Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Laysa het volgende:![]()
ik had de lapo zag ik maar zit aan de foon ook...dank je LS
ja mocht hoor ik had het geeneens in de gatenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kon het toch niet laten stiekem een topic te openen
Edit:quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee....lang leve blarenpleister
Heeft ze geen mannelijke hormonen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmmm dat idee moet ik ook mijn dochter aan de hand doen. O mam deze schoenen lopen lekker....ja die 2 minuten dat je erop in de winkel loopt wel.
Nee passen en kopen en op naar volgende winkel om weer wat te scoren, een echte kooptic heeft dat kind.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze geen mannelijke hormonen?
Bij mij gaat dat ook zo. Passen (kleding en schoenen) en als het goed zit kopen en geen geleur langs andere winkels.
Misschien familie (ergens ver weg) van Laysa.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee passen en kopen en op naar volgende winkel om weer wat te scoren, een echte kooptic heeft dat kind.
poker, 27 spelers. inzet 10.000quote:
netjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poker, 27 spelers. inzet 10.000
gewonnen 27.000
na, moet beter kunnen. maar ik had het idee dat er een cheater bij zat.quote:
Tja dat weet je maar nooitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien familie (ergens ver weg) van Laysa.
Was het maar echt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
poker, 27 spelers. inzet 10.000
gewonnen 27.000
(playmoney ofcourse)
owja....die heb je dr tussen zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na, moet beter kunnen. maar ik had het idee dat er een cheater bij zat.
boer??? ey...ik ben een stadse heurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je het melkboerenbestand al nagekeken?
Nee nog niet, maar verwacht niet dat daar iets tussen zit....alhoewel je weet maar nooitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je het melkboerenbestand al nagekeken?
Alleen de stress al dat je kunt verliezenquote:
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen de stress al dat je kunt verliezen
Een vriend van me speelt voor realmoney, meestal toernooien van $10,- met 27 of 45 spelersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnHeb jaaaren geleden best fanatiek aan klaverjassen online gedaan. Maar dat is niks t.o.v. Pokeren.
Klaverjassen on-line is niets. Wordt heel veel vals gespeeld, onderlinge lijntjes via MSN etc. Om de kaarten door te geven van je maatje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het me helemaal voorstellen, dochter en vriend spelen ook poker, verslavend. Zou dus ook wat voor mij zijnHeb jaaaren geleden best fanatiek aan klaverjassen online gedaan. Maar dat is niks t.o.v. Pokeren.
Online vond ik ook maar een slap aftreksel van het echte klaverjassen, je kunt idd valsspelen. Vroegahquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klaverjassen on-line is niets. Wordt heel veel vals gespeeld, onderlinge lijntjes via MSN etc. Om de kaarten door te geven van je maatje.
Echt klaverjassen blijft gewoon gezellig. Doe ik geregeld met buren en wisselbeurten met maatjes.
Maar wel met "mes op tafel" spelen, want er moet competitiegevoel zijn.
Jammer dat de buren niet kunnen pokeren, want dat zou ook gezellig kunnen zijn.
Misschien ga ik nog wel eens overstag. We hebben hier in huis al eens poker gespeeld, we hebben zo'n set. Heb toen best het e.e.a. geleerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt voor realmoney, meestal toernooien van $10,- met 27 of 45 spelers
Eerste plaats is dan $100 / $140, tot nu toe gaat het redelijk. één op de 10 moet toch wel te winnen zijn
Als het echt sereus wordt moet je dat cheaten achterwege laten. Mag graag winnen maar wel eerlijjk. Oooo als ik verlies...nee kan er best tegen maar als ik konstant verlies en doe mijn donderse best dan word ik grrrrrrquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
idd, tegenwoordig kun je ook gratis met elkaar bellen. er wordt veel gecheat.
gelukkig kun je met echt geld niet bij elkaar op tafel onder hetzelfde IP adres, maar via tel en msn kun je altijd cheaten
Wat je zegt. "Vroegâh" had je nog een klaverjasavond op het werk. Volgens mij is dat ook uitgestorven.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Online vond ik ook maar een slap aftreksel van het echte klaverjassen, je kunt idd valsspelen. Vroegahgingen we van DenHaag speciaal naar mijn zus, daar werden klaverjaswedstrijden gespeeld. Was echt te gek. Tegenwoordig speel ik het nier meer, we kunnen niet meer aan 4 mensen komen en de kinderen hebben we het geprobeerd te leren, vinden het niks. Zit toch iets niet goed in de genen, klopt geen jota van
Vind het nog steeds een keimooi spel, al dan niet met het mes op tafel. Verzaken, rellennnnnn
En dat is jammer, tuurlijk is het leuk dat veel mensen mekaar ontmoeten via internet, maar daardoor zonderen steeds meer mensen zich af en dat is dan de keerzijde van internet. Ik ben en blijf bij kontakt van persoon tot persoon. Is niet altijd makkelijk, wantrouwen en het misbruiken van speelt een grote rol. Jammer, want aan de ene kant speelt internet een rol in het ontmoeten van mensen en aan de andere kant weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat je zegt. "Vroegâh" had je nog een klaverjasavond op het werk. Volgens mij is dat ook uitgestorven.
Maar dat is met heel veel dingen zo.
Internet is dan wel een leuk iets, maar IRL gaan mensen zich toch meer en meer afzonderen.
Hou je 't wel een beetje netjes hierquote:
PIETJE PUK...waar zitten jouw gedachten?????quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Ik ruim het netjes op hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
*zich nu bedenkt dat ie wel weer iets lust, en de schuld afschuift naar Laysa aangezien zij er over begon
handjes gewassenquote:
Voorbereiding voor morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierig
quote:
jeweets he....meisjes plagen.......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Voorbereiding voor morgen
*geheimzinnig doet om Laysa te plagen
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat wel zou kunnen waarderen
Dan laat ik het de volgende keer wel gewoon liggenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meer![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dan laat ik het de volgende keer wel gewoon liggen
Het was jouw ideequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...en wie moet het dan opruimen...nou...nou...en nee pietje blijft niet aan de gang
quote:
MaAR OPRUIMEN WAS OOK GEEN GOED IDEE :nquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei niet van kwak de zooi daar maar neer
scheien julie eens uit zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen die kwakken met de capslock nog aan
nou.... nou.... nou.....en mannen...nou ...bleghhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, je kunt beter kippe hou....ow wacht, dat ging over vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |