Je hebt een talisman nodig voor miracles. Het mooiste is als je talisman of beasts hebt, daarmee kan je zowel magic als miracles casten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staan
Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.
- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ().
Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazendenk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.
Trouwens: 1-1 en 2-1 kostte me 9 uur. Deden jullie er ook zo lang over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Insanity_Tigra op 03-07-2009 11:12:45 ]Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Iemand nog tips voor die Blue Dragon in 1-4, wantInderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Inderdaad eerst op 50%, dan vliegt ie weg. Jij kan dan doorlopen totdat je hem (en Biorr) weer tegenkomt.
Op dat momentTenx man, net geprobeerd en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Biorr kan het gewoon overleven btw, lukte mij mij iig wel.
Ik kan dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Insanity
Yepquote:Moet ik dat ding uitzetten dat ze afschiet?
Begin wel alvastquote:Ik ben iig laffiedaffie Thief soul lvl 52
Whoopsy daisyquote:Wel antwoorden maar mij niet toevoegen he? snif
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:52 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Tenx man, net geprobeerd en:
Ik kan dus nietJe kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam - Class - Level
SuperFruitig - Thief - 52
Tec-Insanity - Thief - 79
Moirane Damodred - Royal - 18
Griebus Royal - 102Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestooktquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef wdn het volgende:
Die draak is cool! +119 souls. Gratis en voor niks iedere keer als je net even voorbij die toren in het midden gaat staanOh en als je op die toren gaat staan kun je hem met arrows taken (5 hits lukte me toen waren mijn arrows op
Ik gok op ongeveer 300 arrows om hem te doden).
Plus je kunt dan in 1-1 de purple shield ophalen (die ik al heb aangezien ik snel heen en weer heb gerend toen die draak met de brug in 1-1 bezig was).
Ik ben even door 2-2 gerend en dat is ook hendig: 1500 souls even beide tunnels ingelopen.
- Is er een reden waarom Heal niet werkt? Enige dat Moirane (char name) doet is der kop krabben?
- Die 20000 souls voor "evacuation" Dat lijkt me wel een belangrijke miracle. Hoe kom ik snel aan 20000 souls ().
Mijn ps3 heeft het niet meer: stond me een partij te blazendenk dat ik dat ding maar even laat afkoelen.
Trouwens: 1-1 en 2-1 kostte me 9 uur. Deden jullie er ook zo lang over?
Bij de eerste turret in het midden naar beneden en dan? Bij die andere turrent naar boven en dan dat stuk naar het kasteel? Man daar kom ik niet eens, Die honden kom ik niet voorbijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog steeds voorbij die hele burcht zien voorbij te komen. Ben ik blij dat ik de overkant haal door die vuurspuwende draak, word ik opeens met arrows bestookt
je kan ze usen en dan krijg je gewoon souls. Het is een bekende mistranslation dat er staat "turns user into a soul". Er moet staan "turns into souls".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?![]()
Je kan ze use'en en dan in soul mode ofzo lopen?
Deze ben ik tot nu toe tegengekomen:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik weet niet of het nou hier al ergens staat maar dan heb ik er vast overheen gelezen, maar wat kan je met souls van soldiers doen die je in je items hebt staan?![]()
Je kan ze use'en en dan in soul mode ofzo lopen?
DAT ga ik vannacht is flink uitproberenquote:Je kan die vlammen gewoon ontwijken, gewoon rennen
Dat is het laatste level, succes!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:49 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
DAT ga ik vannacht is flink uitproberen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ennuh:
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102Psn online ID Tec-Insanity
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:37 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Tenx Grieb![]()
Bijna gelukt, wantHehe, die knakker is echt een ontzettende ***!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja ennuh:
Naam - Class - Level
Tec-Insanity - Thief - 82
Griebus Royal - 102
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Ik ben benieuwd hoe jij hem gaat vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Insanity_Tigra op 04-07-2009 11:27:09 ]Psn online ID Tec-Insanity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |