PIETJE PUK...waar zitten jouw gedachten?????quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Ik ruim het netjes op hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hou je 't wel een beetje netjes hier.
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
*zich nu bedenkt dat ie wel weer iets lust, en de schuld afschuift naar Laysa aangezien zij er over begon
handjes gewassenquote:
Voorbereiding voor morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jajajajajajaja....maar wat was je aan het doen dan.....*Laysa is heul niet nieuwsgierig
quote:
jeweets he....meisjes plagen.......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Voorbereiding voor morgen
*geheimzinnig doet om Laysa te plagen
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat wel zou kunnen waarderen
Dan laat ik het de volgende keer wel gewoon liggenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
D...........echt het kan niet hoor....echt..dát dit kan .....nie normaal meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |