Eigenlijk vandaag inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
'Morgen' is zaterdag.
Het nummer is 020-1234567.
Defensie is inderdaad dicht op zaterdag. In Irak en Afghanistan houdt iedereen daar rekening mee, zelfs de vijandquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:41 schreef Karasta het volgende:
[..]
Eigenlijk vandaag inderdaadZijn ze dicht op zaterdag?
En bedankt voor het nummer
Klopt, ze gaan dan zelfs samen tafeltennissen!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:46 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Defensie is inderdaad dicht op zaterdag. In Irak en Afghanistan houdt iedereen daar rekening mee, zelfs de vijand
Lol ik was vergeten dat het een luie overheids instantie is en dat die niet in het weekend werken de luie flikkers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:46 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Defensie is inderdaad dicht op zaterdag. In Irak en Afghanistan houdt iedereen daar rekening mee, zelfs de vijand
Ik solliciteerde in februari en ik kon pas voor het eerst naar de keuring in juni dus het kan wel even duren, want je krijgt de papieren twee weken van te vorenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef Karasta het volgende:
Het is nu al 6 weken geleden dat ik mijn solicitatie gesprek heb gehad en mijn papieren zijn opgestuurd naar Amsterdam, heb nog steeds niks thuis gekregen... Het schiet zo niet erg op... toen ik in mei met alles begon hoopte ik dit jaar nog aan de slag te kunnen, die kans wordt nu steeds kleiner.
![]()
Ik wil nu morgen gaan bellen wie weet welke nummer ik het beste kan gebruiken?
Of meer. Vrijdag papieren gehad, voor 11 augustus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:07 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik solliciteerde in februari en ik kon pas voor het eerst naar de keuring in juni dus het kan wel even duren, want je krijgt de papieren twee weken van te voren
LOLquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Karasta het volgende:
Ik zat trouwens net te kijken he .... Is dat wel echt het nummer of zit je me gewoon te trollen.
Boordschutter bij de pantser infanterie en hoop daarna schutter lange afstand te kunnen doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:04 schreef FP128 het volgende:
en je hebt gesolliciteerd bij.... de KL om in de keuken te gaan werken of wordt je belangrijk?
Ik weet het maar ja je moet toch ergens naar kunnen streven.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Remco026 het volgende:
SLA wordt je niet zomaar. Je moet eerst laten zien dat je met je standaard C7 behoorlijk goed kunt schieten.
Met zo'n opmerking streef jij al bij het 1ste onderzoek op een negatief advies...quote:Lol ik was vergeten dat het een luie overheids instantie is en dat die niet in het weekend werken de luie flikkers.
Kut kick. En de TS zit al tussen de Taliban in Afghanistan denk ik zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:30 schreef luciano het volgende:
Lolllllzzzzzzz . Dit topic stond nog steeds bij mijn bookmarks , dus heb ik er gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |