Zwerverquote:Op maandag 22 juni 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
Zo! net voor de derde keer deze maand verhuisd! Nu hopen dat ik hier een week kan blijven en de boel niet afbrand ofzo
Op zich een prima pic, alleen zijn de tieten voor een fipo iets te verborgenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op zich een prima pic, alleen zijn de tieten voor een fipo iets te verborgen.
Nee, is van het Valentijnsconcert op schoolquote:Op maandag 22 juni 2009 15:49 schreef morgane het volgende:
Erg mooie foto Dupje!!Is dat van afgelopen weekend?
Gaat prima hier, even een dagje chillen, drukke week gehad.quote:
Same here, morgen weer werken woensdag verjaardagen doen enzo, ook ff de stad in denk ik. Vandaag ultiem chill daggiequote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat prima hier, even een dagje chillen, drukke week gehad.
Donderdag maar weer eens de stad onveilig maken.
Daar?
So true. Ik heb er vandaag ook eentjequote:Op maandag 22 juni 2009 16:03 schreef Houniet het volgende:
Af en toe moet dat kunnen, een chill dagje.
Ik heb ook gewoon 11 uur geslapen, dat werd tijd.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
So true. Ik heb er vandaag ook eentje.
Dat heb ik helaas niet gehaald, maar toch een goede negen uur, da's al heel veel hierquote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon 11 uur geslapen, dat werd tijd.
ja viel me al tegen dat niemand anders die gemaakt hadquote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef Mikkie het volgende:
Echt té matig swarma. Ik zag in de MyAT dat je gepost had, en dacht 'die heeft geheid een zeer matige grap gemaakt over die ventieldopjes'.
....
Met een maat van je?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:12 schreef Californium het volgende:
jah gisteravond fietste is door Nij..... wait....
jah duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nou deze waren heel gezondquote:
Je lichaam protesteert nu neem ik aanquote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou deze waren heel gezond
Komkommer, ui, tomaat, kaas, salsasaus, paprika, sla en kip
Ja wel heel typisch om je dan net vandaag tegen te komenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef Sander het volgende:
Net LR heel even gezien, ze is als het goed is nu bezig / net klaar met presenteren. Ben benieuwd
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja wel heel typisch om je dan net vandaag tegen te komen
IK BEN GESLAAGD JONGENS!
Ik heb m'n HBO-diploma binnen![]()
![]()
![]()
Zie je welquote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IK BEN GESLAAGD JONGENS!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IK BEN GESLAAGD JONGENS!
![]()
![]()
Tussen Groningen en Maastrichquote:
krijg je nog geen kwamtumkorting eigelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg een Samson-abonnement deze week. Vanavond daarheen om te borrelen met een vriendin. Dan woensdag een feestje en donderdag weer een feestje.
quote:
Van harte!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
IK BEN GESLAAGD JONGENS!
![]()
![]()
Gefeliciteerd. Wat een feesttopic vandaagquote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef morgane het volgende:
Ik ben nu officieel lid van sambaband Outra Vez![]()
![]()
10% korting op maandag, dinsdag en woensdag na 18.00uquote:
Tuurlijk kerel, doe maar weer rijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
10% is niet heel veel. Gefeli morgane
.
mogguh
Niet veel korting, als in fucking duur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:13 schreef Mikkie het volgende:
Tuurlijk kerel, doe maar weer rijk. Ik ben nog maar student hè
.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef Sander het volgende:
Wat vet morgane! Leuk om te horen dat het goed ging! Je hebt dus gewoon talent
graafseweg, bij t station in de buurtquote:
Lol, ik reageerde dus op Swarmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Wall-(...)TL090621144003r32192
Maar jij kunt die 10% blijkbaar makkelijk missen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet veel korting, als in fucking duur.
Maten, kosten, voorzieningen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
graafseweg, bij t station in de buurtals ik m neem houden we n meet
Ik heb er ook nooit problemen mee als het niet in rekening gebracht wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij kunt die 10% blijkbaar makkelijk missen?.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit problemen mee als het niet in rekening gebracht wordt
Jij en mobli gaan allebei in het bestuur toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, zometeen vergadering met het toekomstige bestuur, gaan we eens even kijken naar het beleidsplan voor volgend jaar
Én net bij de studentendecaan geweest, hij gaat proberen mij aan het eind van mijn bachelor een heel jaar extra stufi te laten krijgen, in verband met bijzondere omstandigheden (ongeluk in februari dus). Zou echt te perfect zijn als ik dat zou krijgen! Mocht dat niet lukken, dan krijg ik waarschijnlijk zo'n 3 maanden stufi extra, uit het ASF
19, 390, en die krijg ik dalijk te horen, maar schoonmaak internet fietsenstalling enzo zitten erbijquote:
Jepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij en mobli gaan allebei in het bestuur toch?Wanneer begint jullie jaar?
Das best duur? Maar je deelt wel kookgelegenheid en toilet enzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
19, 390, en die krijg ik dalijk te horen, maar schoonmaak internet fietsenstalling enzo zitten erbij
ook een slaapzolder, dus heb die 19m2 echt voor alles
Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das best duur? Maar je deelt wel kookgelegenheid en toilet enzo?
Ah kijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
JepHeb er zin in
We beginnen officieel in september, maar zullen nu al beleidsplan ed maken, zodat het, indien er op of aanmerkingen zijn, gewoon aangepast kan worden in een redelijke tijd.
Ik vind dat ik ook niet goedkoop zit hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zit.
[..]
Ah kijk. Beleidsweekend is bij ons meestal pas in juli of augustus, jullie zijn er mooi op tijd bij dan 14.gif.
350, 36m2 all-in!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zit.
[..]
Ah kijk. Beleidsweekend is bij ons meestal pas in juli of augustus, jullie zijn er mooi op tijd bij dan 14.gif.
quote:
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen isquote:
dan woon je bij mij tegenoverquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen is.
Whehe... leuk... Jullie met zn tweeen daar te blo... een sandwich eten.... Met swarmi op de kamer erboven / ernaast....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nou blijkbaar gaat Swarmi dus in hetzelfde huis naar een kamer kijken waar die maat van me woont
HIMY reference, awesomequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Whehe... leuk... Jullie met zn tweeen daar te blo... een sandwich eten.... Met swarmi op de kamer erboven / ernaast....
Ik had niet verwacht dat je m door zou hebbenquote:
Ach jij hebt weer stufi en ik niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen is.
Met een ander kapsel was ie bestquote:
ja, komt er bij jou niet eens iets vrijquote:
Je moest dus toch lopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, toch nog ergens goed voor dusIk kwam toevallig een huisgenootje tegen op de fietsbrug, heb haar even een lift naar huis gegeven (anders had ik dus moeten lopen, zij had de fiets bij
)
Doen wequote:
quote:
Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..].
Het lijkt wel goed nieuws week hier.
je hebt een goede invloed op iedereenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..].
Het lijkt wel goed nieuws week hier.
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef morgane het volgende:
Haha Mikkie, dat is idd een luxeprobleemmaar wordt het een moeilijke keuze dan?
eerste quote van mij op je post vanuit je bedje vanaf je telefoonquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:27 schreef Dupje het volgende:
Hmm mijn eerste post vanuit mn bedje vanaf mn telefoon! Maar ik ga er zo toch maar eens uit. Heb genoeg te doen vandaag.
Nu nog op mezelfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een goede invloed op iedereen
Yeah. En dit is mn eerste post vanuit de treinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eerste quote van mij op je post vanuit je bedje vanaf je telefoontoevallig zeg
af?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
zo!
Dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn zooi hier maar eens opruimen.
oeh oeh, dit is mijn eerste quote op een post van jou uit de treinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Yeah. En dit is mn eerste post vanuit de trein
quote:
A man can dream thoughquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
I'd wishnee eindelijk op werk gearriveerd man!
quote:
quote:
Hetzelfde dacht ik toen ik gister mn eindgesprek had van stage. Ik heb daar ook 10 maanden gezeten, lang! Misschien ga ik er afstuderen.. Dus dan zie ik iedereen weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
nog 5 dagen! en vanmorgen toen ik in de winkel was om voor mijn begeleidster een klein cadeautje te halen.... Toen voelde ik wel een klein beetje een pijn scheutje diep van binnen..... Toch 10 maanden van mijn leven en (naast een paar mindere momenten) toch een leuke tijd gehad hier en veel geleerden ga het stiekem toch wel een beetje missen
mountainbikequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat hard hier
Ik woon ongeveer een kilometer of 2 van mijn werk af, ik ben via de groenestraat naar het centrum gefietst en toen helemaal via de heyendaalse weg naar de heiliglandstichting en via de scheidingsweg weer terug naar huisgefietst, kortom, lekker om. Wat een heerlijk mountainbike weer
Tja je moet toch wat, sinds jij mijn fiets hebt verklootquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat, sinds jij mijn fiets hebt verkloot
zeker leuk jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef morgane het volgende:
Oew die is leuk!!
Gokje: jij komt niet op Lowlands?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef Ps2K het volgende:
Dus ik was fijn aan het werk en ik moest even langs het kantoor om mijn laptop te laten fixen. Aangezien het openbaar vervoer voor vieze paupers is nam ik de taxi. Ik kom aan, betaal en vraag om een bonnetje zodat ik de taxi kan declareren:
Nou dit staat godverdomme fijn op mijn declaratie...
Klacht: Waar is Via Lugeria?
Klacht 2: Laptops die geen exotische IP configuraties aankunnen
Klacht 3: Stinkend openbaar vervoer.
al langquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan jij eigenlijk zomaar een hele week werken, heb je al vakantie?
Ja weer men vanuit de treinquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
alweer een post vanuit de trein?
hoe is t met de voorbereidingen voor volgende week ?
Moet iemand ophalen van Schiphol, en die landt rond zes uur als het goed is...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:38 schreef LastRequest het volgende:
Waarom moet je zo achterlijk vroeg op Mik?
quote:
Dat is wat ik gelezen heb ja, dat ie allerlei pepmeuk had genomen om toch de concerten te kunnen geven.. maar dat was dan weer teveel van het goeiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Grote kans dat ie het niet aankon en ff een mep pilletjes naar binnen heeft gehakt. Maarja, hij was wél the king of pop.
Ja dat stond al 2 posts boven jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ja die zoon, zijn volledige naam is dan ook Prince "Blanket" Michael Jackson The Second.
Woops niet gelezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja dat stond al 2 posts boven ja
@Yasha: je kan beter iemand anders blij maken met de hoogslaper, mijn eigen bed is nog prima dus ik hoef nu geen andere. Ben zoals het er nu uitziet voorlopig toch nog niet weg hier.
bof je maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste werkdag. Vakantie tot maandag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste werkdag. Vakantie tot maandag.
gelukkig geen tentamens hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Lekker hoor Cali. Ik moet nog even buffelen voor de tentamens
.
Yeeyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Vandaag mijn laatste officiele werkdag... Morgen en zondag nog even en dan aan mijn verslag werken, portfolio inleveren en dan vakantie!!!
Uberhoupt je laatste dag bij de Blokker?quote:
Geen idee, ik zat in Arnhemquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:40 schreef Sander het volgende:
Goed bezig morgane. En idd, je kon tot laat op een terras hangen. Heeft het in Nijmegen trouwens ook zo geregend?
Jeetje, dat is wel vreemd ja. Maak er maar een leuke dag vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatste zaterdag werken bij de blokker
17e?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef SLP_ het volgende:
ik moet nog 2 boekverslagen inleveren maandag; een hedendaags boek en een 16e/17e/18e eeuws boek.
ik heb wel es gehoord van de spaanse brabander maar k lees dat ie uit 1618 komt. is 1618 is dat de 15e eeuw of de 16e eeuw? ik vergeet dat telkens![]()
was dat een serieuze vraag?quote:
ja was een serieuze vraagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een serieuze vraag?haha... En biologie je slechtste vak?
biologie
De 15equote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef SLP_ het volgende:
ik moet nog 2 boekverslagen inleveren maandag; een hedendaags boek en een 16e/17e/18e eeuws boek.
ik heb wel es gehoord van de spaanse brabander maar k lees dat ie uit 1618 komt. is 1618 is dat de 15e eeuw of de 16e eeuw? ik vergeet dat telkens![]()
ja sorry ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 15e![]()
.
Anyway, nog meer mensen last gehad van stroomstoring vannacht? Hier heeft alles minimaal een half uur plat gelegen en misschien nog wel veel langer... Knap irritant.
Is het zo erg jahquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja was een serieuze vraag![]()
jaa bio ik ben er zooo slecht in
ik heb maandag proefwerk over 3 toetsen en ik moet echt zorge dat ik hoger haal dan een 2,5 anders sta ik een 3 en dan kn de school je naar havo sturenen natuurlijk denkt iedereen dat je makkelijk eeen 2,5 kan halen maar zelfs als ik supergoed geleerd heb haal ik nog allemaal 3-en.
ik ben echt een ramp in bio. mn leraar die denkt er hetzelfde over maar hij wil er volgend jaar toch alles aan doen om het tot een 5 te makenik hoop dat dat lukt dat is namelijk bijna 1,5 punt hoger dan dat ik nu sta
![]()
ooh en ik had een vraag misschien dat jij die kan beantwoorden.
: noem 3 redenen waarom water noodzakelijk is voor organismen om te overleven.
ik kan het antwoord nergens terugvinden
Godverdomme had ik net een prachtig betoog over water getypt, fuckt fok het opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het zo erg jah
3 redenennou ehm....hoe simpel wil je het hebben? water wordt nu eenmaal gebruikt in zo'n beetje alle processen in je lichaam.... ? EHm... je kan niet zweten (oververhitting). Als je zout binnen krijgt en geen water.... krijg je problemen met osmose? Ehm... In urine worden giftige stoffen opgelost... Bloed bestaat uit water, net als al je cellen en ongeveer 2/3 van je lichaam... er zijn wel een miljoen redenen waarom water belangrijk voor je is
Net zo mooi als die van mij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme had ik net een prachtig betoog over water getypt, fuckt fok het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |