijk in september spelen, misschien toch maar de Aziatische versie bestellen bij PlayAsia.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |