SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAxxed Weapons:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Alleen jammer dat die niet in de game zitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef wdn het volgende:
Oh en een obligate screenshot pixs:
[ afbeelding ]
Die wil je niet IRL tegenkomen
![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezienPsn online ID Tec-Insanity![]()
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld
Tec-Insanity - Thief - 103 <-- SF's grote voorbeeld
Fruit - Thief - 80 <-- Weak Ass Pussy
Moirane Damodred - Royal - 28 (wdn)
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72Psn online ID Tec-Insanity![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die niet in de game zit![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?
Griebus - Royal - 102 <-- Mijn grote voorbeeld
Tec-Insanity - Thief - 103 <-- SF's grote voorbeeld
Fruit - Thief - 80 <-- A thief with a strawberry on top
Moirane Damodred - Royal - 30 (wdn)
Dagger - Knight - 4
Tec_Deacon - Knight - 72Zeker weten dat je die hebt gezien. Misschien maar een paar tellen maar gezien heb je hemquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die niet in de game zit![]()
Althans, ik heb em heulemaal nie gezien
En maar weer een pixs
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
kun je hier vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:15 schreef wdn het volgende:
Heeft er iemand een lijst met souls die het kost om een lvl omhoog te kunnen?
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
^%G@$%BTRHGBYW$%GT$H&@$^#%^%&B#%B&YB%R
Ik zit nu al zeker 4 uur op die FUCKING NEWGAME+ MANEATER
GOOR KUTBEEST![]()
MYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHRHGRGHRHRH![]()
Merci.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:15 schreef Griebus het volgende:
[..]
kun je hier vinden
Net geprobeerd iemand te ontmoeten in game, hij lvl 83 ik 102. lukte niet, kon mijn soulstone niet vinden
Gratz Fruit![]()
* wdn is 31!Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik ga maar een new game openen. Lukt echt niet zo, gebroken wapen, geen fire bombs en terpentine. 4 uur verspild. Ach nu weet ik precies hoe ik langs 1-1 kom.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Soms is opnieuw beginnen beter hoor
2de keer ren je toch veel sneller door de levels want je weet precies wat en waar
Flamelurker is een probleem. 2x dood gegaan zonder kans op iets terug te doen (hij is te snel)
Yes eindelijk die phalanx verslagen, goed idee om opnieuw te beginnen. lekker 12 firebombs en 2x terpentine gebruikt. Dat in 20-30 minuten hehe.
Ok ik heb net die phalanx verslagen en kan nu terug naar de nexus. Kan dat zonder souls te verliezen?
Gewoon gedaan, heb m'n souls nog.
[ Bericht 17% gewijzigd door DaggerNL op 11-07-2009 21:02:11 ]Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Ja dat kan. Die demon's soul die je krijgt bewaren voor de items of de miracles of magic waar ze voor dienen. Die van Phalanx:
Lead Demon's Soul
* Boss 1-1: Phalanx
* Weapon
o 2-1 Blacksmith Ed - Scraping Spear
+ May be upgraded from any of:
# Short Spear +7
# Winged Spear +7
* Can be consumed for 1,520 soul points
dus of een spear of 1520 souls..
Waag het NIET souls te maken zonder dat je ze daarna meteen besteed
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Let op: je kunt er dus ook een spear voor krijgen hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DaggerNL het volgende:
Ah dat wordt dus bedoeld met use item, gewoon souls krijgen voor die Lead Demon's Soul. Okee thanx, ik ga het meteen gebruiken.
demon's souls krijg je 1x per game dus bedenk goed wat je met zo'n ding doet
2-2 is trouwens best aardig met die gekke vuurbeesten9500 souls in een 1/2 uurtje (met zoeken hoe wat waar in dit level) is niet slecht
Bij newgame+ wordt het pas leuk met souls. Ik zit na een leveltje raiden bij de boss zeker met een 150k souls. Dan wordt het pas spannend als je dood gaat![]()
![]()
![]()
Wow. Boven de 23.000 ben ik nog niet geweest (was voor evacuation)
Heb er nu 9.5k en ben al aan het denken om te evacc'en en een lvl erbij te krijgen
edit: Moirane Damodred is vandaag 33 geworden
[ Bericht 17% gewijzigd door wdn op 11-07-2009 23:15:03 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: