al langquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kan jij eigenlijk zomaar een hele week werken, heb je al vakantie?
Ja weer men vanuit de treinquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
alweer een post vanuit de trein?
hoe is t met de voorbereidingen voor volgende week ?
Moet iemand ophalen van Schiphol, en die landt rond zes uur als het goed is...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:38 schreef LastRequest het volgende:
Waarom moet je zo achterlijk vroeg op Mik?
quote:
Dat is wat ik gelezen heb ja, dat ie allerlei pepmeuk had genomen om toch de concerten te kunnen geven.. maar dat was dan weer teveel van het goeiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
Grote kans dat ie het niet aankon en ff een mep pilletjes naar binnen heeft gehakt. Maarja, hij was wél the king of pop.
Ja dat stond al 2 posts boven jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ja die zoon, zijn volledige naam is dan ook Prince "Blanket" Michael Jackson The Second.
Woops niet gelezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja dat stond al 2 posts boven ja
@Yasha: je kan beter iemand anders blij maken met de hoogslaper, mijn eigen bed is nog prima dus ik hoef nu geen andere. Ben zoals het er nu uitziet voorlopig toch nog niet weg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |