Ja, dat heeft nutquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef immortalsean het volgende:
foto maken, en dan op geenstijl (en ook hier) zetten?
Maar je hebt wel de ballen om er een topic op fok over te maken!!!1111quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef swollywood het volgende:
Nu ben ik niet iemand die daarvoor de politie gaat bellen, maar vind dit wel asociaal.
Betalen voor het melden van misdadenquote:
wacht maar tot z'n NAW rond komen slingeren ... veel beter (en leuker) dan die slappe politie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, dat heeft nut![]()
Gewoon nsber spelen
Zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Betalen voor het melden van misdaden
Dan meld ik wel niksquote:
dan wordt het 1-1-2quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Betalen voor het melden van misdaden
Oja tuurlijk. Ze willen dat de burgers er wat van zeggen.quote:
Sta ik net met de camera in de aanslag in het portiek, komt ie niet meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef immortalsean het volgende:
foto maken, en dan op geenstijl (en ook hier) zetten?
met waterwip!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:28 schreef justmattie het volgende:
vraag anders of hij alles er uit kan halen. Gooi er water in en je hebt je zwembad voor de deur
Het is wel een treurige zandbak.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sta ik net met de camera in de aanslag in het portiek, komt ie niet meer.
Zal al wel voldoende zand hebben ondertussen.
[ afbeelding ]
ik dacht eerst ook dat door de toenemende angst voor pedofielen steeds minder kinderen naar de zandbak mogen, en dat TS dit was opgevallen doordat hij steeds naar de zandbak kijkt (pedo?)...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had trouwens hele andere gedachte bij de TT
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef swollywood het volgende:
Vanachter mijn bureau kijk ik uit op een fietspad, met aan de andere kant van het fietspad een zandbak, bankje en wipkip.
Nu zie ik al een paar keer iemand aan komen lopen met een kruiwagen, deze volscheppen en weer weglopen. Die zal waarschijnlijk zijn tuin aan het bestraten zijn en is te beroerd om te betalen voor zand.
Wist al wel dat er iemand hier uit de flat daar af en toe wat zand weghaalde voor zijn kattebak, maar de ene kruiwagen na de andere vind ik toch wel wat te ver gaan.![]()
Nu ben ik niet iemand die daarvoor de politie gaat bellen, maar vind dit wel asociaal.
Klacht: paupers die geen geld hebben voor zand en het dan maar uit de zandbak halen.
geen close ups?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar was ie weer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar was ie weer.
waarom maak je wel dit topic en deze (op zich wel goede foto's), maar bel je niet om hem aan te geven wegens diefstal?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar was ie weer.
Ik zou inderdaad ook mijn kind sturen in plaats van af te gaan voor de hele buurtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Is dat niet een kind ?
Ik had al mijn 40-150 lens er op zitten. Veel verder kwam ik niet aangezien het al aardig begint te schemeren.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:39 schreef Kolovrat het volgende:
Ga er dan op af met de mededeling `goedenavond, politie <veiligheidsregio van TS>`
quote:
Het is wel de zoon (pa heeft ook al een kruiwagen mee), maar die is toch wel 18+ hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij fotografeert kleine jongetjes terwijl ze in de zandbak spelen, en dan ga je het verspreiden op internet ook nog ?!!!!!!!!!!!!!!
maar schijn bedriegt want vanachter het raam word hij stiekempjes gefotografeerd door een vieze pedofielquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Als hij aankomt lopen kijkt hij ook elke keer om zich heen of niemand hem ziet,
Doet me denken aan snormans van gister die in HvN was. Hij fotografeert mensen die tegen zn gevel van de flat pissen. En hij bewaart ze gewoon voor zn eigen privecollectiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:48 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
maar schijn bedriegt want vanachter het raam word hij stiekempjes gefotografeerd door een vieze pedofiel
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:48 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
maar schijn bedriegt want vanachter het raam word hij stiekempjes gefotografeerd door een vieze pedofiel
Ik moet toch echt eerst naar het trappenhuis/portiek lopen om goed zicht op de zandbak te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:48 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Hoor jij niet vast te zitten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef MaddoxX het volgende:
Vanachter het raam foto's maken en dit op fok posten en verder niks doen 1!zeh priceless
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:52 schreef S.Seagal het volgende:
Jij bent echt Alberto Stegemans.
Ja, in Gerenquote:
Tuurlijk, hij gaat het vannacht door een zeefje halen en dan morgen schoon teruggooien.quote:
Idd royal sadness dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef MaddoxX het volgende:
Vanachter het raam foto's maken en dit op fok posten en verder niks doen 1!zeh priceless
een peuter-val, handig voor de buurtpedo...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef -0- het volgende:
WTF die zandbak, die is zo leeg daar komt een beetje klein kind nooit meer uit.
Haha vlakbij dat woonwagenkamp zeker. Ff kijken als ik van het weekend in Zwolle ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, in Geren
[..]
Tuurlijk, hij gaat het vannacht door een zeefje halen en dan morgen schoon teruggooien.![]()
Ja, Stickerbelt, vlak voor het fietstunneltje aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Haha vlakbij dat woonwagenkamp zeker. Ff kijken als ik van het weekend in Zwolle ben.
dat fietstunneltje waar, als je erdoorheen bent, de dijk van 't zwarte water (en de roeivereniging) links zit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, Stickerbelt, vlak voor het fietstunneltje aan de linkerkant.
Nee, dat is in Holtenbroek, dit is in Zuid (Google Maps)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat fietstunneltje waar, als je erdoorheen bent, de dijk van 't zwarte water (en de roeivereniging) links zit?
want dan zijn zij degenen die de materiaalkist bij onze boten vandaan hebben gejat vorig jaar ... was ook niet slim van het botenvervoer om dat ding er open en bloot neer te leggen ... we waren in ieder geval blij dat ze er niet met een hele boot vandoor waren gegaan.
Nee hier http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=zwolle&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.918171,16.918945&ie=UTF8&ll=52.493568,6.111791&spn=0.001444,0.004131&t=h&z=19quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat fietstunneltje waar, als je erdoorheen bent, de dijk van 't zwarte water (en de roeivereniging) links zit?
want dan zijn zij degenen die de materiaalkist bij onze boten vandaan hebben gejat vorig jaar ... was ook niet slim van het botenvervoer om dat ding er open en bloot neer te leggen ... we waren in ieder geval blij dat ze er niet met een hele boot vandoor waren gegaan.
Dat had ik dan direct moeten doen toen ik hem voor de 2e keer of zo zag lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef Koewam het volgende:
Triest
Gewoon politie bellen.
Opzouten met dit soort tokkie's
Je kunt toch de foto laten zien?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat had ik dan direct moeten doen toen ik hem voor de 2e keer of zo zag lopen.
Nadat ik de foto's gemaakt heb is ie ook niet weer geweest, waarschijnlijk omdat het al donker werd.
Denk dat ie in totaal iets van 10-12 kruiwagens zand er uit gehaald heeft.
waar zie jij een mouwloos shirt dan? Gewoon een wit t-shirt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Een petje en een mouwloze shirt zegt genoeg.![]()
![]()
dat is nog geen kuub zand...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat had ik dan direct moeten doen toen ik hem voor de 2e keer of zo zag lopen.
Nadat ik de foto's gemaakt heb is ie ook niet weer geweest, waarschijnlijk omdat het al donker werd.
Denk dat ie in totaal iets van 10-12 kruiwagens zand er uit gehaald heeft.
met een beetje geluk kan je over de IJssel bij hattem gratis een aanhanger zand halen, anders kost het hooguit 10 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:53 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
die foto's
Maar even serieus: zand is toch niet duur ofzo?
ja dat was ergelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doet me denken aan snormans van gister die in HvN was. Hij fotografeert mensen die tegen zn gevel van de flat pissen. En hij bewaart ze gewoon voor zn eigen privecollectie![]()
![]()
Dan mag je je de ogen wel uit de kop schamenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:12 schreef boskameel het volgende:
Je zal jezelf hier terugvinden op de foto's.
Exact.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan mag je je de ogen wel uit de kop schamen
Hij is nu bezig met de voortuin, dus heb net het adres ff doorgegeven via 0900-TUIG.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Exact.
Jammer dat TS verder niks ondernomen heeft en dat waarschijnlijk ook niet alsnog gaat doen
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij is nu bezig met de voortuin, dus heb net het adres ff doorgegeven via 0900-TUIG.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef swollywood het volgende:
En een foto gemaakt waar ie herkenbaar op staat:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef McFearless het volgende:
Misschien dat figuur er even op aanspreken?
Dude, maak je niet zo druk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:23 schreef Hydrofoob het volgende:
Als dit een buitenlander zou zijn geweest dan zou iedereen hebben geroepen : WILDERS111 VERGASSEN!! EINZ!!! .
Mensen op fok = sadness
En nu wordt hij aanbeden. Ik zie je punt ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:23 schreef Hydrofoob het volgende:
Als dit een buitenlander zou zijn geweest dan zou iedereen hebben geroepen : WILDERS111 VERGASSEN!! EINZ!!! .
Mensen op fok = sadness
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hiervan moeten onze vrienden van Geen Sijl en de Telegraaf op de hoogte worden gesteld!
Maak dan een foto van de politiewagen.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef swollywood het volgende:
Het is buiten fotografie-afstand doordat er een boom in de weg zit.
En ik ga er natuurlijk niet met camera en al heenlopen, hoe graag jullie dat ook zouden willen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had trouwens hele andere gedachte bij de TT
Wat heeft die omroep er mee te maken?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit is een potentiële POWNED topic. Kijk er naar uit dat de politie
langskomt, foto's . video's etc.
Nee, omdat het nergens op slaat dat er altijd een aantal mensen perse Geenstijl erbij willen halen met dit soort dingenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeker omdat het ditmaal wel een blanke is?
Wat maakt de huidskleur nou uit ?!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeker omdat het ditmaal wel een blanke is?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar was ie weer.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij is nu bezig met de voortuin, dus heb net het adres ff doorgegeven via 0900-TUIG.
Valt het niemand op dat hij de schep wel raar vast houdt met z'n linker hand? Zo er overheen grijpend ipv normaal vastpakken.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
HERKENT IEMAND DEZE ZANDJATTER?
Hier in de stad woonde een bijzonder asociale familie die steeds gedwongen moest verhuizen aangezien ze de hele buurt telkens weer terroriseerden.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:27 schreef heiden6 het volgende:
Dat is toch wel het toppunt van pauperigheid, zand jatten uit de zandbak.
lol, dat topicquote:Op maandag 6 juli 2009 02:14 schreef luciano het volgende:
Ik kan me ooit een topic herinneren waarin IK een TS heb aangegeven bij de politie omdat die een magazijn van een pistool op de achterbank van zijn huurauto had gevonden en er niets mee wilde doen.
Paar uur later postte hij .. WTF , word ik net zomaar van mijn bed gelicht door de politie .....
Magazijn van geweer gevonden in leenauto
Je wilt niet weten wat een stortvloed aan BS ik over me heen heb gekregen toen.
Ik mag TS wel , dat ASOCIALE GEDOE moet maar eens stoppen in dit land...........
Enne maak je verder niet druk hoor over het zand .. Michael Jacksons ass wordt DAAR gestort weet ik uit betrouwbare bron , hebben de kinderen ook weer wat om mee te spelen nu hun eigen zand weg is.
Sterkte TS ( klasse ! )
Kut NSB'erquote:Op maandag 6 juli 2009 02:14 schreef luciano het volgende:
Ik kan me ooit een topic herinneren waarin IK een TS heb aangegeven bij de politie omdat die een magazijn van een pistool op de achterbank van zijn huurauto had gevonden en er niets mee wilde doen.
Paar uur later postte hij .. WTF , word ik net zomaar van mijn bed gelicht door de politie .....
Ik mag TS wel , dat ASOCIALE GEDOE moet maar eens stoppen in dit land...........
Enne maak je verder niet druk hoor over het zand .. Michael Jacksons ass wordt DAAR gestort weet ik uit betrouwbare bron , hebben de kinderen ook weer wat om mee te spelen nu hun eigen zand weg is.
Sterkte TS ( klasse ! )
Heyquote:
Hoeveel keer heb je al geprobeerd zelfmoord te plegen?quote:Op maandag 6 juli 2009 03:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Hey [ afbeelding ]
Zullen ze bij defensie blij mee zijn met deze reaktie op een gevonden onderdeel van een wapen en dan zo reageren ......... succes met je sollicitatie nu hier bij DEFENSIE !!! Het kost wat tijd maar dan heb je uiteindelijk ook niks.
Oh ja , dit was ik vergeten ..........
[ afbeelding ]
![]()
JIJ al HEEL wat keren aan de foto in je fobo te zien.........quote:Op maandag 6 juli 2009 03:45 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je al geprobeerd zelfmoord te plegen?
Ben je gefrustreerd omdat je gezakt bent voor het VMBO? Het is duidelijk dat je alle hoop opgegeven hebt want je probeert telkens op een negatieve manier iemands leven te beïnvloeden. Stiekem zou je willen dat je een reden had om te lachen zoals ik doe op die foto, waarschijnlijk heb jij je uiterlijk niet mee en je hebt volgens mij ook een vorm van autisme of in ieder geval een lichte geestelijke afwijking, dat heb ik geconcludeerd na het zorgvuldig lezen van jouw reactie die ik nu citeer.quote:Op maandag 6 juli 2009 03:53 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ al HEEL wat keren aan de foto in je fobo te zien.........
Soweeeeejjjjjjjjjjj , JIJ kent mij goed zeg , wat een treffende analyse zo via een monitor.quote:Op maandag 6 juli 2009 04:27 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd omdat je gezakt bent voor het VMBO? Het is duidelijk dat je alle hoop opgegeven hebt want je probeert telkens op een negatieve manier iemands leven te beïnvloeden. Stiekem zou je willen dat je een reden had om te lachen zoals ik doe op die foto, waarschijnlijk heb jij je uiterlijk niet mee en je hebt volgens mij ook een vorm van autisme of in ieder geval een lichte geestelijke afwijking, dat heb ik geconcludeerd na het zorgvuldig lezen van jouw reactie die ik nu citeer.
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Hou je bek gewoon, mongoolquote:Op maandag 6 juli 2009 03:53 schreef luciano het volgende:
[..]
JIJ al HEEL wat keren aan de foto in je fobo te zien.........
Is dat niet (het broertje van) Baas B?quote:
Klinkt als een gezellige volksbuurtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
Een buurt waar mensen in ontbloot bovenlijf zonder enige gene een zandbak leeg scheppen, terwijl zand bij een bouwmarkt geen reet kost en waar deze scheppende mensen vervolgens sneaky vanuit een portiekje gefotografeerd worden en op fok geplaatst.
idd wat een pauperbuurtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige volksbuurt
Ik denk dat ze zijn voortuin ook hebben uitgegraven!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:53 schreef Creepy_Bastard het volgende:
TS, heb je al dreigbrieven gehad van de zandbakcrimineel?
Hoeft niet, die staan immers reeds in dit topicquote:Op maandag 6 juli 2009 12:31 schreef ScrapHead het volgende:
Tvp!
Is de politie al langs geweest om de foto's op te vragen!?
Dúh, maar heeft de politie dat door...quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoeft niet, die staan immers reeds in dit topic
die zitten te wachten tot de TS zelf actie onderneemt.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:16 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Dúh, maar heeft de politie dat door...
qftquote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
Beter laat dan nooit, tvp.
Vanuit het trappenhuis.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk als die gast zichzelf terugziet hier. Hij kan toch ook zien vanuit waar die foto geschoten is
1+1 = 2.
TS wordt in elkaar geramt.
Zal ik hem ff printen en langsbrengen dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die zitten te wachten tot de TS zelf actie onderneemt.
Scheelt hun immers moeite
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:53 schreef swollywood het volgende:
Zal ik hem ff printen en langsbrengen dan?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef Nobu het volgende:
Ik dacht dat ik het meeste wel gezien had zo langzamerhand, maar dit is wel heel erg kansloos zeg.
Hij heeft al een straf verzonnen en is al begonnen met het graven van een kuil...quote:Op maandag 6 juli 2009 14:47 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Als ik die zandbakcrimineel was en ik zag die foto's van mij dan zou ik bij dat trappenhuis gaan kijken wat voor een mensen er in dat gebouw wonen, als er maar 1 jong kereltje woont dan weet je dus gelijk dat je die terug moet pakken. En mensen die de tijd nemen een zandbak leeg te scheppen zullen ook vast wel een passende straf voor de TS verzinnen als ze hem vinden.
Oeh.... daar moet je lef voor hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Sjibble het volgende:
woonplaats en leeftijd?
hyves zoekactie
Dikke punten voor degene die link van het topic in een krabbel zet
Dat hij belachelijk wordt gemaakt hier is omdat datgene dat hij doet simpelweg belachelijk is..quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef tulpie123 het volgende:
Is het nou echt nodig die jongen op internet aan de schandpaal te nagelen? Waar gaat over, over zand nog wel, dat je de politie belt, prima, maar zo'n knaap plein public op internet zetten
, we leven niet meer in de Middeleeuwen
Wat een kanker streek.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:14 schreef luciano het volgende:
Sterkte TS ( klasse ! )
jij wilt er kewoon kinderkes sien spele, en sonder sand keen kinderkes. Miskien een leuks vriendineske soekn van u leeftijd? vies manske niet naar kinderkes kieken is vies bah heel vies .. piecequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef swollywood het volgende:
Vanachter mijn bureau kijk ik uit op een fietspad, met aan de andere kant van het fietspad een zandbak, bankje en wipkip.
Nu zie ik al een paar keer iemand aan komen lopen met een kruiwagen, deze volscheppen en weer weglopen. Die zal waarschijnlijk zijn tuin aan het bestraten zijn en is te beroerd om te betalen voor zand.
Wist al wel dat er iemand hier uit de flat daar af en toe wat zand weghaalde voor zijn kattebak, maar de ene kruiwagen na de andere vind ik toch wel wat te ver gaan.![]()
Klacht: paupers die geen geld hebben voor zand en het dan maar uit de zandbak halen.
dan moet iedereen nog even doorposten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
deeltje 2 hiervan mag van mij wel komen
Ik heb al jaren een probleem. Mijn eikel is vaak erg rood en voelt dan schraal/branderig aan. Ik ben hier al meerdere keren voor bij een dokter geweest. Het is geen schimmel, maar de dokter denkt dat het komt doordat het bij mij altijd heel droog is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
deeltje 2 hiervan mag van mij wel komen
Insinueer je nu dat TS vergelijkbaar is met een schrale rooie eikel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een probleem. Mijn eikel is vaak erg rood en voelt dan schraal/branderig aan. Ik ben hier al meerdere keren voor bij een dokter geweest. Het is geen schimmel, maar de dokter denkt dat het komt doordat het bij mij altijd heel droog is.
Jaren gesmeerd met olie en of zalfje om de boel een beetje te smeren. Dit is lang goed gegaan maar sinds een jaartje helpt dit ook niet echt meer. Weer bij de dokter geweest maar die kan niks vinden.
Ik was echt heel goed dus daar kan het niet aan liggen en dep na het plassen altijd met wc-papier. Soms is het ineens 2 dagen goed maar dan heb ik niet gesmeerd en merk ik dat er smegma is, dit is dan erg moeilijk te verwijderen. Moet je echt voor \\\\\\\\\\\\\\\"boenen\\\\\\\\\\\\\\\"
Het is altijd maar een klein beetje en nog wit, ik ben nu 29 en heb nooit smegma gehad tot een jaar geleden.
Zijn er meer mensen die deze problemen hebben? Ik heb verder geen wondjes oid maar het is ook nooit echt weg(soa getest en uitgesloten)..
ik baal er van
Jongequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een probleem. Mijn eikel is vaak erg rood en voelt dan schraal/branderig aan. Ik ben hier al meerdere keren voor bij een dokter geweest. Het is geen schimmel, maar de dokter denkt dat het komt doordat het bij mij altijd heel droog is.
Jaren gesmeerd met olie en of zalfje om de boel een beetje te smeren. Dit is lang goed gegaan maar sinds een jaartje helpt dit ook niet echt meer. Weer bij de dokter geweest maar die kan niks vinden.
Ik was echt heel goed dus daar kan het niet aan liggen en dep na het plassen altijd met wc-papier. Soms is het ineens 2 dagen goed maar dan heb ik niet gesmeerd en merk ik dat er smegma is, dit is dan erg moeilijk te verwijderen. Moet je echt voor \\\\\\\\\\\\\\\"boenen\\\\\\\\\\\\\\\"
Het is altijd maar een klein beetje en nog wit, ik ben nu 29 en heb nooit smegma gehad tot een jaar geleden.
Zijn er meer mensen die deze problemen hebben? Ik heb verder geen wondjes oid maar het is ook nooit echt weg(soa getest en uitgesloten)..
ik baal er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |