Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:![]()
ik had de lapo zag ik maar zit aan de foon ook...dank je LS
ja mocht hoor ik had het geeneens in de gatenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kon het toch niet laten stiekem een topic te openen
Edit:quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee....lang leve blarenpleister
Heeft ze geen mannelijke hormonen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm dat idee moet ik ook mijn dochter aan de hand doen. O mam deze schoenen lopen lekker....ja die 2 minuten dat je erop in de winkel loopt wel.
Nee passen en kopen en op naar volgende winkel om weer wat te scoren, een echte kooptic heeft dat kind.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze geen mannelijke hormonen?
Bij mij gaat dat ook zo. Passen (kleding en schoenen) en als het goed zit kopen en geen geleur langs andere winkels.
Misschien familie (ergens ver weg) van Laysa.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee passen en kopen en op naar volgende winkel om weer wat te scoren, een echte kooptic heeft dat kind.
poker, 27 spelers. inzet 10.000quote:
netjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poker, 27 spelers. inzet 10.000
gewonnen 27.000
na, moet beter kunnen. maar ik had het idee dat er een cheater bij zat.quote:
Tja dat weet je maar nooitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien familie (ergens ver weg) van Laysa.
Was het maar echt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poker, 27 spelers. inzet 10.000
gewonnen 27.000
(playmoney ofcourse)
owja....die heb je dr tussen zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na, moet beter kunnen. maar ik had het idee dat er een cheater bij zat.
boer??? ey...ik ben een stadse heurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je het melkboerenbestand al nagekeken?
Nee nog niet, maar verwacht niet dat daar iets tussen zit....alhoewel je weet maar nooitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je het melkboerenbestand al nagekeken?
Alleen de stress al dat je kunt verliezenquote:
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen de stress al dat je kunt verliezen
Een vriend van me speelt voor realmoney, meestal toernooien van $10,- met 27 of 45 spelersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnHeb jaaaren geleden best fanatiek aan klaverjassen online gedaan. Maar dat is niks t.o.v. Pokeren.
Klaverjassen on-line is niets. Wordt heel veel vals gespeeld, onderlinge lijntjes via MSN etc. Om de kaarten door te geven van je maatje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnHeb jaaaren geleden best fanatiek aan klaverjassen online gedaan. Maar dat is niks t.o.v. Pokeren.
Online vond ik ook maar een slap aftreksel van het echte klaverjassen, je kunt idd valsspelen. Vroegahquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klaverjassen on-line is niets. Wordt heel veel vals gespeeld, onderlinge lijntjes via MSN etc. Om de kaarten door te geven van je maatje.
Echt klaverjassen blijft gewoon gezellig. Doe ik geregeld met buren en wisselbeurten met maatjes.
Maar wel met "mes op tafel" spelen, want er moet competitiegevoel zijn.
Jammer dat de buren niet kunnen pokeren, want dat zou ook gezellig kunnen zijn.
Misschien ga ik nog wel eens overstag. We hebben hier in huis al eens poker gespeeld, we hebben zo'n set. Heb toen best het e.e.a. geleerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt voor realmoney, meestal toernooien van $10,- met 27 of 45 spelers
Eerste plaats is dan $100 / $140, tot nu toe gaat het redelijk. één op de 10 moet toch wel te winnen zijn
Als het echt sereus wordt moet je dat cheaten achterwege laten. Mag graag winnen maar wel eerlijjk. Oooo als ik verlies...nee kan er best tegen maar als ik konstant verlies en doe mijn donderse best dan word ik grrrrrrquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
idd, tegenwoordig kun je ook gratis met elkaar bellen. er wordt veel gecheat.
gelukkig kun je met echt geld niet bij elkaar op tafel onder hetzelfde IP adres, maar via tel en msn kun je altijd cheaten
Wat je zegt. "Vroegâh" had je nog een klaverjasavond op het werk. Volgens mij is dat ook uitgestorven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Online vond ik ook maar een slap aftreksel van het echte klaverjassen, je kunt idd valsspelen. Vroegahgingen we van DenHaag speciaal naar mijn zus, daar werden klaverjaswedstrijden gespeeld. Was echt te gek. Tegenwoordig speel ik het nier meer, we kunnen niet meer aan 4 mensen komen en de kinderen hebben we het geprobeerd te leren, vinden het niks. Zit toch iets niet goed in de genen, klopt geen jota van
Vind het nog steeds een keimooi spel, al dan niet met het mes op tafel. Verzaken, rellennnnnn
En dat is jammer, tuurlijk is het leuk dat veel mensen mekaar ontmoeten via internet, maar daardoor zonderen steeds meer mensen zich af en dat is dan de keerzijde van internet. Ik ben en blijf bij kontakt van persoon tot persoon. Is niet altijd makkelijk, wantrouwen en het misbruiken van speelt een grote rol. Jammer, want aan de ene kant speelt internet een rol in het ontmoeten van mensen en aan de andere kant weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat je zegt. "Vroegâh" had je nog een klaverjasavond op het werk. Volgens mij is dat ook uitgestorven.
Maar dat is met heel veel dingen zo.
Internet is dan wel een leuk iets, maar IRL gaan mensen zich toch meer en meer afzonderen.
Hou je 't wel een beetje netjes hierquote:
PIETJE PUK...waar zitten jouw gedachten?????quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Ik ruim het netjes op hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
*zich nu bedenkt dat ie wel weer iets lust, en de schuld afschuift naar Laysa aangezien zij er over begon
handjes gewassenquote:
Voorbereiding voor morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierig
quote:
jeweets he....meisjes plagen.......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Voorbereiding voor morgen
*geheimzinnig doet om Laysa te plagen
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat wel zou kunnen waarderen
Dan laat ik het de volgende keer wel gewoon liggenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meer![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dan laat ik het de volgende keer wel gewoon liggen
Het was jouw ideequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...en wie moet het dan opruimen...nou...nou...en nee pietje blijft niet aan de gang
quote:
MaAR OPRUIMEN WAS OOK GEEN GOED IDEE :nquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei niet van kwak de zooi daar maar neer
scheien julie eens uit zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die kwakken met de capslock nog aan
nou.... nou.... nou.....en mannen...nou ...bleghhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter kippe hou....ow wacht, dat ging over vrouwen
Typen heet dat, niet kwakken. Kwak doet een eendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die kwakken met de capslock nog aan
bleghhhhhh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou.... nou.... nou.....en mannen...nou ...bleghhhhhhhhhhh
niettus ik zag het toch...je deed heul lelijk tegen mij...en nu moet ik weer schoenen gaan kopen...onmdat weer te vergeten...of nee...die moet jij voor mij kopen...ja ...zo was hetquote:
Wel als ik klaar benquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij de hele avond je handen zit te wassen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uurtje en dan...........................![]()
![]()
Is 't 20 januariquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uurtje en dan...........................![]()
![]()
Heul nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
niettus ik zag het toch...je deed heul lelijk tegen mij...en nu moet ik weer schoenen gaan kopen...onmdat weer te vergeten...of nee...die moet jij voor mij kopen...ja ...zo was het
quote:
Dan ben ik officieel uit de schuldsanering en kan ik beginnen met schone lei.quote:
Nietus.quote:
oeh....mag ik mee sjoppen...ben dol op sjoppenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Als er iemand aan schoenen toe is ben ik het
wat goed LS...ow wat moet dat een heerlijk gevoel zijn toppiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben ik officieel uit de schuldsanering en kan ik beginnen met schone lei.
En dat gaat dus helemaal toppie, want ik heb dus al die baan en huis en tuin is ook lekker opgeruimd.
Beter kan je je niet voelen... dus morgen zal ik wel een evaxsis-gevoel in m'n kop hebben
Vandaag was de leukste dag van het jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat gaat dus helemaal toppie, want ik heb dus al die baan en huis en tuin is ook lekker opgeruimd.
Beter kan je je niet voelen... dus morgen zal ik wel een evaxsis-gevoel in m'n kop hebben
Nog even en je komt in TBO IIquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mee? Ik wist niet eens dat ik mee moestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh....mag ik mee sjoppen...ben dol op sjoppen.....
Omdat bijna iedereen dat al heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je geen fobo D.?
jawel das leuk...hoor je ...leuk...en niet na 1 winkel al gaan zeuren hoor...en dan doen we lekker op een terrasje luchen...ja zie...leukquote:
Waarmee?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
* zucht.......je gaat me echt gek daarmee maken hé?
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januariquote:
Kraker.quote:
quote:
oorzaak, drankquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Ah, de mijne doet het tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Je wil alle details he, smerig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik had het hieroverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik heb 1 biertje op, zhe horrorquote:
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het hierover:P
Lach! Het is vandaag de mooiste dag van het jaar
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomer...whoeheeeeeee zonnen op mn balkon
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*
Ik ga ook onder roken morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehe
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
Daar kom ik langsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ken mensen die erheen gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
Never....nooi...t daar word ik helegaar nie moe vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je 6 paar schoenen moet inlopen
8.00 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die erheen gaan. Ik ga naar Rammstein in december
.
ow, nou, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groenquote:
Wie? Wat? Ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
* ondertussen mompelend wat een rotjong zeg
wat jammer he....dat ze uitgeschakeld werden ....ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groen
vechtend ten alle tijden, NEC wordt kampioen!
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldigquote:
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroegquote:
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldig...barst nu echt van nwsgierigheid
ow....ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?
Dozen in gepak met spullen
Morgen een meeting van een 'club' waar ik bijzit
en terrechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroeg
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik dacht iets anders...maar leuk hoor voor jou
![]()
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik dacht iets anders...maar leuk hoor voor jou
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jij hoort de spraakwaterval te zijn, ik de geheimzinnige
Jij ook veel plezier morgen, en slaap lekker voor zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden....en dan ga ik nu naar bed want morgen![]()
.....slaap lekker allemaal en allemaal een hele fijne dag...en voorzichtig rijden
![]()
Je bent toch geen zwemleraar héquote:
later Ruud, veel plezierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier nog hier en misschien tot morgen in Volkel?
http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen
![]()
Ciao![]()
slaap lekker ruudjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao![]()
Zeg je nu gedag, of kwam je gedag zeggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao![]()
Proostquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
FREEEEEEEEEEEEE HIEEEEEEEEEE I FEEL FREEEEEEEEE
LS is heul zo vrij en blij. Tast toe en ZUIPUHHHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit al 3 dagen in de herrie, wat dacht je van alle vliegtuigen die aankomen, het oefenen en b.t.w. de luchtmachtdagen zijn vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
nah bijna 10 uur dus kan best wel zo in het weekend...chin chinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
FREEEEEEEEEEEEE HIEEEEEEEEEE I FEEL FREEEEEEEEE
LS is heul zo vrij en blij. Tast toe en ZUIPUHHHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je alles in je eentje opgezopen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
goeie middag menschen.
Heb goffer de goffer een kater
Je plaatst overal tvp's, maar leest niet bijquote:
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.quote:
Join the clubquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.
Ben nu één van de weinige Nederlanders zonder lening, hypotheek of onbetaalde rekeningen.
En een fikse kater
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je plaatst overal tvp's, maar leest niet bij?
O nou ja dat is ook een reden om iets te vieren, vandaar het wijn, bier en die heerlijke hapjes om 12 uur afgelopen nachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.
Ben nu één van de weinige Nederlanders zonder lening, hypotheek of onbetaalde rekeningen.
En een fikse kater
HOMO!quote:
Tvp = terug vind postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat dat niet hetzelfde is als bijlezen
Ikke niet, mijn keukenkastjes staan te volquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Toverheks het volgende:
wie is hier nou de homo en moet nog uit het keukenkastje kruipen??????
goedenavond allemaal
Nee, ik niet tenminste, zo komt het topic in myat en kun je het topic makkelijk terugvinden en ik klik dan meestal op de laatste postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat iemand tvp-de om vanaf zijn terug vind post terug te kunnen lezen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik niet tenminste, zo komt het topic in myat en kun je het topic makkelijk terugvinden en ik klik dan meestal op de laatste post
Welke zender?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke niet, mijn keukenkastjes staan te vol![]()
Wat heb je allemaal liggen te verbouwen?
commedy central, gisteren had je nummer 20-11 van de top 20 dor nederlanders gekozen en vanavond 10-1 .. ik denk dat men star wars wel op 1 zet maartoch ...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is dat welke zender en is het leuk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafd
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hij staat al op de zender ik wacht af
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zien
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.
Jee wat een drama-verbouwingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.
maandag komen de bouwvakkers van het te plaatsen cv en combigeiser (ook duurt weer 3 a 4 dagen)weet ik veel hoe dat heet hahaha maar heb geen kachel meer, je kent de beelden van een aardbeving, zo zat ik dus allemaal bakstenen en alleen de bank en tv in de kamer maar het wordt een paleisje ga volgende week keukenkastjes doen engels rood en verder alles wit en de trappen, heb eigen opgang die is helemaalkaal al en dan naar boven voor de kinderen die trap mooi beige en wit, ach zo blijf ik bezig, heb alleen geen pc, zit nu even op zoon zijn lappie maar is wennen hoor en laptop, nou hoop dat je het een beetje snapt hahahaha
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de douschequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jee wat een drama-verbouwing![]()
Dus je zit nu nog midden in de troep, heb je wel warm water om lekker te kunnen douchen?
ik ga kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!
je zult er gaan spijt van krijgquote:
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de dousche
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurigequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!
Echt een verwennerij in het begin, dat houdt je tijdens de verbouwing wel op de been
Van die waterverdampers. Volgens mij hebben ze ze bij Xenos in metaalkeurquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurige
Hey Gefeliciteerd LS,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En een fikse kater
Ik vind katers helemaal niet fijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Gefeliciteerd LS,
Er gaat nu weer een wereld voor je open![]()
Ojjjeee Kater hebben is fijn
Gewone witte heb ik bij Blokker vandaan,(was wel vorig jaar)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurige
En.... heb je vandaag 6 paar schoenen ingelopen?quote:
nee 1 paar maar die zaten al als gegoten dus niks geen problemen meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En.... heb je vandaag 6 paar schoenen ingelopen?
Er is toch Rockyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
jaaaa ben uitgelakt, en family vond ik niks aan SORRY bommetje zit nu te zappen is geen ruk op tv............
en bedankt voor de tip meisjes van blokker en xenos
nee dat heb ik ook hoor zoals met die film wat ik net zei, maakt me niet uit hoeveel keer ik hem al gezien heb, net als decolour purple heb ik ook zo vaak gezien en elke keer blijf ik hem mooi vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
Op Canvas heb je straks Wire in the blood ,vind ik een goede detective.Ik houd van alle misdaadseries, al heb ik ze al gezien...maakt me niet uit.
oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef Anniebab het volgende:
Ja soms ontdek je dan net weer dingetjes die je daarvoor mistte,zoals One flew over the Cuckoocsnest vind ik ook nog altijd goed en de Deerhunter.
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben dat
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Toverheks het volgende:
er is nu good will hunting vind ik minder wel goed maar toch had hem al gezien, en dan kijk ik hem niet meer, ben nu dvd`s aan het sparen 5 voor 5 euro en bewaar die lekker voor de winter zullen wel veel stomme films tussen zitten maar soms heb ik toch ook wel films te pakken waar van ik denk die is wel een euro waard.
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor me
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hofquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hof
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahaha
ja hoor gewoon graaien en sparen voor dewinter, had in verleden wel eens dvd`s bij blokker gekocht ook wel leuke films er tussen ook bart smit enzo hebben die graaibakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .
Jaaa alle Godfathers zijn top ,en alles met Travolta vind ik ook top, Face off ook zoiets supers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minder
nee hoor je draaft niet door ikke hahaha nou kijkse ik ga er ook vandoor fijne avondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik draaf door denk ikIk ga me detective maar bekijken .
Geniet ervanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
4 op een rij en ik ben blij![]()
Owja en heb een borrel op...
Duurt wel lang met die 'oude stemmen"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:34 schreef versabommie het volgende:
gaat lekker, nu nog mijn oude stemmen terug...http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Laatste 2 afleveringen van family guy komen nu.. denk dat neerland de star wars aflevering op 1 heeft gezet ..
Ik kan die +- knopjes nog steeds vinden, maar die zwangere teef van die breedbekkikker staat nu eerste.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet ervanEn als je de plusknopjes niet meer kunt vinden moet je even stoppen met de borrels.
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij pleasequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wat een verschrikkelijk gezellige meid ben je ook. Heb in tijden niet meer zo'n gezellig gesprek met iemand gehad. Mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk.
Dank voor de hoi en welterusten Laysaquote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Laysa het volgende:
Hoi Bong...en gelijk een slaap lekker....ik duik mn bedje in
Shitttttttttttttt, was het zo lang?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij please![]()
Ik vind jou ook helemaal top zo aan de telefoon voor 1 uur en 26 minuten ...LOL
Oquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stem ook op
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Laat Claire haar niet voorbijgaan.
En natuurlijk stemmen op...
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ok wat mij betreft goed, maar waar gaan we het dan over hebben, topic bunker en jij had trek tochquote:
Zo hallo, jij was alleen maar aan de praat en ik kwam er bijna (ik zeg bijna) niet meer tussenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Shitttttttttttttt, was het zo lang?
Kan ik meteen weer aankloppen bij de rechter om schuldhulpverleing aan te vragen.
Klets dan ook niet zoveel k*twijf.. hahahah
Maar het was wel gezellig en daar gaat het om.
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te makenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok wat mij betreft goed, maar waar gaan we het dan over hebben, topic bunker en jij had trek toch
Had dan ook de kant en klare gekocht die even in de magnetron moetenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te maken
Zo zijn alle vrouwen aan de foon he?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo hallo, jij was alleen maar aan de praat en ik kwam er bijna (ik zeg bijna) niet meer tussen![]()
Gezellig was het zeker en de 5e heb ik nu al helemaal zin in
Truste Ruudquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben een beetje moe, de hele dag op Volkel rondgehangen en vanavond op Fok!
Ciao a tuti
Truste Rudy droom zacht en tot morgenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tuti
Toevallig die mix die je hier ook hebt achtergelaten?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te maken
Hey U nog niet gaan slapen, APK was alweer lekker tegen me bezig, beetje zielig gewoon en dat in onze eigen gatequote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo zijn alle vrouwen aan de foon he?
Zeggen dat ze er niet tussen kunnen komen , maar zelf het hoogste woord hebben.
Maar kletsen kan je. En volgens mij was het 50-50. En het was gezellie.
Que duermas bienquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tuti
Ja maar dat is toch nog werken pan vies maken, gaspit aan doen boter in de pan...pffff nee nu toch even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig die mix die je hier ook hebt achtergelaten?
Beetje melk en olie in de pan en heb je heerlijke pannenkoeken. Klaar in "no-time"
Je moet ook geen boter gebruiken, maar olie, olijfolie geeft juist een extra lekkere smaak aan de pannenkoeken. En het koekt niet aan en je hebt er heerlijke pannenkoeken bij.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch nog werken pan vies maken, gaspit aan doen boter in de pan...pffff nee nu toch even niet
Echt niet je moet met roomboter bakken dat doet mijn moeder altijd, maar die maakt ook eigen beslag niks geen pakjequote:Op zondag 21 juni 2009 04:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet ook geen boter gebruiken, maar olie, olijfolie geeft juist een extra lekkere smaak aan de pannenkoeken. En het koekt niet aan en je hebt er heerlijke pannenkoeken bij.
Ja die, zo maar even doenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig die mix die je hier ook hebt achtergelaten?
Beetje melk en olie in de pan en heb je heerlijke pannenkoeken. Klaar in "no-time"
Het was dan ook een advies aan Hidi he? En die koopt van die mix-flesjes, die je met melk moet aanmaken om het beslag te krijgen. Ik ben ook meer van het echte beslag met eieren en ingredienten. Maar ook dat doe je lekkerder met olijfolie, dan in roomboterquote:Op zondag 21 juni 2009 04:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt niet je moet met roomboter bakken dat doet mijn moeder altijd, maar die maakt ook eigen beslag niks geen pakje
Eerlijk gezegd maak ik ze nooit en wanneer ik ze eet zijn ze van moeders, ik heb toevallig wel poffertjespan die ik 1x gebruikt heb denk zo alweer 10 jaar terugquote:Op zondag 21 juni 2009 04:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was dan ook een advies aan Hidi he? En die koopt van die mix-flesjes, die je met melk moet aanmaken om het beslag te krijgen. Ik ben ook meer van het echte beslag met eieren en ingredienten. Maar ook dat doe je lekkerder met olijfolie, dan in roomboter
Ik ga nog even iets eten en dan ook een paar uur liggenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:36 schreef evaxsis het volgende:
Ik wacht nog 1x plussen af en dan doe ik hier mijn lampje uit
Ahh dus je hebt nu echt pannenkoeken gebakken johquote:Op zondag 21 juni 2009 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker simpel, ff 3 min(schudden
) pan in en klaar
hoi muisquote:Op zondag 21 juni 2009 04:42 schreef Soury het volgende:
Zitten jullie hier .. !! Oiii Freeda staat weer nummer 1
Het is hier alweer licht aan het worden, hoop dat de mug die mij vannacht gezelschap hield nu wel ergens anders heen is gevlogen.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga nog even iets eten en dan ook een paar uur liggen
Hee hidi !! Pff lastig om iedereen te vinden op fok, tis een waaier geworden ..quote:
Ben bezigquote:Op zondag 21 juni 2009 04:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahh dus je hebt nu echt pannenkoeken gebakken joh
Rustig wachten todat ie op je gezicht land, en dan keihard meppenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is hier alweer licht aan het worden, hoop dat de mug die mij vannacht gezelschap hield nu wel ergens anders heen is gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |