Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:33 schreef wdn het volgende:
Large Flame Scale Demon's Soul ...
Hier http://www.salp.nl/gaming/demonssoul/souls staat 30k souls net als op de wiki.
Geeeeeeeen idee of je er meer mee kunt.

Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:26 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen met de Large Flame Scale Demon's Soul?
Op de wiki staat Properties Unknown.
Anders doe ik em consumen, maar niet dat ik strax weer een of andere upgrade ga missen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frustratie!Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp
Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen

quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:02 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tsja er gaan al geruchten over een uitbreiding, zou jammer zijn als je dan ineens wel iets met die soul kan
@Insanity_Tigra: de special die ik bedoel isUitbreiding? SweeettttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frustratie!Heb toen wel ff een break genomen om af te koelen voordat ik verder ging. Meteen de volgende keer verslagen met hulp
Scheelt ook wel hoor, de juiste coop partner voor de juiste boss.
![]()
Ow die special. Ja DAT is wel een k*tspecial zeg!
Moest gelijk denken aan hoeveel souls ik weer nodig had![]()
MAAR Old King Allant is mijn BITTCCHHHHHHH woohoooo![]()
Tjesus wat een frustrerende bosbattle was dat zeg!
Nu nog 4-2 en 4-3 doen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity

Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:59 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Ja psies, maar het lijkt mij nogal raar dat je een Demon Soul krijg en er helemaal nix mee kan doen behalve consumen.
Niet dat strax blijkt dat je een of ander UBER wapen kan maken ofzo hehehe

Ja die ja!quote:Je bedoelt een "Kill all enemies on map" magic?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. viel het wat lager uit
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen

In heel lvl4 kan je lekker farmenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:29 schreef wdn het volgende:
Trophy #3 is binnen
Had wat mazzel: fool's idol kwam 2 keer op dezelfde plek terug dus ik kon mijn pilaartje stevig blijven vasthouden
1-1
2-1
3-1
en nu? 4-1 is me te lastig (die soldiers(of wat het ook mogen wezen) zijn me te snel en te dodelijk.
Is 2-2 lastig?![]()
Ge-upgrade naar lvl 26 (even 1200 souls "gefarmed" want ik ga echt niet met 3000 souls rondrennen)
Griebus: met welk lvl ben je gaan farmen en waar?

Gratz!!quote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef Insanity_Tigra het volgende:![]()
![]()
![]()
Uitgespeeeellldddddd
![]()
![]()
![]()
![]()
Man o man, wat een vette game!![]()
Zo mogen er wel meer komen

Ostrava hoortquote:- Ik las ergens dat Ostrava in 1-2 in het begin bij die poort moet staan (waar die mini-phalanxen zitten). Die poort is dicht en blijft dicht. Heb ik dan iets verkeerds gedaan?
Ostrava was levend toen ik hem in 1-1 tegenkwam en ik heb daar meen ik alle vijanden vermoord en met hem gesproken
Voor de zekerheid heb ik 1-1 even gecontroleerd: hij staat daar niet meer.
En ik heb ook even de tunnel doorgelopen en achter het hek stond hij ook niet.
Hmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity

quote:Op zondag 5 juli 2009 15:04 schreef wdn het volgende:
Tigra fix die lijst eens. Zie mijn vorige post
Naam - Class - Level
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld![]()
Tec-Insanity - Thief - 91 <-- SF's grote voorbeeld
SuperFruitig - Thief - 52
Moirane Damodred - Royal - 26
Ik zal eens in de Nexus kijken![]()
1-2: ik ben 2x tot aan die eerste knight met blauwe ogen gekomen maar die is samen met de archers net te sterk.
HA! Moirane Damodred staat te regennen voor de fog deur
quote:Tec-Insanity - Thief - 91 <-- SF's grote voorbeeld

You have been soulsuckedquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK
Ik werd net gekilled door een BFGaat mijn strength 1 omlaag?
DE FOQUE

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |