bof je maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste werkdag. Vakantie tot maandag.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste werkdag. Vakantie tot maandag.
gelukkig geen tentamens hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Lekker hoor Cali. Ik moet nog even buffelen voor de tentamens
.
Yeeyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Vandaag mijn laatste officiele werkdag... Morgen en zondag nog even en dan aan mijn verslag werken, portfolio inleveren en dan vakantie!!!
Uberhoupt je laatste dag bij de Blokker?quote:
Geen idee, ik zat in Arnhemquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:40 schreef Sander het volgende:
Goed bezig morgane. En idd, je kon tot laat op een terras hangen. Heeft het in Nijmegen trouwens ook zo geregend?
Jeetje, dat is wel vreemd ja. Maak er maar een leuke dag vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatste zaterdag werken bij de blokker
17e?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef SLP_ het volgende:
ik moet nog 2 boekverslagen inleveren maandag; een hedendaags boek en een 16e/17e/18e eeuws boek.
ik heb wel es gehoord van de spaanse brabander maar k lees dat ie uit 1618 komt. is 1618 is dat de 15e eeuw of de 16e eeuw? ik vergeet dat telkens![]()
was dat een serieuze vraag?quote:
ja was een serieuze vraagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een serieuze vraag?haha... En biologie je slechtste vak?
biologie
De 15equote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:54 schreef SLP_ het volgende:
ik moet nog 2 boekverslagen inleveren maandag; een hedendaags boek en een 16e/17e/18e eeuws boek.
ik heb wel es gehoord van de spaanse brabander maar k lees dat ie uit 1618 komt. is 1618 is dat de 15e eeuw of de 16e eeuw? ik vergeet dat telkens![]()
ja sorry ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 15e![]()
.
Anyway, nog meer mensen last gehad van stroomstoring vannacht? Hier heeft alles minimaal een half uur plat gelegen en misschien nog wel veel langer... Knap irritant.
Is het zo erg jahquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja was een serieuze vraag![]()
jaa bio ik ben er zooo slecht in
ik heb maandag proefwerk over 3 toetsen en ik moet echt zorge dat ik hoger haal dan een 2,5 anders sta ik een 3 en dan kn de school je naar havo sturenen natuurlijk denkt iedereen dat je makkelijk eeen 2,5 kan halen maar zelfs als ik supergoed geleerd heb haal ik nog allemaal 3-en.
ik ben echt een ramp in bio. mn leraar die denkt er hetzelfde over maar hij wil er volgend jaar toch alles aan doen om het tot een 5 te makenik hoop dat dat lukt dat is namelijk bijna 1,5 punt hoger dan dat ik nu sta
![]()
ooh en ik had een vraag misschien dat jij die kan beantwoorden.
: noem 3 redenen waarom water noodzakelijk is voor organismen om te overleven.
ik kan het antwoord nergens terugvinden
Godverdomme had ik net een prachtig betoog over water getypt, fuckt fok het opquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het zo erg jah
3 redenennou ehm....hoe simpel wil je het hebben? water wordt nu eenmaal gebruikt in zo'n beetje alle processen in je lichaam.... ? EHm... je kan niet zweten (oververhitting). Als je zout binnen krijgt en geen water.... krijg je problemen met osmose? Ehm... In urine worden giftige stoffen opgelost... Bloed bestaat uit water, net als al je cellen en ongeveer 2/3 van je lichaam... er zijn wel een miljoen redenen waarom water belangrijk voor je is
Net zo mooi als die van mij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme had ik net een prachtig betoog over water getypt, fuckt fok het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |