quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK! FOKKING EINDEHahaha nice!! Ach heb je in ieder geval dit einde al gehad, krijg je ook andere items en souls voor dus altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
DE FOK! FOKKING EINDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch...
Maar goed, ik ga toch voor de Aziatische versie. October duurt me te lang.
Ik ben al blij als ik hem deze keer daadwerkelijk ontvang.quote:
Failquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb even geen tijd meer voor DS![]()
White knight Chronicles![]()
Geef ons je DS items dan mag jij WKC spelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb even geen tijd meer voor DS![]()
White knight Chronicles![]()
Ik heb nog wel een zooi van die wooden shields voor jequote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Geef ons je DS items dan mag jij WKC spelen
quote:Dear Strolie75,
Thank you for shopping with YesAsia.com, the No.1 Online Asian Entertainment Store. Your order (Order Number: xxxxxxxx) was successfully shipped on [Jul 09,2009], and you should be receiving it shortly. Thank you again for shopping with us, and we look forward to serving you in the near future.
Slave Shieldsquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zooi van die wooden shields voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat staan de rings, magic en miracles
Vooruit ook mn Rings:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 18:57:24 ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Item 2do listSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat staan de rings, magic en miracles
Vooruit ook mn Rings:En dan vergeet je nog alle upgraded wapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk zo'n lijstje, moet ik ook eens maken. Krijg ik misschien weer wat motivatie om te spelen
Ik bedoelde eigenlijk deze upgrades:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat ook nog wel een hoop tijd kosten
Daarom is het zo aantrekkelijk om te ruilen met elkaar, zodra je het wapen in je handen hebt, telt ie ook meequote:
Ik heb begrepen dat de 10 level barriere meeschaalt als je hoger level bent. Anders zou het op een gegeven moment wel heel lastig worden om anderen te vinden om mee te coopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit rond soul lvl 80 oid. Dus dat wordt lastig ruilen Griebus
25 en ik ben level 28 als Royal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb net Demon's Souls binnen van Yesasia. 27 juni besteld, 29 juni verzonden. Nog best snel. Even spelen. Hoop dat ie lekker verslavend is. Op hoeveel uren speeltijd ziitten jullie nu?
Ja. Dit spel is pokkemoeilijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef DaggerNL het volgende:
Ik sla graag met een zwaard. Met Guildwars was ik ook een warrior, hadden ze ook daggers
Ok dit spel is niet makkelijk, nu al dood door die Vanguard haha. Geweldig.![]()
Edit: Ok ik ging dus net dood, moet ik de hele weg opnieuw lopen, iedereen kicken en ik ben m'n souls kwijt.
Waar het dus op neerkomt, niet doodgaan![]()
Maar ook op de dropsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Is van invloed op je HP, op de sterkte van je vijanden en op je wapens
DE FOK!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef wdn het volgende:
Ja, op A L L E S![]()
Ik denk dat dit ook het probleem is van Fruit bij zijn eerste NG+: indien je NG+ met een Pure White speelt krijgen vijanden blijkbaar een HP en STR boost
Zaterdag ga ik levellen om MAG te upgraden zodat ik die Knights in 4-1 met 1 flame thrower kan killen![]()
Zondag moet ik 2-2 uitspelen van mezelf
Alleen je kunt NERGENS zien wat de tendency van een wereld is. Alleen van je eigen charquote:+3 - Pure White (get killed 7 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+2 - White (get killed 6 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+1 - Neutral (get killed 5 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
+0 - Neutral (get killed 4 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-1 - Neutral (get killed 3 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-2 - Neutral (get killed 2 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-3 - Black (get killed 1 times in Body Form to reach Pure Black World Tendency)
-4 - Pure Black
quote:So if you really want to find out exactly what is your World Tendency.
Bring 7 Stone of Ephemeral Eyes. Go to the world that you want to find out your world tendency.
Revive using the Stone of Ephemeral Eyes, get killed by an enemy. Return to the Nexus.
Repeat until you reach Pure Black World Tendency. You have to confirm this by seeing one of the 5 Black Phantom NPC (not the Primeval Demon).
Count the number of Stone of Ephemeral Eyes left.
If none is left, you are in Pure White World Tendency earlier.
1 => +2, 2 => +1, … , 7 => -4.
As you can see, if you are working towards Pure White World Tendency, this method of verification is not very helpful.
There is another rather crude method that help you to find out whether you are in Black or Pure Black World Tendency.
While you are in Soul form in the Nexus. Take note of your maximum HP. (Neutral)
Now enter the archstone of the World where you want to find out its World Tendency.
If you are in Black World Tendency, your maximum HP is 90%/95% of Neutral (rounded down). (stacks with Character Tendency)
- Remark: I noted that if you revive and suicides 6 times from Pure White, your HP is 90%.
If you are in Pure Black World Tendency, your maximum HP is 90% of Neutral (rounded down). (stacks with Character Tendency, i.e. 81% with Pure Black Character and World Tendency)
If you are in White or Pure White World Tendency, your maximum HP is the same as Neutral.
Dit is de makkelijkste methode denk ik?quote:In New Game+, the Silver Skeleton with Sword gives 1176 (Neutral, White, Pure White), 1647 (Black) and 1764 (Pure Black) souls.
Thus, for Black and Pure Black World Tendency, it is easy to figure it out..
Kan ook bij een blacksmith. Kost je soulsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef DaggerNL het volgende:
Weapon Broken, Hoe fix ik dit?
nevermind, vond een of andere grindstone die m'n wapen fixte.
Dit kan wel hoor, moet je ff kijken waar je ook je char tendency kan zien, daar zie je ook welke worlds welke tendency hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:53 schreef wdn het volgende:
Alleen je kunt NERGENS zien wat de tendency van een wereld is. Alleen van je eigen char
Oh dat is simpel: je moet achter dat vuur aan sprinten en door rennen tot aan het end.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef DaggerNL het volgende:
WTF. Vet grote draak in de 1e level die constant vuur spuwt. Hoe kom ik daar langs lol
Schild werkt ook niet haha
De baas is een zooi zwarte smurrie in het allereerste stuk (1-1 Broletarian palace of zoiets).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:00 schreef DaggerNL het volgende:
Ik heb het niet over die vliegende draak, maar over de baas blijkbaar, hij komt niet aanvliegen, maar staat ergens hoog op een berg, en dan moet je ook nog zijn staart ontwijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAxxed Weapons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Alleen jammer dat die niet in de game zitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef wdn het volgende:
Oh en een obligate screenshot pixs:
[ afbeelding ]
Die wil je niet IRL tegenkomen
![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezienPsn online ID Tec-Insanity![]()
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld
Tec-Insanity - Thief - 103 <-- SF's grote voorbeeld
Fruit - Thief - 80 <-- Weak Ass Pussy
Moirane Damodred - Royal - 28 (wdn)
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72Psn online ID Tec-Insanity![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die niet in de game zit![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?
Fruit - Thief - 80 <-- A thief with a strawberry on top
Moirane Damodred - Royal - 30 (wdn)
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72Zeker weten dat je die hebt gezien. Misschien maar een paar tellen maar gezien heb je hemquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die niet in de game zit![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezien
En maar weer een pixs
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
kun je hier vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef wdn het volgende:
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
^%G@$%BTRHGBYW$%GT$H&@$^#%^%&B#%B&YB%R
Ik zit nu al zeker 4 uur op die FUCKING NEWGAME+ MANEATER
GOOR KUTBEEST![]()
MYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHRHGRGHRHRH![]()
Merci.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Griebus het volgende:
[..]
kun je hier vinden
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
Gratz Fruit![]()
* wdn is 31!Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik ga maar een new game openen. Lukt echt niet zo, gebroken wapen, geen fire bombs en terpentine. 4 uur verspild. Ach nu weet ik precies hoe ik langs 1-1 kom.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Soms is opnieuw beginnen beter hoor
2de keer ren je toch veel sneller door de levels want je weet precies wat en waar
Flamelurker is een probleem. 2x dood gegaan zonder kans op iets terug te doen (hij is te snel)
Yes eindelijk die phalanx verslagen, goed idee om opnieuw te beginnen. lekker 12 firebombs en 2x terpentine gebruikt. Dat in 20-30 minuten hehe.
Ok ik heb net die phalanx verslagen en kan nu terug naar de nexus. Kan dat zonder souls te verliezen?
Gewoon gedaan, heb m'n souls nog.
[ Bericht 17% gewijzigd door DaggerNL op 11-07-2009 21:02:11 ]Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Ja dat kan. Die demon's soul die je krijgt bewaren voor de items of de miracles of magic waar ze voor dienen. Die van Phalanx:
Lead Demon's Soul
* Boss 1-1: Phalanx
* Weapon
o 2-1 Blacksmith Ed - Scraping Spear
+ May be upgraded from any of:
# Short Spear +7
# Winged Spear +7
* Can be consumed for 1,520 soul points
dus of een spear of 1520 souls..
Waag het NIET souls te maken zonder dat je ze daarna meteen besteed
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Let op: je kunt er dus ook een spear voor krijgen hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DaggerNL het volgende:
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
demon's souls krijg je 1x per game dus bedenk goed wat je met zo'n ding doet
2-2 is trouwens best aardig met die gekke vuurbeesten9500 souls in een 1/2 uurtje (met zoeken hoe wat waar in dit level) is niet slecht
Bij newgame+ wordt het pas leuk met souls. Ik zit na een leveltje raiden bij de boss zeker met een 150k souls. Dan wordt het pas spannend als je dood gaat![]()
![]()
![]()
Wow. Boven de 23.000 ben ik nog niet geweest (was voor evacuation)
Heb er nu 9.5k en ben al aan het denken om te evacc'en en een lvl erbij te krijgen
edit: Moirane Damodred is vandaag 33 geworden
[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 11-07-2009 23:15:03 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Kut, ik heb die tower knight een beetje onderschat, 2800 souls kwijt. Kan ik de bossmap ingaan ff souls pakken en weer wegrennen?Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Hmmm. een beetje cheaten kan dan handig zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:55 schreef DaggerNL het volgende:
Kut, ik heb die tower knight een beetje onderschat, 2800 souls kwijt. Kan ik de bossmap ingaan ff souls pakken en weer wegrennen?![]()
Indien je het red(!) om de souls op te pakken dan daarna voor QUIT kiezen. Daarna weer laden en je zou buiten de fog deur moeten staan (ik was een keer bezig met fool's idol toen de verbinding met de server verbrak en toen kwam ik terug bij de fog deur).
2800 souls lijkt veel ,,, maar je zou ook gewoon kunnen doorgaan met levellen.
Ik ben nu 30+ en 10k in souls is redelijk simpel te vinden.
Met evacuate maak je je het nog wat makkelijker trouwens (kost 20k souls + je moet een item hebben waarmee je miracles kunt uit voer).Beatus vir qui suffert tentationem.
Ach heb het al opgegeven. Ben nu gewoon die blauwe knights aan het killen om snel souls te krijgen. Gaat nog best snel ook.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Een zeer wijze beslissing Chocobo!![]()
Ik vind de hoes van de US versie beter uit zien dan de aziatische (indien ze die ook echt nemen als cover).
Tec_Deacon - Knight - 72 <- Dagger's grote voorbeeld
Moirane Damodred - Royal - 37
Dagger - Knight - 4Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef wdn het volgende:
Ik vind de hoes van de US versie beter uit zien dan de aziatische (indien ze die ook echt nemen als cover).
Fruit - Thief - 98 <-- Fokking Lozer
Dagger - Knight - 4![]()
Ik geloof de meeste hier blind. Ik heb nu niet veel tijd voor dit spel maar in Q3/4 waarschijnlijk wel. De keuze leek me duidelijk! Ik moest hem bij Videogamesplus.ca bestellen daar Amazon, Playasia en yesasia de US versie niet naar Europa sturen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef wdn het volgende:
Dagger - Knight - 4
1 x Demons Souls [DELUXE EDITION] - PS3 (LIMIT 1 PER CUSTOMER) (Preorder) () = $79.99CDNA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Dagger - Knight - 20Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Moirane Damodred - Royal - 39
Dagger - Knight - 20
chocobo: ik heb de azie versie en daar is niks mis mee![]()
VGA.ca haal ik ook zo goed al als mijn games (LBP is geloof ik mijn enige EU versie en nu DS is mijn enige aziatische versie), Ik bestel er zelfs t-shirts tegenwoordig (ik heb prototype, farcry en afro samurai t-shirts).
3.1 is lekker voor spices.
(6 van die soulsuckers = 6 x 470 souls
Plus dat ding = 1330 souls)
en veel souls!
Een paar levels (44!) en 50 spices in 2 uur ofzo (heb ik nodig voor 2-2 runs; die dikke vuurdingen leveren me zonder silver bracelet 1660 souls (met weet ik nog niet)).
Gratz Fruit!
Fruit - Thief - 98 <-- A thief with a strawberry on top
Moirane Damodred - Royal - 45
Dagger - Knight - 20
edit: 45
1 run in 3-1 is 4700 souls maar ik moet er 4 of 5 doen om genoeg spice te vinden.
1 run in 2-2 is 17000 souls![]()
Dat wil zeggen dat ik per serie door kan tot voorbij lvl 70 ben. Niet slecht.
Ik ben bang dat flamelurker me te moeilijk is. Ik kom niet voorbij hem en heb te weinig kansen om ergens bij een soort van safe spot te komen.
Die trap achterin is die een soort van safe?![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door wdn op 12-07-2009 19:32:11 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Snap geen kont van al die stats. Toch een vraag alvast,... met welke character kan je het beste beginnen?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Maakt geen klap uit na 1 NG+, aangezien je de stats zo kan verdelen zoals jij het wil (ben nu bezig met een thief die voornamelijk magic gaat casten)
![]()
Ligt eraan wat je leuk vind te spelen. Ikzelf ben nogal van de magie enzo dus speel een Royal.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:28 schreef Chocobo het volgende:
Snap geen kont van al die stats. Toch een vraag alvast,... met welke character kan je het beste beginnen?
Normaal magician maar Royal klonk leuker.
Ik denk zelf dat het niet veel uitmaakt wat je speelt als je je stats maar goed verdeelt.
Royal = MAG pompen. Knight is STR pompen. Rest van de stats zijn minder van belang.
Een royal zonder mag of een knight zonder str haalt het niet
Met een Royal moet je wel de gang van de monsters kennen.Die soulsuckers in 3-1 reageren bijvoorbeeld op geluid dus als ze om het hoekje staan sla ik een ton kapot en dan komen ze kijken. Dat is het vuur+r3+vuur en hij is dood (ja ik vuur eerst en dan aim ik).
Een knight met heavy armor zal het lastiger hebben want hij maakt veel meer geluid dan een royal in wizard's kleren. En ja ik heb het geprobeerd een royal met heavy gear. Die soulsuckers reageren dan heel anders op me![]()
Voordeel van magie gebruiken is dat je veel monsters kunt snipen. Phalanx is schieten+achteruit springen + herhalen. Tower Knight was te snipen vanaf de burcht. Fool's Idol is te snipen.
Flamelurker lukt me nog niet echt dus
Een knight kan met een boog en genoeg pijlen ook snipen op dezelfde manier maar die zal meer van het dodge+slaan zijn.
1 ding is wel zeker: FEMALE is makkelijker dan MALE.
Silver Bracelet
Increases souls obtained
Female Only
It also negate the ability of the Thief's Ring making you very visible to enemies!
Male kent zoiets niet als 'arm' equipment.
[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 12-07-2009 19:50:41 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Serieus,... die verhalen
Ik hou van stealth, magie, pijl en boog,... en van vrouwen,... dat wordt dus een female thief of royal?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
(Female) Royal krijgt meteen een Fragrant Ring (mp regen) en een Silver Coronet (mp increase)
Enige voordeel voor een Thief is een hoge hoeveelheid luck dus je krijgt veel items (luk -> drop increase)
Nee, dan doe maar een royal![]()
Er zijn 2 skills die elk veel mp kosten en mega killers zijn dus voor een royal (veel dmg met magic en redelijk wat will is veel mp) handig zijn:
Firestorm
* Cost to purchase: Dragon's Soul
* Cost to cast: 100 MP
* Requires 3 Magic slots
* A large AoE fire-damage spell around the caster. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Most powerful spell; enemies hit by multiple flame pillars will die quickly, even bosses
Rage of God
* Cost to purchase: Dragon Demon's Soul
* Requires 2 Miracle slots
* A large spherical magical damage spell around the target, able to penetrate walls. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Work well with Ring of Sincere Prayer.
* Not as powerful as Firestorm, but is a spherical explosion as opposed to pillars of fire, so area effect is better.
Daarom ben ik met flamelurker bezig want die soul zit in 2-3![]()
Royal vind ik het leuksteAlleen jammer dat ik moet kiezen tussen de 2 skills (zelfde demon
)
Oh en Royals kunnen ook met boog en pijl overweg
Ik zal dit onthouden,... dus een female Royale! Die met pijl en boog overweg kunnen. Dat kunnen ze toch wel hoop ik,... weet het even niet als ik je reactie zo zie. Die spells zien er ook cool uit, maar voordat ik zoiets kan casten ben ik vele uurtjes verder denk ik zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef wdn het volgende:
(Female) Royal krijgt meteen een Fragrant Ring (mp regen) en een Silver Coronet (mp increase)
Enige voordeel voor een Thief is een hoge hoeveelheid luck dus je krijgt veel items (luk -> drop increase)
Er zijn 2 skills die elk veel mp kosten en mega killers zijn dus voor een royal (veel dmg met magic en redelijk wat will is veel mp) handig zijn:
Firestorm
* Requires 3 Magic slots
* A large AoE fire-damage spell around the caster. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Most powerful spell; enemies hit by multiple flame pillars will die quickly, even bosses
Rage of God
* A large spherical magical damage spell around the target, able to penetrate walls. Great for the 2-2 Crystal Geckos nest.
* Not as powerful as Firestorm, but is a spherical explosion as opposed to pillars of fire, so area effect is better.
Royal vind ik het leuksteAlleen jammer dat ik moet kiezen tussen de 2 skills (zelfde demon
)
Oh en Royals kunnen ook met boog en pijl overweg![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik ben aan 2-2 bezig. 2-3 schijnt nogal simpel te zijn en die boss levert de steen. Met mijn manier van gamen zit ik nu op 25 uur en ben lvl 45. Flamerlurker (2-2) lukt me nog niet maar dat komt wel. Die is weak against magic dus als ik eenmaal zijn routine doorheb moet dat gewoon lukkenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden,... dus een female Royale! Die met pijl en boog overweg kunnen. Dat kunnen ze toch wel hoop ik,... weet het even niet als ik je reactie zo zie. Die spells zien er ook cool uit, maar voordat ik zoiets kan casten ben ik vele uurtjes verder denk ik zo.
In principe kun je na 1-1, 2-1, 3-1 (hier zijn veel spice items te vinden) en 1-2 level 2-2 gewoon doen. Dus dat is redelijk vroeg in het spel.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik zei ook na 1 NG+quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef wdn het volgende:
Firestorm
* Requires 3 Magic slots
Rage of God
)
Oh en Royals kunnen ook met boog en pijl overweg![]()
![]()
![]()
Kun je een bepaald level ook meerdere keren doen om te grinden? Of heeft dat geen nut?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Waar denk je dat ik mee bezig ben geweest gisteren?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je een bepaald level ook meerdere keren doen om te grinden? Of heeft dat geen nut?
Ik doe 3-1. 2 soulsuckers op de 1ste verdieping. 2 zombies en 3 soulssuckers 1 verdieping hoger.
Dan naar beneden op dat tussenstuk 2 soulsuckers en dan dat ding aan het einde (geen idee wat dat is; is te donker). Naast veel spice voor MP vang ik hier 7x480+1350 souls per keer. Is +- 4750 souls per keer (soms sla ik wel eens een soulsucker over) Met een aantal fresh spices tussen de 20 en 50 en een aantal old spices tot de 20 doe ik een lange run door 2-2 (door spices te gebruiken als mp op is) waarbij de grote bugs me 1660 souls geven (zijn er 5 in dat level die ik makkelijk aan kan). Samen met al dat kleine grut ongeveer 15000 souls.
Ik ben nu level 46 en level 70 kost 28351 souls dus ik zit snor totdat het me gaat vervelen.
Voordeel van 2-2 is dat er een superkorte route is naar de eindbaas dus die kan ik af en toe ook eens proberen (als ik even geen souls heb)
Die ring die extra souls op levert wil ik ook nog (kost 50k souls) Hopelijk stackt die met mijn silver bracelet
![]()
en natuurlijk even een pixs uit 2-2 erbij
Dit is de enige plek die voor problemen zorgt. Die lava is dodelijk
Ik krijg van deze game zin om weer eens de anime Claymore te kijken
[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 13-07-2009 09:36:47 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Serieus,....quote:Op maandag 13 juli 2009 09:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig ben geweest gisteren?
Ik doe 3-1. 2 soulsuckers op de 1ste verdieping. 2 zombies en 3 soulssuckers 1 verdieping hoger.
Dan naar beneden op dat tussenstuk 2 soulsuckers en dan dat ding aan het einde (geen idee wat dat is; is te donker). Naast veel spice voor MP vang ik hier 7x480+1350 souls per keer. Is +- 4750 souls per keer (soms sla ik wel eens een soulsucker over) Met een aantal fresh spices tussen de 20 en 50 en een aantal old spices tot de 20 doe ik een lange run door 2-2 (door spices te gebruiken als mp op is) waarbij de grote bugs me 1660 souls geven (zijn er 5 in dat level die ik makkelijk aan kan). Samen met al dat kleine grut ongeveer 15000 souls.
Ik ben nu level 46 en level 70 kost 28351 souls dus ik zit snor totdat het me gaat vervelen.
Voordeel van 2-2 is dat er een superkorte route is naar de eindbaas dus die kan ik af en toe ook eens proberen (als ik even geen souls heb)
Die ring die extra souls op levert wil ik ook nog (kost 50k souls) Hopelijk stackt die met mijn silver bracelet
![]()
en natuurlijk even een pixs uit 2-2 erbij
[ afbeelding ]
Dit is de enige plek die voor problemen zorgt. Die lava is dodelijk
Ik krijg van deze game zin om weer eens de anime Claymore te kijken
Ik wil je zo graag begrijpen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Wat snap je niet?![]()
Er is een trap in "Nexus" (je startpunt) waar 5 zuilen staan die elk naar het eerste level brengen van die zuil.
3-1 is de derde zuil, eerste level. Dat level heb ik "uit" en levert me nu 3 dingen op: souls, old spice en fresh spice
2-2 is de 2de zuil, 2de level. Dat level heb ik de baas nog niet verslagen en doe ik (al spice consumerend zodat ik door kan blijven lopen) zo ongeveer tot aan de eindbaas ben (en dan 'evacuate' ik).
In totaal maak ik met deze methode een 40000 souls in een half uur tot een uur (is 5 levels).
2-2 is echt simpel. De meeste monsters zijn statisch of vallen nagenoeg niet aan of ze zijn zo dik dat ze niet door de gangen passenHet is alleen dat je al vallend naar beneden moet (je moet je steeds vanaf een rand naar een andere rand laten vallen dus dat is een beetje tricky als je het nog niet eerder hebt gedaan).
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,....Ik wil je zo graag begrijpen!
Maar het enthousiasme proef ik. En ik vermoed dat we na 1 week spelen ook zo praten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: