eerste quote van mij op je post vanuit je bedje vanaf je telefoonquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:27 schreef Dupje het volgende:
Hmm mijn eerste post vanuit mn bedje vanaf mn telefoon! Maar ik ga er zo toch maar eens uit. Heb genoeg te doen vandaag.
Nu nog op mezelfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een goede invloed op iedereen
Yeah. En dit is mn eerste post vanuit de treinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eerste quote van mij op je post vanuit je bedje vanaf je telefoontoevallig zeg
af?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
zo!
Dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn zooi hier maar eens opruimen.
oeh oeh, dit is mijn eerste quote op een post van jou uit de treinquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Yeah. En dit is mn eerste post vanuit de trein
quote:
A man can dream thoughquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
I'd wishnee eindelijk op werk gearriveerd man!
quote:
quote:
Hetzelfde dacht ik toen ik gister mn eindgesprek had van stage. Ik heb daar ook 10 maanden gezeten, lang! Misschien ga ik er afstuderen.. Dus dan zie ik iedereen weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:31 schreef Californium het volgende:
nog 5 dagen! en vanmorgen toen ik in de winkel was om voor mijn begeleidster een klein cadeautje te halen.... Toen voelde ik wel een klein beetje een pijn scheutje diep van binnen..... Toch 10 maanden van mijn leven en (naast een paar mindere momenten) toch een leuke tijd gehad hier en veel geleerden ga het stiekem toch wel een beetje missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |