Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik dacht iets anders...maar leuk hoor voor jou
![]()
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik dacht iets anders...maar leuk hoor voor jou
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jij hoort de spraakwaterval te zijn, ik de geheimzinnige
Jij ook veel plezier morgen, en slaap lekker voor zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden....en dan ga ik nu naar bed want morgen![]()
.....slaap lekker allemaal en allemaal een hele fijne dag...en voorzichtig rijden
![]()
Je bent toch geen zwemleraar héquote:
later Ruud, veel plezierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel plezier nog hier en misschien tot morgen in Volkel?
http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen
![]()
Ciao![]()
slaap lekker ruudjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao![]()
Zeg je nu gedag, of kwam je gedag zeggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ciao![]()
Proostquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
FREEEEEEEEEEEEE HIEEEEEEEEEE I FEEL FREEEEEEEEE
LS is heul zo vrij en blij. Tast toe en ZUIPUHHHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit al 3 dagen in de herrie, wat dacht je van alle vliegtuigen die aankomen, het oefenen en b.t.w. de luchtmachtdagen zijn vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
nah bijna 10 uur dus kan best wel zo in het weekend...chin chinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
FREEEEEEEEEEEEE HIEEEEEEEEEE I FEEL FREEEEEEEEE
LS is heul zo vrij en blij. Tast toe en ZUIPUHHHHHHHH!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je alles in je eentje opgezopen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
goeie middag menschen.
Heb goffer de goffer een kater
Je plaatst overal tvp's, maar leest niet bijquote:
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.quote:
Join the clubquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.
Ben nu één van de weinige Nederlanders zonder lening, hypotheek of onbetaalde rekeningen.
En een fikse kater
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je plaatst overal tvp's, maar leest niet bij?
O nou ja dat is ook een reden om iets te vieren, vandaar het wijn, bier en die heerlijke hapjes om 12 uur afgelopen nachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.
Ben nu één van de weinige Nederlanders zonder lening, hypotheek of onbetaalde rekeningen.
En een fikse kater
HOMO!quote:
Tvp = terug vind postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat dat niet hetzelfde is als bijlezen
Ikke niet, mijn keukenkastjes staan te volquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:03 schreef Toverheks het volgende:
wie is hier nou de homo en moet nog uit het keukenkastje kruipen??????
goedenavond allemaal
Nee, ik niet tenminste, zo komt het topic in myat en kun je het topic makkelijk terugvinden en ik klik dan meestal op de laatste postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat iemand tvp-de om vanaf zijn terug vind post terug te kunnen lezen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik niet tenminste, zo komt het topic in myat en kun je het topic makkelijk terugvinden en ik klik dan meestal op de laatste post
Welke zender?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke niet, mijn keukenkastjes staan te vol![]()
Wat heb je allemaal liggen te verbouwen?
commedy central, gisteren had je nummer 20-11 van de top 20 dor nederlanders gekozen en vanavond 10-1 .. ik denk dat men star wars wel op 1 zet maartoch ...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is dat welke zender en is het leuk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafd
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hij staat al op de zender ik wacht af
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zien
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.
Jee wat een drama-verbouwingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.
maandag komen de bouwvakkers van het te plaatsen cv en combigeiser (ook duurt weer 3 a 4 dagen)weet ik veel hoe dat heet hahaha maar heb geen kachel meer, je kent de beelden van een aardbeving, zo zat ik dus allemaal bakstenen en alleen de bank en tv in de kamer maar het wordt een paleisje ga volgende week keukenkastjes doen engels rood en verder alles wit en de trappen, heb eigen opgang die is helemaalkaal al en dan naar boven voor de kinderen die trap mooi beige en wit, ach zo blijf ik bezig, heb alleen geen pc, zit nu even op zoon zijn lappie maar is wennen hoor en laptop, nou hoop dat je het een beetje snapt hahahaha
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de douschequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jee wat een drama-verbouwing![]()
Dus je zit nu nog midden in de troep, heb je wel warm water om lekker te kunnen douchen?
ik ga kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!
je zult er gaan spijt van krijgquote:
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de dousche
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurigequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!
Echt een verwennerij in het begin, dat houdt je tijdens de verbouwing wel op de been
Van die waterverdampers. Volgens mij hebben ze ze bij Xenos in metaalkeurquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurige
Hey Gefeliciteerd LS,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En een fikse kater
Ik vind katers helemaal niet fijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Gefeliciteerd LS,
Er gaat nu weer een wereld voor je open![]()
Ojjjeee Kater hebben is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |