Ja had ik ook gedaan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Iets zegt me dat ik die blauwe NPC niet had moeten slopen in de nexus
Ik lees nu dat mephistopheles pas komt als al je NPC's in de nexus nog leven. Dat gaat hem dus niet meer worden ben ik bang
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:05 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow dat is jammer als die niet meer komt, kan je iig niet meer deWat doen die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgen
Edit: ik zie t alBummer.
Fuck, moet ik dalijk heul opnieuw beginnen
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 13:37:51 ]
http://demonssouls.wikidot.com/ringsquote:
Die blauwe knakker is niet noodzakelijk om het spel ui te spelen. Ook de friend/foe ringen zijn niet nodig.quote:
Je kan sowieso niet alle trophies halen in 1 playthrough, heb je 4 playthroughs voor nodig oid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ok maar Mephisto heeft wel gave items voor zijn sidequests EN dan kan ik niet alle trophies halen
Niet dat ik nu nog opnieuw ga beginnen daarvoorHeb er al 25ish uur inzitten oid
Sikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet alle trophies halen in 1 playthrough, heb je 4 playthroughs voor nodig oid.
Nope.quote:
Die kan je vinden aan de andere kant van de nexus als waar de magic knakker staat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Nope.
Kwam er pas veels te laat achter, dus heb gewoon doorgespeeld.
Zit nu bijna bij het einde van het spel.
Ik laat die gasten wel leven met New Game +
Ach in het begin van de game was ik zo naief dat ik ook deed wat er in de messages stond.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de advanced miracles aan je leren.
Dat je nog geen miracles hebt: ik heb daar echt heel goed gebruik van gemaakt, speciaal Evacuation (hoef je niet helemaal terug te lopen naar het begin van het level om terug te keren naar de nexus, handig om te farmen).
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die kan je vinden aan de andere kant van de nexus als waar de magic knakker staat.
Hier heb je de basic miracle knakker en als jeThanks Grieb, goeie Tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de advanced miracles aan je leren.
Dat je nog geen miracles hebt: ik heb daar echt heel goed gebruik van gemaakt, speciaal Evacuation (hoef je niet helemaal terug te lopen naar het begin van het level om terug te keren naar de nexus, handig om te farmen).
Op naar de Advanced![]()
Net nog ff getjektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehe![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Insanity_Tigra op 30-06-2009 18:14:34 ]Psn online ID Tec-Insanity
Autosafe jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:21 schreef wdn het volgende:
Ik kom grass tekort![]()
Saven gebeurd automatisch of kan dat overal (zag wel een load+quit maar geen save dus ik neem aan het eerste?)?
Yup, zodra er ook maar IETS gebeurd in de game (Doodgaan, souls kwijt, item gebruikt) slaat de game dit METEEN op.quote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:13 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Yup, zodra er ook maar IETS gebeurd in de game (Doodgaan, souls kwijt, item gebruikt) slaat de game dit METEEN op.
Dusssss je kan ook niet je savegame opnieuw laden ofzo als je eens gruwelijk de mist in gegaan bent
Ja okee, maar er zijn al genoeg meldingen op het inet te vinden dat als je dit doet, je savegame corrupt kan raken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Stiekem wel
Voordat het laadscherm komt als je doodgaan snel Quit Game doen vanuit de PS button op je controller
Heeft mij een aantal keren van de ondergang gered
Mijn build lijkt daar wat op alleen heb ik niks bij vit/end/luck ge-addquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef wdn het volgende:
Oh en wie van jullie heeft "dat ding" in de tutorial verslagen?
Levert dat nog wat op?
Vandaag 2 uur gespeeld om aan de controller te wennen; morgen probeer ik 8 uur te gamen
"Royal" is leuk dus daar blijf ik even bij.
Heeft er al iemand builds gevonden?
Na wat rondzoeken:
Vitality: 30.
Endurance: Ik ga proberen voor medium weight gear te gaan. Geen idee hoeveel dex dan nodig is. Moet ik nog bekijken.
Will: genoeg om de 200 MP te halen (Rage of God cost 100 MP). Eventueel kan equipment helpen.
Strength: rond de 25/30.
Dexterity: 30
Magic+Faith: de rest. Ik denk dat het verstandig is om ze ongeveer gelijk te houden?
Luck iets van 10 of zo. Misschien laat ik zelfs de 8 staan die ik standaard krijg.
Iemand enig idee of dit goed genoeg is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef wdn het volgende:
Oh en wie van jullie heeft "dat ding" in de tutorial verslagen?
Levert dat nog wat op?
Vandaag 2 uur gespeeld om aan de controller te wennen; morgen probeer ik 8 uur te gamen
"Royal" is leuk dus daar blijf ik even bij.
Heeft er al iemand builds gevonden?
Na wat rondzoeken:
Vitality: 30.
Endurance: Ik ga proberen voor medium weight gear te gaan. Geen idee hoeveel dex dan nodig is. Moet ik nog bekijken.
Will: genoeg om de 200 MP te halen (Rage of God cost 100 MP). Eventueel kan equipment helpen.
Strength: rond de 25/30.
Dexterity: 30
Magic+Faith: de rest. Ik denk dat het verstandig is om ze ongeveer gelijk te houden?
Luck iets van 10 of zo. Misschien laat ik zelfs de 8 staan die ik standaard krijg.
Iemand enig idee of dit goed genoeg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat helpt echt een hele hoop.
Maar inderdaad is Firestorm de sterkere magic van de 2
Zo zijn er wel meer keuzes tussen magics, miracles en wapens die je moet maken in het spel en dat is altijd ff goed nadenken wat je precies wil.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |