Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das best duur? Maar je deelt wel kookgelegenheid en toilet enzo?
Ah kijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
JepHeb er zin in
We beginnen officieel in september, maar zullen nu al beleidsplan ed maken, zodat het, indien er op of aanmerkingen zijn, gewoon aangepast kan worden in een redelijke tijd.
Ik vind dat ik ook niet goedkoop zit hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zit.
[..]
Ah kijk. Beleidsweekend is bij ons meestal pas in juli of augustus, jullie zijn er mooi op tijd bij dan 14.gif.
350, 36m2 all-in!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's een gangbare prijs tegenwoordig hoor. Voor 300 euro heb 15 m² ofzo. Dat jij nou zo ultragoedkoop zit.
[..]
Ah kijk. Beleidsweekend is bij ons meestal pas in juli of augustus, jullie zijn er mooi op tijd bij dan 14.gif.
quote:
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen isquote:
dan woon je bij mij tegenoverquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen is.
Whehe... leuk... Jullie met zn tweeen daar te blo... een sandwich eten.... Met swarmi op de kamer erboven / ernaast....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Nou blijkbaar gaat Swarmi dus in hetzelfde huis naar een kamer kijken waar die maat van me woont
HIMY reference, awesomequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Whehe... leuk... Jullie met zn tweeen daar te blo... een sandwich eten.... Met swarmi op de kamer erboven / ernaast....
Ik had niet verwacht dat je m door zou hebbenquote:
Ach jij hebt weer stufi en ik niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt huursubsidie, da's niet eerlijk. Ik ga wachten tot dat nieuwe complex van de SSHN opgeleverd wordt. Misschien verhuis ik daar nog wel naartoe voor twee jaartjes, als het te betalen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |